Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
Üdv,
Skoda tulaj lettem, picit régebbi g astrát váltott, ez most 2005-ös. Nekem ebben is sok újdonság van, lenne pár kérdésem remélem tudtok segíteni.
Szivargyújtó mellett van 2 gomb, ami szerintem semmit nem csinál Erről tudnátok mondani valamit? A jobb oldali nyitott ajtós piktogram ha megnyomom, valami motor működik a műszerfal alatt, és annyi, a másik meg egyértelműen zárja az ajtókat de bárhogy nyomkodom a gombot az ajtó belülről nyitható marad, Nem értem mire vannak, ezzel zárom magamra a kocsit?
Még nem is vezettem, most jött meg a piros rendszám hozzá, de már észrevettem hogy ha kinyitom az autót és csak nézelődöm mellette, kb 15-30 mp után bezár... na ez nekem nem tetszik, félek hogy ki fogom zárni magam az első tankolásnál.
Nagyon remélem hogy ez valami beállítási probléma, amit lehet én idéztem elő a fent említett 2 gombbal, mikor megvettem fél órát nézelődtem és nem zárta magát az autó.A fedélzeti számítógépet nem tudom még igazán használni, illetve a jobb hátsó lámpát is leszerelném mert belehalt egy poloska , ezért kérdezném, hogy aki tud egy magyar nyelvű kézikönyvet tudna linkelni nekem? Német autó, szóval német könyv járt mellé.
Utolsó kérdése, kopott emblémával érkezett, az eladó azt mondta rakhatok rá újat is, ami ezüst fekete, ez igaz? Ebből van eredeti meg hamisítvány? Hirdetések között találtam minden féle árban, van aki odaírta hogy műanyag?! Erről valami infó, hogy van a gagyi kínai meg egy rendes ami fémből van, vagy minden műanyag keverék?
Kösz szépen a segítséget.
Egy dolgot bánok nagyon, hogy nincs benne aux csatlakozó, SŐT a szivargyújtóba helyezett FM tunner, is aktív marad, ha kiveszem a kulcsot és zárom az ajtót, ami pl számomra azt jelenti, hogy ha nem húzgálom ki állandóan, hosszú távon gyilkolja, teljesen feleslegen az akksit
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Szerencsére nem olyan helyen élek ahol ilyesmi megtörténhet de ok, a bal oldali kulcsos gomb zárja az autót, ami kívülről nem lesz nyitható, de mire való a jobb oldali nyitott ajtós gomb? ne mondjátok hogy az meg kinyitja az autót... arra nem elég megnyomni még 1x a bal oldali kulcsos gombot?
"ha távval nyitod az autót
"Mivel lehet még nyitni? kulcs a zárba és úgy? nem vagyok túl modern autók tekintetében, de ezt az elavult módszert szerencsére az előző autómmal el tudtam felejteni
Ez most olyan mint egy közepes szöveges gyakorlat matekból Hogy tudom elkerülni hogy kizárjam magamat az autómból
Ha zárva van, kinyitom, kiveszek valamit a csomagtartóból, DE a kulcsot benne hagyom véletlenül, akkor 30 mp múlva bezár, AKKOR is ha nyitva van még a csomagtartó fedél? Ez az egyetlen lehetőség, mert amúgy ha az autóból veszek ki valamit, oda muszáj nyitnom az ajtót is, és azt írtátok, hogy úgy már nem szívat.
A kezelési útmutató megvan amúgy, azt hittem ez kicsit macerásabb lesz.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Lenne pár kérdésem egy 2005-ös octaviaval kapcsolatban:
Elsőnek egy könnyű
A tanksapka kupakja hozzá van csatolva a nyíláshoz, viszont nem találok helyen ahova be lehetne pattintani, hogy ne lógjon és verje le a festéket alul... ez így lett kitalálva, vagy csak én vagyok hülye?Ablaktörlő lapátokat nem tudom felhajtani mert a motorháztető takarja, meg akarom nézni milyen állapotban vannak, ez csak úgy lehetséges ha törlés közben leveszem a gyújtás, és megállítom egy random helyen?
Ez nem kérdés, csak gondoltam megosztom, hátha segít másnak is.
A tanksapka nem nyílt ki, hiába nyomogattam. Valami fura oknál fogva a fekete pöcök, és a sapka érintkezésénél tele vol ragasztva szigetelő szalag darabkákkal. A fritzek nem valami nagy hack mesterek , nem tűnt úgy hogy letört volna valami, de én fogtam egy kis műanyag darabot és oda ragasztottam, így már tökéletesen nyílik egy kis nyomásra a fedő.És végül ismét megkérdezném, hogy van különbség az új ezüst + fekete skoda emblémák között? Használt piacról / bontóból vásárolva is eredetit kapok, vagy lehetnek hamisítványok, amelyek gagyi anyagból vannak, és karcolódnak pillanatok alatt főleg elöl a bogarak miatt pl.
Kösz
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Üdv,
Két két kérdésem lenne:Erről a gumiról halottatok már? Gtradial CHAMPIRO FE1 175/65R15 84T? ebben a méretben felmegy a gyári alu felnire?
Milyen keresztrudat lehetne felrakni 2es octaviára, ami olcsó pénzben megáll? Én a legolcsóbat is 30.000 körül láttam, tényleg ennyire drága két darab alu rúd? Mivel nincs hosszanti rúd, ezért csak a nyomorultabb keresztrudak jöhetnek szóba, amelyek még csak le sincsenek kerekítve, ez így nem visít városon kívül? Van valakinek tapasztalata ez mennyire zavaró, és befolyásolja-e komolyabban a fogyasztást. Thule proride 598 menne majd rá
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz gzbotii #169727 üzenetére
Ez már jobban hangzik? BARUM BRAVURIS 5HM 195/65R15 91T
Ilyen volt az előző autómon is, akkor úgy emlékszem azért vettem, mert szerepelt az adac ajánlott listáján, és azt olvastam hogy ez egy continental almárka. Méret is megfelel a hivatalos ajánlásnak?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz freaghill #169734 üzenetére
Köszönöm a a gumi tippet, ha nem ajánlottad volna, biztos azt választom amit először találtam. Ma felpattantak a Vredestein Sportrac 5 gumák, a szervizes is csak jókat mondott róla, még befért a keretbe, és remélhetőleg sokáig jó szolgálatot tesz. Az A-s besorolás vizes tapadásra, egész megnyugtató!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
2005-ös II octaviában egy ideje világít a légzsák, sárgán, annyira nem érdekel, már csak a kiolvasása is többe kerül mint amennyit rászánnék.
Most viszont elromlott v inkább csak nem működik az ablakmosó motorja, a lapátok mennek, csak a vizet nem spriccolja.
Nem hinném hogy lenne köztük kapcsolat, de ez a 2 hiba lehet valami biztosíték miatt is? A légzsák nincs hogy elromoljon csak úgy magától."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
2005-ös II octavianak nincs visszapillantó tükör fűtése? Vagy bármi technológiája, hogy esőben is lássak valamit?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz molnarpeter #172340 üzenetére
Erre én is gondoltam, de a hátsó üveget már leszárította, de a visszapillantóban még mindig keveset láttam, az állító pöcök nem tudom hogy van beállítva, holnap megnézem.
A visszapillantó üveget ki lehet pattintani valahogy, hogy megnézzem van-e rajta egyáltalán fűtés szál?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Big_Boss #172339 üzenetére
De igen, most látom hogy van ott egy ikon. Az érdekelne, hogy ha mindig az ikonon marad a gomb, akkor ez állandóan fűteni fogja a visszapillantót, vagy van valami érzékelője és csak akkor indul be ha hideg van, esetleg csak ha a hátsó ablakot is fűtöm?
Érdemes lenne csak minden reggel, v épp, esőben használni, ezeket leszámítva kapcsoljam le?
Eléggé érzékeny kis joystick, félek hogy a sok kapcsolgatástól elromlik, és nem megy majd a tükör állítás sem"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Ilyen ledet próbált már valaki? https://www.aliexpress.com/item/32986892121.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.15972e0ed5Uth5 [link]
Jól néz ki, vagy csak éppen hogy látszik halványan?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Hello,
Octavia II, a visszapillantó gomb fűtésállításáról kérdeznék (megint).
Nekem jelenleg ebben az állásban van. Nem tudom úgy tekerni hogy pont a fűtés ikonra legyen állítva. Ezek szerint most akkor nem aktiváltam a fűtést, valahogy be kell nyomni v ki kell húzni miközben tekerem? Nincs olyan állás hogy megakadjon az ikon felett ?!
KÖszi
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Lacess #174010 üzenetére
Nem az én autóm, (én bringával járok szerencsémre) ezért nem is nagyon értek hozzá, családi vas, nyáron lett véve, eddig nem kellett, ma mentek vele hosszabb útra, gondoltam bekapcsolom nekik, de fura hogy nem talál ott állást, a többi ikon passzol, és van hozzá irodalom, de abban sem ír pontosabbat, mint hogy forgassam oda, arra sem tér ki hogy kell-e hátsó ablakfűtést kapcsolnom hogy aktiváljam v sem.
Az a megoldás nyilván nekem is eszembe jutott hogy így hagyom és kiderül, csak ha nem történik semmi, akkor jó lenne tudni, hogy én vagyok suta, vagy szar az üveg/elszakadt valami, és cserés.
Mindenesetre annyi érdekelt hogy kell-e ki be húzni a csavaráshoz, mint pl a ködlámpa kapcsolót."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Amatőr kérdés de ez van.
Octaia II - közép konzolon az AC gomb ilyenkor télen be kell legyen kapcsolva vagy sem? Nem igazán értem hogy az mit számít mikor csak fűtenie kell a gépnek. A cél nyilván az lenne hogy a leghamarabb kezdjen meleget lőni az ablakokra, szóval be v kikapcsolva kell télen hagyni az AC gombot?
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Sziasztok, skoda octi 1.6 MPI 2005-os, tegnap még ment a fűtés, ma elmentek vele egy hosszú útra, és csak hideget fúj.
Létezik hogy az tette tönkre, hogy tegnap töltöttem bele kb 3dl desztillált vizet, mert pont a minimumon volt a hutoviz szintje?
A motor melegét akkor is be kellene engedje, nem? Valami motor ment tönkre, amivel a hideg meleg között vált?
De hát nem kellett hideget fújjon, hónapok óta, miért nem a meleg állásban ragadt?
Nagyon zavaró hogy pont most történt, kézzel semmit nem lehet atallitani?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Hello,
Az érdekelne hogy 2005-ös II octiba hány cementes zsákot pakolhatok? 25kg darabja valahol azt olvastam hogy 580kgal terhelhető, ilyen messzire nem mernék elmenni, de 15-18 zsák belemenne? az 450kg
a lehajtott hátsó ülésre is kellene rakni? Az nem törhet el, ott lent?Az nem opció hogy addig pakoljam amíg látom hogy nem ült rá a hátsó kerékre, ha megvettem valahogy haza kell vigyem, nem hagyhatom a parkolóban a zsákmányt
Sok zsákra lenne szükség, tehát nem 3 db-on fog múlni, de azért nem mennék 3 kört ha megoldható 30 zsák két fuvarból.
Danke
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Arra lennék kíváncsi mi a teendő ha a kicserélt izzó, kevesebb mint 1 nap alatt megint kiégett a féklámpában? 2 Octavia 2005 mpi
Pedig jobbat raktam bele mint ami volt, BOSCH P21/4W 12v e2 2:2 278 , lehet hibás volt, és próbáljak még egyet? A rövid szál égett el, az elsőnél, a 2. at még nem vettem ki, de a ott is csak a féklámpa nem megy.
Nagyon nem érnék rá szerelőt keresni és egy ilyen apró probléma miatt otthagyni az autót. Volt már valakinek hasonló gondja?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Hali, 2005-ös 2-es skodának sajnos elkoptattam a kormányát, pont ott ahol tenyérrel hozzáérek forduláskor. Milyen budget megoldás van erre?
Ilyen összevarrható kormány védőre gondoltam, van tapasztalat egy bizonyos márkával ami minőségi, és nem néz ki rettentő gagyin?
Köszi"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Hali, 2 octavia 2005-ből, miután megállok, és leállítom a motort, nagyon hangosan felpörög az elöl lévő hűtő ventilátor. Miután lezárom az autót van hogy egyből lekapcsol de néha még megy egy kicsit. Ezt eddig nem csinálta, mi lehet a gondja?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
A téli ablakmosó folyadék ha lejár, akkor elpárolog belőle az alkohol? Nem tudom pontosan mikor vettem idén v tavaly, de januári dátum van rajta, kibontva már semmi erős alkohol szaga nincs, ezt ha most beleöntöm és nem elég erős, akkor így jártam? Van 2 palackkal, maradjon nyárinak?
Minden évben újat kell venni?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz F_Zolee #220120 üzenetére
Köszi, a kárpitot hogy tudom leszedni, erről esetleg van valami leírás? Erről a karról van szó amúgy? [kép] azt hittem a fém csavar a ludas
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz F_Zolee #220120 üzenetére
Kösz még1x , most volt időm megcsinálni, pfáj mennyit szenvedtem amíg rájöttem hogy torx fej. Amúgy valami tényleg letört ami miatt beakadta, de miután összeraktam, újra működik szépen.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest