- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Real_Necro
veterán
válasz
lockdown90 #55431 üzenetére
Porlasztónál 2 tűzkarika volt cserélve, mert kifújt. Ezen kívül üzemanyag páraszelep meg üzemanyagszűrő ház csere volt. Kb ennyi volt a nagyobb javítás az elmúlt 7-8 évben.
-
lockdown90
senior tag
válasz
Real_Necro #55423 üzenetére
magasnyomásúhoz meg a befecskedezőkhöz nem volt még nyúlva?
-
keszo
őstag
Mi lehet a gond.
Menetközben az autó kiirta hogy:
Brake lamp
Bulb fault
De minden féklámpa világít. -
radi8tor
MODERÁTOR
szerencsétlen S-Max [link] #ytalert
gázolás -
troll81
addikt
válasz
Real_Necro #55423 üzenetére
Szia Pesten Hlinka garage?a kérdés ingyenes
-
Real_Necro
veterán
válasz
dellfanboy #55424 üzenetére
Melyik alternatívát ajánlod?
-
dellfanboy
őstag
válasz
Real_Necro #55423 üzenetére
ess nekem már 2éve is extra vastag cerkával adott ajánlatot ráadásul 1 hibát nem is vettek észre, szóval én oda biztos nem vinném
-
Real_Necro
veterán
Sziasztok!
Egy ideig nem jelentkeztem, boldog voltam a 2011es FL 2.0 dízel Mondeoval. Elértem a 400ekm-t, kettős tömegű még a gyári, meg volt a kötelező szerviz mint minden 10ekm-nél. Az utóbbi időben több apróbb hibát is észleltem használat közben így átvizsgáltattam a kocsit. (Pl. 110-120 felett remeg a kormány)
Az alábbiak cserések:
Első lengéscsillapító párban (egyik oldalon szivárog)
Zajcsökkentő betét
Gumi harang
Hátsó felfüggesztő kar
Lambda szonda (hibát dobott)
Klíma kompresszor (körbe rikít az uv alatt az olaj)
Jobb hátsó ajtózárMunkadíjjal 821eFt-os ajánlatot kaptam, ha kompresszort hagyom míg működik, valamint bontott ajtózárt szerzek, akkor kb 450eFt a vége...
Ez egyelőre egy ajánlat ESS-től, eddig nekem mindent korrekten megoldottak, de az autó értékéhez mérten még nem tudom merre fogok elindulni.
Pest megye keleti régiójában van még ajánlott szerviz?Köszönöm szépen!
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Ford Fiesta 2014, 1.25 benzin, 240000 km.
Milyen motorolajat, illetve vezérműszettet ajánlotok?
Köszi! -
H-Mano
tag
Üdv!
Fehérvár (környékén) klímást tudtok ajánlani?(Mk 1, 2003.....) -
Nortonor
tag
Sziasztok!
OBD2 - USB vagy Wifi adaptert keresek ELMconfig és Forscan támogatással. Van olyan bevált típus amit ajánlani tudtok? Mindenképp HS-CAN / MS-CAN kapcsolós változatra lenne szükségem.
-
bul07
nagyúr
válasz
bendi806 #55403 üzenetére
Rákerestem egy focusra mert pisti videójában is ott van 26:27-nél
És ha jól kerestem lehet zárat venni nem riasztósat és riasztósat, tehát szerintem az a gyári riasztónak a csatlakozója ott nézi hogy zárva van a motorháztető vagy nemEgy kép egy alis riasztós hirdetésből [link] (sok képpel)
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bendi806 #55401 üzenetére
Ha jól emlékszem, mk1 fl-nél ilyen volt a kopogásérzékelő csatlakozója. Üres volt nekem is, nem minden modellben volt valós kopogásérzékelő, ahol nem volt, ott adatokból számolt kopogást.
A nyitás érzékelő lenne a másik tippem, de arra nem kell ekkora csatlakozó szerintem.
-
kcsa
veterán
Van itt még valaki a topikban Focus mk2.5 ötajtóssal? Írnék egy privátot
-
bendi806
aktív tag
Jó reggelt/Sziasztok
A képen szereplő csatlakozó, szerintetek mi lehet? Mármint az a kis fehéres/szürkés akármi ...
Köszönöm a segítséget 🙂
-
kcsa
veterán
válasz
Jacob Gibbs #55399 üzenetére
Az a helyzet, hogy rengeteg a kókler, szóval érdemes utánajárni az olcsóbbaknak (de igazából a drágábbnak is sajnos...), hogy valójában milyen is a munkája.
