-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polemius
senior tag
válasz baboss #91152 üzenetére
Szerintem a víz és az injektor nem jelent sok rizikót. Nagybanditoknál ami típushiba az a váltóbúgás, amitől még lehet, hogy 100e km-t gond nélkül eltúrázgatsz még.
Tessék, itt van a szomszédomban egy szép fehér, bár nem Bandit néven, de ez a full idomos verzió. Ez mondjuk a megjelölt plafon körül van, és még haza kell vinned, honosíttatnod, stb.
De első tulaj, garanciával. Nem sokáig szoktak náluk állni a motorok...Megjegyezném, nekem 600-as, karbis, légolajos, Banditom van és egyedül, feldobozolva nem hiányzik az 1200-as ereje. Persze lehet, hogy csak addig, míg nem ülök rá egyre.
[ Szerkesztve ]
-
-
vendingo
veterán
Én idén már nem motorozok, lassan elteszem télire.
Még idén szerettem volna leszervizeltetni, meg pár extrát beszerelni, de sajnos halasztanom kell. Majd télen összevásárolom a szükséges dolgokat, aztán tavasszal beépítésre kerülnek a cuccok.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Pocee
senior tag
válasz -Mosquito- #91188 üzenetére
Én 96km-t mentem az ezressel idén.én vagyok a kis kilométeres csúcstartó a topicban tavaly semmit ha valaki szeretne letaszítani
Mr.Brightside
-
Gaboman
nagyúr
válasz demars #91185 üzenetére
Hát ezt nem tudom, a Yamaha Topnál volt beszámított motor amin volt rendszám, vásárlási szándékkal mentem és kipróbáltam milyen, Husqi SM610, Yama FZS 1000, elvittem egy próbakörre városban és városon kívül kanyargós részeken.
Ha nem tetszett volna természetesen a próbaút vége után nem kellett volna kifizetnem.Használt motorjaik.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
demars
addikt
válasz Gaboman #91183 üzenetére
Győri Red Baronnál nincs lehetőség a motorok kipróbálására, mert nincs tesztpályájuk. A vasak ki vannak vonva a forgalomból (gyakran nincs rajzuk műszaki, nincs biztosításuk) így nem adják oda. A törökbálinti vagy a kecskemétit nem tudom ( azt hiszem itt van üzletük).
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
baboss
őstag
válasz demars #91177 üzenetére
Az én kis 400-as Zephyr-em 25 éves, Japán belpiacos, teljesítményben 50LE, végsebességben 160km/o GPS szerint, kevés nekem.
Gaboman
A linkelt oldal szerint csak 1 napra lehet bérelni, majd telefonon lebeszélem velük, hogy megoldható e a fél/fél napos bérlés. Egyébként én is gondoltam rá, hogy mind a kettőt kipróbáljam majd. Elsőnek a 600-ast, hogy szokjam a 400 után, majd jöhet az 1200-es.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91176 üzenetére
Nem rossz hogy van ilyen lehetőség, de ha meghallgatsz egy tanácsot akkor én azt csinálnám hogy fél napra bérelném ki a 1200 és a 600 Banditot is.
Éreznéd a különbséget minden téren, áttudnád gondolni érezni melyik a neked való, nem e sok az 1200 a 400 után.
Volt több olyan aki 300/400 köbről felváltott 1000/1200/1400 izommotorra azt hamar megvált tőle mivel sok volt neki minden téren, lehet egy 600/650/750 sokkal jobban kezelhető lesz számodra.
Ne kapkodd el, van Bandit 750 is amiről jót jót hallani, vagy Hornet 600 stb......, ezek is mind jóval de jóval többet fognak tudni mint a 400 cm3 motorod, nézelődj, próbálj, esetleg a Red Baront is megkérdezhetnéd milyen kipróbálási lehetőség van náluk, mert választék az nagy van.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #91180 üzenetére
Most miért? 5 év alatt belement majdnem 20 000 km, az évi 4000...
Ismerek olyat, aki minden évben megy vele, és felennyire se jön ki a szumma....(#91181) geresics: Ehhez egyébként a topik pozitívabb hozzá(m)állása is kellett.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #91180 üzenetére
Miért baj az? Egy ideje tök normális! Le a kalappal előtte, hogy tudott szocializálódni!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Hát ezaz! Amikor mondtam a motor első tulajának, hogy voltam a géppel Isztambulban, és megtudta, hogy majdnem 4ekm-es kiruccanás volt, azt mondta:
"Jó ég! Az 4 évnyi motorozás!"
Mondom, idén beleraktam 10ekm-t!
Válasz: "Úr Isten! 10 év alatt összesen nem mentem vele annyit!"*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
demars
addikt
válasz baboss #91167 üzenetére
Sajnos az idei szezonban alig mentem én is motorral. Sok volt a munka, ha meg volt szabad időm tuti, hogy sz@r volt az idő. Jó ha idén 2-3 ezer km belement. Emiatt sem veszek "jobb" és drágább motort, hiába is tetszene valamelyik és hiába lenne rá keret. Garázsban tartani jó ez is
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
baboss
őstag
Itt találtam, ahol van Bandit 1200-es meg 600-as is. Valamelyik nap amikor jó idő van kibérlem egy napra egy túrával egybekötve.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Geresics #91172 üzenetére
Pont ezaz... Egy kiadósabb kirándulással simán beleraksz 500-1000km-t, és csak egy kis kirándulás...
Ehhez képest ha csak "lokál szaladgálós", akkor egy hónap alatt se biztos, hogy ennyi összejön....No, meg amit nem lehet "kiátlagolni", hogy mi van azokkal, akiknek csak hobbi, vagy sporteszköz, és mondjuk kéthetente egyszer gurul vele csak egy keveset? Nehéz okosnak lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91169 üzenetére
Természetesen egy 1200 motor megszokást fog igényelni, a tömege is jóval nagyobb lesz mint a 400 gépednek, a Banditnak eléggé magasan van a súlypontja ami kanyarokban érezhető, nem dől olyan könnyen egyik oldalról a másikra.
A másik dolog a blokk karaktere amit szoknod kell, tiszteletbe tartani a 400 után, mert itt az erő a pincéből fog jönni és hirtelen olyan megugrásokra képes hogy csak pislogni fogsz.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #91168 üzenetére
Akkor a gumijaim majdnem simára, kockásra voltak kopva, ezért kanyarban mindig megdobta a hátulját, nem mertem kanyarban döntögetni, és igencsak hűvös volt, (Emlékszem menet közben vettem ruhát, mert fáztam.) az út is vizes volt pár helyen.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz baboss #91157 üzenetére
Aztat én nem tudhatom. Azt tudom, hogy amikor együtt mentünk Lillafüredre akkor néhány kanyar után elvesztél,miközben nem is mentem,majrécsíkod kb 2-2 ujnyi volt. Szóval ezek a gépek már nem 400-as játék mocik. Szerintem 600-650 Cbf, Bandit elég lehet,de ezt úgy is te döntöd el.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz baboss #91157 üzenetére
Az 1200-essel kisebb fordulaton tudnál járni, és a futműve is komolyabb (kényelmesebb). Én ezek miatt inkább azzal szemeznék. Mivel nem kihegyezett motor, így szvsz nem olyan veszélyes az az 1200ccm, viszont az tényleg nyomatékból tud menni, és ugye ezt is írtad, hogy jó lenne, ha egy előzésnél nem kellne kettőt visszaváltani.
-
Laraxior
titán
válasz Topiccsendőr #91158 üzenetére
Ekkora kulonbseg van a tuszelep arak kozott?
Nekem a GSX750F-be darabja 2500HUF volt.
Asszem olyan 72ezer km korul adták meg magukat.*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #91150 üzenetére
Mert egy leg olajosban cserelsz 4 tuszelepet a karbiban darabjat 40 ezerert az aztan jo olcso. Meg egy kikopott fojtoszelep, amitol falsot sziv mindig, es egesz karbisort cserelsz, az is peldaerteku sporolas. Az elobb felsorolt koltsegek eleresehez nem kell 100e km. Joval kevesebb is eleg.
Semmi koze a leghutesnek meg a vizhutesnek a megbizhatosaghoz. Injektornak plane nem. Ja de! Az injektoros mindig be fog indulni, a karbissal jatszani kell.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #91154 üzenetére
Na ez már szerintem tükrözi a valós adatokat, és egész jónak látszik így kép alapján.
Igaz csak 650 cm3, 227kg, de szerintem nekem elég is lenne, az 1200cm3 lehet, hogy megizzasztana egyszer kétszer. -
baboss
őstag
Nézegetem a hirdetéseket, és az évjárathoz képest minden motornál nagyon kevés az év/megtett km arány.
Mennyire valósak általában a megadott adatok ?
2004/4 - 31.000km
2005/4 - 20.525km
2005/12 - 49.700km
2006/5 - 39.900km
2007/6 - 44.500km
Én 2015/05 - 40.700km mentem, ezek alapján minden fent említett motoros, csak makett motoros lehet.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz zgospel #91147 üzenetére
Tud az lenni. Míg a karburátoros motornál a befecskendezés "mechanikusan" történik, azaz ahogy szívja a keveréket be úgy adódik hozá a benzin, addig az injektornál mindenféle elektronikus vezérlésen megy át a dolog. Csak néhány példa, már egyszerűbb injektoros rendszereknél is ott van a főtengelypozíció jeladó, gázállás jeladó, lambda-szonda, benzinpumpa, ECU. Nem azzal van a gond, hogy ezek túl gyakran meghibásodnak, hanem azzal, hogy nehezebben diagnosztizálható, és drágábban javítható, mintha csak be kellene állítani a karburátort, vagy mondjuk kisebb kopó részeit kicserélni. Egy ilyen rendszernél egy benzinpumpa hiba, főtengely jeladó hiba, vagy ECU hiba azonnal a túra tréleren befejezését jelentheti. Tehát valóban, nem közvetlenül az injektor adja meg magát, hanem azok a rendszerek, amik azt kiszolgálják. Elektronika alatt ezeket a rendszereket értettem, ami kell az injektor alá, hogy működhessen.
Írom ezeket úgy, hogy nekem sem ez a szakmám, csak néha szeretem fellapozni a szervízkönyveket, meg néhány szereléssel kapcsolatos irodalmat, tehát ha valahol pontatlanság van, nyugodtan javítsatok ki.
Egyébként nekem is injektoros gépem van, nincs bajom az egyszerűbb ilyen rendszerekkel, de azért látom az árnyoldalait is a karburátorhoz képest.
A vízhűtésre én is azt írtam, hogyha megfelelő folyadékkal rendszeresen cserélve van a hűtőfolyadék, akkor teljesen jó, nem kell tőle félni. Ha nem cserélgetik, vagy nem megfelelő folyadékkal, akkor ott is történhetnek érdekes dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz Ferdzsoo #91144 üzenetére
Egy cimborám újonnan hozott ki egyet, 10 évvel ezelőtt. MZ -ről ült át. Volt élményfaktor
Piszok jó vas, 50 k km -nél kapott új kuplung szettet. A találkozókon a gumiégetés nem tett jót neki.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
baboss
őstag
Érdemes kintről behozni, vagy itthon is ki lehet fogni megkímélt, rendszeresen szervizelt példányt ?
[link] -
zgospel
őstag
"Az injektoros-elektronikás érveléseddel viszont egyet kell értsek."
Én mint hozzá nem értő laikus azt gondolom hogyha az injektor olyan nagy és gyakori hibafaktor lenne, akkor arról már én is tudnék. Mint autóknál a részecskeszűrő, kettőstömegű, turbó, porlasztócsúcsok, meg sorolhatnám, egyikhez sem értek de mindről hallottam már.
Motoroknál nem igazán szoktam azt hallani/olvasni hogy az injektor megadta magát.Plusz elektronikából sincsenek a 10-12 évvel ezelőtti motorok felvértezve olyan nagyon, pláne nem a japánok.
A vízhűtéstől sem igazán értem hogy miért kéne félni, azt sem tegnap találták fel, eléggé kiforrott és megbízható technológia. Meg hát nem is túl bonyolult.
Persze ez csak az én véleményem, totál laikusként.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
baboss
őstag
válasz Gaboman #91139 üzenetére
Köszönöm.
Idáig úgy néz ki, hogy a megadott feltételeimnek a Suzuki GFS 1200S Bandit tesz eleget. 2004-2006-os évjáratúakat kell keresnem.
Még a ruhámhoz is illene, nem kellene másikat venni.
Modelltörténet
1995: bemutatják a GSF1200-at, de még csak japánban kapható, 180 km/h-s végsebesség-korlátozással
1996: megjelenik az európai modell, a motorja a GSX-R1100-on alapul. A S a félidomos sporttúra, az N a naked
1997: megjelenik az ABS-es változat
2001: megjelenik az új modell, új váz, digitális műszerfal, új karburátor, új Tokico hatdugattyús első fék, komolyabb elektromos rendszer, 20 literes tank (a régi 19 literes volt), új kormánygeometria, új üléspozíció. A Bandit S dupla fényszórót és idomokat kap, alap lesz az ABS
2002: módosítják a gyújtást
2003: új kormánycsapágy
2004: katalizátort kap a sorozat
2006: átmeneti modell, aminél a technika még a régi, de a külső már az új 2007-esé. Keményebb futómű, digitális üzemanyagszint- és fordulatszámmérő, még karburátoros, de a benzincsapot már lehagyták róla.
2007: a korábbi modell már nem teljesíti az környezetvédelmi normákat, ezért egy teljesen új, 1250 köbcentis vízhűtéses modellt mutatnak be, befecskendezéssel, hatsebességes váltóval[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz baboss #91140 üzenetére
Az injektor és a vízhűtés nem feltétlen jár együtt. A vízhűtés szerintem jó dolog, és nem kell hozzá elektronika sem, és ha cserélik pár évente benne a vizet (az előírt hűtőfolyadékkal) elég megbízható is. Az injektoros-elektronikás érveléseddel viszont egyet kell értsek.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz demars #91142 üzenetére
Plusz egy szavazat a banditra, a GSF1200S egy nagyon jó gép. Nem mellesleg meg megy mint az ökör.
Futóműve simán szerethető, bár annyira nem stabil mint a nagyobb túragépeké, Az üléspozíció pedig kotta egyenes, a szélvédelme szinte teljes, többet kifog mint a vfr-em."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Imy
veterán
válasz Gaboman #91139 üzenetére
HONDA CB 1300 nem érdekelhet?
-
baboss
őstag
Még egy pár gondolat.
Szerintem egy sor 4 lég olajos motor megbízhatóbb, strapabíróbb, kevesebb alkatrész, elektronika hibásodhat meg rajta, mint egy vízhűtéses, injektoros, csupa elektronikás motoron. Azért egy ABS -es motort még bevállalnék, de van olyan ami sor 4, lég olajos, és ABS-es ? -
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91138 üzenetére
Csak egy pár amit hirtelen én megnéznék:
FZS 1000
FZS 1000
FZS 1000
GFS 1200S
GFS 1200S
GSF 1200S
GSF 1200S
GSX 1400 de ez naked, meg szerintem neked méretben túl nagy, de egy próbát megér.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
baboss
őstag
válasz Geresics #91129 üzenetére
Köszi a tippeket, de maradnék a megszokott sor 4 mellett, "Egy sor 4 sokkal lágyabban, kiegyensúlyozottabban működik." ahogy Gaboman írta a a rezonancia a legnagyobb ellensége a gerincsérvnek. A orvosom is azt mondta, hogy a motorozás nem tesz jót neki. Ezt a fontos tényezőt el is felejtettem. Mint említettem volt szerencsém kipróbálni polimorf régi motorját, és azon éreztem a rezonancia különbséget amit egyből észre is vettem, az enyémhez képest.
Gaboman
Igen, a mostani 50 LE ha váltok akkor 100 LE körüli érdekel, hogy hány cm3 tudja hozni ezt a teljesítményt az mellékes, illetve én úgy gondolom, hogy egy 750 cm3 100 LE motor jobban kivan hegyezve mint egy 1000 cm3 -es. Ezért az alkatrészek nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, így hamarabb tönkre is mehetnek, ha jól gondolom.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #91132 üzenetére
Ezt mondják az egy hengerre is, mégis most jártam be vele Bulgária minden hegységét, és most jöttem vele haza Isztambulból.
De tovább megyek: nyáron 3 nap alatt mentünk 2000 km-t (Pécs-Montenegro-Albánia-Pécs) útvonalon. Szar volt a végén már, de mindenkinek ugyan annyira volt szar...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #91129 üzenetére
Az 1000 V2 motorokat azért nem ajánlottam neki mert hosszabb távon mint amiket ő is szokott menni nem a legjobb választás a rezonancia végett.
Egy sor4 sokkal lágyabban, kiegyensúlyozottabban működik.
A V2 nem szereti ha poroszkálnak vele, rezeg, csapkod alacsony fordulaton, egy idő után a rezonancia fárasztó a sor4 elrendezéshez képest.LustaDick123: Nem rossz motor csak hatalmas és nehéz, még az 1200 Bandithoz képest is böszme nagy, Babos pedig nem az a hatalmas emberke.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Anubis_9
őstag
Sziasztok! Tud valaki esetleg egy Suzuki DR-Z400S magyar nyelvű kézikönyvet linkelni részemre? Neten csak angol nyelvűeket találtam. 2002-es a motor. Előre is köszönöm!
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
-
Geresics
addikt
válasz baboss #91110 üzenetére
Ajánlom még figyelmedbe (ABC sorrendben):
- Aprilia ETV 1000 Caponord (egy-két típushibája van, de ha mindbe belenyúlsz is belefér az árba)
- BMW R1150GS (mondjuk ha ehhez hozzá kell nyúlni...)
- Honda XL 1000 Varadero (eléggé jókat mondanak róla a márkabuzik - eddig csak olyannal beszéltem erről a motorról)
- Yamaha TDM 900 (nem tudok róla sokat, de egy ismerősöm imádja az övét)u.i.: bármivel, ha esel, nem lesz olcsó. Ne ess! Vagy ha igen, akkor jó előtte körbecsövezni a motort!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
veze
őstag
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91121 üzenetére
"Yamaha FZS 1000 Fazer az már 143 LE majdnem a háromszorosa a mostaninak, nem lenne egy kicsit nagy ?"
Nem, szépen egyenletesen jön meg az erő, nyomaték az meg már alapjárattól van!
Az enyém azért volt sokkal állatabb és vadabb mert amit a tesztben írnak megvolt rajta csinálva.Fazer teszt, ez nem az Oncsiké, azt csak lefényképezni tudom majd.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
baboss
őstag
emre
XJR-1300 egész jó, 2 oldalon rövid kipuf, sor 4, 106LE, dobozolható, max egy magas fejidom kell hozzá. A leírás alapján gondos gazdától.
fattyu
Pedig az a kedvencem az összes közül. Magasabb kormánnyal nem orvosolható a dolog ? Amikor megvettem a Zephyrt, rá pár hétre elestem, a gyári kormány elgörbült és az eredeti igencsak húzós lett volna , ezért egy Simson kormányt raktam vissza ami 2900ft volt, így magasabb, kényelmesebb lett mint az eredeti.
Nincs sok tapasztalatom a motorok terén. A legelső motorom egy 350 es Jawa volt, majd 15 év kihagyás után jött a Zephir 400.
Bogyó bá'
Köszi a hasznos infót.
Gaboman
A Bandit 1200 a másik kedvencem, biztos, hogy az 1200S et, választom, nem fogok a simához fejidomot barkácsolni.
Yamaha FZS 1000 Fazer az már 143 LE majdnem a háromszorosa a mostaninak, nem lenne egy kicsit nagy ?
"Oncsik Zolinak az egyik kedvenc motorja volt, írt is róla egy jó tesztet, ha érdekel megkeresem az újságot róla." Érdekel[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91110 üzenetére
Nekem is dupla gerincsérvem van. 1 és 3 csigolyánál.
Amit én ezek közül ajánlanék az a Bandit 1200N és ami nincs közöttük az a FZS 1000 Fazer.
Fazer tényleg igazi mindenes (túra, kanyarvadász, komoly tempó), komoly fékek, futóműve van a Bandithoz képest is.
Szélvédelemre a Banditból akkor az S-et választanám nem az N ami a képen van."Autópályán ha előzni kell 120-130-nál ne keljen kettőt visszaváltanom mint a 400-as Zephyr-en."
Az FZS-nél nem fog előfordulni, ha akarod akkor 6.ban poroszkálhatsz vele 60-al.
Tudom nem ez a helyes használat de simán volt hogy begurultam vele a városba és olyan simán egyenletesen ment hogy elfelejtettem hogy 6.ban van.
100-ról meg akkora erő és nyomaték jön meg hogy a váltót el is felejtheted.Oncsik Zolinak az egyik kedvenc motorja volt, írt is róla egy jó tesztet, ha érdekel megkeresem az újságot róla.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
baboss
őstag
Nem is rossz, de nekem furcsa, hogy a kormány a fejidomon belül mozog és a lápa kanyarban egyenesen előre világit.
Suzuki DL 650 V-Strom ha jól néztem akkor 70 lovas, a mostani 50 után nem egy nagy előre lépés lenne. Nem akarok még egyszer majd évek múlva váltani. polimorf Honda 650 Deauville ha jól emlékszem az volt neki, volt szerencsém kipróbálni, egy kicsit magas volt.
Akkor inkább Suzuki DL1000 V-Strom az már 98 lovas, a kép alapján egész jól lehet dobozolni, van elég szélvédelem is, van hozzá plexi magasító is ha nem lenne elég a gyári, meg egész egyenesen lehet rajta ülni.
Valahol ki kell majd próbálnom, hogy mennyire ér le a lábam. -
demars
addikt
válasz Laca1212 #91107 üzenetére
Én ezt használom:
Liqui Moly
Semmi gondom nem volt tavasszal.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Szeretném lecserélni a Kawasaki Zephyr 400 - as kedvencem.
Keret:1-1,5 milla névre írva.
Átlag 58-61 kg -174cm vagyok, (ahogy szokták mondani "szikár parasztgyerek")
Elsősorban munkába járás BP városi forgalom.
Mindenképp fontos, hogy 2 oldalsó és hátsó doboz felszerelhető legyen rá, dobozonként kb 10-15-20kg ig megszoktam pakolni.
Utassal ritkán megyek.
Sokat túrázok hétvégente, vagy akár hét közben is.
Ha megoldható akkor jó legyen a szélvédelme, vagy ha nincs hozzá fejidom akkor utólag feltudjak rá barkácsolni valamit.
A leges legfontosabb, hogy nagyjából egyenes derékkal tudjak vele menni, mivel 3 gerincsérvem is van. Tankra rádőlős, derékból megtartom magam sportmotorok kizárva.
Tudom, hogy a majmot etetni kell, de ha lehet akkor olcsó és beszerezhető legyen hozzá az alkatrész.
A klasszikus régi gépeket kedvelem, de nem akadály ha nem az lesz az új kiszemelt.
Autópályán ha előzni kell 120-130-nál ne keljen kettőt visszaváltanom mint a 400-as Zephyr-en.
Összeszedtem pár típust amik tetszenek, de szívesen fogadok minden javaslatot.
Kawasaki ZRX1100
Suzuki GSF1200 Bandit
HONDA CB1300SF
Honda CB 750 Night Hawk
Ha érdemes behozni kintről a motort, akkor honnan és milyen weboldalakon keresgéljek ?
Saját lábon, vagy utánfutón érdemes elhozni ha megvan a kiszemelt.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #91108 üzenetére
Én is csak OMV 100-ast szoktam tölteni bele télire - de még 2 hónapnál tovább eghyik vas sem volt üzemen kívül helyezve. Akku frissen feltölt, benzincsap PRI-be, és legfeljebb a második köszörülésre csont nélkül indul akár a GS500, akár előtte a kis Csótány (sőt azt még PRI-be sem kellett tenni, nem is volt olyan állása)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Laca1212
őstag
Itt ilyet írnak:
"tankold majdnem tele az üzemanyagtartályt benzinnel, majd keverj hozzá adalékot, mely hazáig alaposan összekeveredik a naftával és meggátolja, hogy tavaszig alkotóelemeire “essen szét” az etanolból, benzinből és egyéb hozzáadott vegyületekből álló 95-ös. Ez főként a több hónapra letett, karburátoros motorok esetén fontos."Kérdés, hogy mi az az adalék konkrétan? Van erre szükség? Vagy elég ha 100+ os ÖMV-benyával telelököm és kész?
-
Khaosz55
addikt
LS2 Arrow sisakot valaki próbálta már ?
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #91104 üzenetére
Már elment, nem tudtam volna kiélvezni. Párom vissza megy dolgozni és én fogok a gyerekekért rohangálni. Hétvége nálunk nincs, ünnep sincs. Azért sajnálom, hogy 350 napot magában álljon. Nehezen adtam, de ha muszáj akkor muszáj.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
V.Stryker
nagyúr
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #91101 üzenetére
Tavaly áprilisban vagy, hogy voltam vele utoljára hosszabb úton. Most fél éve telephelyet is váltottam így még munkába menni sem érte meg beindítani és meló is annyi van, hogy nem győzi az ember. A Kawasakival is jól megszívtam, már ott voltam kiviszem az erdő szélére és felgyújtom.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- BestBuy ruhás topik
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- OLED TV topic
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Robogó, kismotor
- Trollok komolyan
- Milyen széket vegyek?
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 - ELEKTROMOS ROLLER
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával