Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22151) Jim Tonic válasza bambano (#22149) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Én ezt 5 éve vettem. Még nem vitte el senki. Nem is tudná, mert úgy van berakva, hogy le kellene bontani hozzá a műszerfalat. Amúgy nem Pesten lakom, itt ez nem szokás. :)

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#22152) bambano válasza cellpeti (#22150) üzenetére


bambano
titán

de a gyári, nem szabvány méretű, nem téglalap alakú fejjel semmire nem megy, hiába barmolja ki az autóból. azt semmi másba nem bírja betenni, csak c1-es vectrába.

(#22151) Jim Tonic: én is hittem ilyeneket, mégis letakarították a kocsimat a debreceni parkolóban...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#22153) Jim Tonic válasza bambano (#22152) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Komolyan? A GTS-t? Mit vittek el? :(((

[ Szerkesztve ]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#22154) bambano válasza Jim Tonic (#22153) üzenetére


bambano
titán

astráról meg a boráról vitték el az antennát, a dísztárcsákat, az emblémákat.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#22155) cellpeti válasza bambano (#22154) üzenetére


cellpeti
veterán

uhhh a sok gyökér paraszt

Tigris, tigris, csóvafény...

(#22156) Calogero válasza bambano (#22154) üzenetére


Calogero
addikt

Nekem szelepsapkát, dísztárcsát vittek el, illetve motorháztetőt karcolták össze... szintén Debrecen

Ez is Debrecenben történt : [link]

(#22157) Rotor82


Rotor82
aktív tag

Üdv mindenkinek!

Lenne egy kérdésem!

2008.dec gyártású astránál az első, ill a hátsó hangszórókhoz hogy lehet hozzáférni rongálásmentesen, ha ki akarom cserélni? Valamint milyen teljesítményűek gyárilag és milyen erőset bír el max?
( A gyári 4 hangszóró elég gyatrán szól)
Köszönöm a válaszokat előre is!

Szerk.:
A két első ablakra "szélterelőt" honnan érdemes rendelni? Ezeket ragasztani kell, vagy csak "pattintósak"?

[ Szerkesztve ]

(#22158) zso79 válasza Rotor82 (#22157) üzenetére


zso79
őstag

Sajnos nem tudom a kérdésedre a választ, de azt el kell mondjam, hogy a gyári hangszórók igenis elég szépen tudnak szólni! Én pár hete cseréltem ki a gyári CD30 MP3-at egy JVC fejegységre és hihetetlen a különbség!! Korábban én is hangszórócserén gondolkoztam...

(#22159) helkis válasza Rotor82 (#22157) üzenetére


helkis
addikt

a kárpitokat kell levenni, utána 3 torx-csavar fogja az ajtóra, kibillented, és kihúzod a csatiját, utána mehet be a másik hangszóró..

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#22160) Calogero válasza Rotor82 (#22157) üzenetére


Calogero
addikt

A HEKO-t ragasztani kell
[link]

(#22161) Pttypang


Pttypang
veterán

Sziasztok!

A corsa-k közül melyik generációknál jellemző, hogy úgymond "eszi" az olajat? Értem ez alatt, hogy a gyertyák is kapnak belőle és emiatt leállhatnak hengerek.

Everybody lies.

(#22162) bambano válasza Pttypang (#22161) üzenetére


bambano
titán

szerintem az egyetlen autóra sem jellemző, hogy annyi olajat zabáljon, hogy beköpje a gyertyákat. optimális esetben egy szervizperiódus alatt fogyaszt el egy liter olajat.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#22163) Pttypang válasza bambano (#22162) üzenetére


Pttypang
veterán

Munkatársam corsája ilyen, és a szerelő is mondta, hogy szar a tömítés, és 15k kilométerenként bizony azt cserélnie kell majd. Általános probléma az övénél. Csak nem tudom, hogy milyen évjáratú az autó :B

Everybody lies.

(#22164) bambano válasza Pttypang (#22163) üzenetére


bambano
titán

nem állítottam, hogy nincs olyan autó, mert van. pláne a turbódízelek között, azokat relatíve egyszerűbb szétcsapni.

de ez nem típushiba vagy nem sorozathiba. egyes példányokra lehet jellemző.
egyébként gyertyára szerintem sok helyről nem kerülhet olaj, csak ha eltörtek vagy nagyon kopottak a dugattyúgyűrűk. nem tudom, milyen tömítés lehetne rossz, amitől olaj kerül a gyertyára és 15k km-enként cserélni kell.

egyébként szerintem is cserélnie kellene. szerelőt.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#22165) zolikaDB válasza bambano (#22164) üzenetére


zolikaDB
veterán

Dísztárcsa nélkül vettem a kocsit, és nem is került rá új garnitúra. A felnikupakokat csak belülről lehet bepattintani, úh felejtős. Emblémák, feliratok letakarítva. Fej levehető előlapos.
És a faszok ellen ez sem módszer.

(#22166) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Ez már így rendben van. Főleg 5000€-ért.

(#22167) KonzolKartel válasza zolikaDB (#22166) üzenetére

Na ez már felszereltség:))

szerk.: de azért pohártartó ebben sincs:D

[ Szerkesztve ]

Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007

(#22168) hdman válasza zolikaDB (#22166) üzenetére


hdman
őstag

- automata, és jöhetne is. Teljesen rendben van. Kivéve:

-UNGLÜCK PASSIERT "MOTORSCHADEN"
EINSPRITZPUMPE UND EIENEN INJEKOR DEFEKT

ja és: --MOTORSCHADEN--TURBOSCHADEN

Azt hiszem, itt mi ketten képviseljük a Signumos kemény magot :DDD

(azt nem tudom emlitettem-e vagy olvastad-e a másik topikban, de Typhoon47 elment megnézni a múltkori magyar signumot)

[ Szerkesztve ]

Sopron city :)

(#22169) zolikaDB válasza hdman (#22168) üzenetére


zolikaDB
veterán

Már keresek is rá. Sajnos nem sok időm van azt a topikot követni, nagyon pörög.
Másik: bakker, én nem olvastam el a hirdetést, csak a képeket néztem meg, ill. hogy voll-voll ausstattung.
Igazából tegnap beszélgettem egy sráccal, aki elég jó verdákat talicskáz be kintről (tehát nem a 318TDS/G3 TDI vonal), hogy nagy/fiatal/erős Vectra. Válasz: miért nem Signum? Kva jó az ár/érték aránya. Azaz olcsóbban mennek, mint a Vekik a presztizs miatt...

(#22170) hdman válasza zolikaDB (#22169) üzenetére


hdman
őstag

Én azért nézegetek inkább Signumokat, mert bejön ez a kicsit kombisabb segg ( A vectra kombi nem tetszik, szvsz egy nagy hullaszállitó), plusz a signum = jobban felszerelt vectra (általában)

Viszont sajna dög nehéz, ezért mindenképpen kell bele a 3,0 v6 (amitől még nehezebb lesz, ráadásul az orrára), plusz vmi chip.

Kiváncsiságból irtam a Kollár Szabinak a chippelés miatt, de ezt a tipust nem tudja megcsinálni.

Sopron city :)

(#22171) cellpeti


cellpeti
veterán

azt jól látom, hogy kétféle mutlikormány létezik a Vectrákba?

első

második

Az első jobban bejövős :U

Tigris, tigris, csóvafény...

(#22172) zolikaDB válasza hdman (#22170) üzenetére


zolikaDB
veterán

Pusztaszabolcsi TDI-Extreme? Bár halkan kérdem, hogy "hova mán"? Azért a 3.0-s elég erős/nyomatékos.

(#22173) zolikaDB válasza cellpeti (#22171) üzenetére


zolikaDB
veterán

Igen. Sőt, Signumba is -> [link]

(#22174) zso79 válasza cellpeti (#22171) üzenetére


zso79
őstag

Jól látod ;)

(#22175) hdman válasza cellpeti (#22171) üzenetére


hdman
őstag

Az első a FL utáni Vectra/Signumban van, a második meg a FL előttiben.

zolikaDB: ha oda kerül a sor, akkor majd őket is megkérdezem, csak kézenfekvő volt első körben a Kollárt megkérdezni.

Hááát, azért a signum minden földi jóval v6 dizellel 1700 kg körül van, ahhoz meg azért nem olyan tulzottan sok a 184 le...

Kinti fórumokat olvasgatva többen steinbauer boxot használnak hozzá, újonnan 1050eur, használtan 250-300 körül mennek.

210-220le-t csinál közepes beállitáson, absz nem füstöl, és van aki 280e km-t használta hiba nélkül.

[ Szerkesztve ]

Sopron city :)

(#22176) zolikaDB válasza hdman (#22175) üzenetére


zolikaDB
veterán

Nem lelem a hozzászólást...

(#22177) hdman válasza hdman (#22175) üzenetére


hdman
őstag

Itt a box: [link]

Csak közben kicsusztam a szerkesztésből.

Sopron city :)

(#22178) hdman válasza zolikaDB (#22176) üzenetére


hdman
őstag

Tessék: [link]

Csak ne vedd meg :DDD

Sopron city :)

(#22179) zenke válasza hdman (#22170) üzenetére


zenke
aktív tag

Kontár csip... Mindenkit csak őt ne.

Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2

(#22180) hdman válasza zenke (#22179) üzenetére


hdman
őstag

Nem is tudja megcsinálni a vezérlőre hivatkozva. Akkor kit ajánlanál? Elég kusza ez a chipes világ, lassan már a szomszéd marika néni is bevállalja.

Még őket ajánlották: [link] és őket: [link]

Sopron city :)

(#22181) zenke válasza hdman (#22180) üzenetére


zenke
aktív tag

Na ez a 2cég elég profi. Before/After fékpadi mérés is van.
Rokonságban az MMC 2 autót is csinált, egy 206HDI-t és egy VW Polo PD 1.4-t. 68ból lett 97le, a polonál meg 102.

Itt lehet jobban tudnak segíteni.

[ Szerkesztve ]

Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2

(#22182) hdman válasza zenke (#22181) üzenetére


hdman
őstag

Köszi a fórumtippet, ugyanitt a Dizel tuning-ot követem, ott is vannak ügyes emberkék. :R

Sopron city :)

(#22183) zolikaDB válasza hdman (#22180) üzenetére


zolikaDB
veterán

Mondjuk, ez a box kva drága...
Mármint a kollega volt vezetni ezt a Signumot? Ha jól tudom, elég régóta hirdetik.
És mit mondott a Kollár pontosan?

(#22184) hdman válasza zolikaDB (#22183) üzenetére


hdman
őstag

Tényleg eléggé drága... :)

Nem vezette, mert le volt merülve az akksi, csak megnézte.

Igen, már régóta fent van (kb fél éve)

Azt mondta, hogy ezt a vezérlőtipust nem tudja irni.

Sopron city :)

(#22185) zolikaDB válasza hdman (#22184) üzenetére


zolikaDB
veterán

Azért érdekes, h az MMC ezt kínálja ->
Opel Signum 3.0 CDTI 184LE
184LE
400Nm
====>>>
215LE
480Nm

(#22186) Jim Tonic válasza cellpeti (#22171) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Az alsó a C1, a felső a C2.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#22187) bambano válasza zolikaDB (#22185) üzenetére


bambano
titán

ezek a chip tuning cégek a kocsi többi alkatrészét is hozzáigazítják az új állapothoz?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#22188) _seth_ válasza bambano (#22187) üzenetére


_seth_
veterán

:) Azt ne hidd, új sw és kész, a többit lerendezik azzal, hogy a gyári alkatrészek úgyis túl vannak tervezve így minden pont ugyanúgy fogja bírni mint a tuning nélkül, sőt még jót is tesz a motornak :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#22189) zenke válasza zolikaDB (#22185) üzenetére


zenke
aktív tag

Mi a baj ezzel?

bambano:
Nem. De ha szar állapotú a motorod akkor nem csinálják meg.
Keresztfater taxis, ő amikor megvette 2005ben a passatot akkor chippeltette meg 105le@150le és 270nm/340lett.

Most volt 360.000nél vezérlés cserén. Semmi gondja. Turbó is gyári még. 1db kuplungszett kopott el 270nél de azt meg 20e ért kevlároztatta.

[ Szerkesztve ]

Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2

(#22190) zolikaDB válasza bambano (#22187) üzenetére


zolikaDB
veterán

Persze, h nem. Mondjuk én sem értettem, h a kollegámnak miért volt jó ropogó kupplung, széthullott kettőstömegű mellett a golfot chip-eltetni, de úgy, h 3-ban elforgott a kerék... De van, aki forrón szereti.

(#22191) bambano válasza _seth_ (#22188) üzenetére


bambano
titán

persze, de erre max. akkor hivatkoznék, ha egy alsó kategóriás motort tuningolnék meg pár lóerővel. itt viszont a nyomaték szempontjából első motort akarják még tovább erőltetni. Ha az 1.6-os benzineshez képest dögivel volt tartalék, akkor a 3 literes dízelben is van?

Egyébként is érdekes gondolatnak tartom, hogy valaki lát egy autót fényképről és akkor az gyenge, chippelni kell.

Szerk: egyébként a gyári alkatrészek túl vannak méretezve című legendából egyre inkább kezdek kiábrándulni.

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#22192) *H*


*H*
aktív tag

Sziasztok!

A napokban vettem egy 2006-os Meriva OPC-t. Tudnátok ajánlani valakit aki TECH 2-vel tudná programozni a különböző funkciókat, illetve átnézni a jelenlegi beállításokat? Pl. állandó nappali menetfény, kettős zárás, stb. beállítása, esetleg szoftverfrissítés...
Budapest XI. vagy XXII. kerületében valahol vagy Budaörs, Törökbálint környékén. Esetleg Székesfehérvár és környéke.
Előre is köszönöm.

Minden ember jó valamire, ha másra nem hát elrettentő példának. :)

(#22193) Tomoty


Tomoty
aktív tag

Chip tuning:
Már páran itt tudják, hogy nekem van egy astra h 1.8 szívóbenzin autóm 125@178LE-vel. Szeretem azt az érzést, amikor helyi Magyar vállalkozó a szlovák rendszámú 2.0-2.5-ös dízelével beesik a seggedbe kamion előzés közbe. Aztán húzzak a p*csába a kamionok közé mert ő k*rvára siet. Ilyenkor vissza3padló, és csak a tükörből látom, hogy kiesik a szeme úgy nyomja a pedált, de nem jön közelebb.
De !!! :
Gondoltam felújítom a motort, igaz nincs semmi baja, de már ment 95-100ekm-t tuningolva, és fő a biztonság!
Szétszerelés után dobtam egy hátast: a dugattyúk hengerfallal érintkező része peremesre volt kopva!
Nagyobb terhelés "berobbanáskor" =nagyobb "kalimpálása" a dugónak. Még mentem volna vele 40-50ekm-t, és tuti biztos a gyűrűtörés.
Pedig kihangsúlyozom: semmi baja nem volt a motornak ( kompresszio ok, 10ekm-enként 3dl olaj hiány, stb.).
Majd rakokbfel képet a dugókról.

Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.

(#22194) zolikaDB válasza *H* (#22192) üzenetére


zolikaDB
veterán

Megtisztelhetnél minket pár képpel, infóval vagy Carstyling linkkel!
Hanyas évjárat, milyen felszereltség, szín? Hogy megy, mennyit fogyaszt?
Amúgy autóelektromos guru Weisz Dani Törökbálinton. -> [link]

(#22195) zso79 válasza Tomoty (#22193) üzenetére


zso79
őstag

Szép! Lehet tudni hol csináltattad az izmosítást és mennyibe fáj egy ilyen mutatvány? Mondjuk nekem egy 150 paci bőven elég lenne ;)

(#22196) bambano válasza Tomoty (#22193) üzenetére


bambano
titán

nekem a féltengelyek meg a kuplung a gyanús, hogy nem bírja a nagyobb teljesítményt.
az enyémben 150 ezer kilométer alatt szétdarálódott a féltengely, pedig én nem mentem vele brutál módon, az előző két tulajról nem tudok nyilatkozni.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#22197) Tomoty válasza Tomoty (#22193) üzenetére


Tomoty
aktív tag

1800ccm-es szívóbenzin motorból hoztam ki 178LE-t, 100LE/1000ccm!!!
Ez olyan, mintha pl. egy 1400ccm-es szívóból 139LE-t pumpálnánk ki.
Így megy (büszkeségem):
[link]

De jönnek a képek:
Gyári 100ekm-es dugattyú:

A tuningolva 100ekm-t ment dugattyú:

Nem gyilkoltam minden sarkon és minden lámpánál az autót.
A nyomatékom alig változott 170Nm-ről 181-re.
Mégis így néz ki.
Nem is merek belegondolni mit eredményezhet egy 20%-os nyomatékemelés (=nagyobb töltőnyomás +több üzemanyag) egy turbós motoron, amit a dugattyúnak kell elviselnie.
Csatlakozom bambano-hoz:
Aki azt mondja, hogy tuning nem rövidíti meg egy motor élettartamát, az valamit nagyon benézett.

Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.

(#22198) hdman


hdman
őstag

Szerintem mindenki van már olyan érett, hogy maga el tudja dönteni, hogy bevállalja-e a chipet vagy nem. Tartalékot nem feltétlenül csak az alkatrészekben keresnek, hanem főleg abban, hogy a gyári minden körülményre megirt programot (ami -30tól +50ig jó) kicsit javitják,optimalizálják. A gyárból kijött autónak meg kell felelni a sok normának,stb,stb, ezen picit lehet alakitani.

Én személy szerint támogatom a dolgot, persze az ész nélküli "184 lóból csináljunk 250-et mert az zsirkaraj lesz"című történet nagyon messze áll tőlem. de nyugi, ha meglesz a kocsi és megfekszik a tuningtól, nem fogok idejönni sirni, hogy micsoda szar kocsi :))

Ha viszont a gyári 184 lóról felhuzzák 200-210-re, azt azért ne mondjátok, hogy ennyi tartalék nincs egy 3000 ccm motorban, mert rosszul leszek...

Nem beszélve arról, hogy nem kell mindig cipőzve járni, akkor persze, hogy meghal a technika.

bambano: ültem már 3.0 v6 dizelben (OFF autóban is), igaz vectra volt, és nem a z30dt, hanem az y30dt. Nem volt gyenge, de egy signum +200kg.

Sopron city :)

(#22199) zenke válasza hdman (#22198) üzenetére


zenke
aktív tag

haver a 1.4polo-t azért chippletette meg pl mert a kocsi 1800-2500 ig élt aztán hulla.
Most meg 1600/1700-5000-ig megy, ami azért nem mindegy. Nagyon le vannak fojtva ezek a motorok sajnos.

Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2

(#22200) hdman válasza zenke (#22199) üzenetére


hdman
őstag

Erről beszélek...

Igaz a Corsámban csak egy box van, de az is sokkal élhetőbb lett. ( ~20e km-t ment eddig igy )

Sopron city :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.