Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#54451) w.miki válasza Viktor0610 (#54450) üzenetére


w.miki
veterán

jah értem :R
Egyébként, Telenor MyMinute csomagot akartunk kötni, ha jól tudom az a legolcsóbb, csak 19 Ft, a díja.
De az ügyintéző állítása szerint azt már nem forgalmazzák, és ezért sózott rá Telenor MyStart csomagot a tesómra. Ennek a díjait hol lehet megnézni? Nem teljesen értem, hogy van ez a csomag.

[ Szerkesztve ]

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#54452) Viktor0610 válasza w.miki (#54451) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A MyStart alapból 40 forintos percdíjjal megy: link.
A MyTalk csomaggal lehet levinni 20 forintra a percdíjat, de annak 1990 forint havidíja van, így akkor már inkább a MyMinute.
Díjmentesen válthatsz. Telefonon vagy személyesen.
(Természetesen van még MyMinute csomag, az ügyintéző hibázott.)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#54453) w.miki válasza Viktor0610 (#54452) üzenetére


w.miki
veterán

Köszi! 1220-at hívjuk?
Az Emelt díjas SMS tiltását, ugyanezzel a telefonnal le lehet tiltani?
Esetleg van rá SMS kód?

[ Szerkesztve ]

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#54454) Viktor0610 válasza w.miki (#54453) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

SMS-kódokkak nem vagyok képben.
A 1220 biztos segít ebben is. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#54455) lm83 válasza Viktor0610 (#54447) üzenetére


lm83
őstag

Hát engem az üzletben múltkor majdnem kinevettek, mit akarok én itt, milyen kedvezményt...
Nagyjából ugyanez volt a reakció a 1220-on is...
Annyit láttak amit én is itt a fiókomba belépve, az alacsonyabb havidíjú számlára írtak 500 Ft kedvezményt a blue s-re készülékkel, amin alapban több a havidíj, ott már annyit sem ír rá...

(#54456) Viktor0610 válasza lm83 (#54455) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem mindenkinek van betöltve kedvezményes ajánlat.
Nem jöttem még rá a logikára.

Samsung Galaxy A54

(#54457) zseko válasza castiels (#54388) üzenetére


zseko
veterán

Ki gondolta volna? :) Lehet nem gondolta senki, de azok után hűségidőt fogadni, hogy kb. ~2 éve (ha jól emlékszem) 'kitolt' az ügyfeleivel és egyoldalúan árat emelt? :) Nálam például 3X, és igaz, hogy 'csak' kb. 1500-al lett több, de én 7290-re 'hűségszerződtem', nem 8790-re. Szerencsére alig 3 hónap maradt hátra, utána rögtön mondtam is fel és mentem vissza kártyásnak. Azóta azt mondom mint Somatom, soha többet hűségidő.

HR24.hu

(#54458) pvt.peter válasza Bferibörs (#54066) üzenetére


pvt.peter
őstag

visszaírt tegnap a Telenor ügyfélszolgálat:

"Köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult, és ezzel lehetővé tette számunkra, hogy részletes tájékoztatást adjunk.

Az ügyfeleinktől érkező visszajelzések fontosak számunkra, ezért engedje meg, hogy megköszönjük, hogy észrevételeit eljutatta felénk.

Az Ön által jelzett panaszt továbbítottuk illetékes kollegáink felé.

Szeretnénk Önt biztosítani arról, hogy a MyTelenor webes felület működésében esetenként felmerülő problémákat kiemelten kezeljük, fejlesztőinkkel dolgozunk, hogy ezek minél ritkábban fordulhassanak elő.

Amennyiben szolgáltatásainkkal kapcsolatban, a későbbiekben további kérdései, esetlegesen panaszai merülnének fel, a 1220-as telefonszámon éjjel-nappal elérheti Telefonos Ügyfélszolgálatunkat, melynek hívása hálózatunkon belül díjmentes.

Szolgáltatásainkkal a jövőben is az Ön rendelkezésére állunk."

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#54459) Tav-Csoves


Tav-Csoves
őstag

Sziasztok!

Van egy telenor függő Huawei b525 routerem.
Kérdésem az, hogy erre is vonatkozik az, hogy ingyenesen ki lehet függetleníteni a Telenor által?
Köszönöm a válaszokat.

(#54460) #08205312 válasza Tav-Csoves (#54459) üzenetére


#08205312
törölt tag

igen.

(#54461) Tav-Csoves válasza #08205312 (#54460) üzenetére


Tav-Csoves
őstag

:R

(#54462) csanady97


csanady97
tag

Sziasztok!

Telenornál most milyen lehetőségek vannak kártyás mobilinternet területén?

Előre is köszönöm a segítséget.

(#54463) Beniii06 válasza csanady97 (#54462) üzenetére


Beniii06
őstag

katt "kiegészítő adatjegyek"-re --> cél

"Got any other secret weapons?"

(#54464) vpanangin válasza csanady97 (#54462) üzenetére


vpanangin
senior tag

Ez pl. kártyás. Kártyás alatt feltöltőkártyásra gondolsz? Szvsz. roppant gazdaságtalan jó néhány előfizetéseshez képest.

Feltöltőkártyás mobilinternet

[ Módosította: Viktor0610 ]

(#54465) Viktor0610 válasza vpanangin (#54464) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

De ez külön kártyás internet. És nem is igazán népszerű. ;)

Samsung Galaxy A54

(#54466) vpanangin válasza Viktor0610 (#54465) üzenetére


vpanangin
senior tag

Próbálom kitalálni mit is szeretne pontosan.

(#54467) lm83 válasza Viktor0610 (#54456) üzenetére


lm83
őstag

Hát sajnos én sem...
Lehet majd még 5 év múlva kaphatok megint 500 Ft kedvezményt valamelyik előfízura...

(#54468) csanady97 válasza vpanangin (#54466) üzenetére


csanady97
tag

Igen feltöltőkártyás telefonhoz gondolom.

(#54469) vpanangin válasza csanady97 (#54468) üzenetére


vpanangin
senior tag

Aha.

"Feltöltőkártyás telefonhoz".

Feltöltőkártyás csomagokhoz: https://www.telenor.hu/mobil/adat

[ Szerkesztve ]

(#54470) namenlos


namenlos
tag

Csop. beszedés lekönyvelése mennyi ideig tart? 18-ai volt a beszedés, de még mindig befizetésre vár a neten.

(#54471) papi77 válasza namenlos (#54470) üzenetére


papi77
addikt

Valami rendszerhiba van,mert nekem 15.-e volt a befizetés,és még mindig "befizetésre vár" üzenet fogad! :U

Az első: NOKIA 1611

(#54472) azbest válasza namenlos (#54470) üzenetére


azbest
félisten

1-2 hét, semmi para. Most ünnepnapok miatt lehet még több, ha esetleg manuálisan dolgoznák fel. :DDD

(#54473) Cyberbeni válasza namenlos (#54470) üzenetére


Cyberbeni
addikt

Nekem is kb egy hetet késik a MyTelenor appban. Ha a bankodnál látszik, meg küldtek üzenetet, hogy csoportos beszedéssel fogják levenni a számládról a pénzt, akkor nincs semmi gond.

(#54474) namenlos


namenlos
tag

Köszönöm.

(#54475) forten


forten
tag

Feltöltőkártyás telenor kártyám van,18 éve.Kaptam egyedi ajánlatban, internet elérhetőségét,1hó/500MB/900ft.
Ami nekem elég is, sebességet nem tudom mennyinek kellene lenni.Amit mértem 4G hálózaton,mert itt az van,az 74Mbps/13Mbps.Az szerintem elég jó?!

"Hol volt,hol nem volt..."

(#54476) adam1400


adam1400
tag

Gysev wifi :D simán kérhettem volna adatjegyet a számlájukra vagy valaki egyenlegét feltölteni.

ezért hülyeség h nem kér jelszót

(#54477) 4Grider válasza adam1400 (#54476) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem tudtad volna végigcsinálni, a megrendelem gomb lenyomása után ui. kérte volna a kódot...

(#54478) oszy


oszy
veterán

A Telenornál mikor lesz olyan a függetlenítés menete, mint a Telekomnál? :)

Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!

(#54479) 4Grider válasza oszy (#54478) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha majd ők sem a jogszabálynak megfelelően akarják megoldani. A Telekom ui. jelentősen eltért a jogszabályban előírtaktól. Igaz, kedvezően.

(#54480) Somatom válasza oszy (#54478) üzenetére


Somatom
veterán

Majd akkor, amikor a Telenor beleolvad a Telekom -ba. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#54481) jociolaszi


jociolaszi
tag

Az ügyfélszolgálat is szabadságon van két ünnep közt?Mert tiz napja írtam nekik emailt de még nem válaszoltak.

(#54482) 4Grider válasza jociolaszi (#54481) üzenetére


4Grider
nagyúr

A harmincadik nap környékén szoktak válaszolni. Hacsak nem vásárolni akarsz valamit...

(#54483) jociolaszi válasza 4Grider (#54482) üzenetére


jociolaszi
tag

Köszi kérni akarok tőlük akkor tuti 30napig húzzák!

[ Szerkesztve ]

(#54484) oszy válasza 4Grider (#54479) üzenetére


oszy
veterán

A telekom nagyon lazán kezeli ezt. Ellenőrizzék le, hogy valóban ott lett-e véve és kész. Sokkal egyszerűbb lenne nekik is. :) :C

Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!

(#54485) darvinya


darvinya
titán

Azt kell mondjam, hogy lassított net sokkal stabilabb, mint teljes sebességű.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#54486) Gyula84 válasza darvinya (#54485) üzenetére


Gyula84
veterán

szerintem logikus is, de lehet én gondolom rosszul

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#54487) darvinya válasza Gyula84 (#54486) üzenetére


darvinya
titán

Lassított alatt ping is több, de itt torony hibára gondolok, mert teljes sebességnél ping összevissza ad, volt 1 perces is.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#54488) darvinya


darvinya
titán

Fejlemény online vásárlás miatti problémára, milyen kedvesek:

Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult, ezzel lehetőséget adva, hogy válaszadással szolgáljunk.

Szeretnénk tájékoztatni, hogy a szerződéskötésre személyes kirendeltségen, előre egyeztetett időpontban tudunk lehetőséget biztosítani.

Tekintettel a fentebb leírtakra, kérjük, hogy válaszlevélben szíveskedjék egy konkrét napot megjelölni, amikor szeretné intézni a vásárlást.

A sikeres ügyintézés érdekében várjuk visszajelzését.

Tisztelettel,

Nem véletlenül szerettem volna online rendelni, mert kirendeltségen igencsak nem éri meg venni SIM kártyát (erről már írtam).

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#54489) darvinya válasza darvinya (#54488) üzenetére


darvinya
titán

Hát ez egyre jobb…

Köszönjük levelünkre érkezett válaszát.

Szeretnénk jelezni, hogy az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. tv. (Eht.) 129. § (1) bekezdése szerint: "A szolgáltatót az előfizetői szerződés megkötése körében szerződéskötési kötelezettség nem terheli", azaz a Telenor indoklás nélkül megtagadhatja az előfizetői szerződés megkötését.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy Cégünk az előfizetői szerződés megkötése előtt – a rendelkezésére álló adatok alapján – hitelképesség vizsgálatot végez, melynek eredménye alapján a szerződéskötésre személyes kirendeltségen, előre egyeztetett időpontban tudunk lehetőséget biztosítani, melytől egyedileg sem áll módunkban eltérni.

Bízunk benne, hogy válaszunkat elfogadja.

Tisztelettel,

Feltöltős SIM kártya vásárlás miatt hitelképességemet vizsgálják, de miért??

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#54490) viktorhu válasza darvinya (#54489) üzenetére


viktorhu
veterán

Szerinted megértették, hogy feltöltőset akarsz? Amúgy mire válaszolták, hogy nem kötelesek szerződést kötni? :)

(#54491) Viktor0610 válasza viktorhu (#54490) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Volt korábban olyan gondja, hogy online nem tudott kártyát venni.
Valami gond volt az adatokkal. Akkor jópár hsz.-en keresztül beszélgettünk erről.

Samsung Galaxy A54

(#54492) darvinya válasza Viktor0610 (#54491) üzenetére


darvinya
titán

Gond csak Telenor részéről lehetet, mert minden adatom jól lett beírva, s Telenor belépve is ugyanaz szerepel.

(#54490) viktorhu

Azzal kezdtem email-emet, hogy mit nem tudok rendelni.

Kicsit a válaszok sablon szerűek, s lesz…rom.
Már 10+ kártyásuk vagyok.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#54493) Viktor0610 válasza darvinya (#54492) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Az lehet, de "gond" több féle van.
Mivel adatokat nem tudok, így csak felsorolni tudnám, mik lehetnek ezek.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#54494) darvinya válasza Viktor0610 (#54493) üzenetére


darvinya
titán

Mégis mik.
Adatok jók, valósak, egyeznek Telenor rendszerben is.
Nincs tartozásom, főleg mivel kártyás vagyok.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#54495) 4Grider válasza darvinya (#54494) üzenetére


4Grider
nagyúr

Te írtad, hogy 10+ kártyásuk vagy...

(#54496) Viktor0610 válasza darvinya (#54494) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Pl. Láttam már olyat, hogy az ügyfél címével volt gond. Volt neki előfizetése, de újat nem vehetett. Annyira nem folytam bele a dologba, hogy kiderítsem, mi volt a gond a címmel. (Gondolom, valami visszaélés. NEM a kérdéses ügyfél részéről, hanem más névvel, de azzal a címmel.)
Az adatokat valamilyen adatbázisban szereplővel egyezteti össze a rendszer, korábban azzal sok gond volt. Akár ez is lehet a hiba forrása.
Illetve ezt írod: "Már 10+ kártyásuk vagyok."
Egyszerre max. 10 aktív feltöltőkártyád lehet. Nem tudom, ez érint-e téged.

Biztos, van még más lehetőség is, most ennyi jutott eszembe.

Samsung Galaxy A54

(#54497) darvinya válasza Viktor0610 (#54496) üzenetére


darvinya
titán

És 4Grider

Óóóó…rosszul fogalmaztam.
Több mint 10 éve vagyok kártyás előfizetőjük, a mostani számom pont most lesz januárban 10 éves.

Lakcímemet max. Ők tudják máshoz visszaélésként kiadni, mert Én erre soha nem adtam rá engedélyt 3. félnek kiadására.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#54498) Hope25


Hope25
csendes újonc

Sziasztok! Telenor üzletben betudom fizetni a számlámat készpénzzel mert eddig mindig online fizetem de most nincs a bankkártyámon pénz mert levetem az egészet. Előre is köszönöm a választ :R

(#54499) Viktor0610 válasza Hope25 (#54498) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ha kérdezed ( ;] ), akkor a válasz nem.
Ellenben az Inmedio és a Relay ujságosoknál tudsz fizetni készpénzben.

Samsung Galaxy A54

(#54500) Szokenesz válasza Viktor0610 (#54499) üzenetére


Szokenesz
senior tag

Karácsony előtt voltam bent ügyintézni, akkor mellettem lévő pultnál készpénzzel fizettek számlát, akkor azt hogyan? Lehet köze hozzá, hogy nálunk újságos nincs?
Csak érdeklődöm, mert én is úgy tudtam, hogy már nem lehet. :)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.