Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#89201) Zoli bácsi válasza macilaci78 (#89200) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Vettél nagyvasat? A motoros fórumba ritkán olvasok bele.

Tankoltam, fél alatt mutatott a műszer. Azért így, hogy 90 helyett 100-110-el mentem, felugrott a fogyasztás 3,5 literre.
Ha azt vesszük, hogy nem vagyok kis darab, 208kg a motor üresen, és fent van egy 43L-es doboz, nem sok. Pláne hogy sokszor hegynek fölfele mentem.
Beterveztem egy Balatoni gurulást, a déli parton szinte nem is jártam. Asszony is érdeklődik, úgyhogy autóval kell menni. :((
Na mindegy, azért egyszer körbemotorozom a Balatont. :)

(#89202) macilaci78 válasza Zoli bácsi (#89201) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Nem még.

Fazer FZ6N oktatómotor, NC 750 volt, amin gurultam is. Versys keskeny, V-Strom DL650, ami méretben eddig a legjobb, de ezekkel nem gurultam még. Még egy TRK 502-re ad lehetőséget fórumtárs, csak érjünk rá mindketten.
A V-Stromot már meg merném venni, ennyiből lejött, hogy volna értelme elindulni vele akár 3 órás útra is. Az lesz a következő lépés, hogy bérlek egyet valamikor.
Még nem döntöttem el, hogy a bérlés alatt ismerős útvonalon és helyen menjek-e (szüleimhez vidékre, 200 km autópálya + 50 km országút) magányosan, vagy feleségemmel, aki autóval követ. Vagy tapasztalt és türelmes túravezetővel csoportban.

A bérlés célja a típus eldöntése lenne, de egy csoportos motorozásban sokat tanulnék, illetve a tapasztalt motorosok is sokat segíthetnek. Viszont tényleg a jogsi megszerzésén kívül csak annyi tapasztalatom lenne, amennyivel a bérbeadótól elhozom a túrára...

Asszony miért nem ül föl mögéd, ha csak a Dél-balatoni gurulás a cél? Na jó, ha strandra is mentek, a 43 literes dobozban nem elfér a kettőtök strandcucca? Nézzetek ki olyan helyet, ahol van bérelhető oltöző, és a gúnyát tegyétek ott le.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#89203) FeniX- válasza macilaci78 (#89202) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Ez a bérlés tök jó ötlet, csak annyira rohadt drágának találtam őket az utóbbi időben, hogy engem pl. ez tart vissza.

(#89204) #TOTTI válasza Honda567 (#89198) üzenetére


#TOTTI
őstag

Athena karbon membránlap jön, de még nem szedtem ki, mert a szívócsonk újszerű.
Egyelőre szilentet kellene préseltetnem a segedvázban, arra sajnos hirtelen nincs senki.
Alakul.
Mai program:

(#89205) Zoli bácsi válasza macilaci78 (#89202) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Asszony...?
Fél. Két dologra tippelek, egyik hogy lánykorában elestek vele. Nem mondja, de azt igen, hogy párszor vitték motoron.
A valószínűbb dolog, ami rendszeresen kísérti, amikor intenzíves nővéri képzésre járt, gyakorlaton volt sokáig az intenzíven. Akkor került be egy 19 éves motor balesetes lány, utasként sérült. Örök életére lebénult. Ez mély nyomot hagyott benne. (30 éve volt, mai napig emlegeti néha)
Mindegy, nem erőltetem, őszintén szólva amiket látok, én is félek. De azt szoktam mondani, az élethez kell egy kis szerencse is.
Meg igazából én is nehezen tudnám helyretenni a lelkiismeretemet, ha leesnénk.
Lássuk be, lassan 30 éve nem motorozok, csak hébe-hóba. Vagyis, csak hébe, hóba soha.. :D
Veszélyes üzem, idén rengeteg motoros baleset van. Egyre több az ökör az utakon, ahogy elnézem, minden második autós a telefonját nyomja. Nem telefonál, hanem NYOMJA, üzenetet ír.
Ja, szóval nem erőltetem rá. :)

(#89206) macilaci78 válasza FeniX- (#89203) üzenetére


macilaci78
nagyúr

60-100k 2-3 napra, plusz matrica és mosás. Használtan 2mFt környékén veszek használtat.
Inkább kifizetem 2-3 típus próbáját típusonként párszáz km-rel, minthogy a megvett gépről pár hét alatt kiderüljön, hogy mégse jó a méret, üléspozíció.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#89207) macilaci78 válasza Zoli bácsi (#89205) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Nem akarom lelombozni, de egy Ignisben is meg lehet halni. Nem kell hozzá sokkal több segítség, mint motoron.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#89208) beg válasza Zoli bácsi (#89201) üzenetére


beg
veterán

Én kánikulában és esőben ezért kezdtem átszokni 4 kerék hibridre szégyenszemre (de csak nyáron, uborkaszezonban). A sima 50 CCM is simán benyal városban 2,7 litert százon. (gáz/fék/lámpa)

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#89209) FeniX- válasza macilaci78 (#89206) üzenetére


FeniX-
aktív tag

De akkor a két, három nap alatt rongyosra hajtod, remélhetőleg.

(#89210) FeniX- válasza macilaci78 (#89207) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Nem is tudom, ki írta melyik cikkben, de tök jól fogalmazott: kb. mindenki a saját szabályia szerint hajt /gyorsan/. Nincs semmiféle retorzió. Az Árpád-hídi baleset óta azóta már volt, akit 170km/h gyorshajtással kaptak el ugyanazon a szakaszon /police.hu-ról/.
Semmit nem számít, akárhány baleset történik, mert az emberekben ott van ez az "insert coin" szemlélet. Kicsit leporolom magam és megyek tovább, a GTA-ban sem történik semmi.

(#89211) Honda567 válasza #TOTTI (#89204) üzenetére


Honda567
junior tag

Athena karbon lapot már vettem én is egyszer gyári membránházba és el állt a lap nem illeszkedett rajta, egy motorszerelővel beszéltem ő ugyanígy járt vele.

(#89212) macilaci78 válasza FeniX- (#89209) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Szüleimhez egy út oda-vissza 500 km. M5-M43, meg némi felújított országút, kevés kanyar.
Motoron elég monoton, szerintem ideális egy üléspróbára.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#89213) szilchi válasza szilchi (#86942) üzenetére


szilchi
őstag

Üdv!

Majdnem egy évvel az őzzel való ütközés után sem találtam semmi használható nagyrobeszt.Így a szerelőm előállt azzal az ötlettel,hogy egy kínai klón robogót felhasználva (cruiser 125 tán a neve) helyrekalapálja a 250-s Jazz-t.A kínai robi majdnem 1:1 másolata a Honda Jazz-nek és futott 190 km-t,annyi alatt tönkre vágták a motort.De a külseje meg a plexi még egész jól nézett ki.Csak kicsit sokat állt a napon ezért itt-ott kicsit megfakult.Így most lett egy kínai-japán öszvér gépem. Menni továbbra is jól megy,de még kicsit túrázgatok vele a környéken teszt jelleggel.

u.i:a szerelőm simán leműszakiztatta,nem csináltatott új forgalmit.Viszont fekete volt és piros lett.Nem illet volna új forgalmit csinálni?

u.u.i: ha eladnám,nem is tudom mennyiért lehetne.Ez se nem kínai se nem japán.Gyári minden rajta de mégsem.... :)

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#89214) Zoli bácsi válasza szilchi (#89213) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Én azt csodálom, hogy simán átment műszakin. Szerintem ismerték a szerelődet....
A színbe legalább belekötöttek volna felénk.
Ha a szükséges alkatrészekben benne van a jelzés, és minden működik, elvileg nem számít hol gyártották az alkatrészt. Veterán vizsgára gondolom nem akarod vinni....
Eladásnál őszíntén elmondanám mi a helyzet, ennyi.
Tiédnél jobban legózott motorok is futnak a forgalomban, hidd el.
A szín miatt kéne új forgalmi, lehet egy alaposabb igazoltatásnál is belekötnének.
Vagy ha úgyis matt, vedd le az idomokat, és ha ügyes vagy fújd át feketére, festék spray-vel. Lehet olcsóbb lenne, mint a szín átírás. Szerintem 2 flakon spray-vel át lehetne 2x fújni mindent..

(#89215) macilaci78 válasza szilchi (#89213) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Ha hirdeted, a kategória alsó harmadára árazd. Nekem is utángyártott elemek vannak fent, de őrizgetem még a gyáriakat is.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#89216) szilchi válasza macilaci78 (#89215) üzenetére


szilchi
őstag

Én is oda saccolnám.
Bár egyenlőre nincs tervben az eladás.Tavasztól őszig kell valami lótifuti gép ami alkalmanként kisebb kirándulásra is jó.Azért is csináltattam meg.

Btw..a műszakin én is kicsit csodálkoztam.De a kínaiak jól tudnak másolni így azért elég gyáriasan néz ki.Az alkatrészekben nem tudom van e bármiféle jelzés.

Az eredeti kínai robesz így nézett ki,kb.
[link]

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#89217) FeniX- válasza macilaci78 (#89212) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Na, Békéscsaba? Nekem is ott laknak az ősök.

(#89218) FeniX- válasza szilchi (#89216) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Csak idomcsere volt, ami kompatibilis volt a felfogatási pontokkal? Érdekes egy öszvér, az már tuti.
A forgalmiban milyen szín szerepel eredetileg? /Ha fekete, akkor tényleg érdemes lenne átfújni. Ha ezüst, akkor szerintem a sárvédőt meg - hagyományos motoroknál - a tank színét szokták csak nézni/

(#89219) macilaci78 válasza FeniX- (#89217) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Battonya. Viharsarok forevör és a búzaégető Karsai! :DDD

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#89220) szilchi válasza FeniX- (#89218) üzenetére


szilchi
őstag

Pontosan így történt :K

A forgalmiban meg az van,hogy fekete.

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#89221) FeniX- válasza szilchi (#89220) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Azért tök jó, hogy egyre több cikk szól arról, hogy mennyire megszigorodott a műszaki, meg nem mennek át a műszaki hibás autók, meg a szétesős, szétrohadt vacakok, aztán időről időre minden félét át lehet tolni mégis. /ezt most nem a Te robogódra mondom, hanem en bloc./
Arra lennék kíváncsi, hogy a műszakihoz készült képeken mi van. Mert ott látszik, hogy eltér a szín. Vagy azt hogy oldják meg?

(#89222) Zoli bácsi válasza FeniX- (#89221) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Ha van ügyfélkapud, és tudod a rendszámot, megnézheted a műszaki vizsgás képeket.
Én megnéztem a 0km-es motorom vizsgáját, meg az autómét is. Sőt, utánajártam a 10 éve eladott CBF125-ösömnek is, 2019-ben volt utólján műszakin, azóta nem, szerintem összetörték.....
Szerintem a fék, futómű, kormány rendben volt, világítóberendezések búráján megvolt az "E" betű, átengedték. Lehet a színeltérés nem buktató, de biztos szóltak, hogy át kell íratni, minél hamarabb.
HA ismerős szerelő viszi műszakira a járművet, engedékenyebbek, mintha a tulaj vinné. nekem mindig szerelő műszakiztatja az autót. Nem mintha gond lenne vele, de az elő műszakit a szerelőnek nem kell kifizetni, ha én viszem, akkor igen...... :D Ledes helyzetjelzővel is átvitte a szerelő az Ignist, bár szóltak érte, mondta. :D

(#89223) cool13 válasza FeniX- (#89210) üzenetére


cool13
őstag

Komolyan az az érzésem a híres baleset óta, direkt nyomják neki az idióták azóta.

(#89224) vendingo


vendingo
veterán

Üdv
Szeretnék rendelni cbf 125-höz olajat, légszűrőt.
Tudnátok ajánlani webahopot? Én nem nagyon találtam légszűrőt, csak szivacsos változatban, azt meg nem szeretnék.

Olajból milyet érdemes, motul, repsol..?

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#89225) Zoli bácsi válasza vendingo (#89224) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Itt vannak gyári alkatrészek, a robbantott ábrák miatt szoktam nézni ezt az oldalt: [link]
De ennyiért nem vennék gyári légszűrőt, kereső olcsóbbakat is dob: [link]

Olajat én Motul 5100-ast használtam bele, ha nagyon profi akarsz lenni, akkor 7100-ast, de még a Honda szerviz is az 5100-ast ajánlotta.
Arra figyelj, hogy van benn a blokkban egy fémhálós durva olajszűrő, azt már ki kellene takarítani, lehet sosem volt. Úgy emlékszem a blokk jobb oldalát kell levenni, a kuplungnál. Ha nem vagy biztos a dologban, vidd be szervizbe, aztán a sima olajcseréket otthon is meg lehet ejteni. Úgy emlékezem, 10e. km-enként írta a könyv ennek a durva szűrőnek a takarítását. Azért is megnézném a szervizt, hátha tudnak a motor előéletéről mesélni. Tudtommal a Salamon szervizel Hondát Sopronban, hivatalosan.

(#89226) vendingo válasza Zoli bácsi (#89225) üzenetére


vendingo
veterán

Köszi. Sajna eddigi szerelőm már nem praktizál, most keresek új szakit. Salmonékhoz véletlenül se szeretnék menni, a salmonos rendszámtábla tartó van rajta, még azt is leakarom cserélni.
Erről a hálós szűrőről nem hallottam még, majd utánanézek.
Én is 5100-as motulra gondoltam.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#89227) Zoli bácsi válasza vendingo (#89226) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Itt van, az 5 számú alkatrész. [link]
Venni nem kell, tönkre nem megy, pár olajcserénként ildomos kitakarítani.
Itt egy videó, nézd meg itt is mennyi dzsuva van benne: [link]

Szerk: Hozzád viszonylag közel, Fertődön van motorszerelő, sokan oda hordják. Csornai srác is elég profi. Kollégám jóbarátja Jobaházán szerel, persze főállás mellett, állítólag nagyon jó ő is, meg nem szerviz áron dolgozik. Ha belefér Jobaháza, és érdekel, írj privit, megadom a számot. Én hozzá mentem volna, de eladtam a robogót, amit vettem az meg garis, szóval márkaszerviz.
Salamon nekem szimpatikus, meg úgy néztem elég profi, és lelkiismeretes a szerelő csapat. Persze garin kívül nem hozzájuk vinném, nem az én fizumhoz vannak az óradíjak. :D

[ Szerkesztve ]

(#89228) vendingo válasza Zoli bácsi (#89227) üzenetére


vendingo
veterán

Néztem videókat. Nem tűnik bonyolultnak, csak egy tömítést kell venni hozzá.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#89229) Woodslave


Woodslave
nagyúr

Van egy pár piaggo typhoon 50 robogóm tegnap még mentem bele bár az utóbbi időben észrevettem hogy alul elég gyengén húz első induláskor.

Ma nem indult be. Lámpa ég benzin van benne legalábbis tegnap tankoltam el nem folyt. Rocog a motor de gázra nem történik semmi. Berugókarra meg se nyikkan.

Nagyon analfabéta vagyok biztos szerelő kell de legalább vmi ötlet mi lehet?

[ Szerkesztve ]

"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá

(#89230) Honda567


Honda567
junior tag

Tecnigas Next-r kipufogót vettem a Neos-ra
főfúvókát milyen méretüt ajánlanátok bele?
Most 85 körüli van benne leo vince tt-hez elég is volt,
ez meg fullad el se bír indulni.

(#89231) Zoli bácsi válasza Woodslave (#89229) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Nehéz így látatlanban tippelni. Eldugulhatott valahol a karburátor, vagy az üzemanyag rendszer, erre tippelnék, tankoltál, és felkavarhatta az üzemanyagtartály alján összegyűlt szemetet.
Régen a hibakeresést úgy végeztük, először megnéztük van-e üzemanyag, eljut-e a karburátorhoz. Aztán gyertya ki, megnézni van-e szikra. A gyertyát kivéve ha nem benzines, akkor megint megvan a hiba, nem kap üzemanyagot a motor. Ezek alap dolgok, ennyit ha meg tudsz csinálni, ezeket megnézheted.
Olajtartályban volt 2T olaj, ugye, és működött a kenési rendszer?

(#89232) Woodslave válasza Zoli bácsi (#89231) üzenetére


Woodslave
nagyúr

Olaj volt benne. Mekkora gond lehet ez amúgy? Mint mondtam full analfabéla vagyok azt nem tudom hol a gyertya :W

"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá

(#89233) Zoli bácsi válasza Woodslave (#89232) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Akkor ne agyalj rajt, így látatlanban nem lehet megmondani mi a baja. Vidd el szerelőhöz, vagy aki ért hozzá.
Elterjedt típus, van hozzá minden alkatrész, ha kell.
Lehet valami egyszerű probléma, slusszos lett a gyertya, vagy valami dugulás.
Szerelő hamar megmondja mi van. Kétütemű, egyszerű szerkezet. :K

(#89234) macilaci78 válasza Woodslave (#89232) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Szerintem csak defektes a kerék. ;]
Szikra, üzemanyag, olaj legyen az égéstérben.

Írod, hogy újabban alul gyengén húz. Ez lehet a motortól és a CVT váltótól is. Lehet, hogy korán nyit a kuplung, még nincs megfelelő fordulat és nyomaték.
Lehet, hogy dús a keverék.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#89235) FeniX- válasza macilaci78 (#89234) üzenetére


FeniX-
aktív tag

"...de ha veszel könnyebb görgőt, meg sárga kontrasztrugót, vagy dr pulleyt, akkor biztos jobb lesz!" - szólt a soha véget nem érő, alapbeállításokat maximálisan elállító, tuning-szopás-spirál első mondata.
:-D

[ Szerkesztve ]

(#89236) macilaci78 válasza FeniX- (#89235) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Tényleg el kell vinni szerelőhöz, mert a monitor elől csak tippelni lehet.
De ugye első körben a tanksapka és a kipufogóvég közt legyen minden rendben, majd utána jön a főtengely és a hátsó kerék közti rész.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#89237) Tamás9x válasza FeniX- (#89235) üzenetére


Tamás9x
őstag

igy lett a 3000ft-os gorgobol 100+ ezer forintos tuningkitt... Meg rengetrg feleslegesen megvasarolt cucc. :D A regi szep idok :D

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#89238) Woodslave válasza macilaci78 (#89236) üzenetére


Woodslave
nagyúr

tudom csak gondoltam felkészítenek itt lelkileg ;] :D

"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá

(#89239) Zoli bácsi


Zoli bácsi
őstag

Gondolkodtam valamin a tank védelmére, tankpad vagy fólia. Ezres szervizen is a fóliát javasolta a szerelő. Ma délutánra kaptam időpontot fóliásnál, szabálytalanul sisak nélkül átrotyogtattam..3 háznyira van a fóliás. :D
Fizettem 6 ezer forintot, nem sokallom, a tankpad többe került volna. Fekete fólia került csak az alsó részre, a mester eltávolított 2 kis gyári matricát is.
Így néz ki. Ennyire nem volt látványos az elkülönülés, de mondta a mester hogy leszedte a régi vax réteget fóliázás előtt, de átkenhetem nyugodtan, mehet a fóliának is.
Lehet nem volt jó ötlet, mert a fólia széle így látványosan elkülönül, eddig alig látszott. Mindegy, egy perc alatt eltávolítható, és véd, azt a részt is, ahova a tanksapkát felhajtva a kulcsok a tankra csapódnak.
Ha valakit érdekel ilyen beavatkozás. Kőfelverődés elleni fólia.
Csillog mint a Salamon....... töke, mondjuk ki, mert töklámpásra utal a mondás, nem mondtam csúnyát. :P

Én itt csináltattam, de minden városban van már szerintem ilyen szakember.: [link]

(#89240) FeniX- válasza Zoli bácsi (#89239) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Nagyon jól néz ki!!

(#89241) FeniX- válasza FeniX- (#89187) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Előzm.:
"Valamelyikőtök tapasztalt már olyat, hogy 55-ös tempónál 5. fokozatban nem tudok folyamatosan haladni, hanem mintha picit rángatna a motor? Mintha kicsit nagyobb gáz kéne neki."

Megfigyeltem a jelenséget. Minden fokozatban, 4000-es fordulat környékén van.
Valamint ma állítottam lánc-feszességet és ha elengedem a gázt és motorfékkel gurulok, borzasztóan nagy karistolódó hangot hallok.
Kipróbáltam, hogyha középállványra teszem a motort és úgy felváltok 3.-ba, és játszok a gázzal, nem történik semmi, csak ha rajta ülök. ;-D

(#89242) #TOTTI válasza Honda567 (#89230) üzenetére


#TOTTI
őstag

Nekem levegős mina+leo tt+stage6 betét 90-es alatt fulladt, 12 és 17,5-ös karbiban is. Min. 90 sztem.

Más: így állok, hajtóműolaj, hűtőközeg + bilincsek, üa. Csövek cseréje után indítható lesz (remélem). Minden tiszta, fékfolyadék új. Még hajtás és új szíj érkezik. Főtengely, henger gyári. Ma bepréselték a szilenteket is ahova kellett.

[ Szerkesztve ]

(#89243) macilaci78 válasza #TOTTI (#89242) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Túl gyorsan haladsz fele, télen meg unatkozni fogsz. ;]

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#89244) macilaci78


macilaci78
nagyúr

A minap a kiskörúton egy rolleres mellé csorogtam a lámpánál. Kérdeztem, mennyit megy?
95 km/h. Mennyi?! Hát 100 van írva a könyvébe, de neki csak 95 jött eddig össze, de akkor már nagyon zabálja az akkut. De egy haverja alatt ugyanez a típus megfutotta a 110-et is. Mindezt 3 lámpánál vátakozva trécseltük.
Van, hogy egy keréken indul, ha nagyon siet ...

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#89245) Zoli bácsi válasza FeniX- (#89241) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

"Valamint ma állítottam lánc-feszességet és ha elengedem a gázt és motorfékkel gurulok, borzasztóan nagy karistolódó hangot hallok."
Figyelj oda, nem feszítetted meg túlságosan a láncot? Akkor hangos lesz, meg ugye feszül, idő előtt tönkremennek az alkatrészek. Terhelve kell beállítani a feszességet, ezt úgyis tudod gondolom, nem az első motorod. Csak az ember sokszor figyelmetlen. :)

macilaci78: Ma én is elmentem egy ilyen "rollerszörny" mellett. Valami széles, nagykerekű elektromos jószág volt, ment mint golyó. :)
Motorozgattam estefele, neki való idő volt. Érdekes, hogy tohonyának érzem a motort, úgy érzem hogy egy 125-ös odavágna neki gyorsulásnál. Aztán ha kifordulok valaki után a kereszteződésben, egyszerre utolérem, meg a lámpáktól indulva sem gyorsul le senki. Lehet hogy szubjektív érzés ez a tohonyaság, mivel nincs pörgés, nincs fordulat, az ember lomhábbnak érzi. :U

(#89246) KTMHobby3 válasza macilaci78 (#89244) üzenetére


KTMHobby3
tag

Az az Ő döntése, ha ilyent választ. Ha jól érzi magát rajta, akkor semmi baj. Mindig vannak, akik kísérleteznek. Amíg nincs baj, addig minden OK. Én kívánom neki hogy sokáig menjen vele.

(#89247) Honda567 válasza #TOTTI (#89242) üzenetére


Honda567
junior tag

Nekem 17,5 Dellorto van rajta nem tudom most milyen megnézem szerintem 85körüli Leo TT volt rajta, most cseréltem le a Tecnigas-ra.
Idomok is lesznek festve a motoron?

(#89248) #TOTTI válasza Honda567 (#89247) üzenetére


#TOTTI
őstag

Igen, és én szeretném csinálni.

(#89249) macilaci78 válasza KTMHobby3 (#89246) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Egyszer 75-ig kigurultam a robogóval Budaörsről lefelé, de ott már szitált az eleje, remegett a váz, hangos is volt. Féltem, na. :N Messze nem volt stabil, pedig nagyobb kerekek, nagyobb tengelytáv, értelmesebb villaszög és csillapítás.
Amúgy a kerékpársávon kerülgette az úthibákat és kb a robogós futárok tempójával ment.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#89250) FeniX- válasza Zoli bácsi (#89245) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Igen-igen, egy próbakör után még visszaálltam, hogy visszalazítsak rajta, mert túl feszesre sikeredett. Általában meg szoktam várni, míg a láncnak már lesz egy kis "hasa" és megfelelően laza, hogy tudjak állítani és olyankor is csak keveset szoktam, hogy ne legyen túl feszes. Fene tudja.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.