Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#651) Landsmann válasza TiMoN (#650) üzenetére


Landsmann
addikt

Az ingyen MMS küldést én sem használtam ki. Sőt MMS-t csak egyet küldtem az idén. Azt sem sikerült Bécsből elküldeni, sőt a határ innenső oldaláról sem. Valami olyan hibát írt ki, hogy Hibás formátum. Hát hogy a fenébe lehet hibás formátumú MMS-t elkészíteni telefonról? Aztán töröltem, megcsináltam ugyanazt mégegyszer, az meg már elment. Persze úgy lett volna jó, ha azt kintről tudom elküldeni frissibe.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#652) Flashcash


Flashcash
Közösségépítő

Többször előfordult mostanában velem ha pannon prepaid kártyást hívtam a hálózat azt mondja a hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható. Eközben a telefon tulaja erről semmit nem tud van térerő, a hálóat elérhető, hívást is tud kezdeményezni viszont rendszerint forgalmas helyen van (belváros) és a hívásfogadás nem működik. Van náluk valamilyen prioritás kezelés vagy kapacitás problémák? :F

(#653) Landsmann válasza Flashcash (#652) üzenetére


Landsmann
addikt

Ha forgalmas helyen van, akkor lehet kapacitásbeli probléma. Prioritásról nem tudok hogy lenne. Mármint hogy a kártyásuk hátrább szorulnának a számlásokhoz képest.

A nem kapcsolható szövegre sokat kell várni, vagy szinte azonnal benyögi a központ?

[Szerkesztve]

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#654) Flashcash válasza Landsmann (#653) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Várni kell rá nem rögtön mondja.

(#655) Landsmann válasza Flashcash (#654) üzenetére


Landsmann
addikt

Akkor ez azt jelenti, hogy a rendszer kereste a telefont. Tehát a készülék vagy nem volt bejelentkezve a hálózatba, mármint a hívott (mondjuk kijelentkezés nélkül tűnt el a hálózatból, pl lemerült és kikapcsolt) vagy más technikai problémák miatt a rendszer nem látta a bejelentkezett készülékek között. Most csak az a kérdés, ha túlzsúfoltság miatt nem jön létre a hívás, akkor ezt a bemondást hallja az ember, vagy foglalt jelzést kap.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#656) Flashcash válasza Landsmann (#655) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Kösz az infókat, szerintem itt náluk van a gond mert már nem először fordult elő több különböző készülékekkel.

(#657) TiMoN


TiMoN
senior tag

ugyan ezt a problémát már én is tapasztaltam, de haverom vodás és Őt hivtam volna és 1xrüen nem ment. várt v 20mp-t majd benyögte hogy a hivott szám átmenetileg nem kapcsolató. És ált ez akkor jön elő mikor sos fontosságú hivás lett volna!
Elég bosszantó legyen bármelyik szolgáltató.

-TiMoN-

(#658) Noncsi


Noncsi
tag

Sziasztok!
Mostanában misztikus dolgok történtek az egyenlegem körül. Múlt héten szerdán reggel kaptam sms-t,hogy az egyenlegem 859 Ft, aztán 11 óra körül kaptam még egyet hogy egyenlegem 359 Ft. TEgyük hozzá hogy egyáltalán nem telefonáltam. Aztán du. 2 körül már nem tudtam telefonálni. Nem foglalkoztam vele mert volt más gondom is ennél mostanában. TEgnap feltöltöttem a kártyám, erre kapom az sms-t hogy az egyenlegem - 2947 ft és + - 757 Ft kedvezmény. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, fél óra várakozás után sikerült is valakivel beszélnem de érdemben nem tudott felvilágosítani. Azt mondta lehet sms-t vagy mms-t késedelmesen számoltak fel és így mehettem mínuszba. Ez engem baromira nem nyugtat meg. Elvégre azért választottam kártyás csomgot hogy ne szaladjon el velem a ló, vagyis ne telefonáljam magam halálra (velem sajna előfordulna). Erre az egyenlegem mínusz 3000 Ft. Ezzel baromira megtévesztik az ügyfeleket. Egyik percben még van egységem, aztán már mínuszban vagyok. Ezen annyira berágtam! Miért engednek mínuszba? :W Miért nem tudják azonnal, vagy legalább egy órán belül levonni az sms, vagy az mms árát?? :U Ez most már rendszer lesz?

(#659) Landsmann válasza Noncsi (#658) üzenetére


Landsmann
addikt

Valami fennforgások vannak a számlázással, azért fordulhatnak elő ilyen bakik. Gondolom hamarosan helyreteszik a dolgokat.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#660) Noncsi válasza Landsmann (#659) üzenetére


Noncsi
tag

Nagyon remélem, mert nem szívesen váltanék szolgáltatót. Én eddig nagyon meg voltam elégedve a pannonnal.

(#661) betyarrne


betyarrne
csendes tag

Pannon Praktikum csomagom van. Nem tudjátok, hogy a WAP-ozás mennyibe kerül?

(#662) Szólista válasza betyarrne (#661) üzenetére


Szólista
senior tag

[link]

Nem vagyok normális. Na és?!

(#663) Gebriel válasza Noncsi (#658) üzenetére


Gebriel
veterán

Noncsi nem Te vagy az egyetlen aki igy jár.
Van ismerösöm akivel ugyen ez megtörtén.
Szerintem jó lehuztak titeket :((

(#664) Landsmann válasza Gebriel (#663) üzenetére


Landsmann
addikt

Nem húztak le senkit, jóvá fogják írni. nekem volt már -12000 is az egyenlegem. Fél Dél.Magyarországnak akkor a GPRS forgalmát tévesen roaming GPRS-ként számlázták. De rájöttek maguktól is és rendbetették az egyenlegeket. Szerintem most is meg fog történni.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#665) Qru válasza Landsmann (#664) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha vacakol a számálázsuk akkor ne is várjak csekket-számlát, csak fizessem be?! Nem akakrok se büntetőkamatot se azt, hogy ne tudjak telefonálni.

#nincsbennetarcsi

(#666) Viktor0610 válasza Qru (#665) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Hívd fel a 1220-at, mert nem biztos, h. gond a számla késlekedése. A Pannon hibájából később érkező számla befizetési határideje is kitolódik.

Samsung Galaxy A54

(#667) Noncsi válasza Landsmann (#664) üzenetére


Noncsi
tag

Engem igazából az idegesített fel, hogy engednek mínuszba! Miért? Azért van kártyás csomagom, hogy ne vigyem túlzásba a telefonálást. :U

Ráadásul nem tudom, hogy mennyit sms-eztem és mms-eztem, tehát fogalmam sincs hogy jó-e az egyenleg. :F

Igazából sem a helyi pannon, sem a felhívott ügyfélszolgálat nem volt segítőkész. A pannon üzletében a csaj nem tudott mit mondani. Felhívtam az ügyfélszolgálatot és csak annyit tudott mondani hogy LEHET hogy később vonták le a dolgokat, na ezzel sem tudok mit kezdeni.

Most akkor honnan lehet megtudni hogy valójában mi történt? Kihez forduljak? :F

(#668) Qru válasza Viktor0610 (#666) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Köszi az infót! Végülis bementem a pannonhoz, (mert ott mentem el előtte az Astorián) és megnyugtattak miattuk késik a számla és ne aggódjak, jönnifog. Na ettől egy percig sem féltem, mondjuk... :))

#nincsbennetarcsi

(#669) Qru válasza Noncsi (#667) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Menj el egy nagyobbb pannonboltba és kérj főnököt. :) Mondjuk vezérigazagtót minimum. :)) Amúgy én múltkor emailt írtam és teljesen normális felvilágosítást kaptam. Sztem egy próbát nálad is megér!

#nincsbennetarcsi

(#670) Viktor0610 válasza Noncsi (#667) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

1220.

Samsung Galaxy A54

(#671) Noncsi válasza Viktor0610 (#670) üzenetére


Noncsi
tag

A 1220 hívásán már múlt héten túl voltam. Megpróbálok e-mailt írni.

(#672) Viktor0610 válasza Noncsi (#671) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Az e-mailt u.azok válaszolják meg, mint akik a 1220-at felveszik. :DDD

Samsung Galaxy A54

(#673) Noncsi válasza Viktor0610 (#672) üzenetére


Noncsi
tag

Tényleg? Na akkor nem tudok meg semmit megint. :W

(#674) Noncsi


Noncsi
tag

Nos, 14-én délután írtam a pannonnak, azóta semmi válasz az ügyfélszolgálattól. Úgy látszik az ügyfél csak addig jó míg vásárol és telefonál, ha gondja van oldja meg maga. :(((

(#675) Viktor0610 válasza Noncsi (#674) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Fognak válaszolni, ne aggódj... :)
Azonban (a sok reklamációra való tekintettel) hosszabb időn belül.

Samsung Galaxy A54

(#676) cornfake válasza Noncsi (#674) üzenetére


cornfake
aktív tag

hatezt imadom,irsz egy emailt es varod h ugorjanak
esetleg ASZFben nezd meg h mi van lefektetve h mennyi a megvalaszolasi hatarido.
15 nap

I'm what's left, I'm what's right..

(#677) Noncsi válasza Viktor0610 (#675) üzenetére


Noncsi
tag

Köszi a bíztatást :)

(#678) Noncsi válasza cornfake (#676) üzenetére


Noncsi
tag

Elvégre az ügyfélszolgálatnak nem az a dolga, hogy segítsenek, esetleg tájékoztassanak? Nekem most van gondom nem két hét múlva lesz... Ha kevés az emberük erre a feladatra vegyenek fel párat. Már elég régen pannonos vagyok és sok pénzt eltelefonáltam, cserébe elvárható hogy normális tájékoztatást kapjak. Nem vagyok egy reklamálós típus, de ez elég érzékenyen érintett hogy nincs egy ember aki válaszolni tudna a kérdéseimre. Bár őszintén szólva nem sok mindent várok az e-mailtől, miután sem a 1220-as számon, sem a pannonnál személyesen nem kaptam érdemi felvilágosítást. Félreértés ne essék nem várom hogy ugorjanak de már másfél hete mást sem csinálok csak telefonálok meg személyesen járkálok ez ügyben. Meglátom ha neked lesz sürgős gondod mennyire fogod tolerálni hogy senki sem segít. Üdv.

(#679) cornfake válasza Noncsi (#678) üzenetére


cornfake
aktív tag

sztem minden reklamalasod rogzitik,amugymeg ha vmi nemtetszik lehet valtani,elvegre ugye Te vagy az ugyfel.
ezt jol is hagsulyozod :D

I'm what's left, I'm what's right..

(#680) Noncsi válasza cornfake (#679) üzenetére


Noncsi
tag

Az egész család pannonos... tényleg váltsak? :DDD Nem érné meg!

(#681) TiMoN válasza Noncsi (#678) üzenetére


TiMoN
senior tag

nemazé de ha nekem bajom van márpedig már volt, én felhivtam a 1220 at és addig magyaráztam problémám még válaszoltak... És akár éjjel 1kor is! Xal nekem nem volt velük még gond. Nemhiába nyerte el a pannon a legjobb telefonos ügyfélszolgálat címet! ;)

-TiMoN-

(#682) svili válasza TiMoN (#681) üzenetére


svili
tag

Nekem is zömmel pozitívak a tapasztalataim az ÜSZ-ról...
Bár volt olyan eset is, hogy kapcsoljuk a technikus kollégákat, és több, mint 1/4 órát zenéltek - de ez kivételesnek számított.
Meg egyszer egy fiatalember nyeglén kioktatott, hogy a Siemens c55-ösön Van cache-ürítés menüpont, mindjárt megnézi a saját készülékén - persze nincsen.... :C
De, a LEGTÖBB esetben segítőkészek és korrektek voltak...

''A konyak a szocializmusban a nép itala, amit választott képviselői útján fogyaszt!''

(#683) Noncsi válasza TiMoN (#681) üzenetére


Noncsi
tag

Nem azért... de felnőtt nő vagyok elég régóta! Gondolhatod hogy diplomás létemre, némi élettapasztalattal a hátam mögött talán értelmesen el tudom magyarázni a problémámat... ;) Talán azokkal az emberekkel van a baj, akik az ügyfélszolgálaton ülnek. :P

Nem tudtak érdemben tájékoztatást adni akkor sem ha órákon át próbáltam volna faggatni őket. Ez van. Nekem eddig semmi gondom nem volt a pannonnal, sőt még most is a legjobb szolgáltatónak tartom. Azonban jelenleg nem adnám nekik oda a legjobb telefonos ügyfélszolgálat címet. Talán legközelebb! ;)

Még várom a válaszukat.... :DDD

(#684) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Üdv! Mit kell felhívnom, ha meg szeretném változtatni a hangüzenetemet, amit a sípszó előtt mondok?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#685) Viktor0610 válasza Motion_Blur (#684) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A 170-et, és ott v.melyik menüpontot kell válaszd.

Samsung Galaxy A54

(#686) Noncsi


Noncsi
tag

Na válaszolt a pannon tegnap:

''Tisztelt Hölgyem!

Szeretnénk Önt tájékoztatni arról, hogy levelét illetékességből ügyfélkapcsolati osztályunk levelezési csoportjának továbbítottuk válaszadásra.

Türelmét köszönjük.

Tisztelettel,
Pannon Internet Ügyfélszolgálat''


Hm... akkor várom a következő levelet. :U

(#687) zadir válasza Viktor0610 (#672) üzenetére


zadir
csendes tag

nagyon nem

(#688) zadir válasza Noncsi (#658) üzenetére


zadir
csendes tag

gondoldd el, hogy van mondjuk 200 forint a kártyádon 22.00-kor
elkezdesz wapozni, aminek a díját nem vonják le rögtön a kártyádról, csak lehet, hogy 22.15-kor.

15 perc alatt lewapozol mondjuk 800 forintot, ami nem sok, ha 10kbytonként 8 forinttal számolsz. Nem tilt le, mert még nem vonták le az egyenlegedből a díját, ergo a szolgáltató ''nem jön rá'' hogy neked már nincs fedezeted erre.

15 perc múlva, mikor levonják, -600 lesz az egyenleged.
valahogy így. :)

(#689) Viktor0610 válasza zadir (#687) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

[MAGYARÁZKODÁS]Persze, tudom, de arra próbáltam rávilágítani, h. az e.mail u.úgy az ügyfélszolgálathoz fut be, mint a tel.hívás. Az emberek nyilván nem u.azok, de a csoport, ahova beérkezik az üzenet, az igen.[/MAGYARÁZKODÁS]
Vagy tévedek? :U

Samsung Galaxy A54

(#690) Noncsi válasza zadir (#688) üzenetére


Noncsi
tag

Soha nem wapoztam még és nem is fogok :) Ha már az sms és mms árát sem tudják levonni rendesen ott baj van...

Én ezen egyébként már nem problémázok, csak választ szeretnék hogy mégis hogy fordulhatott ez elő... Mondják azt hogy elromlott a számllázógép vagy valami, de ne azt hogy nem tudják.

[Szerkesztve]

(#691) Viktor0610 válasza Noncsi (#690) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Kolléga WAP-pal példálózott, de természetesen ez u.úgy igaz beszélgetésre, SMS-re, MMS-re (tehát, bármilyen forgalomra) is.
A lényeg, h. egy hiba folytán -pár napig- nem vonta az egyenlegből a bonyolított forgalmat, így nem jelezte, mikor 0-nál voltál, ezért mehettél mínuszba, majd később egyben levette az egészet.

Samsung Galaxy A54

(#692) zadir válasza Viktor0610 (#691) üzenetére


zadir
csendes tag

sms, mms, wap. meg emelt díjas. úgy tudom, beszédforgalom azonnal vonódik.

(#693) Noncsi válasza Viktor0610 (#691) üzenetére


Noncsi
tag

Értem. De az így nem jó. Ennyi erővel számlás előfizető is lehetnék. Azért lettem kártyás, mert nem akarok sokat telefonálni. Van egy keret amit havonta telefonálásra szánok, ha leketyeg a kártyám akkor így jártam. Tehát így nem lesz jó... Pedig egyébként nagyon meg vagyok elégedve a pannonnal :U

(#694) Viktor0610 válasza Noncsi (#693) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ez nem állandó, hanem időszakos. Egy hiba -mit írtam korábban... :U

Samsung Galaxy A54

(#695) zadir válasza Noncsi (#693) üzenetére


zadir
csendes tag

ugyanannyit vonnak le, mint amennyit lebeszéltél, csak csúsztatva.
nem szép dolog, de ez van. :(

(#696) zadir válasza Noncsi (#678) üzenetére


zadir
csendes tag

már bocsi, de sosem értettem ezt a típusú embert, aki eltelefonált x forintot, és elvárja, hogy körülötte forogjon a világ.
mert addig oké, hogy telefonáltál, de azt a szolgáltatást igénybe is vetted, így ergo megvettél valamit, amit megkaptál, és az írásaid alapján még elégedett is voltál vele. :)

(#697) Viktor0610 válasza Viktor0610 (#694) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Mégegy: a hiba csupán időszakos jellegű volt.

Samsung Galaxy A54

(#698) Noncsi válasza zadir (#696) üzenetére


Noncsi
tag

Ez hibás okfejtés már csak azért is mert nem azt kaptam amit a kártyás szolgáltatás igért... Nem gondolod? És miért ne várnám el egy SZOLGÁLTATÓTÓL, hogy tájékoztasson ha valami gondom van. Nem azt kértem hogy bókolgasson és nyalja ki a seggem...

[Szerkesztve]

(#699) Noncsi válasza Viktor0610 (#697) üzenetére


Noncsi
tag

Ha időszakos jellegű volt akkor ok. De erről miért nem tudtak tájékoztatni? Miért nem mondták hogy hiba lépett fel és kész! Ennyi elvárható nem?

(#700) Viktor0610 válasza Noncsi (#698) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Mert ilyenről nem szoktak tájékoztatni és gyanítom, azt sem tudták, meddig tart majd a kijavítása.

Samsung Galaxy A54

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.