-
kcsa
veterán
válasz
Jacob Gibbs #55393 üzenetére
Most jutottam oda, hogy erre is válaszoljak. Háromszori gépi polírozás (durva, közepes, finom), majd sealenttel kétszeri lezárás, ezen felül B oszlopok fényes műanyagjainak és hátsó lámpák polírozása 175k. Fájt
@radi: ez volt a váltás fő oka, a rengeteg rövid táv miatt eljárogatunk villannyal zömmel. Nemrég készült el a wallbox is, kis odafigyeléssel azt gondolom hogy tavasztól őszig napelem meg fogja termelni a közlekedésre valót is (azért csak ebben az időben mert én már bruttós vagyok, így nehezebb)
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Ford Fiesta 2014 1.25 benzin, 220k km.
Ezt nézte ki egy ismerősöm.
Használat: 70% város, 30% vidék lenne.
Szerintetek megfelelő erre?
Illetve mire kell odafigyelni vásárláskor, vannak típushibák?
Köszi! -
Jacob Gibbs
tag
-
radi8tor
MODERÁTOR
Nekem most 3 éves a kocsim, kefét még életében nem látott. Sajna a fekete lakkfelületek (B oszlop leginkább) hajszálkarcosak valószínűleg a szárazoló kendő miatt. De azt mondta a polír szaki, hogy egyáltalán nem vészes, simán tükörfényre polírozható. Fényezésre is azt mondta nagyon jó állapotban van.
Ez nekem jó visszajelzés volt, mert amikor egy használati karcot kipolírozott nem kellett a teljes elemet átpolírozni. -
kcsa
veterán
válasz
radi8tor #55387 üzenetére
Nem kell egyetérteni, de - szerintem - az eredetileg rendes mosásra van kitalálva: alapvetően egészen puha a kefe, és ha rendszeresen cserélve és tisztítva van (ugye: HA) és aránylag sok víz jön a kefe fejéből használható lehetne autó mosására.
De gyanítom nincs sokszor időben cserélve (felkeményedik, puha rész lekopik), és amilyen retkes saras autók mosására használják csomóan, szinte biztos hogy mindig koszos.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Jacob Gibbs #55384 üzenetére
Tilos azt a kefét használni a mosóban.
Eredetileg felni tisztításra találták ki. Manapság meg már mindenre. De a fényező szakik lájkolják.
-
kcsa
veterán
válasz
Jacob Gibbs #55384 üzenetére
Pár hete fizettem ki egy szemmel jól látható összeget többszöri polírozásra, mert előző tulaj használata után tele volt ilyen hülye karcokkal, és mivel fekete színű, ezért minden meglátszik rajta
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Jacob Gibbs #55384 üzenetére
Soha nem használom a mosós kefét. Franc tudja milyen apró kavics vagy egyéb tárgy maradt benne.
-
Jacob Gibbs
tag
Félig meddig off-ban a karc témához...
Pár hete mostam a kocsit, mert fa körül állt kb egy hétig, a fekete festék olyan szürkésnek hatott az összegyűlt pollen, virágpor, stb keveréktől. Kézi mosóba vittem, és a kefés mosás után párhuzamos csíkokat/karcolásokat láttam a motorháztetőn.Nem nagyon feltűnő, de én már tudom hogy ott van...
Tudom van kocsiápolás topik, de gondoltam ide is bedobom, hogy óvatosan ezekkel a dolgokkal. -
bendi806
aktív tag
Nagyon szépen köszönöm a segítséget
de mivel kétbalkezes vagyok xd így nem hiszem, hogy öncélúan beleugrok
Megkérdezem mennyiért csinálják a környéken
Viszont nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget 🙂De tényleg minimálisan látszik csak, viszont szeretnem rendbe tudni a kocsit
-
bul07
nagyúr
válasz
bendi806 #55374 üzenetére
Ha eldöntötted a cserét a karcolás miatt, amikkor már mindegy ha rontasz is rajta, akkor
Vegyél: 0000 acélgyapot csiszolórostot
Sok víz és ezzel lehet próbát tenni hátha javul annyit hogy nem kell cserélni, ha meg ront akkor meg ront mert már úgyis elvan döntve a csereSok videó van fent a youtube-on hogy kocsi üvegen mit javít
Én ilyennel a visszapillantó tükörről szedtem le a vízkövet, amit sok sok év alatt öcsém ráhalmozott(öcsémtől vettem a kocsit)
Volt olyan fényviszony hogy rettentően korlátozta a tükör képességeit, már tükörlapcserén gondolkoztam és ez volt az utolsó megoldás és beváltCserénél figyelj mert sok minőségű szélvédőt árulnak, és ha olyan lesz lehet sokkal rosszabb a szélzaj, mert nem fog annyira hangot szigetelni
-
bendi806
aktív tag
Nem olyan vészes, csak lehet a legutolsó takarításnál, én karcoltam össze...
De ez csak egy tipp volt, hogy hátha valaki foglalkozik vele
Viszont van vagy 4 kavics felverodes azt alapból megcsináltatom, és akkor gondoltam egy fél tenyérnyi helyen kellene polírozni 🙂 de azért köszönöm -
A Zéé
addikt
válasz
Joker88 #55370 üzenetére
Rozsda... Mindenhol is. De leginkább a kerékjáratok, küszöb, ajtók alja.
10k km-re nem vennék dízelt. Mondjuk ha tényleg hosszútávon használod, olcsóbbak annyival, hogy lehet, hogy megéri egy olyan, amiben nem túl öreg a kettőstömegű. Motorból az 1.6 benzin 101 Le még az 1.6 dízel 90 Le a világból kimegy, de az erősebbek se rosszak, csak a változó szelepvezérlés és a részecskeszűrő miatt bonyolultabbak, több a hibaforrás. Dízelből az 1.8 kerülendő, meg asszem a benzinesből se az a legjobb. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ParmaBoy #55368 üzenetére
Lehetséges, de általában azt mondják ha az első szerviz elhajt, akkor el kell menni egy másikhoz.
Meg ugye ott van annak a kereskedésnek a szervize is ahol a kocsi vásárolva lett, azok a tapasztalatom alapján nem hajtják el nagyon az embert. Bár lehet csak én tapasztaltam így (Ivanics) -
Joker88
őstag
na, kérem,
gondolkozunk a Fiesta (2006os évjárat) lecserélésén.. Ilyen C-Max / Focus autókat nézegetünk,nem akarok elszakadni az ováltól, és ezek egész pofásnak tűnnek, az évjáratban frissebbet keresek a mostaninál..
Van valami általános,komolyabb típushiba,vagy melyik éri meg jobban benzin/dízel ? Évi kb 10.000 km körül van használva hosszabb távok. -
bendi806
aktív tag
Sziasztok
Nyíregyházán van olyan cég/ember aki fűthető szélvédő polírozassal foglalkozik?Köszönöm a segítséget előre is
-
ParmaBoy
tag
válasz
radi8tor #55367 üzenetére
Nem erre gondolok, hanem érezhetően más a hozzáállás gyártói és importőri gari idején.
Nem csak a Fordnál természetesen. (de ha már Ford, a konkrét szervízpartner és hiba leírás nélkül: azonos hiba, 6 autó esetén, amiből 3 esetén 4-13-19 hónapos korban jelentkezett, szó nélkül ment a gari, a másik három esetén 26-29-37 hónap, és már vizsgálták, hogy nem-e felhasználói hiba, időben voltak-e a szervizek, nincs csereautó a javítás idejére stb.) -
herrká
senior tag
válasz
radi8tor #55364 üzenetére
Köszönöm! Ezzel tisztában vagyok. Láttam olyan francia autót, hogy 65ekm volt benne. Először 19 ezernél volt olajcsere, de nem fordnal. Utána 48 ezernél volt fordnal olaj és szűrő cseren. Végig vezetett szerviz könyv - 2db A4-es papír - lekovetheto szerviztortenet. :-)
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
herrká #55362 üzenetére
Gondolom ott van az a kereskedő aki tömegével hozza be Franciaországból meg Olaszországból a lejárt garis példányokat.
A gond az velük, hogy mivel ebben a 2 országban csak 2 év gari volt a kocsira, kb egyszer se vitték szervizbe őket (mivel 2 év a gyári előírás).
Persze ez nem azt jelenti, hogy hulladék amit behoznak, csak az olcsóságnak van ára is (minden javítás fizetős lesz rajta itthon). -
herrká
senior tag
Sziasztok! Székesfehérváron foglalkozik valaki autoatvizsgalassal? Kuga hibrid lenne az áldozat. De egyesek szerint Szfehervaron semmilyen autót nem szabad venni! Mások szerint ugyanaz mint bárhol máshol. Kugabol viszont főleg ott van nagy választék... Köszönöm
-
BaLee
addikt
Igen, az ajtó szigetelést olvastam, hogy az sokat segít.
A Focal hangszórókat is megtaláltam, de gondolom erősítő nélkül nem sok különbséget vennénk észre. Néztem egy ilyen szettet ez nem lenne rossz, bár van ára. Mélynyomót meg akkor lehet elengednénk ha ülés alá nem rakható, raktérből meg nem szeretnénk lecsípni, pont az a jó benne, hogy elég nagy. Illetve én a pótkerékhez sem nyúlnék.Köszi a tippeket. TommyX_-nek is
-
Ajtóba szigetelés az első, ez még a gyári hangrendszeren is sokat javít mélyhangok terén, komolyabb hangcucc esetén meg aztán pláne.
Ha hangszórót akarsz cserélni, de nem babrálnád a gyári kábeleket és kiemelőkeretezni se akarsz, akkor a Focal-nak van olyan szettje, ami a gyári helyére 1:1 bemegy.Cserébe nem olcsó (csak előre olyan 60-65k a szett), de ezt a legegyszerűbb berakni.Az ülés alatti mélynyomó szerintem problémás.
A hátsó fűtés befúvása ugye ott van, ami nem éppen ideális.
Azt minimum le kell dugózni, mivel télen ott is tolja be a meleget ami az erősítőnek nem tesz jót.
Ha ledugózod akkor meg a hátsó fűtés felét elveszíted.
Na meg ott a padlószőnyeg sem egyenes, nem vagyok biztos benne, hogy egy ülésalattit szépen be lehet tenni.
Én a csomiba raknék valami keskeny aktív mélyládát, igaz ehhez azért kábelezni kell rendesen.Vagy pótkerék helyére rakhatót, de ha mankókerekes az autó akkor meg venni kell defektjavító készletet. -
BaLee
addikt
Van valakinek tapasztalata, hogy Focus Mk3.5-ben ha hangcucc terén felfelé lépnénk mit érdemes csinálni, mi az amit bele lehet tenni gyári helyre, erősítő, mélynyomó ülés alá stb?
-
sparta2
tag
válasz
radi8tor #55265 üzenetére
Szia!
Belógattam én is két oldalra ezt a Domestos citromos illatosítót. Sajna 3 nap elég volt a nyestnek, hogy semmibe vegye pedig (ahogy írtad) méterekről árad a motortérből a citromos vegyszer szag. Tuti egyszer úgy fogok járni, hogy vagy nem indul a gép, vagy lerohadok valahol a kis dögök miatt! -
kecstama
tag
Sziasztok!
Szerelt valaki mostanában utólagos tolatóradart?
(2006 Focus 2)Amikor bekapcsol, olyan mintha nem érzékelné a szenzorokat. A kijelzőn csak két vonal látszik ("- -") és nem csipog.
A kijelző hátulján van egy gomb, de ötletem sincs mit csinál. L1-L6 közt váltogat, ha hosszan nyomom akkor F1-F4 közt. A leírásban erről semmi sincs.
Kábelezése elvileg jó, ha rossz helyre lenne kötve, akkor nem érzékelné a hátramenetet.
Köszönöm a segítséget! -
Rico33
aktív tag
Ma reggeli kaland. Mivel pár napja elég kétséges hogy oda is érek bárhova, a hajnali hazamenetel is a szokásos dilemmával indult. A táv fele gond nélkül megvolt, utolso etap. És akkor valami sárga fény villant a szemem sarkába az óracsoport felől. Megvan az az érzés amikor egyszerre kapsz infarktust, agyvérzést meg zabszemet az ánuszba?
Na mondom, én oda nem nézek, mert alaptörvény, amit nem látsz az nincs. Már terveztem hol tudok leállni, újabb telefonálgatás etc... de győzött a racionalitás, odasanditottam, ééés...5 fok alatt volt
ui: kiégett az utastérvilágitás, de ez már szinte jólesett hogy csak ennyi. -
Rico33
aktív tag
válasz
WhiteWalker #55349 üzenetére
Az akku valóban szar volt, minden kapitulált, úgy állt le az autó.. Ma reggel volt jele hogy baj van, a töltésjelző kezdte, aztán csak leállt ahogy lemerült. De irtam, az akku is kezdett halódni, lassabban tekert, de csak most tünt fel. A generátornak is volt hangja, azis csak most feltünő hogy nincs.
A trélerért meg nem kellett fizetni. A megelőző csapás a fesszabályzócsere, ha kibirja egy hétig, minden más garis.
Ha már megint ott voltam, a régi akku 6 éves volt. -
WhiteWalker
nagyúr
válasz
Rico33 #55344 üzenetére
Ezt írtam fentebb! Ugyanígy jártam!
Nem az akkud volt a szar , hanem a generátor. Hülyére vesznek , ahogy engem is. Nekem is mutatták hogy ilyen még olyan jók a generátor töltés eredményei, jah csak gyakorlatban mégse töltötte az akkut.Szóval neked sem kellett volna akkut cserélni , bár ahogy írtad 4 éves elmúlt , ez nem ártott amúgy se , ennyi "szerencséd" volt a szerencsétlenségbe.
Én nem hagynám annyiba , biztos rájuk verném a tréler árát és a felesleges akku cserét. -
DeFranco
nagyúr
-
Rico33
aktív tag
válasz
radi8tor #55345 üzenetére
Az akku zárlatos lett és mutatták a teszter eredményit, minden normális volt a töltéssel. A generátor biztos érintetlen volt, most egy vadiuj van benne, új szijjal.
Amugy várható volt hogy a generátor elhal, kezdett hangja lenni ami most tünt fel, hogy nincs hangja.
A fesszabályzócsere meg ezekután megelőzés, ha kibirja még egy hétig -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Rico33 #55344 üzenetére
Szerintem eredetileg is az volt a rossz, és az akkut ez nyírta ki (kevés töltés).
De azt mondtad megnézték akkucsere előtt a töltést is.
Szóval két dologra tudnék gyanakodni: kóklerek voltak, vagy akkucsere alkalmával kicserélték a generátorodat is egy hulladékra és majd jó pénzért visszakapod.
Szóval mindenképp nézd meg, hogy nem-e másik generátor van éppen beszerelve.#pesszimistakomment
-
Rico33
aktív tag
válasz
WhiteWalker #55335 üzenetére
Mi az esélye hogy az akku után egy nappal a generátor is megdöglik? Nulla...nekem bejött a 100%
Ma hajnalban megyek haza, kigyullad a töltésjelző, megint leáll. Megint tréler, de délutánra kicserélték. Jövő héten kicseréltetem a fesszabályzót is. -
Anaconda
tag
Sziasztok!
Van egy kis anomália a 3-as Focus-unkban. Automatikusan kapcsolja a lámpát. Eddig a helyzetjelző mindig égett automata módban, ennek így is kell lennie és sötétben kapcsolta a tompítottat. Most automata módban világosban nem ég a helyzetjelző...manuálisan bekapcsolva a helyzetjelzőt világít mindkettő.
Van bármi ötletetek? -
embe
nagyúr
válasz
Nordic #55320 üzenetére
Volt 1-es fókám, 0 km.-esen vettem. Kb. 60ekm. volt benne, amikor hasonlót produkált. Akkor azt mondták hogy az óracsoport paneljével van probléma. Egy hozzáértő műszerész forrasztgatott rajta - ez megoldotta. Később több helyen hallottam, hogy gyakori hiba.
Másik hasonló sztori. Opel Meriva. Ugyanezt produkálta, de menetközben is összevisszaugrált. Illetve néha nem indult azonnal. Kiderült a testkábel volt a kasztnin fellazulva.
Jacob Gibbs: Én is Ladával kezdtem, egy 2104-es kombival, rendőrkocsi volt korábban, ott selejtezték.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz
gabor9991 #55327 üzenetére
Közben beszéltem vele, és elmagyarázta mire gondolt, és én értettem félre valamit, mert ő is azt akarta cserélni( mármint a sebesség jeladót), csak az első kommunikáció sms-ben ment így kicsit elbeszéltünk egymás mellett.
Amúgy bízom benne mint szerelő, mert több mint 20 évet Ford szervizben dolgozott, és tényleg ért hozzá.
-
Rico33
aktív tag
válasz
WhiteWalker #55324 üzenetére
Akkucsere megvolt, 280€ szióka
Eddig (kopp-kopp) jó, valóban pusztulhatott az akku mert most fickósabban is tekeri meg mintha a járása is szebb lenne. -
RazoR
veterán
MK1 ferdehátú csomagtérajtó zár beállításhoz van valakinek valami tippje? Próbálom beállítani de vagy nem záródik vagy zörög menet közben.
