- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Hieronymus #16 üzenetére
Jaja, erre én is gondoltam. Annyival egészíteném ki, hogy máshol, mástól is (többektől) olvastam hasonlót ugyanilyen Ceed kapcsán. Ott ugyanígy, beállítás után jó lett. A rázás más autóban is jelentkezik ugyanazon a szakaszon, így az részben az én f@szságom is volt, a Ceedben egyből feltűnt, a többiben nem, mert lassabban közlekedtem velük az adott szakaszon. Az elhúzásra meg különösen háklis vagyok, sokkal jobban mint a legtöbben.
Kedvezmény: '23 végén, mikor vettük, ugyanezt a kedvezményt máshol is megadták volna, két külön szalonnal is beszéltem. Itt annyival volt több, hogy megkaptam a kért vonóhorgot az autóra ingyen.
A fentiek fényében gondolom, hogy nem volt "esemény". Remélem, eladásakor sem derül ki semmi.
Ha így kaptad meg, azonnal vissza kellett volna fordulni az eladóhoz. Leginkább ki sem hajtani vele a telephelyről.
Azt azért megnézném, egy 0km-es autót hogyan próbálsz ki, akár a telephelyen, akár kívül, hogy ilyesmit (vagy bármit, amihez mozognia kell) kiszúrj.@eldiablo: Igen, családinak szerintem is rendben van. Mókázni, élményautónak én is mást választanék.
-
A két napos autóval már a szervizben kezdtem, mivel rázott és enyhén el is húzott. A szerviz ment vele próbakört, átnézték és nagyon sokat magyarázkodtak. Mivel eredménytelen volt a náluk töltött idő és kérésem ellenére nem voltak hajlandók rá, ezért én magam vittem el futóműállításra.
Azzal az autóval valami történt, Nem így jött ki a gyárból. Minden járművet próbakörre kell vinni. De már ott sem jelentkezhet ilyen hiba. A minőség biztosítási rendszer az összerakás után ellenőrzi. A jelentős kedvezménynek is lehet köze ehhez.
Mivel nem garanciális probléma, nem foglalkoztak vele. Ha így kaptad meg, azonnal vissza kellett volna fordulni az eladóhoz. Leginkább ki sem hajtani vele a telephelyről. -
"Ülésfűtés: juhúú, soha többet autót nélküle!"
Én csak tojásfőzőnek hívom és nagyon utálom! Olyan érzés, mintha magam alá h...oztam volna! -
Egyáltalán nem gondolom gagyinak a Ceed-et. Sőtt, meglepően jó autó. Kicsit csavarodik, néha pattog a feneke az úton, de családi autónak szerintem kifejezetten komfortos.
BP-Prága út után sem fájt a derekam. Kipattantam és indult a városnézés.
Annyit észre vettem, hogy az 1.5T lomhábban reagál a gázadásra, mint az 1.4T. Plusz az újban rohadt idegesítő a sok aszisztens, de szokható. -
Krugszvele
senior tag
Erről eszembe jut, hogy jártam a napokban. 70-el mentünk az M7-esen, külső sáv a sávelhúzás miatt.
Egyszer így ránéztem a mellettem ülőre: "na jó, ebből elegem van" és nyomtam egy padlógázt. (ötödikben)
Autó: *nem csinálok semmit*
Jó, volt egy enyhe gyorsulás, de ennyi1.4 literes sima benzinzes, 77 lóerő.
-
válasz
DoItYourself #11 üzenetére
Yup, 10" kijelző, csak kábeles móka.
Annyira nem zavar, mióta találtam egy jó kábelt és rájöttem hogy valamelyik Droid verzió frissítés cseszte szét az AA-t.
Hosszabb utakra bekapcsolom a 80%-os töltési korlátot és nyugodtan autózom.2000 körül járatom én is, nem érdekel milyen hülyeséget javasol a jelző, mert városban 50-nél már 4-esben is érzem, hogy rángat. Olyan mintha kapcsolgatná a 2/4 hengeres módot 1500-as fordulatszám körül, ami engem bosszant.
Óra szerint 60-nál váltok 4-be, 80-ál 5-be, 100...110 az értelmetlen 6-os.Vezettem anno egy héten át valami nagymotoros J/K Astra-t, ahol 30-ig 1-ben mentél és a 3-as 50 alatt felejtős volt. Nagyon kényelmes volt vele városban haladni, dugózni, és mondanom sem kell hogy a 6-os áttétele is jobban feküdt az Autobahn-ra.
Csak emiatt simán vennék egy ilyen autót, de nincs elég banánom kettőt fenntartani egy feleség mellett."Húz mint az ökör" témára más fogalmaink vannak szerintem. El tudom én is jól kapni a gyorsítást vagy előzést, de vezettem már 6 hengeres benzinest és nagyobb 4-es dízelt (talán 2.8L)... Az ilyen lefojtott 4-hengeres nekem nem húz, csak húzgál(na).
Nekem kétszer jelzett be a gumi nyomás szenzor, tempós haladás közben, így volt izzadás rendesen. Valszeg én felejtettem el set-elni a fújás után, ki tudja.
Ahol jobban megijedtem, hogy egyszer valami viharos téli időjárásban és egy második alkalommal egy átlagos nyári napon kiírta, hogy vezetés támogató rendszer hiba, nincs tempomat és sávtartás... Azóta se tudom mi lehetett épp ott a baja, mert következő indításnál már nem volt nyoma, hibakód se lett belőle. (kamera nem volt koszos, első radar nem sérült)Jó autó ez, csak nekem 2022 Augusztusban 9,6 millióért nem ez a szint lett volna a vágyam.
(Renault Lagúna és Kia Optima/Hy i40 ekkor már kifutott, és erre az árszintre feltolták a Mégane/C'eed kategóriát) -
DoItYourself
addikt
Ha jól tudom a nagyobb, 10"-os kijelzőhöz csak vezetékes Android auto van (nincs rá licenc - ezt egy Kia értékesítő mondta), a kisebb 7"-oshoz viszont van, nekem ritkán van vele gondom.
Astra J kombiról (1.6 szívó) váltva nekem nagyon bejön, csendesebb, a turbo húz mint az ökör, de nyugodtan krúzolni is lehet vele, légkondi nem fogja meg, autópályán megpakolva is megy rendesen. Fogyasztás 6-8 liter között alakult eddig, start-stopot nem használom. A váltássegédet nem érdemes nézni, már 1600-as fordulatnál javasolja a köv. fokozatot
. 2-3000 között járatva jól megy, erős is.
A váltó kiosztásnál nekem csak a kettessel van bajom, lassú fordulásoknál, bekanyarodásoknál néha vissza kell tenni 1-esbe, mert kettesben dadog.
Ablaktörlő furán töröl automatán, jobb lenne az intervallumos manuális, mint az Opelben volt, ez néha nem érzi a ritmust.
12 ekm környékén egyszer bejelzett a check engine lámpa, ami valójában a "kibocsátásszabályzó rendszer" visszajelzője, szervízben törölték. Most, 45 ekm-nél ismét kigyulladt, majd elaludt egy hét múlva - 2 hónapja nem voltam vele pályán, csak városban. A szervizben gariban cserélték az EGR szelepet, más baja nem volt ezen kívül.
# Kia Ceed SW Gold 160 1.5 T-GDI MY2022 -
@Aljasvip: 6. Érdekes, én 125-130 alatt nem is nagyon kapcsolom. Ha jól emlékszem, óra 130-nál forog 3000-et. Itt, illetve valamivel felette, mondjuk óra 140-145-ig még komfortos, de nekem már nem igazán, a nyugodtabb krúzolás híve vagyok (öreg vagyok és nem sietek). 180-nal nem megyek, hogy "ordítson".
Szerintem az egész autó nem erről szól.
A pöccintős indexet félreértetted. Használom, be is állítottam 5 villanásra.
Csak arra utaltam, hogy a gombok/karok/egyebek mind logikusan vannak elhelyezve, szinte már uncsi, néha hiányzik az Astra egy-két bumfordisága, pl a béna indexkar.
A frissebb telefonommal drót nélkül is pöpec.
@slaci007: A Lurdy tudomásom szerint nem hivatalos Kia szerviz, bár sokan mondják, hogy az. Talán régebben az volt. De most nincs listázva a Kia honlapján.
@HThomas: Nehéz kérdés. Az Astrával (H) ritkán pályáztam. Azon kívül nekem nem tűnt hangosnak, de kinek mi. Pályán inkább a motor volt hallható, a Ceednél a motor csendesebb, de valamivel több a gördülés (és/vagy a szél, ahogy írod is) zaja. Összességében - talán - csendesebbnek mondanám a Ceedet, ha nem is sokkal. Vagy máshogy ugyanannyira zajos.
Inkább az, amit írtam is, hogy a Ceeddel szeretek pályázni, az Astrával nem szerettem.
-
Én úgy tudom, hogy a legtöbb cuccra 5 év garancia van, és a 7 év csak a karosszéria* rozsdásodására vonatkozik.
*persze ez se véd semmitől, mert szépen le van írva, hogy gyári állapotra vonatkozik, azaz ha túl sok kavicsot kapott alulról az autó, akkor ráfoghatják, hogy te tetted tönkre a gondatlan rally-s vezetési stílusoddalÉn egy 2022-es Ceed Platinum kombit vezetek, yukka steel gray, már 55k km van benne. Ugyanezek a hülyeségei vannak (ablaktörlő, párásodó lámpa, öv bekötés), és ezek közül inkább a teljesen haszontalan 6-os fokozatot említeném meg.
Én értem, hogy a világ legtöbb részén 120/130 a sebesség limit, de ez az áttétel Németországban 210-nél már elég ordítós. Kipróbáltam párszor, de nem ajánlom senkinek. A váltótól függetlenül, ez az autó 180 körül kellene legyen leszabályozva.Én is szívó benzinről jöttem, egy 2002-es Mégane 1.6L 4 hengerrel (93le), és őszintén szólva ez a Kia a kamu lóerőivel egyszerűen gyengébb a turbo nélküli tartományban. Valószínűleg ezt a lomhaságot érzed te is.
Volt szerencsém egy 1.2L 3-hengeres i30-at is vezetni... Na az tényleg olyan mintha lábbal tolnád be.Pöccintős index van amúgy, gyakorold kicsit, én se találtam el elsőre az erőt. A kocsi menüjében lehet is állítani, hogy 1/3/5-öt villogjon.
Nálam viszont nincs vezeték nélküli Android Auto, és a kábelekkel nekem is volt szenvedés az elején.
Ha kapcsolódás problémák vannak, akkor 2 jó tanács: USB port szöszmöszöket ki kell szedni, és nem árt egy factory reset sem (1-2 rendszer frissítés után összeakadhat az AA). -
HThomas
őstag
Igen, főleg este... ok, hogy lehet hangolni auto módban több fokozatban, de sokszor túl későn kezd el törölni, aztán meg töröl mint az idióta. Illetve amikor megállok pl lámpánál, akkor is sokszor vadul csapkod, de minek.. mondjuk az előző modell ebből a szempontból rosszabb volt emlékeim szerint, az újabb talán jobb, bár mostanában kevesett vezettem éjszaka esőben.
Az Opelhez képest a zajszigetelés nem érződik rossznak? Az Insignia persze másik liga, de nekem Astrához képest is hangosabbnak tűnik a Ceed, főleg szélzaj.
-
Sziasztok! Köszi az észrevételeket!
@eldiablo: Persze, egy szerelemből választott akármiből minden más gagyi...
A váltóval kapcsolatban: vezettél már régebbi Opelt? Naugye...
@plömplöm: Az éves alkalom után jött ki, de legközelebb felíratom velük a munkalapra. Elvileg él rá a 7 év, a számos kivétel között nem találtam megemlítve. Nem is értem, hogy felejthették ki.
@ncc1701: Nevezhetjük arcpirítósnak, vagy nézhetjük úgy is, hogy 16-17 éve egy akkor pár éves Astra (márkaszervizes) éves TMK-ja volt 55-60eFt. Olcsóbb lenne otthon a garázsban, nyilván. De mivel - ha minden jól megy - a 7. éve előtt lesz cserélve, jobbak az esélyek eladásnál, ha él a gari. Meg nézhetjük úgy is, hogy vehetsz használtan is akármit, aztán a vételár felét ráköltöd (jobb esetben - Insignia) megelőző jelleggel...
...és köszi, javítottam.@HThomas: Az esőérzékelő, úgy látom, a gyors ritmusváltásokat nem szereti, ha egyszerre változékony a tempó és az eső intenzitása.
-
Második szett Ceed SW van nálunk. Kormánycsapág egyszerre romlott el két autóban, garban simán megoldották 2 körből, egyszer sem kellett otthagyni pár óránál tovább az autókat.
Egyszer a kipufogó zörgött melegen, de ennyi.
Párásodás nem volt. A manuál 6 váltó viszont egy fos.
Szívó BMW után egy érzéketlen, suta, buta autók, de ahogy a mondás tartja: Legjobb autó a céges. -
plömplöm
őstag
nemtom ezekre is 7 év garancia van-e, de azt meg pláne nem, hogy ez a 7 év vonatkozik-e pld a lámpatestekre, és ha esetleg ez kérdőjeles, akkor nem megemlíteni kellene a párásodást, hanem felíratni a munkalapokra, egészen megdöbbentő egy ilyen ledes lámpatest ára.
-
ncc1701
veterán
Mondjuk nekem az a 10ekm-es "szervíz" 120e pénzért kicsit arcpirítós.
-
HThomas
őstag
Jó kis kocsi ez, nekem a kombi van.
A kínlódás a szervízzel bosszantó, szerencsére nekünk semmi ilyen nem volt.
Az esőérzékelővel én is küzdök néha
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- Asus TUF A15 FA507NU - 15.6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 7 7735HS - 8GB - 512GB - RTX 4050 -2.5 év gari
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) G.Skill Trident Z RGB 4266MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- NEC MultiSync V421 monitor (42") 1920 x1080px
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 2TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest