Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#701) Noncsi válasza Viktor0610 (#700) üzenetére


Noncsi
tag

Akkor sem ha felhívom a gondommal? Ez érdekes. Mindegy már egyébként. :U

(#702) Noncsi


Noncsi
tag

Na végre rendbe rakták az egyenlegem. Kiderült, hogy nem telefonáltam el annyit, ami mínuszban volt az a rendszer hibája volt. Két hétbe telt, de legalább megoldódott. :)

(#703) zadir válasza Noncsi (#702) üzenetére


zadir
csendes tag

de, az utolsó fillérig jogos volt, amit kiterhelt neked a szolgáltató, csak nem akarta, hogy elvidd a számod, ezért visszatöltötte inkább

(#704) Noncsi válasza zadir (#703) üzenetére


Noncsi
tag

Tudod mit nem reagálok erre semmit, te az a fajta típusú ember vagy aki szereti ha övé az utolsó szó és mindig igaza van. ;) Engem ez már nem érdekel, a lényeg hogy megoldódott. További szép jó napot!

(#705) zadir válasza Noncsi (#704) üzenetére


zadir
csendes tag

összefoglalva: hibás volt a rendszer, több napi forgalmat nem vont le, hanem később egyszerre. ezért tök sok embernek baromi nagy mínuszos egyenlege lett, akik ezért gondolom felháborodtak, és el akarták vinni a számukat, valakik meg feltételezem úgy ítélték meg, jobb a békesség, és inkább jóváírják a pénzt.

(#706) Noncsi válasza zadir (#705) üzenetére


Noncsi
tag

Mondjuk én nem gondolkodtam rajta és nem is írtam nekik hogy váltani akarok. Nem tenném mert a pannonnál találtam meg a megfelelő percdíjakat.

(#707) zadir válasza Noncsi (#706) üzenetére


zadir
csendes tag

te vagy az ideális ügyfél. :)

(#708) Noncsi válasza zadir (#707) üzenetére


Noncsi
tag

Nem egészen, mert tudok reklamálni is :DDD

(#709) Fred23


Fred23
nagyúr

Szégyen,de eddig sose volt rá szükségem:hogyan kell lekérdezni az egyenlegem,milyen számmal,és mennyibe kerül ez ? ( Úgy hallottam,Pannonnál ez pénzes :( )

(#710) Landsmann válasza Fred23 (#709) üzenetére


Landsmann
addikt

172 és 30 Ft az Egyenleginfó. Vagy megnézed a PannOnline-on, az ingyen van, igaz, nem valami friss mostanában.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#711) Fred23 válasza Landsmann (#710) üzenetére


Fred23
nagyúr

Köszi szépen. :R Azért micsoda szenyóság,hogy nem free !

(#712) SzalaiG válasza Landsmann (#710) üzenetére


SzalaiG
addikt

Nem megy a rendszer, mert rendszerfejlesztés van. Ezért csúsznak a számlák is. :( ;]

(#713) Landsmann válasza SzalaiG (#712) üzenetére


Landsmann
addikt

A Pannonline-on már a ma délutáni adatok fent vannak, úgyhogy lassan utólérik magukat. Az utolsó adat 16:08-kori. Pár napja még 1 hét elmaradás volt.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#714) Qru válasza Fred23 (#709) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

wap-ról is megtudod nézni, ott is van egyenleg info. (bár gondolom ugyan az van ott mint a pannonilne-on)

lassan már egy hónapot késik a számlám, biztos szép összeg lesz a kéthavi forgalmam.. :(

[Szerkesztve]

#nincsbennetarcsi

(#715) SzalaiG válasza Qru (#714) üzenetére


SzalaiG
addikt

''biztos szép összeg lesz a kéthavi forgalmam.. ''

Meg aztán h számolják egybe a két hónapot? :(

(#716) MINDIG


MINDIG
csendes tag

Abból mi igaz, ha van az ügyfélnek tartozása a Pannon-nál, akkor nem vehet kártyás csomagot sem??

(#717) Qru válasza SzalaiG (#715) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Gondolom két külön csekk lesz, csak egyszerre jön+.

#nincsbennetarcsi

(#718) zadir válasza Landsmann (#710) üzenetére


zadir
csendes tag

számlásoknak 24, kártyásoknak 29. :)

(#719) zadir válasza MINDIG (#716) üzenetére


zadir
csendes tag

semmi. nézd meg ezt: polcos csomagok

(#720) Landsmann válasza zadir (#719) üzenetére


Landsmann
addikt

Ez igaz, de ha jól emlékszek, van valami korlátozás ha nincs névre íratva a kártya. Valami 3 hónap rémlik.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#721) Viktor0610 válasza MINDIG (#716) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem csak a Pannonnál fennálló tartozás esetén van/lehet ilyen gond, mivel jan. 1-je óta közös feketelista van a 3 mobilszolgáltatónál.

Samsung Galaxy A54

(#722) Qru


Qru
MODERÁTOR

Végre megjött a számlám. csak 2hónapot késtek vele... :( De meglepően kevés lett szerencsére! :)

#nincsbennetarcsi

(#723) svili


svili
tag

Most olvastam, hogy nem kapható a Nokia 6030 kedvezményes áron előfizetéssel - nem tudtak várni még egy hetet, pont ilyen telót akartam venni.... :Y
Sajnos ebben az árfekvésben csak egy Motorola modellt találtam, de ebből a gyártóból köszönöm, elegem volt (első telefonom volt Motorola d120.. :U )

''A konyak a szocializmusban a nép itala, amit választott képviselői útján fogyaszt!''

(#724) Landsmann válasza svili (#723) üzenetére


Landsmann
addikt

Azért még szétnézhetsz az üzletekben, mert ahol maradt raktáron belőle, ott még kiárusítják.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#725) Qru válasza svili (#723) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Írj nekik egy mailt, hogy kutassan fel neked ilyet, ha van. Egy próbát megér!

#nincsbennetarcsi

(#726) Viktor0610 válasza Qru (#725) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Mivel csak a bemutatótermek készletét látják, egyszerűbb (és gyorsabb), ha felhívja a 1220-at.

Samsung Galaxy A54

(#727) Laybee


Laybee
őstag

Sziasztok! Valaki tudna mondani valami infót a családi csomagról? 1 hónapban akármennyit telefonálhatok vele? Másik kérdés az lenne, hogy 3 emberkével fizetnénk elő a családi csomagra. De mind a 3-an t-mobilosok vagyunk, ebből 1 előfizetéses, másik 2 meg dominos. Mit kell tenni, hogy a telefonszám ne változzon?

(#728) Viktor0610 válasza Laybee (#727) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Tudtommal nincs felső határa az egy hónapban, egymás között folytatható beszélgetéseknek.
A legegyszerűbb az, ha még a T-Mobile-nál egy névre íratjátok a számokat, utána kikéritek a számhordozási nyilatkozatot mindhárom számra, azután bementek egy Pannon üzletbe, ahol elintézitek a számhordozást.
A számhordozás maga díjmentes, a Pannonnál az általatok választott tarifacsomagok első havi díját kell megfizetni -ezt később jóváírják. Előfizetés vásárlásához az érvényes személyin kívül kell még egy érvényes jogosítvány v. útlevél.
Fontos, h. a T-Mobile-függő készülék nem fogadja a számhordozás utáni Pannonos kártyát, tehát v. készülékeket is kell vegyetek, vagy kártyafüggetlen készüléket kell használnotok.

Samsung Galaxy A54

(#729) Laybee válasza Viktor0610 (#728) üzenetére


Laybee
őstag

Köszi a választ... De van egy kis probléma. A dominósok ajándékba kapták a telójukat a kártyával egyetemben. Az nem baj, hogy nem ők a tulajok? Nagyon régi a telefonszámuk és nehéz lenne kideríteni, hogy ki a tulaj. Mind a 3-an el kell menni a T-Mobile-ba, vagy elég ha csak én megyek? A harmadik emberkének meglepetést akarok ezzel szerezni, úgy hogy ne tudjon róla.. Van még egy probléma: A Domino kártyán van egy csomó pénz, az elvész?
Az én kártyám előfizetős és rendszerint a hónap 10. napján kapom meg a számlát. Azt szeretném, hogy októbertől már pannon-os legyek. Számhordozási nyilatkozattal megszűnik a kapcsolatom a T-Mobile-al? Kapcsolat kártyámon lévő pontokkal mi történik?

(#730) Viktor0610 válasza Laybee (#729) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Sajnos, a T-Mobile névátírási ügymenetét nem ismerem, ''nálunk'' (Pannon) nem kell jelen legyen a régi tulaj kártyás névátíráskor -hívd a 1430-at.
A számhordozás kb. 1-1,5 hét alatt megy végbe, természetesen minden kapcsolatod megszakad a T-Mobile-lal, a kártyán lévő pénz és a KAP-pontok elvesznek. Előbbit lebeszéled, utóbbiról pedig lemondasz a Családi csomag végett. :D Valószínűleg a számlázási ciklusod is más lesz.

Samsung Galaxy A54

(#731) Laybee válasza Viktor0610 (#730) üzenetére


Laybee
őstag

Másfél hét elég hosszú idő! Addig a T-Mobile alatt beszélek? Egyszerűbb lenne, ha az előfizetésemet lezárom, utána bemegyek a Pannon-hoz és kapásból kérek 3 SIM kártyát. Nemde?

(#732) Viktor0610 válasza Laybee (#731) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ilyen az ügymenet.

Egy konkrét példa:
Tegnap bejött egy ügyfél, kezében a T-Mobile-os számhordozási nyilatkozatával. Az időablakot (ameddig még T-Mobile-os, tehát a ''T-Mobile alatt beszél'') jövő hétfőre jelöltük ki, ezután már a Pannonos kártya él (a teljes, 06 30 xxxxxxx számmal). Tehát, az ő esetében a számhordozási folyamat 6 napot vesz igénybe.

Ez nem hoszú már? :U :D

Samsung Galaxy A54

(#733) Laybee válasza Viktor0610 (#732) üzenetére


Laybee
őstag

Értem. Azért hosszú, mert nem akarom, hogy a T-Mobile kiszámlázza nekem az októberi havidíjat, meg azt amit az egy héten fogok beszélni... Magyarul, ha én most intézekedek, akkor 5.-ére lennék Pannon-os. Akkor a T-Mobile majd novemberben számlázza nekem az októberit és a Pannon is előre kéri a pénzt. Nem akarom majd 1 hónapnyi pénzt kifizetni kihasználatlanul.
Csak SIM vásárlása esetén nincs hűségnyilatkozat, igaz? Családi Csomag mikor vonja vissza a Pannon?

(#734) Viktor0610 válasza Laybee (#733) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Természetesen, amennyiben eljössz a T-Mobile-tól, a végső, lezáró számlában rendezik az előre befizetett havidíjat és csak részarányosan terhelik majd ki neked.
Csak SIM-vásárlásánál nincs hűségnyilatkozat, a Családi Csomag visszavonásáról nincs információm, az ingyenesség fog megszűnni csak.

Samsung Galaxy A54

(#735) Laybee válasza Viktor0610 (#734) üzenetére


Laybee
őstag

Köszi a segítséget! :)

(#736) bandita001


bandita001
tag

Sziasztok!
Pannonál vagyok, és számla gondjaim vannak. Az augusztusi számla még nem érkezett meg holott nemsoká a szeptemberinek kéne jönnie. Hallottam valamit erről hogy mi lehet az oka, de pontosan nem tudom. Ha esetleg va valami infótok erről akkor léci írjátok meg!

http:// WwW.uNaLoM.CoM

(#737) cornfake válasza bandita001 (#736) üzenetére


cornfake
aktív tag

ha visszaolvasol latod h van naluk vmi gebasz,az egyik sracnak most erkezett meg,nekem meg meg egyaltalan nem....
hivd fel az ufszt,vagy irj nekik emailt,de sztem vmi nagyon beragadhatott nalunk :D

I'm what's left, I'm what's right..

(#738) SzalaiG


SzalaiG
addikt

Rendszerfejlesztés van. :F :U

Elég érdekes, h anyám aki alig telefonál kapott a Pannon születésnapja alkalmából 20 ingyen percet, de nekem /havi tíz rugós számla/ nem adtak... :(

(#739) Viktor0610 válasza SzalaiG (#738) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ez azért van, mert a cég véletlenszerűen választja ki azokat az ügyfeleket, akik ezeket az ajándékokat kapják.
Semmi összefüggés nincs a számla és az efféle ajándékok közt.

Samsung Galaxy A54

(#740) bandita001 válasza cornfake (#737) üzenetére


bandita001
tag

Igen erről a rendszerfejlesztésről én is hallottam. Én csak attól tartok hogy képesek lesznek egyszerre 2 havi számlát küldeni, az meg picit megterhelő lenne :DDD DE a legjobb megoldás ha megeresztek egy telefont.

http:// WwW.uNaLoM.CoM

(#741) SzalaiG válasza Viktor0610 (#739) üzenetére


SzalaiG
addikt

Szomorú :(((

(#742) SzalaiG válasza bandita001 (#740) üzenetére


SzalaiG
addikt

Külön küldik. Az enyém már meg is jött. Csak az augusztus. Mindjárt jön a következő is. :((

(#743) bandita001 válasza SzalaiG (#742) üzenetére


bandita001
tag

Akkor remélem nem lesz sok :F Köszi az infót!

http:// WwW.uNaLoM.CoM

(#744) Qru válasza SzalaiG (#742) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Én nem vártam meg, beballagtam a Pannonban egy ráérős délután és bankártyával kifizettem a számlát. (De ez csak akkor működik, ha már lezárták a tárgy havi számlát)

#nincsbennetarcsi

(#745) Landsmann válasza Viktor0610 (#739) üzenetére


Landsmann
addikt

Nem véletlenül vannak kiválasztva az ügyfelek az ajándék 20 percre. A SIM kártya évfordulójára adják az ajándék perceket. Tehát ha valaki 2005 októberében kötött számlás vagy kártyás előfizetést, akkor az októberben kap 20 percet. Ugyanígy, ha áttért számlásról kártyásra, vagy kártyásról számlásra, akkor annak az időpontnak az évfordulójakor adják a 20 percet. Nekem a 6 kártyából 2-re már megkaptam. 2 lesz áprilisban, 1 januárban és talán egy még novemberben.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#746) Viktor0610 válasza Landsmann (#745) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Köszi az infót, ezt nem tudtam.

Samsung Galaxy A54

(#747) cornfake válasza Qru (#744) üzenetére


cornfake
aktív tag

az a zizi,hogy nekem azt mondtak hogy le sem zartak meg a szamlam..:(

I'm what's left, I'm what's right..

(#748) Landsmann


Landsmann
addikt

Az enyém délután került fel a PannOnline-ra. Délben még nem volt fent, de most ott van. Amúgy 11-én van a számlazárásom. Viszont a számlakép az kimerül a Pannon és az előfizető adataiban. Semmi sallang, semmi részletezés. A hívásrészletezés viszont megvan. Már papíron is, úgyhogy azt már nem veszik el tőlem. :)

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#749) Viktor0610 válasza cornfake (#747) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Butaságot mondtak, idéznék egy információs levelünkből: ''... hogy a számlakésés nem befolyásolja a kedvezményt, a számláját lezártuk időben, így az újabb számlázási időszakban ugyanúgy él a kedvezménye ...''
A kedvezmény a lebeszélhető perceket jelöli.

Samsung Galaxy A54

(#750) cornfake válasza Viktor0610 (#749) üzenetére


cornfake
aktív tag

mostkerdeztem meg,azenyemet nem zartak le meg :(

I'm what's left, I'm what's right..

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.