-
Nordic
Közösségépítő
Sziasztok. Adott egy mk1es fóka. Olyan hibát produkál, hogy a sebességmérő óra összevissza ugrál. Semmi hiba lámpa nem világít, pöccre indul, csak menetközben nem mutatja rendesen a sebességet. Pirosnál állva is van hogy simán felugrik 120ra a mutató, majd vissza nullára. A holtpontjeladót mondják hogy cserélni kell, de utána olvasva nem vagyok ebben biztos, mert semmi olyan tünetet nem tapasztalok ami arra utalnak.
-
Rico33
aktív tag
válasz
WhiteWalker #55315 üzenetére
Reggel megyek, ráméretek előttem mindenre, aláiratom a garit aztán az ő bajuk. Az automentő cég szervizeli is, 0-24 ügyelet, ha beszarik megoldják. Legisalább remélem
Ha meg szivoznak, az assintant mellett van ügyvédbiztositásom is
Az akku kb 4-5 éves lehet, szóval benne van a pakliban hogy kipurcant. -
WhiteWalker
nagyúr
válasz
Rico33 #55307 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni , de először nekem is ezt mondták a szervizbe (Ford).
Kimértek mindent és szerintük a mért értékek jók!! Csak akksi lehet a baj.
Kicserélték az 1 éve berakott akkumulátort ami még 1 évig garis volt egyébként...
Raktak bele eredeti Ford akksit , mert szerintük az akksi kakkant meg.
Vissza adták a kocsit, használtam 4 napig , aztán ismét megdöglött, ugyanúgy ahogy írtad te is! Nahh itt durrant el az agyam , hívtam a szervízt , oltári balhét csaptam , mert kifizettem ismét a trélert , meg az új akkut és a hiba mindig fent áll!
Újra megnézték a szervizbe és persze másnap hivtak hogy ez bizony generátor hiba lesz.
Remek , akkor első alkalommal is ez lett volna. Végülis a generátor javítását nem kellett kifizetnem.
Azóta is jó a kocsi. -
válasz
lockdown90 #55311 üzenetére
Köszönet.
-
Sziasztok! ☺️
A meglévő Mercedes-Benz W124 hobbi autóm társat kapott egy 1990-es Ford Scorpio személyében. Ugyanilyen modell (2 literes, benzines DOHC, alap felszereltséggel, öt ajtós kivitelben) volt már a családban a nyolcvanas évek végén, a kilencvenes évek közepéig. Annyi az eltérés, hogy az fehér volt, ez pedig fekete.
Anno is tetszett a formája, kifejezetten szerettem utazni benne, mert nagyon kényelmes elöl-hátul. Most végre vezethetem is.😀Persze, egy ennyi idős autó már nem makulátlan, kell majd vele foglalkozni. Cseppet sem bánom, tudom, hogy mibe vágtam bele.
Róla van szó: [kép] -
Rico33
aktív tag
válasz
WhiteWalker #55306 üzenetére
Voltam ma a szervizbe, ugynézki az akku halt hirtelen halált a teszter szerint, holnap reggel szólnak ha megvan. Ez a jobbik eset, ez csak 200€
-
válasz
Rico33 #55301 üzenetére
Nálam hasonló tünetek voltak, a generátor szabadonfutója volt a ludas, nem töltötte az akkut a generátor, az meg szépen lemerült.Dízellel így még éppen kikeveredtem Bp belvárosából, de egy benzinessel valahol a Hungárián pusztultam volna le.
Nem azt mondom, hogy nálad is biztosan ez a hiba, csak hogy nálam ezekkel a tünetekkel ez volt hiba forrása. -
Rico33
aktív tag
Jó estét!
Az áldozat egy focus mk3(2011) 1.6 tivtc, szürke kombi.
A tünet: menet közbe autopályán először azt érzem nincs szervo, aztán világit a esp/abs, aztán kb 2 percen belül minden világit a müszerfalon. Pont le birtam gurulni egy parkolóba, onnan se kép se hang. Igazábol már mindegy mert szóltam az assistantnak, otthagytam az autót kulcsostól, vigyék vhova ( ausztria, attól nem tartottam hogy elviszik, ugyse indult, de nekem rohanni kellett melóba).
Csak ha vkinek lenne ötlete a hibára, kb mire számitson a bankszámlám. Akku? Fesszabályzó? Generátor? Ékszij nem szakadt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Nintendo Switch 2
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Yettel topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- Fotós felszerelés - Stúdió lámpa / Softbox / Vaku
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- iKing.Hu - Apple iPhone 16 - White - Használt, karcmentes
- AKCIÓ! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged