Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] [hcl:] Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Jim Tonic
nagyúr
Én ezt 5 éve vettem. Még nem vitte el senki. Nem is tudná, mert úgy van berakva, hogy le kellene bontani hozzá a műszerfalat. Amúgy nem Pesten lakom, itt ez nem szokás.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
bambano
titán
de a gyári, nem szabvány méretű, nem téglalap alakú fejjel semmire nem megy, hiába barmolja ki az autóból. azt semmi másba nem bírja betenni, csak c1-es vectrába.
(#22151) Jim Tonic: én is hittem ilyeneket, mégis letakarították a kocsimat a debreceni parkolóban...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Jim Tonic
nagyúr
Komolyan? A GTS-t? Mit vittek el?
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
bambano
titán
astráról meg a boráról vitték el az antennát, a dísztárcsákat, az emblémákat.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
cellpeti
veterán
uhhh a sok gyökér paraszt
Tigris, tigris, csóvafény...
Calogero
addikt
Nekem szelepsapkát, dísztárcsát vittek el, illetve motorháztetőt karcolták össze... szintén Debrecen
Ez is Debrecenben történt : [link]
Rotor82
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Lenne egy kérdésem!
2008.dec gyártású astránál az első, ill a hátsó hangszórókhoz hogy lehet hozzáférni rongálásmentesen, ha ki akarom cserélni? Valamint milyen teljesítményűek gyárilag és milyen erőset bír el max?
( A gyári 4 hangszóró elég gyatrán szól)
Köszönöm a válaszokat előre is!
Szerk.:
A két első ablakra "szélterelőt" honnan érdemes rendelni? Ezeket ragasztani kell, vagy csak "pattintósak"?
[ Szerkesztve ]
zso79
őstag
Sajnos nem tudom a kérdésedre a választ, de azt el kell mondjam, hogy a gyári hangszórók igenis elég szépen tudnak szólni! Én pár hete cseréltem ki a gyári CD30 MP3-at egy JVC fejegységre és hihetetlen a különbség!! Korábban én is hangszórócserén gondolkoztam...
helkis
addikt
a kárpitokat kell levenni, utána 3 torx-csavar fogja az ajtóra, kibillented, és kihúzod a csatiját, utána mehet be a másik hangszóró..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
Calogero
addikt
A HEKO-t ragasztani kell
[link]
Sziasztok!
A corsa-k közül melyik generációknál jellemző, hogy úgymond "eszi" az olajat? Értem ez alatt, hogy a gyertyák is kapnak belőle és emiatt leállhatnak hengerek.
Everybody lies.
bambano
titán
szerintem az egyetlen autóra sem jellemző, hogy annyi olajat zabáljon, hogy beköpje a gyertyákat. optimális esetben egy szervizperiódus alatt fogyaszt el egy liter olajat.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Munkatársam corsája ilyen, és a szerelő is mondta, hogy szar a tömítés, és 15k kilométerenként bizony azt cserélnie kell majd. Általános probléma az övénél. Csak nem tudom, hogy milyen évjáratú az autó
Everybody lies.
bambano
titán
nem állítottam, hogy nincs olyan autó, mert van. pláne a turbódízelek között, azokat relatíve egyszerűbb szétcsapni.
de ez nem típushiba vagy nem sorozathiba. egyes példányokra lehet jellemző.
egyébként gyertyára szerintem sok helyről nem kerülhet olaj, csak ha eltörtek vagy nagyon kopottak a dugattyúgyűrűk. nem tudom, milyen tömítés lehetne rossz, amitől olaj kerül a gyertyára és 15k km-enként cserélni kell.
egyébként szerintem is cserélnie kellene. szerelőt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
zolikaDB
veterán
Dísztárcsa nélkül vettem a kocsit, és nem is került rá új garnitúra. A felnikupakokat csak belülről lehet bepattintani, úh felejtős. Emblémák, feliratok letakarítva. Fej levehető előlapos.
És a faszok ellen ez sem módszer.
zolikaDB
veterán
Ez már így rendben van. Főleg 5000€-ért.
Na ez már felszereltség
szerk.: de azért pohártartó ebben sincs
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
hdman
őstag
- automata, és jöhetne is. Teljesen rendben van. Kivéve:
-UNGLÜCK PASSIERT "MOTORSCHADEN"
EINSPRITZPUMPE UND EIENEN INJEKOR DEFEKT
ja és: --MOTORSCHADEN--TURBOSCHADEN
Azt hiszem, itt mi ketten képviseljük a Signumos kemény magot
(azt nem tudom emlitettem-e vagy olvastad-e a másik topikban, de Typhoon47 elment megnézni a múltkori magyar signumot)
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
zolikaDB
veterán
Már keresek is rá. Sajnos nem sok időm van azt a topikot követni, nagyon pörög.
Másik: bakker, én nem olvastam el a hirdetést, csak a képeket néztem meg, ill. hogy voll-voll ausstattung.
Igazából tegnap beszélgettem egy sráccal, aki elég jó verdákat talicskáz be kintről (tehát nem a 318TDS/G3 TDI vonal), hogy nagy/fiatal/erős Vectra. Válasz: miért nem Signum? Kva jó az ár/érték aránya. Azaz olcsóbban mennek, mint a Vekik a presztizs miatt...
hdman
őstag
Én azért nézegetek inkább Signumokat, mert bejön ez a kicsit kombisabb segg ( A vectra kombi nem tetszik, szvsz egy nagy hullaszállitó), plusz a signum = jobban felszerelt vectra (általában)
Viszont sajna dög nehéz, ezért mindenképpen kell bele a 3,0 v6 (amitől még nehezebb lesz, ráadásul az orrára), plusz vmi chip.
Kiváncsiságból irtam a Kollár Szabinak a chippelés miatt, de ezt a tipust nem tudja megcsinálni.
Sopron city :)
cellpeti
veterán
azt jól látom, hogy kétféle mutlikormány létezik a Vectrákba?
első
második
Az első jobban bejövős
Tigris, tigris, csóvafény...
zolikaDB
veterán
Pusztaszabolcsi TDI-Extreme? Bár halkan kérdem, hogy "hova mán"? Azért a 3.0-s elég erős/nyomatékos.
zolikaDB
veterán
Igen. Sőt, Signumba is -> [link]
zso79
őstag
Jól látod
hdman
őstag
Az első a FL utáni Vectra/Signumban van, a második meg a FL előttiben.
zolikaDB: ha oda kerül a sor, akkor majd őket is megkérdezem, csak kézenfekvő volt első körben a Kollárt megkérdezni.
Hááát, azért a signum minden földi jóval v6 dizellel 1700 kg körül van, ahhoz meg azért nem olyan tulzottan sok a 184 le...
Kinti fórumokat olvasgatva többen steinbauer boxot használnak hozzá, újonnan 1050eur, használtan 250-300 körül mennek.
210-220le-t csinál közepes beállitáson, absz nem füstöl, és van aki 280e km-t használta hiba nélkül.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
zolikaDB
veterán
Nem lelem a hozzászólást...
hdman
őstag
hdman
őstag
zenke
aktív tag
Kontár csip... Mindenkit csak őt ne.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
hdman
őstag
zenke
aktív tag
Na ez a 2cég elég profi. Before/After fékpadi mérés is van.
Rokonságban az MMC 2 autót is csinált, egy 206HDI-t és egy VW Polo PD 1.4-t. 68ból lett 97le, a polonál meg 102.
Itt lehet jobban tudnak segíteni.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
hdman
őstag
Köszi a fórumtippet, ugyanitt a Dizel tuning-ot követem, ott is vannak ügyes emberkék.
Sopron city :)
zolikaDB
veterán
Mondjuk, ez a box kva drága...
Mármint a kollega volt vezetni ezt a Signumot? Ha jól tudom, elég régóta hirdetik.
És mit mondott a Kollár pontosan?
hdman
őstag
Tényleg eléggé drága...
Nem vezette, mert le volt merülve az akksi, csak megnézte.
Igen, már régóta fent van (kb fél éve)
Azt mondta, hogy ezt a vezérlőtipust nem tudja irni.
Sopron city :)
zolikaDB
veterán
Azért érdekes, h az MMC ezt kínálja ->
Opel Signum 3.0 CDTI 184LE
184LE
400Nm
====>>>
215LE
480Nm
Jim Tonic
nagyúr
Az alsó a C1, a felső a C2.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
bambano
titán
ezek a chip tuning cégek a kocsi többi alkatrészét is hozzáigazítják az új állapothoz?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
_seth_
veterán
Azt ne hidd, új sw és kész, a többit lerendezik azzal, hogy a gyári alkatrészek úgyis túl vannak tervezve így minden pont ugyanúgy fogja bírni mint a tuning nélkül, sőt még jót is tesz a motornak
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
zenke
aktív tag
Mi a baj ezzel?
bambano:
Nem. De ha szar állapotú a motorod akkor nem csinálják meg.
Keresztfater taxis, ő amikor megvette 2005ben a passatot akkor chippeltette meg 105le@150le és 270nm/340lett.
Most volt 360.000nél vezérlés cserén. Semmi gondja. Turbó is gyári még. 1db kuplungszett kopott el 270nél de azt meg 20e ért kevlároztatta.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
zolikaDB
veterán
Persze, h nem. Mondjuk én sem értettem, h a kollegámnak miért volt jó ropogó kupplung, széthullott kettőstömegű mellett a golfot chip-eltetni, de úgy, h 3-ban elforgott a kerék... De van, aki forrón szereti.
bambano
titán
persze, de erre max. akkor hivatkoznék, ha egy alsó kategóriás motort tuningolnék meg pár lóerővel. itt viszont a nyomaték szempontjából első motort akarják még tovább erőltetni. Ha az 1.6-os benzineshez képest dögivel volt tartalék, akkor a 3 literes dízelben is van?
Egyébként is érdekes gondolatnak tartom, hogy valaki lát egy autót fényképről és akkor az gyenge, chippelni kell.
Szerk: egyébként a gyári alkatrészek túl vannak méretezve című legendából egyre inkább kezdek kiábrándulni.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
*H*
aktív tag
Sziasztok!
A napokban vettem egy 2006-os Meriva OPC-t. Tudnátok ajánlani valakit aki TECH 2-vel tudná programozni a különböző funkciókat, illetve átnézni a jelenlegi beállításokat? Pl. állandó nappali menetfény, kettős zárás, stb. beállítása, esetleg szoftverfrissítés...
Budapest XI. vagy XXII. kerületében valahol vagy Budaörs, Törökbálint környékén. Esetleg Székesfehérvár és környéke.
Előre is köszönöm.
Minden ember jó valamire, ha másra nem hát elrettentő példának. :)
Tomoty
aktív tag
Chip tuning:
Már páran itt tudják, hogy nekem van egy astra h 1.8 szívóbenzin autóm 125@178LE-vel. Szeretem azt az érzést, amikor helyi Magyar vállalkozó a szlovák rendszámú 2.0-2.5-ös dízelével beesik a seggedbe kamion előzés közbe. Aztán húzzak a p*csába a kamionok közé mert ő k*rvára siet. Ilyenkor vissza3padló, és csak a tükörből látom, hogy kiesik a szeme úgy nyomja a pedált, de nem jön közelebb.
De !!! :
Gondoltam felújítom a motort, igaz nincs semmi baja, de már ment 95-100ekm-t tuningolva, és fő a biztonság!
Szétszerelés után dobtam egy hátast: a dugattyúk hengerfallal érintkező része peremesre volt kopva!
Nagyobb terhelés "berobbanáskor" =nagyobb "kalimpálása" a dugónak. Még mentem volna vele 40-50ekm-t, és tuti biztos a gyűrűtörés.
Pedig kihangsúlyozom: semmi baja nem volt a motornak ( kompresszio ok, 10ekm-enként 3dl olaj hiány, stb.).
Majd rakokbfel képet a dugókról.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
zolikaDB
veterán
Megtisztelhetnél minket pár képpel, infóval vagy Carstyling linkkel!
Hanyas évjárat, milyen felszereltség, szín? Hogy megy, mennyit fogyaszt?
Amúgy autóelektromos guru Weisz Dani Törökbálinton. -> [link]
zso79
őstag
Szép! Lehet tudni hol csináltattad az izmosítást és mennyibe fáj egy ilyen mutatvány? Mondjuk nekem egy 150 paci bőven elég lenne
bambano
titán
nekem a féltengelyek meg a kuplung a gyanús, hogy nem bírja a nagyobb teljesítményt.
az enyémben 150 ezer kilométer alatt szétdarálódott a féltengely, pedig én nem mentem vele brutál módon, az előző két tulajról nem tudok nyilatkozni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Tomoty
aktív tag
1800ccm-es szívóbenzin motorból hoztam ki 178LE-t, 100LE/1000ccm!!!
Ez olyan, mintha pl. egy 1400ccm-es szívóból 139LE-t pumpálnánk ki.
Így megy (büszkeségem):
[link]
De jönnek a képek:
Gyári 100ekm-es dugattyú:
A tuningolva 100ekm-t ment dugattyú:
Nem gyilkoltam minden sarkon és minden lámpánál az autót.
A nyomatékom alig változott 170Nm-ről 181-re.
Mégis így néz ki.
Nem is merek belegondolni mit eredményezhet egy 20%-os nyomatékemelés (=nagyobb töltőnyomás +több üzemanyag) egy turbós motoron, amit a dugattyúnak kell elviselnie.
Csatlakozom bambano-hoz:
Aki azt mondja, hogy tuning nem rövidíti meg egy motor élettartamát, az valamit nagyon benézett.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
hdman
őstag
Szerintem mindenki van már olyan érett, hogy maga el tudja dönteni, hogy bevállalja-e a chipet vagy nem. Tartalékot nem feltétlenül csak az alkatrészekben keresnek, hanem főleg abban, hogy a gyári minden körülményre megirt programot (ami -30tól +50ig jó) kicsit javitják,optimalizálják. A gyárból kijött autónak meg kell felelni a sok normának,stb,stb, ezen picit lehet alakitani.
Én személy szerint támogatom a dolgot, persze az ész nélküli "184 lóból csináljunk 250-et mert az zsirkaraj lesz"című történet nagyon messze áll tőlem. de nyugi, ha meglesz a kocsi és megfekszik a tuningtól, nem fogok idejönni sirni, hogy micsoda szar kocsi
Ha viszont a gyári 184 lóról felhuzzák 200-210-re, azt azért ne mondjátok, hogy ennyi tartalék nincs egy 3000 ccm motorban, mert rosszul leszek...
Nem beszélve arról, hogy nem kell mindig cipőzve járni, akkor persze, hogy meghal a technika.
bambano: ültem már 3.0 v6 dizelben (OFF autóban is), igaz vectra volt, és nem a z30dt, hanem az y30dt. Nem volt gyenge, de egy signum +200kg.
Sopron city :)
zenke
aktív tag
haver a 1.4polo-t azért chippletette meg pl mert a kocsi 1800-2500 ig élt aztán hulla.
Most meg 1600/1700-5000-ig megy, ami azért nem mindegy. Nagyon le vannak fojtva ezek a motorok sajnos.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2