Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#90651) Gabis válasza NYPD (#90645) üzenetére


Gabis
őstag

Tudom, hogy az ütvecsavarozó a legkényelmesebb megoldás, de itt is volt már ajánlva korábban egy egyszerű olajszűrő fogóval való megoldás, vagy vannak hasonló fixáló szerszámok is.

(#90652) macilaci78 válasza nyogo83 (#90650) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Mondtam a szerelőmnek, hogy szorgalmi feladat. :DDD
Meglesz az új gumi, kicsit letaposom a formalevalasztót és jelentkezem nálad a naggyal. :R

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90653) Gabis


Gabis
őstag

Sziasztok! Nem tudom mióta tart, én ma futottam bele a Lidl-be. Ponyva 6.000 helyett 5.000 Ft. Crivit helyett UltimateSpeed bukósisak 25.000 Ft.

(#90654) zombei válasza Gabis (#90653) üzenetére


zombei
aktív tag

Hétvégétől azt hiszem, a bukón gondolkodtam, csak nem tudom mennyire fütyülne benne a szél városon kívüli tempónál. :DDD

(#90655) macilaci78 válasza zombei (#90654) üzenetére


macilaci78
nagyúr

A Crivit 80-90 környékén már minden hangot elnyom, amit az Sh300 ad.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90656) zombei válasza macilaci78 (#90655) üzenetére


zombei
aktív tag

Ez kicsit jobbank tűnt mint a korábbiak, de szerintem ebben se lenne csend, csak kérdés mennyire lenne zavaró. Most egy alap MTR Louis-os sisakom van, ez is fütyül azért 70+ -os tempónál, de ha nincs szeles idő, akkor azért tűrhető 100-110-es tempónál.

(#90657) #TOTTI válasza Gabis (#90653) üzenetére


#TOTTI
őstag

Nagyobb gyartók outlet sisakjai általában jobb valasztások. Nekem volt 150-200€ sisakok 20e körül, Shark, Givi, most Nzi van amit itt linkelt valaki nem rég.

(#90658) Gabis válasza #TOTTI (#90657) üzenetére


Gabis
őstag

Bocsi. Igaz nem írtam le, de én csak bedobtam a témát, hátha esetleg valakinek hasznos. Egyszer próbáltam a Crivit-et, elég is volt (de ezt már akkor is megerősitette valaki, hogy már nem olyan mint a korábbiak voltak). Azért köszi az infót.

(#90659) NYPD


NYPD
aktív tag

Sizasztok. Fúvókát, ha nincs rajta semmilyen jelölés, hogyan tudom beazonosítani, mekkora? Hol kell mérni?

(#90660) Gabis válasza NYPD (#90659) üzenetére


Gabis
őstag

Szia! Nem vagyok egy szaki, ezért majd kijavítanak a hozzáértők, de szerintem a lyuk átmérőjét kifejezetten erre készített fúvóka mérő szettel, vagy akár varrógéptűvel is be tudod azonosítani.

(#90661) Zoli bácsi válasza Gabis (#90660) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Varrógép tű ahol megszorul, utána precíz tolómérővel lemérve..Ez jó ötlet lehet. :U

(#90662) yuing


yuing
őstag

Nah, megtörtént a csere. A Super Soco hamar elkelt, meg is érkezett a Keeway F-Act Evo 125.
Egyelőre nagyon elégedett vagyok vele, ezen a néhány közös kilométeren azonnal megerősítette a döntésem helyességét. :) Ennyi plusz erő kell nekem a városba, emelkedőkön, gyorsabb forgalmi utakon nem jelentek forgalmi akadályt. Hatalmas erőlelépés. A hangja is abszolút kellemes.
Meglepően jól megy, annak ellenére, hogy teljesítményben messze nem a kategória csúcsa. Korábban 50-esekkel volt mindössze tapasztalatom.

Motorolajból mostanság mit érdemes venni? Régen asszem Repsolt vettem. Új motornál nem tudom mennyire fogy, majd azért időnként ránézek a szintre.

[ Szerkesztve ]

(#90663) Gabis válasza yuing (#90662) üzenetére


Gabis
őstag

Gratulálok hozzá. A mostani 1/2 milliós árával jó vétel volt. :C
Ha belegondolok, hogy a kb. 2 éve vásárolt Scarabeo-m vételárral és ráköltött szervizzel is súrolja ezt az összeget, és az csak 50-es.... :B
Szerintem inkább Motul és társai felé kacsingass, és a leírásnak megfelelő követelményeknek megfelelőt.

(#90664) macilaci78 válasza yuing (#90662) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Jaja, a leírás szerinti motorolajat tett bele. Amúgy van nagyrobogós és motoros topik is, valamint olaj topik is. A motoros topikból talán nem néznek ki, a nagyrobogós topikban lehet, nem tudnak hirtelen válaszolni, az olaj topikban lehet, inkább autós vonatkozásban erősek csak. Szvsz mindhárom helyen is megkérdezheted.

4T robogót vettél CVT váltóval, vagyis a motorolaj csak a motor kenését adja, a váltó ebből kiesik. Zárt rendszer, ami olaj fogy, az vagy elfolyik és látod, vagy az égéstéren keresztül távozik és annak meszeltek. Ellenőrizd a szintet az előírtak szerint tankolásonként legalább egyszer.
Nálam azt írja a gépkönyv, hogy minden indulás előtt ellenőrizzem, mégpedig pár perc járatás után hagyjam állni pár percet és mindezt sztenderre állítva. Nyilván nem életszagú a történet. :N

Igen, a plusz erő jól jön Budapesten, ahol azért bőven van 70 km/h megengedett sebesség és emelkedő is. Nekem is annyi idő volt beérni dolgozni az SH-val a péntek reggeli forgalomban, mint kocsival vasárnap délelőtt... Nagyon nem mindegy. :K

Sok balesetmentest!

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90665) NYPD válasza yuing (#90662) üzenetére


NYPD
aktív tag

Túl van misztifikálva ez az olaj dolog. Gépkönyv szerinti paraméterekkel rendelkező, szintetikus motorolajat vegyél. Hogy annak most Motul, vagy Kispista a márkája, és az olajboltban vagy a zöldségesnél veszed, ha árul, tökmindegy. Ha megkapta a minősítést, tudni fogja, amire kitalálták. Én pl. Mannolt szoktam tolni az Agilitybe, árban teljesen jó, valami 1600 pénz / liter. Drágább olajat most úgysem töltök bele, mert megeszi. :D De hétfőn viszem szervizbe, valószínűleg cserés lesz a henger. Kotla 2t szemétdomb nem füstöl ennyire, mint most az enyém. Már komolyan szégyenlek elöl elindulni lámpánál. :D

[ Szerkesztve ]

(#90666) Gabis válasza NYPD (#90665) üzenetére


Gabis
őstag

Ja, persze, mindenki azt használ amit akar. Mondjuk akkor már inkább Repsol mint Mannol... Évekig használtam Mannol-t az autómban, többet biztosan nem fogom. De ez csak én véleményem, olaj témából ki is szálltam. Aki amivel elégedett, azt használja. :K

(#90667) macilaci78 válasza NYPD (#90665) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Vannak olajak, amiket előszeretettel hamisítanak.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90668) NYPD válasza macilaci78 (#90667) üzenetére


NYPD
aktív tag

Ezt mondjuk nem tudtam. Már ezt is? Akkuról hallottam, hogy hamisítják, de hogy olajat... Beszarás. Akkor csak igaz a mondás, hogy amin nem az van, hogy made in china, az hamis. :D

[ Szerkesztve ]

(#90669) mumtaz válasza NYPD (#90668) üzenetére


mumtaz
senior tag

Ne hidd. Anno, vagy 15-20 éve kezdődött például a GM olajaknál, mikor minden márkatárs Opel Vectrás csoportokban is mondta, hogy a GM (Genuine GM) olaj az igazi. És az érdekesség az volt, hogy az Auchanban is lehetett kapni. Ugyanaz a flakon és címke, meg minden ugyanaz volt rajta, csak annyi volt a különbség, hogy a hátulján a vásárlói tájékoztató görögül volt. Na aztán kiderült, hogy ez a hamis olaj, ami a színén és állagán kívül gyakorlatilag semmiben nem felelt meg a ráírt szabványoknak és egyebeknek.

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#90670) Zoli bácsi


Zoli bácsi
őstag

Castrol olajokat hamisították egy időben. Amúgy én a 125-ös robogómba ezt vettem: [link] De szerintem fontosabb az időben elvégzett olaj+szűrő csere, mint az hogy milyen olajat vesz az ember. Mármint részemről szintetikus olaj legyen, és megfeleljen az előírásnak. Márka nem olyan lényeges.
Garis motornál a szervizre bíznám mit tesz bele. A Benelli motoromba Kawasaki olajat tettek. A 125-ös Libertybe a szakszerviz Eni I-ride (Volt Agip), a 14 éve vett Honda CBF125-be Motul 5100-at tett a márkaszerviz. Szerintem szervize is válogatja, melyik mire esküszik.

(#90671) FeniX-


FeniX-
aktív tag

[off]: Barátom üdvözöl Hollandiából.
Mikor lesz itt nálunk hasonló?! :)

(#90672) Zoli bácsi válasza FeniX- (#90671) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

"Mikor lesz itt nálunk hasonló?! :)"
Majd ha tényleg drága lesz a benzin, vagy kitiltják a városrészekből az autókat. :U

(#90673) BLUE TORNADO


BLUE TORNADO
senior tag

Sziasztok!
Ez a kúpos bigyó honnan származik? Sajna, olyan régen szedtem szét a blokkot, hogy már nem emlékszem. Az egyik az biztos, hogy a főtengelyre kell a kuplung felőli oldalra, de a másikra sajna nem emlékszem. Am6 blokk [kép]

Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?

(#90674) Madball válasza BLUE TORNADO (#90673) üzenetére


Madball
csendes tag

AM6-ot nem ismerem, de neten kerestél robbantott ábrát? PL. oemparts vagy más alkatrészes oldalakon szokott lenni és ott látszik, hová való.

(#90675) skyrush7


skyrush7
aktív tag

Sziasztok!
Van egy hongkongi import 2012-es négyütemű folyadékhűtéses Yamaha Jog 50 robogóm. Melyik az ajánlott motorolaj gyártó? Eddig 10W-40 ment bele különböző gyártóktól a korábbi tulajnál, érdekelne hogy van-e javasolt gyártó.

(#90676) Gabis válasza skyrush7 (#90675) üzenetére


Gabis
őstag

Szia! Nézd meg a motor kézikönyvét milyen paraméterekkel rendelkező olajat ajánl. Próbálj meg a nevesebb gyártók kínálata közül választani, megbízható helyről vásárolni. Mindig legyen a megfelelő szinten az olajmennyiség és cseréld időben.

(#90677) Zoli bácsi válasza skyrush7 (#90675) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Ha felmész a nagyobb motorolaj gyártók honlapjára (Motul, Castrol), van mindenhol típusra, évjáratra szűkíthető olaj ajánló. Autó, motor, robogó..Mindenre ad ajánlatot, és amit eddig próbáltam, tényleg a belevaló cuccot javasolja.
Ami neked szimpatikus, amiket felsoroltam, egyikkel sem nyúlsz mellé.

(#90678) BLUE TORNADO válasza Madball (#90674) üzenetére


BLUE TORNADO
senior tag

Oem-parts-on néztem, de az is csak azt mutatja, ahol tudom, hogy lennie kell az egyiknek. De a másik... :F

Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?

(#90679) skyrush7 válasza Zoli bácsi (#90677) üzenetére


skyrush7
aktív tag

Sajnos azzal nem lettem előrébb, mivel import motor, európai piacon ezt nem forgalmazták hivatalosan. Interneten sem található túl sok infó róluk, a Motul és a Castrol oldalán is a legközelebbi találat a Jog 50 R/RR, viszont ezek kétüteműek.
Arab betűkkel alig található róla valami a neten, SA39J a modellkódja.
Mindenesetre köszönöm a segítséget! :R

[ Szerkesztve ]

(#90680) Gabis válasza skyrush7 (#90679) üzenetére


Gabis
őstag

Esetleg CE50ZR (3P3J) kód alapján? Ezt találtam még kapcsolódási pontként amit eddig megadtál.

(#90681) Madball válasza BLUE TORNADO (#90678) üzenetére


Madball
csendes tag

Biztos, hogy be volt építve és nem egy tartalék alkatrész? :)

(#90682) skyrush7 válasza Gabis (#90680) üzenetére


skyrush7
aktív tag

Abszolút semmit nem találok. Alvázszám alapján az a kódja amit írtál, azonban külsőre viszont nem ZR, mert narancssárga az index búrája, a kipufogó borítása sem ezüst, nincs hátsó "légterelő" és ZR jelzés sincs, csak Jog felirat. Műszakilag viszont valószínűleg megegyeznek. Ezek alapján Jog 4st, SA36J :F
Mindenesetre Youtube-on találtam egy videót ami nyilván nem hivatalos, de kiindulópontnak nem rossz. Valószínűleg 10W40-es Motult veszek majd végül, eddig Castrol volt. :)

(#90683) Zoli bácsi válasza skyrush7 (#90682) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Veszel bele egy szintetikus Motul, vagy Castrol olajat, mondjuk 5w-40-est, pláne ha hidegbe is hajtod, azért előbb ken, tuti nem lősz mellé. Én a robogómba ezt használtam: [link]

OFF: Ma szerencse nem motorral voltam, hanem szokás szerint kocsival. Lépésben mentem egy traktor mögött, szembe egy teherautó.....Akkora kő esett le (szerintem nem fölvágta, a tetejéről esett le) a szélvédőre pont elém....Huh, szélvédős, azt mondta ezt nem lehet javítani, előjegyzett szélvédőcserére.
Eszembe jutott, ha megyek motorral, szabályosan, 90-el, és egy ilyen 5-10 dekás kődarab térden vág.....Hát, szerintem az ember térdkalácsát eltörné, nem tudom a sisak plexi mennyit bír, ha oda kapnám.

(#90684) skyrush7 válasza Zoli bácsi (#90683) üzenetére


skyrush7
aktív tag

Ha hidegben is használom, érdemesebb 5W-40et tenni bele?
Motul Scooter Expert 4T 10W40-et néztem elsőre.

(#90685) Zoli bácsi válasza skyrush7 (#90684) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Szerintem egyértelműen igen. Hidegben hígabb az olaj, előbb van kenés. A meleg oldali viszkozitás ugyanolyan mint a 10w-40 esetén.
Autónál régóta átálltam az 5w-40 olajra, még úgy is, hogy télen alig megyek. Valamivel a fogyasztás is kevesebb, nem sokkal, decikkel.
Hetekig nincs télen elindítva, 2-3 hét hidegben állás után elindítva a kocsit, aztán alapjáraton melegítve szinte hallható, mikor az olaj odaér a szelepvezérléshez, addig kissé csetteg. Hígabb olajjal 1-2mp alatt elcsendesedik, sűrűbbel tovább tart.

(#90686) FeniX- válasza Zoli bácsi (#90683) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Egyszer "kaptam" sár-gombócot szembe jövő - földútról kiforduló - traktorról.
Lábfejjel... üvöltöttem a sisakban, úgy fájt.

(#90687) NYPD


NYPD
aktív tag

Én rigót kaptam el plexi felső harmadával 40-el... Nem volt kellemes élmény, de kibíra. A gyökér madár pont berepült elém..

(#90688) Árpi001 válasza NYPD (#90687) üzenetére


Árpi001
senior tag

És hogy van a rigó?

A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.

(#90689) Igric


Igric
tag

Sziasztok! F.b. mondial Imola 50 ccm-ről van valakinek tapasztalata esetleg? Szinte semmit nem lehet fellelni a neten erről a változatról.

(#90690) Honda567


Honda567
junior tag

Sziasztok
Yamaha neos 17,5 dellorto, 70es henger, giannelli extra V2 Sportdob főfúvókát hányast tegyek bele?
90-es van hidegen fullad nehezen melegszik be.

(#90691) sityupityu válasza Honda567 (#90690) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Ezt így nem lehet megmondani. Két teljesen ugyanolyan setup-nál sem lesz feltétlen azonos. Üzem melegen lehet csak megállapítani (behangolni), hogy milyen fúvókaméret a megfelelő.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#90692) smatte


smatte
tag

Sziasztok!

Keresek 50/70-es robogót, de úgy tűnik az elvárásaim meghaladják a kínálatot. Kérlek, segítsetek, milyen típust nézegessek. Az elvárásaim: ne füstöljön (munkába járok vele, ne legyen benzinszagom), ne legyen nagyon hangos, viszont fürge legyen és 65-70-es végsebességet tudjon, illetve a budapesti tragikus útminőséget könnyen vegye (min 13-as kerék).
Nem vagyok márkahű, illetve mindegy hogy 4 vagy 2 ütemű, bár a fentieket talán az utóbbi tudja.
Szóval melyik márkát/típust ajánlanátok?
Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#90693) FeniX- válasza smatte (#90692) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Szia, üdv a topicban.
Ez a sokadik hasonló kérdés, és a sokadik hasonló válasz: Sajnos nem nagyon lesz ilyen robogó az 50 köbcentis kategóriában.
Amelyik kétütemű az tudja az általad kívánt végsebességet, de kétütemű szagod lesz, és jó eséllyel kell majd szerelgetni a robogót. (mert használt példányok vannak, bizonytalan előélettel; új kétüteműt már nem kapsz)
A négyütemű kultúrált, csendes, viszont 50-körül van a végsebessége, és sokkal bonyolultabb a motorja is. Használtan megint csak lehet számítani egy-két szerelésre.

Szoktuk javasolni, hogy rá kell szánni a pénzt és letenni a B125-öt, vagy ha kisebb a táv, akkor elektromos bicikliben gondolkozni. (utóbb most már elektromos rollert is szoktunk mondani)

[ Szerkesztve ]

(#90694) Zoli bácsi válasza smatte (#90692) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Sajnos, nem egyszerű. Kolléga leírta a lényeget, pár gondolat kiegészítésképpen:
A 65-70-es végsebességet a régebbi, 2T robogók tudják. Egy nagykerekű Piaggio Liberty lazán megy 70-et, cserében, ha húzod, számolhatsz legalább 4 literes fogyasztással.
Egy mostani, EU kompatibilis 4T robogó véleményem szerint a használhatatlanság kategóriáját súrolja, főleg ha egy szép magyar családapa az átlagos apatestével felül rá. Magyarán, lomha, végsebessége 50km/h körül lesz, de lassan éri el, cserébe elmegy benzinpárával.
Nem egyszerű. Azt gondolom, egyik megoldás a 125-ös jogsi, mert egy alap kínai 125-ös gép, amiket mostanában alig fél milka fölött akcióznak, bőven elég városban, ötveneshez képest rakéta lesz, élhetőbb. A másik elgondolkodtató dolog, ha kis távra kell, egy elektromos bicikli. Nem kell sisak, biztosítás. Kerékpárutat lehet használni, munkahelyen ha van konnektor, meg toleráns főnök, a bejárás ingyen van.....
A kérdésedre konkrét választ adva, egy nagykerekű Liberty-t, vagy Scarabeot javaslok, természetesen 2T motorral. Ez még megy, alkatrész olcsó, egyszerű a motor, a probléma hogy egy városi kisautó fogyasztásának eléréséhez nem kell nagyon biztatni.
A másik robogó, amit merek javasolni, a Piaggio Typhon, és ennek klónjai (Puch, Gilera, meg ki tudja milyen néven is fut) Igaz, hogy kiskerekű, de nagy, balonos gumik vannak rajta, szerintem egész élhető. :K

(#90695) smatte válasza Zoli bácsi (#90694) üzenetére


smatte
tag

Nagyon köszönöm a válaszaitokat.
Korábban volt egy Yamaha Jog SA12J robogóm, nagyon szerettem, fürge volt, halk és nem füstölt, de hosszú használat után megérett a cserére. Most vettem egy Liberty-t de 4T és döbbenet mennyivel lomhább.
A Typhoon jó ötlet, esetleg a Yamaha Aerox két ütem nem lehet jó Budapesten belül napi oda vissza 25 km ingázásra?

(#90696) Zoli bácsi válasza smatte (#90695) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Ha tőlem kérdezed, én azt mondom, ha neked megfelel, miért ne lenne jó?
Annyi, hogy sportos robogó, főleg a kiskamaszok kedvence. Szóval meg kell nézni alaposan vásárlásnál, mert esélyes, hogy estek vele, tuningolták, buherálták....
Ja, emléxem, mikor kamasz voltam, akkoriban a Szimókat (Simson) reszeltük, és boldog volt az ember, ha gyorsabb volt mint a többieké......Meg esett is az ember, mire megtanult motorozni....A lényeg, én a kamasz önmagamtól nem vennék motort, aztán lehet hogy változott a világ, vagyis a mai kamaszok..... :D

(#90697) macilaci78


macilaci78
nagyúr

Azért az a 65-70 km/h utazó több dologtól is függ. Mekkora a motoros, óra, vagy GPS szerint mérve?
Az enyém is megy 65-öt, csak nem alattam. Alattam 50 az utazó, és 5 liter az átlagfogyi. Persze kb azt a terhelést kapja, mint a megengedett max össztömeg.

Tegnap kipróbáltam az SH-n a telefontartót, a rázkódástól leesik-e a telefon. Rossz minőségű utjaink közül egy átlagost, a sebességhatárt betartva, a göröngyös vonalon. Hát, az 50-et nem akaródzott tartani, pedig az SH futóműve jobb és a 16" kerék is sokat nyom a latba. Szóval az azért veszek nagyobb kerekű 50/70-es robogót, hogy ne essen szét Budapesten törekvésnél előfordulhat, hogy az ember lesz a szűk keresztmetszet. :U

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90698) Zoli bácsi válasza macilaci78 (#90697) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Igazából szerintem kár is Budapesti, meg vidéki utakról beszélni, az ország egészében katasztrofálisak az utak. Ahol lakom, kb 15 km az osztrák határ, bekötött szemmel megmondaná mindenki egy autóban ülve, hogy mikor értek át a határon.
Telefontartót normálisat, motorost vettél? Szerintem egy normális, motoros tartóból nem igazán esik ki egy telefon. Ebből ki sem tudna esni: [link]

(#90699) macilaci78 válasza Zoli bácsi (#90698) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Tükörszárra rakhatót vettem, QuadLock. Viszont a telefonomhoz csak az univerzális adapter felel meg, ami 3M öntapadós. Ezt a 3 éves, csereérett, törött telefonra nem lövöm el, egy Decathlonos bringás tartó fejét tettem a rezgéscsillapító talpra. Ebbe viszont a tokban nem fér el. Az előző telefont pőrén próbáltam. :D
Ejj, pedig fél óraja még eszemben volt lefotózni. :W

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90700) NYPD


NYPD
aktív tag

Na. Kiderült, mi lett a motoral. Megszorult a dugattyúgyűrű, és megmarta a hengerfalat, ezért ette az olajat. Kapott új hengerszettet. Mitől tud a gyűrű megszorulni?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.