Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MPowerPH
félisten
Nah, ezt el kell mesélnem. Ma M6 -oson délelőtt 10 és 11 között volt egy baleset. Autó kiszakította a szalagkorlátot, mi pont utána értünk oda, talán 10 perc ha eltelt. Rendőr előttünk állt keresztbe, mentőhelikopter is akkor érkezett.
Elvileg megúszta, azt mondták.
Nah, és a sztori. Beszélgetek 2 kamionos ipsével, látjuk, gurul előre 1 szép fekete E320CDi merci, olyan 2006 -ös lehetett. Kiszólnak, 3 cigány gyerek. Aszongyák, "tástvérek, mi folyik itt?" Az autó gyönyörű volt, szép AMG csomaggal, hátul dupla csöves kipuf. Eszméletlen szépen nézett ki, meg is dicsértük, hogy szép az autója. Pedig a vasért mostanában keveset fizetnek...
Azt egyik lehúzza az ablakot, ami természetesen full fekete. Rákérdez, hogy "enyém e a BMW". Mondom jah. "Azt milyen motor van benne?" Mondom 2.8 -as. Erre, "jah, há az kicsike, azt hittem valami vííínyóc." Röhögött egyet, azt felhúzta az ablakot.
Na mondom, majd adok én nektek, csak engedjék el a sort.
A vége az lett, hogy a nagy E320CDi 170 -nél már megadta magát, 210 -nél már rég mögöttem volt, pedig nyomta rendesen. 240 -nél meg már szerintem feladta, mert visszavett a csúfos megaláztatás után. Nem tom, 30 ló előnye tuti volt. Bár nem ért meglepetés, az A6 3.0TDi is piszok lomha a 28i -hez képest.
Jó lett volna átszólni, hogy kicsi az a traktor motor. (bocs tibi666, tudom, hogy Te is diesel mercis vagy )
Don't Tread On Me
Vangelis
nagyúr
Vagy látták hogy őrült vagy
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
MPowerPH
félisten
Miért mondod? Tegnap jó voltam, ezt leszámítva végig 110 -el mentem,
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
God Vazzeg
veterán
Típus azonos igen, de a 20->25 szerinted típus azonos? 20->20-ra lehet cserélni, ha van papírja a motornak, eredetiségvizsga, és bejegyzés. Így megy át műszakin. 25-ös motorhoz átalakítási engedély kell, úgy lehet csak, de buzi drága a papírozás
SpeedR
őstag
20 -> 25 tipusazonos, teljesen szabályosan kivitelezhető Az a dolog hátulütője, hogy be kell fizetni a két kategória közötti regadó különbséget, ami nem piti tétel.
dragonfx
veterán
dízeleknek más a karakterisztikája nagyon alul mennek, de ennek hátránya hogy hamar elfogy a lóerő..pláne ha tolják és széthúzzaják.
5000es forgások kinyírják nagyrészt.és ott se nyomaték se lóerő hamar el kell váltania.
jó voltál persze én is.tegnap este 9kor kispest újspest 21 perc ..siettem.kivetítve a fogyimat hétvégével együtt (300km) nagyrészt pálya nagyrészt szabályosan ....8.2 ..pedig most utolso 60km pestne voltma és nyomtam neki.igaz 4-5be voltma mert este volt...ennyit számít. ..hogy a nyomaték lőerőtartományban van a moci, és nem kell sokat váltogatni..aza bmw magas fogyasztás megoldása, kevés váltogatás.
vagy 20as forgalmival 28as moci van benne.szerintetke hány ember tolja így?
nem lehet megkülönböztetni.
a 20>>25öt tuti nem smemiben....csak +40 lóerő
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
God Vazzeg
veterán
Utána fogok kérdezni
MPowerPH
félisten
Nekem most 8l/100 -ra lement a nagy átlagom. Pedig klíma ment állandóba. Az ugye +1 liter, figyeltem.
Don't Tread On Me
VR6-Fan
veterán
engedélyzet, akkor ha:
-abban a kasztniban volt a másik motor
-ha pozitív irányba változik a környezeti osztályod
-bizonyos CCM tartományt nem léphetsz át (minimális, utána ugyan úgy csengetni kell a regadót)
-tisztának kell lenni minden papírnak
-kell hozzá némi kapcsolati töke
AF:annak idején lehetett kasztnint cserélni hivatalosan, vagy ha lopot volt a kocsi és tudták tisztázni akkor AFxxxx.. alvázszámot kapott. (ma már TSCMxxxx.. van)
BMW001:magas sebesség tartományban már a ccm és a hengerek száma is közre játszik.
dragonfx:kikell sósavazni a motorszámot meg szórni sósavas vas reszerékkel és meg fogják állapítani hogy kirohadt a motor szám, kap egy motorkodot, aztán jó napot kivánok.
a dizeles szőszenetedre: pont hogy a gyáriak fogynak el 3000 felett, az épített-verseny TDi-k 2200-5000 közt mennek .
"a nyomaték lőerőtartományban van a moci" köszi új aláírás
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
MPowerPH
félisten
Igen. Ugye, 320CDi 3200ccm -es, és ugyan úgy 6 hengeres. Azért nem értem, bár mondom, A6 -osból kiindulva pont erre számítottam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Gebriel
veterán
20.000ft meg ér? párban
VR6-Fan
veterán
sorry 200-asnak olvastam.
amúgy a 320CDI nem egy nagy dúr 170-ig a szívó VR6 is folyamatosan fél kocsival előtte volt. (golf 1 cabrio bodé)
lehet nem volt a kocsiban mázsás arany kerszet és nem tudtak az orkok mihez fohászkodni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Bubu79
addikt
Mármint hogy beléphessek a gmailes fiókomba, ráadásul párban? Nem, annyit nem ér meg
A linkre kattintva ugyanis az a képernyő tárul elém...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
szandro
aktív tag
lehet nem volt a kocsiban mázsás arany kerszet és nem tudtak az orkok mihez fohászkodni
ez tetszik
MPowerPH
félisten
Jah, hát mondom, én meg 170 -nél kezdtem kergetni. De ugyan ez vonatkozik az összes sima 3.0 -ás TDi -re is. Valahogy nem az igazi egyik se, én nem estem hasra tőlük.
Amúgy meg LOL
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
VR6-Fan
veterán
azért ne feledjük hogy a 3000 PD A6-ban 250-nél le van tíltva, szerintem a merga is le volt.
akadj össze egy 5-ös golf GTi-vel abba nincs semmi az 280-ig megy és nem szakadékban hátszéllel.
nyitott tetővel azért durva szél van már 200 felett
a bodza termesztésből csak mergára telik aranyra nem ahhoz már a játék gép bizniszbe is be kell szállni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
MPowerPH
félisten
Persze, de azért az E39 nem pont sportautó, ezek meg azok ugye. Nem is egy kategória.
De ne félts, még kb. 1,5 év, és már nem szutyok 2.8 -as szarral járok. Arra várok, hogy legyen jó munkám fizetni bele a benyát. Meg még 1 év, és átmehetek levelezőre.
Jujj, de szép.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Igen, 3.0 A6 -ban le van tiltva, de mire odaér az ember megöregszik. Szvsz, 200 alatt is nagyon lomha, tudom, mert szoktam néha vezetgetni.
Don't Tread On Me
Gézengúz
addikt
Srácok, nem lesz már egy kicsit unalmas ez a fogyi téma?????
A BMW nem erről szól............ Hagyjuk már meg a többieknek........
Ahhoz, hogy meglóduljon egy kocsi, nafta kell, mese nincs.........
Jövő hétvégén tali lesz velencei tavi lelátón valakinek van kedve? Bár ez csak konkrétan E36-ra vonatkozik.........
Benzingőzös szép estét....
VR6-Fan
veterán
na mert a 320CDI meg az S-line-os A6 dájzel sport autó, ne légy már Dragon, könyörgöm !
baromira tetszik az M6 (bár inkább E46 M3), de ennyi pénzből inkább jobbat, erősebbet, kényelmetlenebbet.
ha meg utazó nappali kell akkor audi V8 quattro usa edition.
Gézengúz: melyik lelátó, Sukurói?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
dragonfx
veterán
nem látom
br6fun>>te hagyd már ezt az épített 1es golf tdi autodat.unalmas már egy bmw topikban.
a dízel dízel marad füstölős fos és elfogy az ereje, nem versenyautó kell közutra meg épített hanem alapból jó gyárilag.
amugy ti voltatok ott rajozni inrácson a vadkerti tali idején??
e46m3 amugy 6 milla most..várom ennyiért mennyivel tudsz jobb széria autót ami erősebb.nem tákolmányokra gondolok.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
tibi666
senior tag
bazzeg ma majdnem lezúzta egy ork az autómat. ha nem taposok tövig a fékbe, keresztül ment volna a motorháztetőmön. úgy gondolta, hogy a délutáni csúcsban ő raccsingolni fog a szar mitsubishi pickupjával és cikázott jobbra-balra a sávok között... még pár autót majdnem eltiport, csak a többi sofőrön múlt, hogy nem történt baj.
ledudáltam, még neki állt feljebb. és csaj volt. csak ült bent még 3 szép norvég fiatalember, ezért inkább nem kezdtem el pofázni.
megalapozta a vidámságot a 600km-es autózáshoz.
VR6-Fan
veterán
bocsi a dájzelek egy várossal errébb vannak.
bazzeg a WTTC-ben a Le manson dájzelel versenyeznek és sora nyernek akkor csak nem lehet olyan rossz.
jah meg érsd meg hogy nem fogy el az ereje, de itt is látszik az hogy fogalmad sincs az autókról. vettél egy kocsit és azt hiszed hogy az a kommersz vas egyből belépő egy "elit" kluba, na tudod mit szánalmasabb vagy ezzel mint az aki autót tuningol (nem úgy tuningol ahogy azt Te elképzeled)
az autó építés meg számodra egy teljesen ismeretlen világ, Te csak a dresszirozot végeredményt látod.
az ilyenket jó lealázni a gyári közel 30 éves szarommal a lámpáknál és nem értik hogy mi van azt a néhány arcot annyira érdemes lenne mutagatni...
és látom az se tűnik fel neked hogy csak Te vagy az egyetlen idióta a topikból se, rajtad kívül senki se eset nekem azért mert leírtam a véleményem hogy nekem mi kéne ennyi pénzért.
nem versenyautó kell közútra->akkor mi a tökömért csorgatod a nyálad az M tuningra meg mi a tökömnek akarsz 2,5 meg 2,8-as motort!? mert a 100le nem elég a normál közelkedésre abban a bodéban?
tudod nekem egy fontos szempont van egy autónál, az hogy mire kell.
-eljuttni minél kényelmesebben A-ból B-be
-vagy vezetni
na már most a másodikhoz sajnos csoró vagyok be kell vallanom nem telik, új super sport kocsira, emellett viszont szeretek új dolgokat kreálni és ezeket meg is tudom valósítani.
na már most akkor miért ne tegyem?
és egy számomra építettnek nevezet autó nem az amit jóózsi meg béla össze rak a sufniba működni valóban működik csak hogy.
na mindegy nem várom el hogy eme ha.sz.t megérsd úgy is cska személyeskedés lesz belőle.
de két dolgot még leszeretnék írni.
nem dizelezünk erre különösen ugronk (az más kérdés hogy láttam már pár dizel gépet is veled szöges ellentétben..)
az idei projekt egy 340le-s 2,8 V6-os turbos 1100kg-s autó illetve egy 840kg-s 1,8-as R4-es kompresszoros 250le-s autó, és tudod a leőrő nem minden lehet egy autó 400le is ha 2 tonna, max végre megy de nem gyorsul túl jól..
másik pedig milyen autót vezetél ami erősebb volt az 1,6 BMW powertől?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
dragonfx
veterán
szuszáááá..
nem érdekel a rizsád, provokációd, irigység ami benned van, mert a bmw mindig is pár lépcsővel feljebb jár járt mint a VW ennyi.
ami versenysportban vans enkit nem érdekel, nema valóság, hanem egy műxar, ott annyi pénz van kutyát nem érdekli őket hogy versenyenként szétmegy a motor és ujraépítik a angy töltő nyomás miatt.
az hogy egy ocska 30 éves kasztniba mit raksz se érdekel.
2.8 meg azért kell hogy az átlag autóst büntessem ha belém köt az uton ennyi.
többek közt az ilyen játszómajmokat mint te.de ha nem elég lesz m3.akik azt hiszik mindent tudnak mert megcsinálnak egy turbós autót.csak aminőség megtartósság sehol nincs.csak legyne 800 kiló és 300 ló mert attól jó egy verda.na perszeeeeeeee
az hogy nekem milyen auto kell és miylen elsz ugysem te döntöd max. leírhatod az állandó fikázó véleményed amit keresztbe lexarok .
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
MPowerPH
félisten
Nem, az se sport autó, nem kell bemutatni. Egyik se arra való. Csak nekem nagy csalódás az A6 -os, hiába majdnem 230 lovas. Én azt hittem majd repül.
De azért ezek a nagy dögök is mennek, ha az ember azt szeretné.
Nekem az E39 M5 volt az álmom, amióta megjelent. V8, 400ló. Gyönyörű hang, és brutális erő. Annál erősebb nem kell, jobb nincs is, és kényelemben is ott van, azt nap mint nap tapasztalom. Annál a motornál abban az időben nem is nagyon volt korszerűbb, nagyon el lett találva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Eagl3
veterán
"Annál a motornál abban az időben nem is nagyon volt korszerűbb, nagyon el lett találva."
Ebben a kategóriában...
fekeandras
őstag
De mi a tököm a bwm???
Eagl3
veterán
Ráadásul annyira kapkod, hogy még be is pöszült'.
MOD: így már nem aktuális.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Igen, természetesen így értettem. Ezt mindig kategórián belül kell értelmezni, mert hülyeség lenne összehasonlítani pl. egy 1.8T -vel, vagy egy VTi -vel.
Alfa hogy megy?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Eagl3
veterán
Egyre jobban megszeretem, szépen szedi a lábát ezzel a 155 lóval, az áttétel nagyon jó a motor meg nagyon pörög és brutál hangja van annak ellenére, hogy csak 4 henger.
Gebriel
veterán
Huupsz
VR6-Fan
veterán
hát figyelj a turbos már elment nem túl finomkodva 10e km-t és még nem eset szét
a kompresszoros meg még egy erősebb konstrukció.
de persze minimális fizikai ismeret nélkül minek kezdjek bele egy monolgba amit úgy sem értesz.
nyugotan kérdezz meg egy olyan embert akiben megbízol és ért is valamit a kocsikhoz meg a fizikához hogy egy 850kg/250le-s feltöltös! kocsi milyen...
bocs nem egy turbos kocsit csináltuk már meg.
elhiszed hogy pont hogy leszarom hogy széria kocsiknál ki a fejlettebb technologiát alkalmazó cég?
azon a szinten ahol Te soha sem fogsz mozogni a BMW-s is ugyan úgy Vems-et használ mint a VW és ugyan úgy a motronic rendszerhez kifejlesztet befecsi fajtát használják mindketten és ugyan úgy garrett vagy KKK turbot, csak az egyiknél BMW a diszités másiknál meg VW na bum, ez már csak szimpátia kérdése..
azt azért megnézem majd büntetsz az 1300 kilos 191le-s géppel 17-es diszkó felniken egy 900kg-s 150le-s kocsit ami 14-es kereken gurul.
tudod fizika...
oké végre tuti te fogsz jobban menni
az hogy milyen ~100le-nél erősebb kocsit vezetél még még mindig nem derül ki...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
MPowerPH
félisten
Akkor nem bántad meg a cserét? Jah, pörgősebb motor, ugye?
Don't Tread On Me
Eagl3
veterán
Egyáltalán, már öreg volt a "kis" 520i -m
Nagyon megérte az árát, főleg ahogy elnézem milyen a többi 156 -os.
Gézengúz
addikt
ez
fekeandras
őstag
Q4 crosswagont nem lehet sehol találni.Ismerettségi körből olyat keres valaki de nincs.Vagy ha van az vagy le van lakva vagy piszok drága.Rohadt jól mutat még mindíg a mai autók közt is 156.
VR6-Fan
veterán
ez a kategoria pusztán szimpátia szerintem
én a konszerhez ragaszkodom ennyi.
de tény hogy hogy ebben a katban technikailg nagyon ott volt a gép, no meg kinézetben is
Eagl3:váltót sikerült megszoknod?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Gézengúz
addikt
meg hát
Eagl3
veterán
Igen, de beszereztem egy másikat kompletten, ez néha kidobja üresbe egyesből és lükvercből ha megállok... nem értem, mert folyamat gyönyorűen és gyorsan kapcsolgat, főleg ha forgatom a motort.
Nem tudom, mi lehet a hiba, kb. 7-8km folyamatos út után kezdi el, és csak ha teljesen megállok. Viszont ha a váltókart felnyomom és ott tartom akkor nem dobja ki. Mind1, majd kicseréltetem aztán ennyit se szórakozik.
VR6-Fan
veterán
olajat (szűrőt) cseréltettél benne?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Eagl3
veterán
Ki lett pucolva, srác akihez vittem csak alfákkal (+fiat, lancia) foglalkozik, de nem nagyon tud mit kezdeni vele mint ahogy ebben az országban senki...
Igazából ez nem automata váltó hanem automata kuplung, van egy kis fém egység, az végzi a vezérlését, na most vagy meghülyült, vagy valami kis bizbasz megkopott. De inkább utóbbi mert a srác nullázott és újraprogramozott mindent.
De lassan lesz váltó olaj csere is amúgy... majd amikor viszem motorolaj cserére.
VR6-Fan
veterán
hicomat mint a trabanat
az általában csodákra képes a váltókban.
fekeandras:dél után tájt hagyta el a papagáj száját...
jah 16VG60 fél meleg kipuffal járatos motorral lángol !? kap anyagot rendesen
alapjáraton 0,2 barral van töltve a motor...
SpeedR:figy úgy nem adunk ki autót a kezünk közül hogy az ne legyen megbízható.
tavaj beültünk az egyik kocsiba majd "Krágenfurtba" kiszálltunk belőle, ami cirka 800km bármi féle műszaki gond nélkül
egy műszaki gond volt a VR6-al hogy pár éve Debrecenél oda lett csapva az alja és kiszakadt a motor, de az az út és a drájvőr hibája volt nem a kocsi, szla igazán műszaki hibának sem nevezném..
de nyilván más egy full gyári kocsiban ülni amiről feltételezd hogy megbízható.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
fekeandras
őstag
lol! mi ez az aláírás?
SpeedR
őstag
Azért abban van igazság, hogy közútra sokkal jobb egy gyári/közel gyári autó, mint egy épített. Nincs bajom az épített autókkal sem, ha valaki ért hozzá, van hozzá ideje és kedve akkor hajrá. Városban meg a környékén jól el lehet vele bohóckodni, de azért hadd ne írjam le, hogy mondjuk egy hosszabb útra melyikkel indulnék el szívesebben, a 800 kilós csörgő-zörgő 200le-s tuningolt csodával, vagy egy gyári 316i BMW-vel...
dragonfx
veterán
te jó isten ilyen fax hibákat....
biztos megérte?.. a bmw nem csinál ilyet.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
fekeandras
őstag
Biztos, hogy megérte neki.Az alfa nem hétköznapi autó.Az alfázás ugyanúgy egy életérzés mint a bogarazás.Bele lehet bolondulni minden hibája ellenére is.Az alfások a legnagyobb autóbuzik akiket csak ismerek.
Eagl3: küldtem neked privátban egy linket régebben egy spéci alfa szervízről.Szerintem oda vidd ha nincs tőled túl messze.
[ Szerkesztve ]
Vandit.
addikt
...hát srácok ez nagyon odavág.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
Eagl3
veterán
omg... te már megint mi a szarról hadoválsz ember?
Ha valamihez nem ért az ember, inkább tanácsos csendben maradni, akkor tán nem nézi hülyének egy fél világ.
fekeandras: egy DCS-TUNING oldalt küldtél nekem, arra gondolsz?
[ Szerkesztve ]
szandro
aktív tag
Tényleg állat, csak az a csomagtartó Egy bőrönd is csoda ha befér, nem hogy kettő, ha épp utazni támad kedve az embernek egy csajjal vagy valami