Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65001) cOxeR válasza Gsx-rr (#64998) üzenetére


cOxeR
Ármester

Nekem S felni van, nem sokat számít, talán 5-6%, de láb függőén úgy is van 10-20% változás… valamint inkább a guminyomás ami sokat nyom a latba, sokan azért fingatják le a gumit is nagyon hamar, mert ezzel elég magas értékeken kell menni. 3 báron megyek en pl. 20”, ballonos gumi, kell bele kakaó, lapos gumival magasabb a fogyasztás is sokkal.

(#65002) Gsx-rr válasza Shadowbull (#65000) üzenetére


Gsx-rr
veterán

A 3 tonnas autoval?
Na ne! Nincs olyan auto ami tudna 400 kilometert!

(#65003) KAMELOT válasza Shadowbull (#64996) üzenetére


KAMELOT
titán

Azért ekkora tömegnél jó ha van 3-400km. Ha dinamikusabban vezetünk, akkor még kevesebb. 40-50M kocsitól valaki ezt várja el? Ki fogja azzal tölteni az idejét, hogy várjon a töltőn, meg számolgasson meddig jut el?!?
Látom a nagy teslásokat a pályákon 90-110km/h haladnak nehogy lemerüljön a kocsi.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#65004) Gsx-rr válasza KAMELOT (#65003) üzenetére


Gsx-rr
veterán

450-et megy el a Model S 100
125-el idealis korulmenyek kozott.
Menjen el ez a traktor 350-et. Az is szanalmas!

(#65005) Shadowbull válasza KAMELOT (#65003) üzenetére


Shadowbull
addikt

Egyre többen lesznek ilyenek, egyre több ember használati profiljába fog belepasszolni a képességei alapján. Eleve ezen autók jelentős része városi-elővárosi forgalomban közlekedő sofőrös autó. A maradék jelentős része az USA és egyéb szigorúan szabályozott államok területén közlekedik, ahol nem száguldoznak vele.
Ilyen körülmények között simán elmegy két töltés között 400 kilométert, sőt városi-elővárosi használatban akár 500 felett is.

Azok akik belsősáv-takarításra akarják használni, napi 1000 kilométeres távokkal, azok meg majd vesznek mást. Amíg megtehetik, utána pedig szépen alkalmazkodnak ők is.

Ideje hozzászokni a gondolathoz, mert nem lesz más.

[ Szerkesztve ]

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#65006) Gsx-rr válasza Shadowbull (#65005) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Szerinted ez a jo es peldamuato irany?
Dehogy fognak hozzaszokni az emberek

(#65007) Shadowbull válasza Gsx-rr (#65006) üzenetére


Shadowbull
addikt

Irreleváns hogy én mit gondolok róla, kábé annyi értelme van erről filozofálgatni mintha az lenne a kérdés hogy egyetértek-e azzal hogy esik az eső.

Amúgy meg a lokális szennyezés kiküszöbölése érdekében szerintem kifejezetten jó irány, igen. Tőlem azonnal kitilthatnák az összes belsőégésű motoros járművet a városokból. Sokkal élhetőbb helyek lennének.

Amúgy nem véletlenül mondom hogy szokjatok hozzá a gondolathoz, pár év és nem lesz más.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#65008) CharlieDrop válasza Shadowbull (#65007) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Hjah, most már várom az i5-öt :) :C

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#65009) Shadowbull válasza CharlieDrop (#65008) üzenetére


Shadowbull
addikt

Arra még várni kell kicsit, de jön az is.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#65010) Gsx-rr válasza Shadowbull (#65007) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Ez az irany? Luxuslimuzinok 30 millioert? Nem lesz mas?
Ja ezt mar 10 eve is hallottam mikor megvette a baratom a Leaf-et. Azota mar re nincs elektromos autoja
Tobb sebbol verzik ez az elektromos autozas, csak etetik az embereket
Barmiben fogadok nem lesz itt leallas a gyartassal 8 ev mulva mint paran bejelentettek!

Te milyen autoval jarsz? Megrendelted mar az I7-et?

[ Szerkesztve ]

(#65011) Shadowbull válasza Gsx-rr (#65010) üzenetére


Shadowbull
addikt

Nem, belsőégésű motoros autó nem lesz, főleg itt Európában.
Kábé 2030-tól csak mutatóba fog maradni a kínálatban egy-kettő, de akkor már erősen kifutóban lesznek.

A világ más tájain persze más lesz a helyzet, de az rajtunk nem fog segíteni.

Toyota RAV4 hibridem van. A következő nagy valószínűséggel elektromos lesz.

[ Szerkesztve ]

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#65012) CharlieDrop válasza Shadowbull (#65009) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Jaja, az már új platformra jön?

Amúgy Karotta, még ha kicsit konteozik is, legalább megvilágít 1-2 dolgot, pláne az elején.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#65013) Gsx-rr válasza Shadowbull (#65011) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Jo lesz mert az eloregedett gepparkkal jarnak majd ami meg jobban szennyez
Ismet atgondolatlan dontesek

Amugy mar ha jol emlekszem pl Audi bejelentette lesz 2030 utan is

(#65014) Shadowbull válasza CharlieDrop (#65012) üzenetére


Shadowbull
addikt

Még nem, az is CLAR-WE mint a G70.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#65015) CharlieDrop válasza Shadowbull (#65014) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Sebaj :D

Köszi :R

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#65016) vedini válasza CharlieDrop (#65012) üzenetére


vedini
őstag

regota elveztem mar ennyire karottat, felhagyott az infantilizmusaval, objektiv video, orultem, hogy nem bocsatkozott fel oranyi fikazasba...

elgondolkodtatott, vajon mikor fogjuk ezeket az extrakat latni szamunkra is megfizetheto autokba, 10 ev kb...
a jelenleg nem letezo igenyek mostani bepakolasa, par ev mulva sztenderre valik, es szepen kialakul bennunk jaj ezek nelkul nem is elet az elet :DDD

workworkwork...

(#65017) KAMELOT válasza Shadowbull (#65005) üzenetére


KAMELOT
titán

Az érem másik oldala meg a töltő infrastruktúra, ami nincs és tömb lakásoknál nem lesz.
2600kg kocsiba üljön be 4 ember, aztán a hatótáv még 300km sem lesz. Nyugati országokban DE, FR....ez nem opció, ahol naponta 1-200km mész sokszor dugóban. Közben sietni is kell 130-150 tempót kell nyomni. Sok itt a kérdés!!!
Mihez kell hozzászokni? Ja, hogy nincs 5M-ig villanykocsi.
10-20-30M meg nem fog venni senki, aztán ott a használt piac. Az is egy nagy kérdés! Ki vesz 200k km feletti e-kocsit?

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#65018) TaaT válasza KAMELOT (#65017) üzenetére


TaaT
veterán

"10-20-30M meg nem fog venni senki"

Tök fura, de a legtöbb gyár nem tud eleget gyártani a felső kategóriás villanyautókból, akkora a kereslet.

Give them hell Ukraine!

(#65019) CharlieDrop válasza TaaT (#65018) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Igazából mindegyikre nagy a kereslet.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#65020) KAMELOT válasza TaaT (#65018) üzenetére


KAMELOT
titán

Ez így igaz, de nem MO vagy SK az a hely. Te pl meg tudnál venni 20-30M kocsit? 5 év múlva vennél 100k km használtat?

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#65021) Vismajor01 válasza KAMELOT (#65017) üzenetére


Vismajor01
addikt

Igazából globalisan kene belefektetni politikusok nélkül és kész. Csak egy politikus sose írna alá olyat hogy nem arulhatnak többé belsoegesumotort , nem lehet tengerentúlra vinni a gyártást (hogy aztán ne kelljen hajokkal visszaszallitani) , nem mehet egy autó sem 140nel többel, belfoldon ahova lehet csak villanyvonattal lehet árut szállítani és csak helyközi aruszallitas menne villanykamionokkal, esatobbi. Csak ehhez választható pozíciók kellenek és ott nem a föld vagy az emberiség szolgálata a lényeg hanem a következő választás megnyerése

Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H

(#65022) Gsx-rr válasza TaaT (#65018) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Ha az 5 millios Citigot gyartanak tomegevel arra is lenne es elerhetnenk azt ,hogy elhetobb legyen a varos tobb ember lecserelje az autojat
Vagy nem ez a cel?

(#65023) TaaT válasza KAMELOT (#65020) üzenetére


TaaT
veterán

Nem én vagyok a célközönség (aki 500k-s négyesgolffal jár). De idehaza is megvan az a vásárlóerő akik kb sorban állnak a nagy, erős, és drága villanyautókért. :) Pl a helyi sertéstelep tulajdonosa, mindig a legújabb 30millás BMW telekjárót veszi. Egyszer majd ő is villanyra vált.

Gsx-rr: Az a citigó annyi pénzért szerintem inkább veszteséget termelt a gyártónak, a CO kvótával számolva talán már nem. :) Ha az élhetőség lenne a cél akkor az ilyen 400le-s csillagromboló villany és belső égésű autókra súlyos büntetőadókat vetnének ki, és a kicsi villanyautókat támogatnák.

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#65024) KAMELOT válasza TaaT (#65023) üzenetére


KAMELOT
titán

Az egy elég kicsi %. A cél viszont az élhetőbb város, így az lenne az irány amit Gsx-rr ír.

Egy kis Alpina B5 ahcilinder kivitelben [link]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#65025) vedini válasza KAMELOT (#65024) üzenetére


vedini
őstag

pöpec verda, remélhetőleg az üzemanyagtartályt is megnövelték :D

nem lesz az év autója a GT 63 S E performance sem, 2.4 tonna,
közel 170e font de legalább nyikorog fékezésnél... [link] , hamár 4 üléses sedan akkor M5 CS :K

workworkwork...

(#65026) kardkovacsi válasza TaaT (#65023) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Csak azokon a csillagromlókon elég jelentős profit van amiből futja a villanyautós és egyéb más fejlesztésekre. Szóval lehet rajta pörögni, hogy büntetőadó stb., de valójában azért tudsz te olcsón bármilyen kisautót venni, mert 10 évvel ezelőtt valaki egy csillagrombolóra kifizetett csillió pénzből a gyártó kifejlesztette azt amit után kvázi ingyen belerak a kisautóba.

[ Szerkesztve ]

(#65027) tasiadam


tasiadam
veterán

Van baj....

Mikozben szedtem le a torott EGR csovet, neztem ra a turbora. 530d turbot elviselne a valto? :D :D [kép] [kép] [kép]

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#65028) Balli


Balli
őstag

Sziasztok! BMW X1(2nd gen) vásárlása előtt állunk, a kiszemelt példány egy 20i (192LE) Xdrive automata, 2017/11-es, m-sport kivitel. Mo-i, egy tulaj, 37ezer km. BMW szerviz telefonon igazolta az eredetét (Váci úti Wallis vásárlás, bár arról az eredeti papírok is megvannak), és ugyan információt nem adhatnak ki de mondták hogy minden rendben látnak. Végig márkaszervizben szervizelve ami a kocsi rendszerében is benne van digitalizált formában. Alvázszám alapján, carvertical-al ellenőrizve, ahol szinten minden rendben. Digitális szerviztörténet, carvertical igazolja a megtett km-t.
Még mielőtt beleugrunk a vásárlásba, tudtok javasolni bármit amire figyelni vagy ellenőrizni kellene? Esetleg szakértővel helyszíni átvizsgálás vétel előtt, vagy ennyi km-nél felesleges aggódni?

[ Szerkesztve ]

Athens 2004

(#65029) FIREBLADE78 válasza Balli (#65028) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Felesleges. De nem árt. Pláne ha törött volt stb. X5 nem kell 33k km-el? :D

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#65030) Balli válasza FIREBLADE78 (#65029) üzenetére


Balli
őstag

Köszi, de maradnék az X1-nel :) közben láttam, hogy 25k egy helyszíni átvizsgálás / állapotfelmérés, és úgy hogy nekem meg sem kell jelennem (autókereskedőtől lenne az autó, ahol be kellene vizsgáltatni), szóval megyek a biztosra semmi összeg az autó árához viszonyítva..

Athens 2004

(#65031) Gsx-rr válasza Balli (#65030) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Ha korrektul megcsinaljak akkor ez ingyen van.
Nekem anno a Porshce-ban olyan korrekt atvizsgalast nyomtak,hogy meg is lepodtem.

(#65032) FIREBLADE78 válasza Gsx-rr (#65031) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

De nem 25-é?!

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#65033) kardkovacsi válasza Balli (#65030) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Azért ezekkel is vigyázni kell. Ismerős még 20 éve vett volna egy Hondát. Ki is nézte de mondta, hogy akkor előtte beviszi a Honda Élesbe megnézetni. Ismerte az ottani szervizes srácot az meg elmondta, hogy a kereskedő srác odaszólt, hogy akkor ad egy ötöst, de legyen már OK az autó.

(#65034) Gsx-rr válasza FIREBLADE78 (#65032) üzenetére


Gsx-rr
veterán

75 volt ha jol emlekszem, de en voltam az elado :)
Igy nem en fizettem

(#65035) FIREBLADE78 válasza Gsx-rr (#65034) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Annyiért illik átnézni rendesen.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#65036) KAMELOT


KAMELOT
titán

Valakinek egy 2012 ALPINA B5? [link]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#65037) vedini válasza KAMELOT (#65036) üzenetére


vedini
őstag

Tudok egy jobbat 😂
Gyongyszem eros idegzetueknek [link]

workworkwork...

(#65038) tasiadam válasza vedini (#65037) üzenetére


tasiadam
veterán

Ebbol akkor lesz m5 dizel ha a motort kicserelni a tepsi 740d v8 dizelre es ratesz 2 hatar nagy turbot. Talan akkor. De ez igy eleg poenos.

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#65039) vedini válasza tasiadam (#65038) üzenetére


vedini
őstag

Tomeny orulet, azon csodalkoztam volt annyi neki, hogy a tetoablakot bezarja mosaskor, utolso snittre azert kinyitotta :D

workworkwork...

(#65040) KAMELOT válasza vedini (#65037) üzenetére


KAMELOT
titán

Ha már valaki nagy akar lenni dízellel, akkor tessék E65 745D venni, azt simán felnyomod 500hp-ra közel 1000Nm. Hangja is szép, erős, kényelmes, nagy. :)
Vicc ez a gyerek...most M5 vagy dízel? :DDD
Ez itt egy rendes gép [link]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#65041) H.Ezredes válasza KAMELOT (#65040) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Nagy okosság egy üresen 2100Kg-os autóval emberkedni :D :D :D A Simán felnyomod 500Le-re meg azért kicsit nevetséges.... GT1752V turbók vannak rajta ami egy 20D méret.... Módosításokkal tudja a 400Le-t de 500Le az nagyon messze van.... Hogy hűtöd le a 4,4-es V8 motor 500Le-n ?????????????? az üresen 2100Kg-al szerinted HA elérhető is lenne,hogy melegedne ????? Hogy hűtöd meg a töltőlevegőt ? Jó ezeket a számokat bemondani de megvalósítani nem igazán lehet..... Old meg a coolert / hűtőfolyadék / motorolaj hűtését ami a plusz teljesítmény miatt lesz gazdagon.... Hiába lesz amúgy 400Le egy E60 35D csak egy sima jó programmal mindenhol elmegy.... Egy E90 meg még inkább.... Az a baj,hogy egy Eleve irdatlan nehéz autót akarsz mondani amiben nincs olyan tuning potenciál.... ( nyilván nem is erre van )

#65037
vedini

:( :( :F

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#65042) CharlieDrop válasza H.Ezredes (#65041) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Jó, hát neki kicsi az ötös :)
Az biztos, hogy sportosság kérdésében inkább a kisebb számok a nyerők :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#65043) tasiadam válasza vedini (#65037) üzenetére


tasiadam
veterán

Most kezdtem el gépről nézni. m5 dízel. Szóval ha telerakja az ember M kittel az autót, majd csinál egy egyenes kéményt, akkor az automatikusam M dízel. Mercinek létezik dízel AMG, de na, az más. Szóval, ha látok egy M kites 318d-t akkor az dízel m3?

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#65044) KAMELOT válasza H.Ezredes (#65041) üzenetére


KAMELOT
titán

Képletesen írtam! :) Tudom, hogy nagyobb turbo, cooler stb kell. Mind így igaz ahogy írtad, alá is írom.

Charliedrop: Természetesen. Kisebb súly, nagyobb erő!

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#65045) eldiablo


eldiablo
addikt
LOGOUT blog

Sziasztok.

Próbáltam a keresőt használni, de nem találtam konkrét választ a kérdéseimre, ami pedig az lenne, hogy milyen nyűgjei vannak a FL előtti benzines E60-asoknak. Biztos jó a dízel is, de én inkább a szívó benzint preferálom.
Szeretnék egy megbízható, biztonságos autót, és azért fl. előttit, mert az M54-es motorral jók a tapasztalataim.
Nem szempont a gyorsulás, veretés, mert a családot szeretném benne biztonságban tudni.
Nyilván egy ilyen korú autónál vannak javítandó vagy felujítandó dolgok, de erre fel vagyok készülve, de pl komfort elektronikák mennyire hullanak szét?

(#65046) nincsnév007 válasza vedini (#65037) üzenetére


nincsnév007
őstag

ennek a gyereknek volt egy e92 M3 20d-je is :D xdd

(#65047) KAMELOT válasza nincsnév007 (#65046) üzenetére


KAMELOT
titán

Az a gyerek úgy néz ki mintha valamit tolna. Lehet ragasztózik :DDD

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#65048) BossBoss válasza eldiablo (#65045) üzenetére


BossBoss
őstag

(#65049) tasiadam válasza nincsnév007 (#65046) üzenetére


tasiadam
veterán

De amugy lenyugozo hogy mennyire konnyen atadja az infot hogy ez az es kesz. Ez egy m3 dizel 4 hengerrel. De nem am azert m3 mert pupos a hazteto, hanem mhrt m3 a lokos. Kesz.

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#65050) tasiadam


tasiadam
veterán

Febi marka mennyire jo? Kartergaz szurobol azt rendeltem.

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.