Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Napkollektor - csak úgy
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Flowtation #172508 üzenetére
Lehet simán gyújtás kimaradás, és a gyertyát kicserélni nem bonyolult , otthon is végezhető fakultatívan
-
Dika22
tag
Szevasztok! Adott egy 1999-es Volkswagen Bora, 1.9 TDI. Kicsit szorulva jár a váltója. Úgy tudom, hogy ez típus betegsége. Mit kellene kicserélni a váltóban, hogy normálisan működjön?
-
Flowtation
őstag
válasz
Flowtation #172459 üzenetére
Hello!
Esetleg ebben valaki tudna segíteni?
Köszönöm! -
trialboj
őstag
Ilyen ledet próbált már valaki? https://www.aliexpress.com/item/32986892121.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.15972e0ed5Uth5 [link]
Jól néz ki, vagy csak éppen hogy látszik halványan?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
focvis #172423 üzenetére
Voltam ma, mindkét oldalon kb 3 mm-rel a vonal alatt volt a fény pereme. A jobb oldalon tekertek vagy 4-et is, mire felemelték a kívánt szintre.
A bal oldalin az állító fém tengelye be van gyógyulva, elforog rajta a műanyag fogaskerék. Próbálta a srác a tengelyt fogóval noszogatni, eredménytelenül.
Azt mondta, WD-40, vagy csavarlazító segíthet. Úgy néztem, de Dremellel hozzá férek, kb 3 mm vastag a tengely, vágok egy nútot a végére egy lapos fejú csavarhúzónak.Mire figyeljek? A folyadékspray minek tud a bal fényszóró körül kárt csinálni? (Megmarhatja a műanyagot, elektromos zárlat, befolyik a foncsorba?)
Ha nem hoz eredményt a próbálkozás, akkor milyen alkatrészt keressek? Ezt találtam, de nem látom rajta az állítótengelyt, fogaskereket és nem hiszem, hogy a 6-os számmal jelzett állítómot lenne a kérdéses alkatrész.Amúgy nem kértek érte pénzt.
VW Passat B5 variant AJM.
-
pepucs
tag
Ha mágus tanácsa nem jönne be (de befog
).
(Toledo 1.6 BCB) EPC kivillant, gázadásra nem reagál hasonló hibát egy repedt szívócső okozott.
EGR cserénél pedig 2x is rossz volt az új cikkszámra rendelt egymás után. (1. Lengyel EGR, 2.Magnetti Mirelli) A nehezen indulás pontosan ugyan így jelentkezett nálam isegy Pierburg EGR volt az én esetemben erre a hibára ( és sok-sok más anomáliára is ) a megoldás.
A 17.kerben lévő szaki nagyon érti a témát motort és futóművet is csináltattam nála csak ajánlani tudom. (Azért megmosolyogtam amikor közölte a frissen gyűrűzött motorra, hogy zabálja az olajat. Azóta is maxon a nívó)
-
akooos
veterán
válasz
Doki16 #172486 üzenetére
A másik felem a kedves feleségem, olyan autó kell ami mindkettőnknek megfelelő egy 4-5 évre (bár úgyis lesz hamarosan második autó is, úgyhogy.........). Legyen benne hely pakolni, lehessen vele haladni és szép legyen.
Az elöregedést úgy értettem, hogy lehet-e majd találni viszonylag kevés kilométerrel nem lerúgott példányt. De ha továbbra is gyártják (ezt nem tudtam), akkor nincs okom félni emiatt.
Ha olyan autót vennék, amire rá vagyok kattanva, akkor valami pici seggrakétát választanék
OPC Corsa, Fiesta ST, Polo GTI vagy valami hasonló. Ezek nem opciók a jelenlegi helyzetben
-
baluka6
aktív tag
Sziasztok
Autóvásárlással kapcsoltban egyre jobban szemezek az Octavia 2 facelift változatával és Golf 6 kombival. Árban 2M környékén 2010-es évjárattól keresnék, az autó használata pedig teljesen vegyes. Évente kb 25.000km-t megyünk, de hétköznap többnyire 1-5 km-es távokat, hétvégén hosszúkat.
Milyen motorral szerelt autót érdemes keresnem?
Egyenlőre az az 1.4 Tsi 122Le-vel szemezek, esetleg az 1.6 Cr Tdi mennyire bírná ezt a fajta felhasználást?
Az autót kb 5 évre tervezzük.
Köszi -
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #172487 üzenetére
Nemsokára, asszem 2000-nél már figyelmeztet.
-
BigBlackDog
veterán
2018-as Leonban az olajcserérével/kötelező szervizzel kapcsolatos figyelmezetetés mennyivel korábban szokott megjelenni az intervallum végéhez képest? Menü szerint még 2200 km van...
-
Doki16
addikt
válasz
akooos #172452 üzenetére
Azt vedd amire rá vagy kattanva, mert soha sem leszel elégedett egy kompromisszumos autóval
De amúgy a Passat GTE is elég fickós, nem marad le olyan sokkal a Skodától. [link]. Lesz belőle, mert gyártják a mai napig. Elöregedve részt meg nem értem. A legrégebbi is belőle 2015-ös. Ahogy kijön az új modell valószínűleg a régebbi ára lejjebb megy, legalábbis remélem mert én is GTE-t akarok venni majd
-
Csabadi
tag
-
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #172482 üzenetére
Ez -gondolom- ilyen. Már akartam is említeni, hogy egyre kevesebbszer látni téged itt, kezdem összerakni miért...
Viccet félre téve: Őszintén remélem, hogy "megy a bolt" és bejönnek/jöttek a számítások!" Vannak garázsban tartott ritka és szép példányok, de inkább kivételnek számítanak." - A jóbarát paszulya valami ilyesmi, tényleg rendben van, most a legnagyobb baja az a semmitérő bajonettes rögzítő a dobbetétben alul, ami összefogja a tálcát a betéttel. Eltörtek azok a sz@rok, most kerestem meg a cikkszámot hogy kicseréljük mindet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Lacess #172481 üzenetére
Mindent és mindenért is ami több, mint 10 éves.
Ha bejösz a műhelybe egyszer, majd szemléltetem. Minden is a kezemben tud maradni, persze akaratlanul. Ezek az autók bomlanak már lábon is, de ha valamit csinálni kell rajtuk akkor még a környéken 3 másik dolgot is észrevesz az ember. Vannak garázsban tartott ritka és szép példányok, de inkább kivételnek számítanak. Törött és leszakadt csavarból az elmúlt 3 hónapban gyűjtöttem 40 kilót...szóval igen, égjenek csak.
-
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #172479 üzenetére
Már ezért is felgyújtanád? Mindent is? Mindenért is?
Miből gondolod, hogy a barátomé kleklekle? (amúgy az, avf)Amúgy jó lehet az a VR5, nekem bejön az 5henger. Főleg ha C4 S4-ben van, sorban...
Itt a környéken meg egyre többet látok egy VR6 B5-öt, rendes USA piacos. Kicsit le van puffanva de még menthető. -
Lacess
tag
Urak!
Jóbarátom Passat B5.5-je az alany. Elég szépen megállt a víz az akksi alatt, lassan-lassan elszivárgott de nem volt az igazi.
Kivettük az akksi alatti elvezetőből a gumit, illetve a dewander alattin valami kábel ment át, a peremén. Azt csak feljebb húztuk a kábelen, nem akartuk szétcincálni.
Ezek után levegővel mindent alaposan átfújtunk, meg egy pár liter vizet bele borítottunk próbaképp (nem az utastérbe). Ki is folyt szépen.
Van még más teendő az adott típusnál a problémák megelőzése érdekében?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Csabadi #172476 üzenetére
Tudsz angolul? Air recirculation Mit jelent? Feleslegesen kérded, hogy hol van. Ha tudod, hogy hol van a belső külső-keringetés váltó redőny, akkor az oldalán megtalálod a mozgató motort is, ha meg nem tudod, ne nyúlj hozzá inkább. Elárulom, teljesen a pollenszűrő alatt van a redőny, de a másik oldalról, a műszerfal alatt. Akarsz képet a szétbombázott A4-ről?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Csabadi #172471 üzenetére
A mászerfal alatt.
(#172469)4455
Nem lehet ebből megmondani, akkor lehetne, ha az ABS és a főfékhenger között is meg lett volna engedve a cső, mikor befog és akkor is felengedett volna, akkor biztosan a fő fékhenger a ludas.mokus1:
Van benne limiter, de amúgy ki az az elmebeteg aki 200-al akar menni egy rapiddal és miért? -
mokus1
addikt
Sziasztok,
2014es 1.6 dejzel rapid. Létezik hogy gyárilag limit vsn benne? Múltkor kiprobaltam mit megy és 197nel síkon és lefelé is megálljt. Ez valami gyári korlát? -
4455
friss újonc
válasz
Mágus2 #172468 üzenetére
Hmm, Igazság szerint mielőtt, bármi is lett volna csinálva a fékkel, akkor kezdte. Onnan indult az egész felújítás. De igen miután ki lettek cserélve a dolgok, légtelenítve lett.
Ohh értem. Egyszer ki lett engedve egy kicsit olaj a keréknél, akkor elengedett a fék, hogy ne fogjon be. Innen már lehet gyanítani, hogy az ABS és a kerék között marad meg a nyomás, és nem a fő fékhenger és ABS között. Javíts ki a tévedek.
Köszönöm.
-
4455
friss újonc
Értem, nem ESP-s. Az lehetséges fő fékhenger hiba, hogyha csak az egyik féknél tartja ott a nyomást a 4-ből ?
-
-
4455
friss újonc
Hello,
Audi A4 B5 1.9 pd tdi 85kW Avant. 2000
Segítségeteket szeretném kérni a következő probléma kapcsán:
Nemrégiben, egy nagyobb fékezés után a jobb első fék beragadt ABS bekapcsolt. Otthagytam az autót, másnap reggel mire érte mentünk, már nem volt beragadva. Ki lett cserélve minden fékbetét és féktárcsa is (már úgy is tervben volt), plusz a két féknyereg is fel lett újítva. Kipróbáltam újra, kis fékezéseknél nem volt gond, viszont, amikor annyira nyomtam a féket, hogy az ABS ismét aktiválódjon, akkor megint beragadt. A fék munkahenger könnyen mozgott. Mentem vele befogott fékkel pár száz métert, majd hirtelen kiengedett. Kipróbáltam azt is, hogy álló helyzetben benyomtam a féket járó motornál, amennyire csak tudtam, de ilyenkor nem ragad be. Most ki lett még cserélve a gumi fékcső is. De még mindig nem jó.
Mi lehet a következő lépés ? Esetleg tud valaki küldeni rajzot, az ABS kialakításáról működéséről ?
Köszi előre is.
-
Flowtation
őstag
válasz
Flowtation #172069 üzenetére
Sziasztok!
#2001 Cordoba 1.4 MPI a sokszor említett kódról fogalmam sincs.
Azóta most oldódott meg a generátor problémám. Most már jó, bár csak ma este hoztam haza, holnap ezzel megyek melóba, bátraké a szerencse.
Azonban további kérdéseim is lennének:
1. Indításkor eléggé alacsony az alapjárat, sokszor le is áll, mintha terhelné valami (akkor volt ilyen amíg az indítással együtt bekapcsolt a rádió és a klíma+ventilátor is, azóta ezt megoldottam). Viszont most is így van, 2x-3x kell indítani. Ilyenkor hidegen kissé rángat is. Minek a tünetei lehetnek ezek?
2. Van 4 új gyertyám, kicserélném őket. Annyi csak a kérdésem, hogy ezek cseréje még az egyszerűbb munka, azaz lehúzom a pipát, gyertya ki-be, aztán pipa vissza?Előre is köszönöm a válaszokat.
-
Csabadi
tag
válasz
Mágus2 #172457 üzenetére
Szia, tudnál segíteni audi A4 b7 2007,fűtes gond van. Ilyen hiba van ami nem törölhető. 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Néztem neten de nem találom, viszont volt még egy de az törölhető volt és nem is jött vissza. 00716 Air Recirculation Flap Positioning Motor (V113)Meg annyi hogy mozgattam géppel a motorokat de mindegyik nyekergőssen ment. Ha volna ötleted, köszi -
Jazz
veterán
válasz
molnarpeter #172455 üzenetére
Bp
-
Jazz
veterán
Sziasztok,
a szakik segítségét szeretném kérni egy nehéz ügyben, aminek nem sikerült a végére járni sok-sok műhely ellenére sem.
Adatok:
Seat Leon 1M 1.6 16V Sport, 2005, BCB kód.
Volt cserélve: gyertya (gyári bosch), üa. szűrő. üa szivattyú motor, vezérműszíj, vízpumpa, görgők, EGR szelep (gyári-gyári-ra), vákuumcső/hüvely, légszűrő, olaj, szűrő, stb.
- olajat egyáltalán nem eszi
- üa. fogyasztás tökéletes
1. Kezdetben vala a probléma, hogy indítás után 500-as fordulatra áll be, safety üzemmódban ketyeg (nem reagál a gázadásra) majd "megtalálja magát" felugrik a fordulatszám normál alapjáratra, és megy a motor. Ezt úgy kell elkézpelni hogy nehezen indul, sokáig kell indítózni, 500 ok, majd füstölve nagy nehezen rángatva megtalálja magát. Hidegen jobb egy kicsit a helyzet. Túző forró napon kinn hagyva, indítva, alig akar elindulni.
2. A vezérlés csere, majd fojtószelep tisztítás után 500-as jelenség ritkán jön elő ellenben nagyon magas lett a hideg és meleg alapjárat (1600/1100). Továbbá haladás közben üresbe rakva (vagy kuplungolva) elkezd az alapjárati fodulat ingázni 1600 és 2200 között, egészen amíg meg nem állok az autóval, akkor stabilizálódik (minimálisan ingázik a "magas" alapjáratin 1100 +/-20-on) .
3. Ezen felül EGR szelepet hibát ír ki (holott teljesen új).
4. Volt p0106 és p0170-es hibakód is, de ezek maguktól eltűntek. P0170 akkor jött elő, amikor leesett visszaváltásnál a fordulat 900-ra, EPC kivillant, safety üzemmód 1100-on (alap), gázadásra nem reagált. Leállítás, várakozás, újraindítás, és ment a motor, de EPC még világított, majd az is eltűnt. Másnap reggel minden engine check hiba eltűnt.Na most lehet hogy fojtó nem lett betanítva tisztítás után.
EGR-t is bekéne tanítani, de azt meg nem látja.
Nagyobb gázadásra csörög a motor, ez volt már korábban is az 500-as jelenség előtt, és nem változott semmilyen csere ellenére sem.Tudtok ajánlani valami jó VW specialistát? Illetve bármilyen ötletnek örülnék.
Köszi!
-
akooos
veterán
válasz
Doki16 #172449 üzenetére
Köszi a linkeket, nagyon tetszik ez a Passat (Golf is, de az "kicsi" lenne az 5-ös Golf után
)
Jövő évben szeretnénk valamikor autót venni majd, eddig ugye a V60 PHEV volt a kiszemelt, de most a másik felem nagyon rákattant az Octavia kombira (2.0 TFSI RS). Próbálom győzködni, hogy egy pluginnal jobban járnánk, a B8 Passat pedig gyönyörű autó. Kérdés, hogy lesz-e jövőre olyan Passat amit megérné megvenni, nem lesz-e "elöregedve". Na meg hogyan fog alakulni az ára -
JHONNY 79
aktív tag
H 15-ös izzóból tudtok ajánlani emelt, vagy fehéres-kékes fényüt?
Új hozzászólás Aktív témák
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Játékra! R5 1500X / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 2TB HDD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest