Hirdetés

2020. április 10., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#24001) darvinya válasza x_424 (#24000) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Azt meg hogy. :F
Akkor nincs is kéziféked.
Mert erre a lemezre kell telepíteni, tárcsa belsejébe lévő kicsit dob kéziféket.

Made Robot by Robot −Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#24002) x_424 válasza darvinya (#24001) üzenetére


x_424
(aktív tag)

Van kézifék, használom is a garázs előtt amíg kinyitom a kaput. Focus MK2 amúgy az autóm.

(#24003) camelferr válasza x_424 (#24000) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Tudomásom szerint az nem sárfogó hanem hővédő lemez. Ha a kéziféked nem old ki tökéletesen és egy picit is hozzáér a betét a tárcsához, elég komolyan fel tud forrósodni a tárcsa, ami persze szépen sugározza magából a hőt kifelé. Hogy megvédjék az érzékenyebb részeket (pl gumi fékcső) tettek ide egy hővédő lemezt. mk1 Focuson is ezért van hátul egy ilyen "hőpajzs", legalább is a négytárcsás változatokon.
Ha rosszul tudom, javítsatok ki.

Fear kills more dreams than failure ever will

(#24004) kcsa válasza x_424 (#24002) üzenetére


kcsa
(veterán)

Mert az MK2-n nincs külön dob a kézifékre (cmax 1-en ellenben pl. van) :)

(#24005) darvinya válasza camelferr (#24003) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Mindegy minek mondjuk, lényeg a védelem.

kcsa és x_424

MK2 tényleg nincs tárcsán belüli plusz fékdob kialakítva.
Egyszerűen dugattyút használja, mintha főfék lenne. :)
Akkor viszont át.kell.rendesen nézni, mert kezd darabokra esni a fék, a csörög/zörög.

Made Robot by Robot −Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#24006) KilgoreTrout válasza camelferr (#23977) üzenetére


KilgoreTrout
(aktív tag)

Vettem bele olajat, beletöltés után nem látszott semmi a nívópálcán. :F

Beindítás után, járó motornál kihúzva a pálcát viszont jó a szint. Azóta mentem is vele, nem villant fel az olajlámpa.

Úgyis vizsgáztatni kell majd a kocsit, akkor lecseréltetem az olajat és a szűrőt. Most nincs garázsom, utcán meg nem állnék neki szerelni tapasztalat nélkül.

(#24007) darvinya válasza KilgoreTrout (#24006) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

5 perc kell mire tényleg lefolyik nívópálcához.
Azért ilyen lassan, mert sok levegő lesz betöltéskor járatokban, és lassan cserélődik át.
Ez szivattyúzás rásegít, de a szivattyúnak nem tesz jót, hogy több levegőt keringet.
Az viszont érdekes, hogy ilyen későn jelez, mert Min. alatt nagyon kicsivel már jeleznie kellene.

Made Robot by Robot −Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#24008) camelferr válasza KilgoreTrout (#24006) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Ha éjszaka vízszintes helyen áll az autó, akkor reggel nézd meg az olajszintet, hideg, álló motornál. Járó motornál, amikor az olajszivattyú is dolgozik, nem sok értelme van olajszintet nézegetni.
Bővebb infót itt is találsz.

Fear kills more dreams than failure ever will

(#24009) radi8tor válasza camelferr (#24008) üzenetére


radi8tor
(MODERÁTOR)

Igen az alap hogy hidegen kell nézni az olajszintet.
Kb mint a guminyomást. Azt sem érdemes változtatni pályázás közben/után.

⭐ https://wellbe.hu

(#24010) bajnokpityu válasza radi8tor (#24009) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

mármint melegen kell nézni az olajszintet, leállítás után 5 perccel. hogy visszafolyjon.

(#24011) gabor9991 válasza darvinya (#24007) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Lámpa azt jelezte neki, hogy nincs olajnyomás nem azt hogy alacsony a színt.Ebben nincs szintérzékelő.

(#24012) camelferr válasza bajnokpityu (#24010) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Nem hiszem hogy szignifikáns különbség lenne hideg motor vs. meleg, öt perce álló motor pálcán mért olajszintje között (feltéve hogy ugyanott áll az autó). De nem kötekedni akarok. :R
Talán fontosabb hogy KilgoreTrout túl legyen egy nagyjából szaxerű olajcserén és megszűnjön az olajnyomás lámpa villogása.

Fear kills more dreams than failure ever will

(#24013) radi8tor válasza bajnokpityu (#24010) üzenetére


radi8tor
(MODERÁTOR)

Ezt biztos a szervizesek találták ki :D

⭐ https://wellbe.hu

(#24014) darvinya válasza gabor9991 (#24011) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

:R
Én még mindig előző autóhoz viszonyítok, ami így utólag prémium vezérlése és szenzorai voltak, hiába '91-es.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#24015) diablo1984 válasza darvinya (#24014) üzenetére


diablo1984
(addikt)

nekem volt 90es escortom, na abban nem volt semmi premium, még a központi zárat is én rakattam bele!

U.I: az első autóm volt 5 évig volt meg 1,8D, én szerettem a maga módján. Nézett ez ki jobban is, mikor megkapta az átlátszó indexeket és a ford alufelnit, de már olyan rég volt, hogy képem sem nagyon van róla!

[ Szerkesztve ]

(#24016) bajnokpityu válasza camelferr (#24012) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

próbáld ki.

annak olyan blokkok, ahol akár fél cm nivószint difit okozhat. ez van, ahol sok, van, ahol kb semmi. úgy emlékszem, az 1.8 TSI, a 300as robogóm, és a régi sportage 1.6 benyás is láthatóan eltért hidegen és melegen. igen, régebben nekem zömmel benyássaim voltak, de megtértem, mióta 2tonnás vassal járok.

lehet, h a szervizesek találták ki, de sztem benne van a használatiban is.

(#24017) darvinya válasza diablo1984 (#24015) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Ez '80-as, nem '90-es.

Made Robot by Robot −Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#24018) cappa72 válasza bajnokpityu (#24016) üzenetére


cappa72
(veterán)
LOGOUT blog

Ojal témához, ezt írja a használati:

Forrás

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#24019) diablo1984 válasza darvinya (#24017) üzenetére


diablo1984
(addikt)

Ez konkrétan 90es évjáratú volt az utolsók egyike a generációjából, 91-től volt a modellváltás a kockább gömbölyű escort!

(#24020) darvinya válasza diablo1984 (#24019) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Pontosabban ez MK4 '86-92-ig, MK5 '90-97-ig gyártották.
Nekem '91-es MK5 volt, 1.4, MTX75 váltó, GTE vezérléssel.

Made Robot by Robot −Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#24021) diablo1984 válasza darvinya (#24020) üzenetére


diablo1984
(addikt)

oké, akkor ez egy 90ben gyártott escort és pont. ;)

Amúgy a wifi szerint : "Az európai gyártás 1990-ben ért véget."

[ Szerkesztve ]

(#24022) [HUN]Dani


[HUN]Dani
(őstag)

Hello. Adott egy 2010-es smax. 100kw automata váltós. Tudja valaki, hogy mi a különbség a 100kw 136le és a 103kw 140le között pontosan? Illetve, hogy a 100kw-s ps vagy aisin váltós? A karon nincs powershift felirat.

magyarsrac

(#24023) Econ válasza Real_Necro (#23937) üzenetére


Econ
(őstag)

Másfél éves a Mondeom, most lett cserés a gyári gumi (Bridgestone Turanza T001 Evo), közel 60 ezer kilométer(!) ment bele. A teszteken jól szerepelt és én is elégedett voltam vele.

Amúgy éppen eladnám, az utódját már megrendeltem, erre leállt minden. :(

A legjobb fényképezőgépek 200e alatt (árak, objektívek, főbb jellemzők tényszerűen és részletesen): https://sites.google.com/site/milcrendszer/

(#24024) cappa72


cappa72
(veterán)
LOGOUT blog

;]

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#24025) darvinya válasza cappa72 (#24024) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Ez komoly, hogy fedélzetin megy felhívás(Tv-zel :D ).

Made Robot by Robot −Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#24026) anevemearl válasza cappa72 (#24024) üzenetére


anevemearl
(aktív tag)

Facebookos Mondeo MK4 csoportból, vagy már tovább terjedt onnan? :D

Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete

(#24027) cappa72 válasza anevemearl (#24026) üzenetére


cappa72
(veterán)
LOGOUT blog

S-Max csoport... De poénnak jó a'

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#24028) Shodan


Shodan
(őstag)

Sziasztok!
Srácok itt használ valaki forscant? A legjobb lenne , ha fiesta és digit klíma. A belső hőmérsékletre 215C fokot ír ki, kiszedtem a szenzort megtisztítottam ,de ugyanaz. Most nem tudom hogy vagy a senzor a hibás vagy a forscan ír valamit rosszul :F

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#24029) darvinya válasza Shodan (#24028) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Szenzort kellene megmérni, mert az csak egy hőmérséklet függő ellenállás.
Persze kellene tudni pontosan milyen értékek között kell lennie, hogy pontos értéket adjon.
Ekkor letesztelve van a szenzor.

Made Robot by Robot −Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#24030) molnarpeter válasza Shodan (#24028) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Szenzor vagy kábel hiba szerintem. Mennyit ír, ha le van húzva?

(#24031) Gixxer88


Gixxer88
(őstag)

Fóka mk3 1.6TDCi
Itthon leálltam,5 órával később nem indul az autó.
Minden elektromos cucc működik,viszont az önindító kattanik csak.
Betolással sikerült elindítani,de kulccsal nem megy,csak kattanik az önidító.
Önidító nem nagyon szokott csak úgy előjel nélkül megdögleni,legalábbis nem láttam még ilyet.
Feszkó bt-s obd csati szerint 12,05V ,indítási kísérletnél 11,75V.
Na most az önindítom szórakozhat,vagy az akku?
Akku kora bizonytalan,gyári Ford (Varta) ezzel vettem,de az autó 8 éves.
Eddig simán indult mindig,sose volt nyűgje,ma este nem indult.
Mókás lesz ha az udvarból se tudok kiállni kedden...

[ Szerkesztve ]

(#24032) molnarpeter válasza Gixxer88 (#24031) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Szerezz próbára másik akkut.

(#24033) darvinya válasza Gixxer88 (#24031) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

11.75V még bőven jó, ha 12V-os a rendszer.
Szerintem megszorult az önindító, azaz csapágyai eddig bírták.
Ha akku lenne, akkor indításkor beesne 9V alá is.
Indítónak sok A kell indításkor, de összefügg V-al, így esik mindkettő.
Indítórelé rendben van?

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#24034) Gixxer88 válasza molnarpeter (#24032) üzenetére


Gixxer88
(őstag)

Most felraktam töltőre,az azt jelezte félig van,el is kezdete vadul tölteni.Reggelre kiderül.
Viszont ha kiderül hogy lemerült,akkor ott bajok lesznek,mert 50-70km-nél kevesebbet egyszerre nem megy az autó,ma is belekerült 2x70km városon kívül megállás és extra indítás nélkül.
Ennyi meg azért töltene vissza.
Reggel kíderül mi volt/van vele.
Ha reggel jó lesz,akkor viszont sanszos,hogy az eredeti kapacitásának töredékét tudja már csak alapjáraton,főleg hogy 20 perc alatt elég sokat tolt bele a töltő,20 perc után már 12,5V-ról 14,2-re ugrott a töltő,4 csíkból 2ről 4re,vagyis már az villogott és a töltő is elcsendesedett.
Bár a töltők is tudnak hazudni.
Na majd reggel...

(#24035) molnarpeter válasza Gixxer88 (#24034) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Húzd le az akku szenzort is esetleg a test sarunál, akkor korlátozás nélkül tölt, amit tud a generátor.

(#24036) diablo1984 válasza darvinya (#24033) üzenetére


diablo1984
(addikt)

Hamarabb lesz szénkefés, mint csapágyas egy önindító, megszoruló csapágynál már jó ideje brutál hangjának kellett volna lenni, egyszerűen nem jellemző, pláne, hogy nem 0-24ben megy, de a szénkeféje kophat természetesen és akkor a bendixet betolja(kattan), de nem tudja forgatni. Ilyenkor egy kis kopogtatásra(az önindítót) még indul...

(#24037) darvinya válasza diablo1984 (#24036) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Igazad van, annak lenne hangja.

Made Robot by Robot −Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#24038) Gixxer88 válasza molnarpeter (#24035) üzenetére


Gixxer88
(őstag)

Na az akku elvileg feltöltött,de ugyaúgy semmi.
Nagy eséllyel akku halál lesz,egy ideje a start-stop is nagyon ritkán működött csak.
Gépjárműmérnök cimbora szerint cellazárlat lesz,ő is azt mondta,hogy a start-stop is ezért működhetett ritkán.
Megpróbálom rávenni,hogy az ő akkujával próbáljuk ki,nem szeretnék egy halom pénzt kiadni teszt nélkül,a start-stopos akku nem gyenge áron megy...

(#24039) radi8tor válasza Gixxer88 (#24038) üzenetére


radi8tor
(MODERÁTOR)

Csodát ne várj egy 8 éves akkutól.

⭐ https://wellbe.hu

(#24040) Shodan válasza molnarpeter (#24030) üzenetére


Shodan
(őstag)

Lehúzva sajnos pont nem néztem.

Viszont a neten találtam egy ilyet is valami lengyel fórumban.:

Szóval most nem tudom hogy a forscan olvassa e rosszul vagy tényleg rossz... Az a baj hogy ugye fiestaban nincs belső hőmérséklet kijelzés csak azt látom , amit itt látok.
Igazából nem is zavarna, csak a klímám nem túl acélos és arra gondolok hogy esetleg emiatt.

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#24041) kcsa válasza Gixxer88 (#24031) üzenetére


kcsa
(veterán)

Inkább műszerrel mérj, de a 12,05 az olyan 25% töltöttséget jelent, a teljes töltöttség 12,7V. A gyors töltés pedig inkább cellazárlatra utal.

szerk.: most látom, te is írtad, én is erre tippelek, cserés.

[ Szerkesztve ]

(#24042) Gixxer88


Gixxer88
(őstag)

Ebből valaki kitudja hámozni a gyártási időt (Varta akku)?

(#24043) radi8tor válasza Gixxer88 (#24042) üzenetére


radi8tor
(MODERÁTOR)

2015 június

⭐ https://wellbe.hu

(#24044) Gixxer88 válasza radi8tor (#24043) üzenetére


Gixxer88
(őstag)

Köszi,akkor 5éves.
Akkor benne van,hogy kiszolgálta már az idejét.

(#24045) radi8tor válasza Gixxer88 (#24044) üzenetére


radi8tor
(MODERÁTOR)

Simán, meg valószínű ritkán volt töltővel töltve (AGM-et eleve spéci módon lehet tölteni).

⭐ https://wellbe.hu

(#24046) 7Sony7 válasza Shodan (#24028) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Este ha hazaér a szekér, megnézem. Bár c-max, de 2008, digit klíma.

(ex)Haier w910

(#24047) Gixxer88 válasza radi8tor (#24045) üzenetére


Gixxer88
(őstag)

Na kimértük.
Nem a legerősebb az akku,de még jó kéne hogy legyen.
Másik ugyanekkora akkuval se jó,bikázva se indul.
Nagy eséllyel az önindítónál lesz valami.
Kraftot megkapja Forscan szerint,csak meg sem mozdul.
Délután aláfekszem és megnézem a testkábelt.
Youtubeon találtam videót ezzel a hibával,ott egy testkábel le-pucolás-testkábel vissza megoldotta.
Remélem ezen is elég lesz ennyi.

(#24048) darvinya


darvinya
(nagyúr)

Nem új, de legalább Alu felni. :D

Gixxer88

Kattanó hang még indítóreléből is jöhet.
Mert ha relé érintkezője összeéget zárt állásban, és nyitott állásban érintkező eltört.
Ekkor csak behúzás kattanás hallható, de nincs áramkör zárás.
De amit írtál, a test csatlakozó korrodált, akkor is így viselkedik a relé.
Rosszabb esetben tényleg indító motor adta fel a szolgálatot.

Made Robot by Robot −Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#24049) 7Sony7


7Sony7
(őstag)

Srácok, imerős mk4 es mondiját a minap nem tudta kinyitni távirányítóval. Valami zavarta vagy nem tom, sokadjára sikerült csak. Nincs rajta kulcsos ajtózár. Nem csak letakarva van, hanem a takaró elem alatt nincs egyáltalán.
Ebből adódik a kérdés: ha kemerül az akku, hogy kehet kinyitni rongálás nélkül?

Gixxer88: Nekem off autónál hasonló tünet önindító felújítást eredményezett.

[ Szerkesztve ]

(ex)Haier w910

(#24050) DeFranco válasza 7Sony7 (#24049) üzenetére


DeFranco
(nagyúr)

szokott lenni ilyenkor valahol egy titkos nyitási mód, ha jól tudom.

(#24051) 7Sony7 válasza DeFranco (#24050) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Úgy érted, az előző tulaj általi? Az gáz, mert használt kereskedésből van a kocsi...

(ex)Haier w910

(#24052) molnarpeter válasza 7Sony7 (#24049) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Önindító környékén bikázva szerintem. Kivezetett pont előnyös, ha van alatta műanyag tálca.

(#24053) bajnokpityu válasza 7Sony7 (#24049) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Szokott leenni a kilincs egyik végén egy záró műanyag elem, ami kipattintható. és alatta van egy rejtett zár, amihez kulcsot adtak a kocsihoz anno.

(#24054) Zoli-bácsi válasza Gixxer88 (#24047) üzenetére


Zoli-bácsi
(aktív tag)

Kocogtasd meg az önindítót, volt már rá példa hogy segített.

(#24055) 7Sony7 válasza Shodan (#24040) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Üdv. Incartmp sajnos nincsen nálam, de amit tsláltam belső hőmérő, azt mindet beikszeltem:
Na jó, mindjárt jövök. Konvertálni kell a képet.

Szóval az egyik simán, a másik klímával készült. Nem tudom, segít-e valamit? :F

[ Szerkesztve ]

(ex)Haier w910

(#24056) 7Sony7 válasza bajnokpityu (#24053) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Ja, hogy nem rendes kulcsos, hanem valami speckó? A tulaj szerint a hátsó ajtóban már cserélt zárat, de az a műanyag takaróekem is csak úgy jött le, hogy nyitott ajtó élébe kellett benyúlni valami csavarhúzóval, és kicsavarozni valami lemezkét, és így tudta levenni a műanyag fedelet.
Elvileg megnézte így, és a takaróelem alatt valami kerek, körmös izé volt, de azt nem merte piszkálni.

Molnarpeter: mármint hogy vezessen ki valami csatlakozási pontot?

[ Szerkesztve ]

(ex)Haier w910

(#24057) Gixxer88 válasza Zoli-bácsi (#24054) üzenetére


Gixxer88
(őstag)

Megoldottuk.
Oxidált volt az önindítón a kábel.Lepucoluk és pöcc röff.
Egy nagy kő esett le a szívemről.

(#24058) darvinya válasza Gixxer88 (#24057) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Csak javaslat.
Rádugott csatlakozót bekenni zsírral, hogy később ne oxidálodjon.

Made Robot by Robot −Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#24059) Gixxer88 válasza darvinya (#24058) üzenetére


Gixxer88
(őstag)

Megtörtént. :)

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.