Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [mefistofeles:] Miért így bizniszelsz?
- [Re:] [crok:] Android ADB, TWRP, ROM, GApps, MicroG, APK és egyéb segédeszközök
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Igen a vízfogyás szerintem más okból lesz.
Az lehet csak a kupak tömítés, ahogy írod is.
Ha csúszást érzel akkor viszont a kuplung lenne, de szerintem azt főleg a tömeg megindításánál, azaz egyesben éreznéd, olyankor a fordulatszám mérő felpörög, majd visszaesik és akkor indul meg a kocsi.
(amikor megtapad és átadja a nyomatékot)
De eez egyszerűen tesztelhető, behúzott kézifékkel kezd el sebességben ráengedni, ha lefullad elég hamar akkor jó a kuplung, ha megcsúszik és majdnem teljesen fel tudod engedni, akkor bizony kuplung, érezni fogod.
Renault power