Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
FeniX-
aktív tag
Kis summázatként leírom, hogy mennyire képes megváltozni az ember, egy bizonyos idő elteltével, meg ha benő valamennyire a feje lágya, vagy - na! fogalmazzunk szépen: öregszik.
Tegnap leesett az első komolyabb hó, amit kb. fél órán belül egy faja ónos eső követett.
Pár éve még ilyenkor simán nekiindultam azért robogóval, bár óvatosabban.
Most viszont nincs már az az Isten, hogy a bicajon kívül bármilyen 2 kerekűre ráüljek.
Visszatekintve, nem is értem magamat, hogy "hogy mertem?" A reggeli forgalomban ugyanúgy tolják autóval az embert, ha nem megy 60-al.
suste
veterán
hát én bicajra sem ülnék fel ilyen időben ..... de még csak sima hidegben sem....
Tamás9x
őstag
A gyakorlatból kijönni sem rédemes, hátsó kerekes rollerrel végig csapattam a városon az első 10 perc után, már olyna mintha nem is esett volna semmi, persze 50-60-on túl már a rekació, és regenerálódás sem oylan, így persze megérthető, de a közútkezelő nem fog változni, mindenre felkészül csak a munkára nem
https://www.youtube.com/@kisstontour
FeniX-
aktív tag
Hát, pont ez a rossz benne, hogy idén múltam 40, és már most ezt érzem, mi lesz később?!
Pedig elég aktív vagyok amúgy.
macilaci78
nagyúr
A korral bölcsesség is jár.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
mumtaz
senior tag
Ebben igazat adok neked. Csak hát én azt is látom, hogy mintha egyre több idióta is közlekedne autóval. Mintha a - Baby bumm után - jogsi bumm is lett volna az elmúlt években. Lassan 5 éve, hogy nem ültem a jetforce-on. Pedig nagyon hiányzik, de azóta sem jutottam az összerakás végére. De akkor is gondolkodtam, hogy amikor lerohadt, még nem töltöttem be a 42 évet, most meg lassan 47 leszek. Viszont bele vettem azt is, hogy akkor az azt megelőző 5-6 évben szinte végig csak robogóval, előtte meg jó pár évig fele-fele arányban autóval és robogóval mászkáltam.
Amikor az utolsó években télen is mentem vele, meg esőben/hidegben, gyakorlatilag mindig. És nem kényszerből.
Most meg, hogy biztosan meg lesz az 5 év kihagyás, akkor is alig várom, hogy már végre legyen elég időm/energiám összelapátolni, de esőben, vagy robogózásra viszonylag alkalmatlan időben nem ülnék fel rá.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
macilaci78
nagyúr
Igen, ez összetett dolog.
Van, aki azért megy mindig 2 keréken időjárástól függetlenül, mert nincs más, vagy ad valami pluszt az alternatívákhoz képest, más csak szereti.
Mások más szempontokat részesítenek előnyben és egyszerűen nincs kedvük fázni (azért már nem triviális úgy felöltözni, hogy nulla fokban ne fázz robogón), nem kockáztatnak a hideg, csúszós úton (ha egyedül nem is esik el, ilyenkor amúgy is könnyebben van meg a baj).
Én szeretek robogózni, amíg nem fázok és az útviszonyok is megütik a szinten, ráülök, de nem minden áron. Ott van a tömegközlekedés, az autó is alternatívaként.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Húsz plusz éve még jégmotoroztunk a helyi tavon lecsupaszított robogóval...
Én sportolok a mai napig, úszok, túrázok, terep biciklizek (igaz, ez nem rendszeres), de már a húszas éveim végén-harmincas éveim elején kezdtem megutálni a hideget. Nincs az a pénz, hogy téli időben motorra, robogóra üljek. Pedig a lendület még nagyon bennem van, szezonban nagymotorral is igen igen sportosan szeretek közlekedni.
Eleve minek is ülnék motorra/robogóra...? Nem szeretem a hideget, van kényelmes és meleg autóm ami bárhova elvisz, pluszban még az sincs mint a fővárosban, hogy időt tudnék spórolni az autóval szemben. Minden a négy kerék mellett szól, fagyoskodjon akinek hat anyja van.
A veszélyességi faktort meg szándékosan utoljára hagytam, ami baromira nem mondható kicsinek. Régen városon belül amikor még helyben melóztam még rávettem magam egy-egy enyhébb téli napon hogy robogóval menjek, bár akkor is felesleges volt, simán mehettem volna autóval is...De ebben a mai bolond világban és ebben a nagy forgalomban tuti, hogy nem kockáztatnám be. Hiteles adatokból lehet tudni, hogy húsz évvel ezelőtt szó szerint szinte fele annyi autó volt forgalomba mint most.
És a héten reggelente amikor elindultam mindig a kamionnal ha jól emlékszem akkor minden nap találkoztam egy-egy nagymotorossal. Egyszerűen nem akartam hinni a szememnek, a dzsuva nedves útra 1-2 fokban nulla tapadással képesek kijönni a forgalomba nagy vassal. Hogy milyen indíttatásuk lehet erre fogalmam sincs, de nem normálisak. Pont azok akik szeretnek lendületesen menni jó időben köztük én is teljesen tudatában vannak annak, hogy mennyi veszéllyel jár az ilyen téli motorozás amikor semmi tapadás nincs. Nem is lehet rendesen menni. Még Dodor is bevallotta, hogy ő 15 fok alatt egyáltalán nem ül motorra, egyszerűen ahogy ő szeret menni arra alkalmatlan a 15 fok alatti hőmérséklet.
Ezek az emberek akiket a héten láttam rejtélyek a számomra, én nem tartom másnak az egészet csak orosz rulettnek. Ha valaki rá van kényszerülve hogy motorra/robogóra üljön (futár, tököm vagy bármi) azt még valahogy megértem, de aki alsó hangon millió forint fölött érő motoron bohóckodik ilyenkor az úton az tuti, hogy nincs rákényszerülve szerintem. Az ilyenek csak félnótások a szememben nem pedig kemények.
szerk: Ha már mindenki írja hogy hány éves...Én most leszek decemberben 45
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Tamás9x
őstag
Még csak" 35 vagyok, de már nem csípem úgy a hideget, felöltözöm, nincs az az 1 nap és már másnap semmi bajom korszak. De ha jeges fürdőt kell venni az még buli, egy folyóban vagy tóban.
Olyan jó kiskínai fűthető cuccok vannak olcsón, ha kegyes még hozzám az élet akkor 2-3 év alatt szeretném letudni az Elephantetreffent illetve a hóbagolyt és letettem én is a lantot úgy érzem.
https://www.youtube.com/@kisstontour
FeniX-
aktív tag
Legalábbis, télen, gondolom!
Tavasszal majd én is visszakacsintok valami 2 kerekű irányába..
Addig maradnak a tervezgetések.
Nekem sajnos a szerelés is nagyon hiányzik. (Pláne, ebben a béna panel felállásban, nehéz ezt kivitelezni)
Mire összevásároltam minden lényeges szerszámot "elment" a motor.
mumtaz
senior tag
Attól függ, hol nézed a nagymotorost. Bár én sem tartom normális dolognak. Viszont itt székes fővárosunkban van az a réteg, aki például csütörtökön, mikor leesett a hó, meg egyéb takny, ott brillírozott az autók között. Ahhoz túl drága az ideje, hogy autóval szüttyögjön a forgalomban két órát (mint én tettem, hogy a város másik végéből haza érjek). Addig viszont nem alacsonyodik le, hogy tömegközlekedjen. Van ez a réteg.
Viszont ott volt még egy kategória, ahol egy jól láthatóan nem futár elég életveszélyesen szlalomozott az autók között úgy, hogy az Andor utcáról kikanyarodva a Szerémire a kanyarban rongyolt előre a két kanyarodó kocsisor között. A csávó kb. akkora darab marha volt, mint én. Egy Jog-on, aminek a hátsó gumija annyira kopott volt, hogy épp csak annyi minta volt, hogy éppen meg lehetett állapítani, milyen mintázata volt valamikor 15-20 éve.
Amúgy nekem a hidegben nem volt bajom a robogóval, mivel eleve baromi rétegesen öltözve zömmel a szabadban dolgozunk (garázskapuk, kertkapu mozgatók), így fel voltam öltözve. Amúgy a fiiiilingje meg volt, hogy a dohányboltnál a reggeli kávémat szürcsölve a kipufogón melegítettem a kezem. Ettől függetlenül, ha össze is lenne rakva, nem sűrűn mennék vele téli időben már. Maximum, egyszer-egyszer, ha egyébként száraz az idő.
Bár odáig már végre el kellene jutnom, hogy egyáltalán összelapátoljam.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
FeniX-
aktív tag
"...Addig viszont nem alacsonyodik le, hogy tömegközlekedjen." - ezt a képet árnyalnám.
Nagyon szeretem a BKV sofőröket, van is több ismerős, aki ott dolgozik.
Egész egyszerűen, amikor mondjuk 3. alkalommal ültél bele télen az ülésbe úgy, hogy nem csak hideg volt, hanem nedves is, meg 1 órán keresztül zötykölődik a dugóban ragadt járat, ami máskor 20 percet vesz igénybe és menet közben rád jön a szapora fosás, vagy felszállsz és hőbörgő csövesek vannak, és ülsz a húgyszagban, akkor elgondolkozol rajta, hogy nem akarsz függni ettől a béna rendszertől.
Na én is pl. ezért váltottam motorra anno.
FeniX-
aktív tag
Azthiszem, nálam akkor került a pont az "i"-re, mikor az egyik ilyen téli járaton olyan meleg volt, hogy míg a megállóban fújt a jeges szél és pont jól jött a kabát, addig felszállva a buszra, olyan tömeg és dugó volt, hogy már nem bírtam megmoccanni, hogy levegyem a kabátot, viszont a levegőtlenség + meleg kombó miatt full rosszul lettem és vmi kietlen megállónál a vészjelzővel leszálltam. :-D
"Na én ezt soha többet, köszönöm."
Gabis
őstag
Nagyvonalakban én is ez miatt ruháztam be egy robogóra. Előtte próbálgattam a bérelhető megoldásokat (kerékpár, roller), majd így lett a Scarabeo.
Mondjuk ezek szomorú dolgok, hogy ezen a szinten van a tömegközlekedés.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
(#90216) macilaci78 válasza sityupityu (#90215) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Nem az zavar, hogy vannak hugyos-fosos-büdös, ingyen élő, utazó, melegedő utasok, hanem hogy nincs protokoll az utazásból való kizárásukra.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
FeniX-
aktív tag
Mea maxima culpa, ez 10 éve volt aktív tapasztalat. Azóta párszor bkv-ztam, rövidebb távokon, és ott semleges tapasztalatok voltak. (Pl. 4-es metró nagyon tiszta és kultúrált)
Itt volt 'kint' a külvárosban sz*r, hogy hosszú menetidők és ritka járatok voltak, régi buszokkal.
+3-as metró, 'köki', és társai voltak élenjárók a negatív élményekben.
[ Szerkesztve ]
mumtaz
senior tag
Mondjuk én nem a tömegközlekedést döngöltem a földbe, de amit leírtál, abban igazad van. Én több okból sem tömegközlekedek. Utóbbi években leginkább azért, mert a saját autómmal járkálok a helyszínekre. A másik oka, hogy akkor is két keréken jobban átértem a városon, mint, hogy néha 1-1,5 órákat zötykölődtem a buszon. Aki meg szanaszét dolgozta az egész napot, az tudja, hogy a saját kocsiba ülve, vagy saját motorra felpattanva gyakorlatilag már a saját magánterületeden érzed magad. Na mindegy. Ez egy másik dolog.
Én azokra gondoltam, akik azért mennek nagy dög motorokkal és nem autóval, mert nem nem alacsonyodnak le arra a szintre, hogy átlagemberekkel együtt üljenek a BKK járatokon. Ők azok, akiknek otthon áll egy, vagy több luxusautó is a garázsban. Bár ez is egy kis réteg.
De azért ott vannak a sorban a télen-nyáron csak motorral közlekedők is. Igazából nem tudom hibáztatni őket, mert nincs is miért.
De az a Jog-os kategória, akit láttam, az viszont tényleg veszélyes. Magára és másra is. Azt nem érdekelte, hogy havas, csúszós az út, csak megy, mint a barom az agyon kopott gumijával.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
KTMHobby3
tag
Először is, boldog szülinapot kívánok, legyen még nagyon sokban részed!
Én is decemberi születésű vagyok, mi jobban bírjuk a hideget, meg a téli motorozást is. Fiatal koromban 9 évig motoroztam, télen-nyáron, hidegben-melegben, mert nem tellett autóra. Abban az időben az új Trabantra 10 évet kellett várni. 4 évig 125-ös robogóval, majd 5 évig 150-es MZ-vel motoroztam. Lábvédőt, szélvédőt, széles kormányt, meg bütykös gumikat szereltem az MZ-re, így már egészen jól lehetett vezetni a motort, még a téli utakon is. Ma is motorozok, de csak 10 fok felett és esőben nem. Kisváros peremkerületén lakok, ezért szinte minden nap be kell menni a városba, ha jó az idő motorral, ha nem, meg ha a családdal kell mennem, akkor kocsival.
Végül az évek száma: a Tiéd, + 31 év.
FeniX-
aktív tag
"...a saját kocsiba ülve, vagy saját motorra felpattanva gyakorlatilag már a saját magánterületeden érzed magad." - Ez nagyon igaz.
@KTMHobby: Te vagy itt a sereghajtó, a jó értelemben!
Köszönöm. Szintén kívánom, hogy még nagyon sok jó év legyen előtted.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
mumtaz
senior tag
Neked majd Boldog Születésnapot!
KTMHobby3-nak pedig hasonló jókat kívánok.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
KTMHobby3
tag
Köszönöm kedves szavaitokat!
Lehet hogy én vagyok a "sereghajtó", itt a fórumon. Szeretek motorozni, nem öregurasan, hanem hajtósan. A környékbeli veterán találkozókra el szoktam menni a veterán motorommal.
A legtávolabbiak: Szeleste, Polgárdi, közelebbiek: Ajka, Veszprém, Pápa, Balatonfűzfő. Kivétel nélkül mind nagy élmény volt.
mumtaz
senior tag
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Köszi
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
KTMHobby3
tag
Csatlakozom Hozzád. Ha majd kedves fórumtársunk elárulja hogy melyik nap a kitüntetett számára, szívesen megiszok az egészségére egy pohár vörösbort, vagy akár olyant, amit Ő is szeret. Az enyém 28-án van, a névnapom meg sajnos 29-én.
mumtaz
senior tag
Én majd mindkettőtökére.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Ma van. Habár ezt nem igazán akartam itt leírni.🙂
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
KTMHobby3
tag
Köszönöm Neked hogy ezt megírtad nekünk!
Sok boldog születésnapot kívánok Neked!
FeniX-
aktív tag
Boldog Szülinapot!! :-)
macilaci78
nagyúr
Én a GDPR jegyében nem kívánok senkinek semmit, ami a személyes adatával kapcsolatos.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Tamás9x
őstag
Kívánjunk minden jót, és majd kiválogatják kinek mi kell.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
macilaci78
nagyúr
Mindenkinek mindenféle mindent! Válogassatok kedvetekre!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
b_g_v2
csendes tag
Mindenkinek több mindent és kevesebb semmit kívánok!
dinnye2023
újonc
Rendeltem a Liberty 50-hez gyújtás aljzatot, megjött, olyan mint a régi rossz, csak a réginek forrasztva vannak a csatlakozásai, az újnak /Vicma 9143/ késes csatlakozói vannak, 1-4-ig számozva.Valaki esetleg tudna segíteni, összepárosítani a régi: zöld, fekete, fehér, piros kábeleket az új aljzat 1-4 számozású késes csatlakozóival?
Előre is köszönöm.
Madball
csendes tag
Ha meg van még a régi, nem lehet visszafejtetni?
Ha van kapcsolási rajz a motorhoz, azon még rajta lehet, hogy melyik színnek hova kell mennie..
dinnye2023
újonc
A visszafejtést már megcsináltam:
- zöld: megy a motorblokkba, LOCK és OFF állásban a test van rajta
- fekete: test
- fehér: +12v jön ki rajta a fogyasztók számára a gyújtáskapcsoló ON állásában
- piros: +12v be
De ebből nem derül ki, hogy a késes csatlakozós gyújtáskapcsoló 1-4 számozású kések melyikére - melyiket kössem.
Kapcsolási rajzot pedig sehol sem találtam a neten, 1997 50 2t Liberty.
nyogo83
Topikgazda
Merd vegig a gyujtaskapcsolo labait.
Ha tippelnem kellene, akkor 4-3 lock es off allasban rovidre zar, on allasban pedig az 1-2 lab zar rovidre.
Szamozas csak tipp, valoszinu egymas melletti parok fognak rovidre zarni a kulon allasban.
Fenti esetben 4-re mehet a zold, 3-ra a fekete, piros 2-re, feher 1-re.
A lenyeg, hogy lock es off allasban a zold es fekete kell hogy zarjon, on allasban a piros feher.
dinnye2023
újonc
Már eljutottam eddig, úgy van ahogy írod. Csak azt nem tudom, hogy annak van-e jelentősége hogy a 4-re a zöld vagy a fekete menjen, és a 3-nál uez. fordítva, valamint a 2-re a piros menjen vagy a fehér, és az 1-nél uez. fordítva. Ugyanis főleg 1-2 csatlakozók viszonylatában a +12v szét és összekapcsolása történik.
nyogo83
Topikgazda
Ha ugy van a gyujtaskapcsoloban a kulonbozo allasokban a rovidrezaras ahogy irtam, akkor tok mindegy, hogy 4-fekete 3-zold vagy 4-zold 3-fekete. Ugyanez igaz az 1-2-re is.
Kb mint ahogy egy kapcsolora is mindegy, hogy milyen sorrendben kotod a 2 vezeteket amit zar.
dinnye2023
újonc
Kösz. Így már be merem kötni.
#TOTTI
őstag
Megosztok egy videót, van egy rezonancia amit hallok ablokk körül, avatott füleket kérdezném mi lehet? Magasabb fordulaton elmúlik, lehet a rezonátorból jön, vario feszes új, görgők is újak. Főtengelyen csak gyujtás/vízpumpa van ill variátor. Menetdinamikailag rendben van, talán nem is főtengely csapágy, tűgörgő is új. Összeépítés óta megvan a hang, kb. 200km-ert futott.
dinnye2023
újonc
Használtan vettem Liberty 50 2t 97-es robogót, nemrégen, most újítom fel.
Az lenne a kérdésem a fórumtársakhoz, hogy mivel 12-es Weber porlasztó van rajta, érdemes-e kicserélnem Dellorto-ra, /12 vagy 17,5/, vagy mivel jó a Weber, maradhat.
Tuningolni egyáltalán nem akarok, csak amit józan ésszel cserélni/ felújítani kell.
Ez az első robogóm, semmilyen tapasztalatom nincs. A másik kérdésem hogy az esetleges 17,5-es Dellorto csere jelentene-e a teljesítményben valamit?
#TOTTI
őstag
Karbi akár maradhat is ha rendben van.
KTMHobby3
tag
Igazat adok Neked!
Azzal a karbival biztos hogy tudja a gyárilag leírt értékeket. Ha kedves fórumtársunk ettől többet szeretne, akkor a porlasztón kívül több mindent kellene változtatni hogy lényeges javulás legyen.
Tamás9x
őstag
Érdemesebb a légszűrővel foglalkozni, karbit cserélhetsz, ha az a legkiisebb keresztmetcet , de elsőnek gumikat, féket, és világítást érdemes rendbehozni, majd a hajtásláncot felújítani, ha már gyári értékeken vagy akkor jöhet a tuning, de első a biztonság
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
Zoli bácsi
őstag
Hátha valakinek nem késő........
Ez már tényleg tél, vagyis kaptunk már egy bemutatót. Gondoljátok át, minden járműben ellenőriztétek a fagyveszélyes folyadékokat?
Ma láttam az asszony Micrája mellett ott a polcon a téli szélvédőmosó (Tudta, hogy kell, azért vett). Ha már úgy is a motortérben nyúlkáltam, felöntöttem..volna, de folyt ki alul. Szétfagyott a tartály, zárt, fűtetlen melléképületben.
Amúgy akkuját tettem töltőre, úgy kéthetente rátöltök, ha nagyon sok a mínusz inkább 10 naponta. Szóltam neki, persze én voltam a hibás, biztos azért fagyott szét, mert nem csuktam le múltkor a gépháztetőt (Zárt épületben), tudván esélyesen előbb fogok tölteni, mint beleüljön.
Mindegy, a lényeg, gondoljátok át: Fagyálló, szélvédőmosó rendben? Csomagtartóban, dobozban, ülés alatt nem maradt ásványvíz, üdítő?
(#90248) macilaci78 válasza Zoli bácsi (#90247) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Az Ignis ajtózsebben a lakásból vitt fél literes ásványvíz megfagyotta 2,5 órás út alatt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
(#90249) sityupityu válasza macilaci78 (#90248) üzenetére
Nem fűtöttél menet közben vagy mi?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
(#90250) macilaci78 válasza sityupityu (#90249) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Póló, pulcsi kombóban utaztam én is, a feleségem is. Nem fáztunk.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!