Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Sirus86:] Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
macilaci78
nagyúr
Akkor a legtöbb robogón el fogsz férni. Sőt, a nagyobbak lehet, kényelmetlenek is lesznek.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Zoli bácsi
őstag
Azt számold bele, hogy ennyiből ha motort veszel, kell egy szerviz, valószínű eladás előtt senki nem fog mindent megcsináltatni, szóval egy szíj, fékbetétek, fékolaj, olaj, szűrők cseréje....Ezek befigyel(het)nek.
Tudom, hogy nem sokan osztják a véleményem, de én letenném a rászánt összeget, aztán vennék föl valami minimális hitelt, és vennék egy új, most éppen akciós Keewayt. [link]
Én mindenképp jobb ötletnek tartom, mint egy tizen..huszon éves, bizonytalan előéletű használt motort. Persze, csodák vannak, lehet megkímélt, karbantartott robogót venni, de ki kell lesni.
Részemről vagy az előbb ajánlottat javasolnám, vagy ha már használt, akkor egy nagykerekű 2T gépet vennék, egy Liberty-t, Scarabeot......Minarelli blokkos, azt hiszem, de kisegítenek a többiek ha hülyeséget mondtam. Van hozzá minden, egy motorgenerál sem drága. Egyszerűbb, mint a 4T, rövid távon a fogyasztás különbség sem akkora probléma.
4T motor, főleg a japán, ha bele kell nyúlni, azért zsebbenyúlós a dolog.
hucsikoi
aktív tag
Teljesen jogos, erre nem is gondoltam, pedig úgy szokott lenni, ahogy írtad.
Új vásárlásában nem gondolkodom, annyi pénzt nem szeretnék kiadni érte.
Egyelőre még a keresgélés elején vagyok, nézegetek, olvasgatok, kérdezősködöm, aztán meglátjuk.
Köszönöm, nagyon hasznos volt számomra, amit írtál.
FeniX-
aktív tag
Esetleg elektromos bringa, vagy roller?
Ennél egy picivel drágábban újat kapsz és garantáltan a napi 2x 6 km nem okoz neki gondot.
hucsikoi
aktív tag
Nem is tudom. Elgondolkodtató. Mennyire bírják az emelkedőket? Felénk nem a távolság a gond, hanem a terepviszonyok. Eddig kerékpárral jártam, de kezd megterhelő lenni a sok emelkedő. Napi 2X3 Km a táv.
FeniX-
aktív tag
Hát, ez jó kérdés. Ennek utána kell nézni. Ezek a "pálcika" rollerek az ilyen 10-15%-os emelkedőket azért bírják.
Nekem egy közepes hatótávú segway-em van, az kb. 10 km-t bír itt az emelkedőkön. (mókás, de bp 17. kerülete is minden fele emelkedős)
De itt nem akarom reklámozni, nézz szét az e-roller topicban. Lehet keresni is, hátha találsz hasznos beszámolókat.
hucsikoi
aktív tag
Köszönöm, oda is benézek.
[ Szerkesztve ]
(#90608) macilaci78 válasza Zoli bácsi (#90602) üzenetére
macilaci78
nagyúr
valószínű eladás előtt senki nem fog mindent megcsináltatni - szerintem sem. Unikornis vagyok...
Az 4T 50ccm dinamikája, khm... Viszont tény, hogy új gép várhatóan kevesebb nyűgöt jelent, mint egy 10-20 éves, akármennyire karbantartott használt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
macilaci78
nagyúr
Valami Balaton melletti sporthotelben próbáltam ki egy Bosch pedelec rásegítéses bringát kíváncsiságból. Ellenszélben, emelkedőn is sokat segít, de tekerni ezt is kell.
Nekem a munkábajárás 9 km egy irányba, ugyanúgy megizzadnék ezen a távon, mint a hagyományos bringával.
Amúgy az elektromos kerékpár valid lépés a sima után: marad mozgás, csak segítséggel. A robogó ezt egy az egyben elveszi.
Konkrétan forgalmi akadály vagyok emelkedőn, egy hídra felmenve is csak kb 40-ig tudok gyorsulni. Mondjuk, kétszer akkora vagyok, mint te. De van olyan budai utca, ahol az utazósebességem 20-25 km/h nyélgázon. Ugyanott az Sh300 könnyen tartja a megengedett 50-et és sík terephez képest moderáltan, de gyorsul.
Mikor Szegeden laktam, 3 km-re cipőt vettem. Annyi volt lesétálni, mintha épp lekéstem volna buszt és nem lopják, mint a biciklit.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
hucsikoi
aktív tag
Eddig én is bicajjal jártam dolgozni, de szeretnék váltani. Nem leszek fiatalabb és sajnos egy betegség is nehezíti a dolgom.
Ezek szerint annyi pénzből nem fog összejöni, amennyit rászántam, mert az 50ccm kevés lenne.
Mivel szeretek bicajozni, lehet szétnézek azon a piacon is. Most egy full egyszerű MTB-m van, lehet megérné egy komolyabb bringát megvenni, azzal könnyebben tudnék boldogulni, bár az sem olcsó.
macilaci78
nagyúr
Az 50-es kategória tervezett legnagyobb sebessége 45 km/h, kresz szerint a megengedett legnagyobb sebessége pedig 40 km/h. Ezt mind tudja sík terepen.
A négyüteműek nem sokkal tudnak többet gyári állapotukban (folytások eltávolítása utáni állapot), de a kétüteműektől egy átlagos termetű motoroso alatt az 50-60 km/h közötti utazósebesség elvárható.
Amíg Szegeden laktam, nem volt gond, gyakorlatilag a két hidat leszámítva semmi gond nem volt, de az egyik hídon 30-as tábla, a másikon 2*2 sáv és a 15 évvel ezelőtti forgalom.
Azért írtam a budai emelkedőket, mert ezeket ismerem. A Balaton déli partja ha hullámos is, azért az egy szusszra megtehető szintemelledéd kevesebb.
Ha van lehetőséged, próbálj ki egyet-kettőt. Kölcsönzős bringa, robogó is van bőven Budapesten. Hátha feléd is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
hucsikoi
aktív tag
A 40km/h nekem bőven elég, kinőttem már a száguldozós korszakomból. Én sokáig debrecenben laktam, ott sem volt gond a szintkülönbséggel. Itt viszont más a helyzet, ha megyek melózni meg kell kerülni a hegyet és van pár combos emelkedő. Buda egyik részére (Háros, Dézsmaház utca) szoktunk járni barátokhoz, azt nagyjából ismerem. Nálunk is hasonló a helyzet.
Sajnos ismerősi körben nem tudok senkinek sem robogót. Biciklit azt tudom, hogy lehet kölcsönözni, de robogóról nem tudok. Tudod, ami Budapesten alap, az itt nálunk csak egy szzép álom.
FeniX-
aktív tag
Tavaly ősszel vettem egy 2 kilós dekatlonos bicajt, ezt a riverside 500-ast.
Nagyon szeretem, de 3000 km után összekoptak a középső fogaskerekek és a lánc is megnyúlt már.
...
hucsikoi
aktív tag
Akkor te nem kispályás vagy. 3000km te jó ég! Nekem biztosan kellene hozzá vagy hat év.
Ami nekem van egy snassz, mezei alap Neuzer kb 10 éves, de semmi baja, csak én öregszem. Gondolom, hogy nem egy korosztály vagyunk. Én a hatvanadik évemet taposom. Szóval én biztos nem vágnám csapágyasra egy fél év alatt.
FeniX-
aktív tag
Ezzel inkább azt akartam érzékeltetni, hogy mennyire silány egy mostani új bicaj egy 10-15+ éveshez képest.. (sajnos, mert tök drága!)
hucsikoi
aktív tag
Igen, sajnos manapság minden így készül. Ezzel együtt kell élnünk.
NYPD
aktív tag
Valaki nem ismer esetleg megbízható szerelőt a 14. kerületben, aki foglalkozik 50-esekkel is (és mondjuk nem kéri el a gatyámat is munkadíjra)? Lehet, hogy elvinném máshoz is átnézetni ezt a romhalmazt..
Honda567
junior tag
Fekvő hengeres minarelli Neos ventilátor burkolata el fér vajon ettől a kipufogótól szerintetek?
macilaci78
nagyúr
Akkor az 50-essel nem leszel kisegítve.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
macilaci78
nagyúr
Rálocsolsz 60-80 ezret, monoblok, két normális tányérgarnitúra és egy lánc...
Én is ezt csináltam egy Németországból rendelt bringával. Pontosabban nekem monoblok, pedálok, első tányérok és komplett hátsó kerék kellett. Alig volt 10 km a bringában.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
macilaci78
nagyúr
Én a XIV-ből Budafokra hordom. Jó a ezerelő, nem is szívom a fogam miatta és egy öreg Transporterrel hozza, viszi, ha kell. Villamosmegállótól 300 méterre lakik és kerülőúton nem is kell hegyet mászni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Voice24
őstag
Hali!
Ismerős kérésére kutakodok, használtam a keresőt, de nem találtam rá választ.
Vett egy elektromos robogót, 900 w-os és 24 km/h a maximális gyári sebessége papírokkal igazolva. De nem biztos benne, hogy jogosítvány nélkül vezetheti-e. Én tegnap este óta kutatok a neten, de találni mind a két válaszra, tehát az igenre és a nemre is találatokat. Ami érdekes, hogy ahol azt fejtik ki, miért vezethető (AM) jogsi nélkül, legtöbb helyen írnak jogszabályi hivatkozásokat, míg azok az oldalak, ahol csak leírják, hogy a KRESZ szerint nincs jogosítvány nélkül vezethető robogó, ott már nem. Én amit találtam, és amire több oldal is hivatkozik, valami kormányrendelet, ami a jogosítványokat szabályozza, és annak melléklete kivételként jelzi a 25 km/h végsebességet el nem érő robogókat.
Tudja valaki, mi a valóság, mi az igazság, vagy ez is egy szabályozatlan terület, amire még mindig nem volt ideje kormányunknak?
macilaci78
nagyúr
Csak tippelek, de...
A KRESZ pontosan meghatározza, hogy mi tekintendő kerékpárnak, így minden kérdésnél elsősorban a jogszabályi definícióból kell kiindulni. Eszerint a kerékpár olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti. A kerékpáron a kerékpárt nem hajtó személy is szállítható erre alkalmas ülésen, a kerékpáron továbbá utánfutó vontatására alkalmas berendezés helyezhető el.
Vagyis akkor bicikli a kerékpár, ha
- van rajta pedál, hogy hajtani tudd
- legfeljebb 300W-os motor segíti a haladást
Ismerős gépe 3× erősebb villanymotorral van szerelve és ha tippelnem kellene, nincs rajta pedál.
Másfelől az smkp definíciója: A KöHÉM rendelet értelmében megállapítható, hogy az a jármű felel meg a kétkerekű segédmotoros kerékpár (L1e kategória) feltételeinek, amelynek a tervezett sebessége nem nagyobb, mint 45 km/h és a motor teljesítménye nem nagyobb 4 kW-nál.
Ez kb olyan, mint a 125-ös robogó 50-esként való használata, amit úgy kell érteni, hogy rendszám, biztosítás, esetleg jogsi nélkül használnak, mintha az teljesen rendben lenne.
Nem valószínű, hogy egy rendőr valaha is le fog inteni valakit egy max 24 km/h-val száguldó elektromos eszközzel és meg fogja büntetni, mert nincs se jogsija, se sisakja, se biztosítása. Szerintem ha kerékpárként kerékpáros módjára használja és nem úgy, ahogy azt a rolleres, biciklis futároktól láthatjuk Budapesten, akkor nem lesz gondja vele.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Voice24
őstag
Köszi, de ahogy írtam, erre is, meg arra is találni hivatkozásokat, pl: [link]
Kötelező és sisak ezekre is kell amúgy.
hucsikoi
aktív tag
Igen, én is így látom. Olvasgattam picit és magam is erre jutottam. Sajnos az elektromos "ketyerékkel" sem vagyok előrébb, mert egy olyan teljesítményű, mint ami nekem jó lenne aranyáron mérik.
Nincs más, marad a bicikli.
Mindenesetre köszönöm a sok segítséget, amit kaptam tőletek.
Honda567
junior tag
2t olajba melyik márka az ami nem füstöl nagyon?
Most elf-et használok félszintetikus kabátom is be járja annyira büdös a füstje.
Debilon
addikt
Nekem anno a repsol bevált, igaz a motor keverte magának
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
Honda567
junior tag
Ez is keveri Olajtartályba öntöm, Tankoláskor egy kupaknyit szoktam a benzinbe rakni.
[ Szerkesztve ]
macilaci78
nagyúr
Mi lenne, ha a környéken illetékes rendőrségen kérdeznétek meg? Gondolom, ezzel a járgánnyal messzire nem mentek el, így első sorban a helyi erők véleménye számít.
Vélemény, mert mint tudjuk, a jogértelmezés is vélemény.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
macilaci78
nagyúr
Nem értem. Most olajtartályba rakod az olajat és ezen felül a benzinbe is?
Ha sok az olaj, az többféle bajt is indukálhat: nem ég el teljesen és a kipufogóba is jut belőle, illetve füstöl.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Honda567
junior tag
Tankoláskor 1kupaknyit szoktam a benzinbe tenni szerelő mondta hogy tegyek mert ha tönkre megy az olaj pumpa akkor így még a motornak nem lesz baja.
Hidegen fullad karbi állítás baja van most fogom szerelőnek elvinni, 90es körüli fő fúvóka van benne taiwani 70es henger, giannelli extra V2. Mikor be melegszik elég lomha a gyorsulás, szerintem sokat kap valószínű nem fog annyira füstölni a beállítás után.
Zoli bácsi
őstag
Háát..Szerintem egy kupak (Már ha olajos flakon kupakjáról beszélünk) olaj egy tankba nem sok vizet zavar, attól még beáll a 2T motor.
Én azért teszek a 4T motor üzemanyagához tél előtt 1-2 kupakkal, mert a jó minőségű 2T olaj stabilizálja a benzint egy kissé.
Bajt nem csinálsz azzal az egy kupakkal, füstölni nem emiatt fog. de a kenésben igazából nem segít.
Ha biztosra akarsz menni, kösd ki az olajpumpát, és keverj 1:50 keveréket.
Honda567
junior tag
Nem kötöm ki az olajpumpát, jól működik meg kényelmesebb keveri magának.
Elviszem szerelőnek mert hidegen fullad karbi baja van úgy néz ki.
FeniX-
aktív tag
Esetleg azért nézz szét a használt dolgok közt is. Szoktam látni alig használt neuzer e-zagon elektromos bicajokat két kiló környékén. Ez a belépő szint, de ilyen kicsi távokra bőven bármire jó neked.
hucsikoi
aktív tag
Nem a távolsággal van a gond, hanem a terepviszonyokkal. E-bicaj nincs senkinek az ismerőseim között. Viszont van egy ismerősöm, aki nemrég vett normál bringát, ha jól emlékszem 2kiló körül. Elkérem tőle és kipróbálom. Aztán meglátjuk.
nod1
csendes tag
Ket kilo kornyeken kapsz nagykereku, ketutemu robogot, aminek ha jo a motorja meg sokaig elmegy. Nem mondom, hogy nem kell ra kolteni, de hasznalati erteke sokkal tobb mint egy biciklinek. Pl. lehet vele csomagot szallitani, nem izzadtan ersz be vele meloba, es idojarasallo (bringahoz kepest). Csak gondoltam kepviselje valaki a masik oldalt is, ha mar alapvetoen egy robogos-kismotoros forumon vagyunk.
En most egy honapot kenyszerbol Joggal toltam a tel kellos kozepen, szoval ezert javaslom inkabb a nagykereket, ha rossz az ut.
Viszont ha max. 250 a keret, akkor neccesen, szervizelessel egyutt szinte egyaltalan nem fog beleferni a keretedbe az, hogy egy husz eves robogot rendberakj. Szoval tenyleg marad a bicikli.
nod1
csendes tag
Meg annyit megprobalhatsz, hogy leveszed a harangot, es megnezed a kuplungpofan, hogy a harom felfekvo reteg nincs e megegve, hogy kopott be. Ezen lehet segiteni, ha leheletvekonyan megcsisszantod, vagy ott azokon a reszeken ahol nem megfeleloen erintkezik a harang belso feluletevel.
hucsikoi
aktív tag
Teljesen egyet tudok veled érteni. Két választásom van. Vagy megpróbálok még egy kis pénzt keríteni, vagy, ahogy írtad is, marad a bicikli.
Zoli bácsi
őstag
Na, mentem egy kört, 20km-t. Jó volt, bár Lébénybe inkább kocsival mentem, azért ez a 12 fok még hűvös volt motoros ruha nélkül. Ha lett volna legalább 16 fok, motorral megyek. Így kerültem egyet, jól megfázott a térdem, aztán járművet cseréltem....
Ja, tipp, kivirágzott a Lébényi erdő.
Bár szerintem a Csáfordi (Csáfordjánosfa) tőzikés is virágzik, oda hétvégén nem megyek, sokan vannak. Csak kicsit vagyok antiszoc....... Hétközben azt is megnézem.
Csak adok tippeket, ha csavarogni akartok.
Lébényi erdő:
Röfögő, végleg bekerült az aksi, fölszereltem a tükröket. Nem vagyok rá büszke, de még mindig nem érzem rajt a sebességet, mert nincs fordulat, tekertem lakott területen 90-el, ötödikben szinte észrevétlenül ott van. Persze korrigáltam, mikor rájöttem.
FeniX-
aktív tag
Nekem a kipufogó tetszik a legjobban!
zombei
aktív tag
Ha nincs normális gatyád akkor vegyél egy térd védőt, nekem is Shox neoprén van, a szél ellen feltétlen jól jön. Én nélküle már el se indulok. (Farmer, meg eső ruha alatt már estem is vele, és térdem nem is éreztem utána, mondjuk csak eső ruha szakadt ki, a farmer nem, olyan sokat nem csúsztam. )
Zoli bácsi
őstag
Nekem is bejön, nem krómozott, nem festett, sima rozsdamentes acél. Meg a kínaiak odafigyelnek a hangra is, persze 2024-ben egy hosszú löketű motor hangja is eléggé ritka. Főleg az idősebb korosztály kapja oda a fejét az utcán, szerintem hasonló lehetett a 4T 250-es Simson hangja.
Kijött a QJ motor gyakorlatilag ugyanezzel a géppel, csak 500ccm. [link]
Piszkálja a csőröm a kb 20%-al több paci, meg (inkább) a nyomaték. Bár szerintem a Benelli jobban néz ki, meg ami a lényeg, itt a szerviz Sopronban.
Beállt szépen a gép, óramű a pöfögése, megszűnt az újkori ingadozás alapjáraton. Alapjáraton kiengedve a kuplungot elindul a bojler testemmel....Emelkedő, szél nem ellenség többé.
Rohadjon meg a fogyasztás, nekem többet ennél kevesebb hengerűrtartalom nem lesz.....
Szerk: zombei, közben írtál: Mamának már mondtam, közeledő névnapom alkalmából (Gyengébbeknek, nőnapkor van.) egy motoros ruházati bolt látogatását kérem. Egy alap ruha szettet veszek szezonra. Egy motoros farmer, térdvédővel szerepel a tervben.
[ Szerkesztve ]
macilaci78
nagyúr
Na, bekerült az Sh-ba a kaputávirányító is. [kép] [kép]
Az óracsoport fölé akartam tenni, de nagyjából fél óra után feladtam, hogy le tudjam szedni a fejidomot.
Ilyen gombok, téli kesztyűben is használható, vízmentes. A világítása 12V-ról megy, az egyik kék, a másik zöld. Ezt még be kell kötni. 16 mm-es átmérőt mértem tolómérővel, a lépcsős fúrón pont van 16-os méret is, de az egyik gombot gumikalapáccsal kellett beütnöm. Örülök, hogy bent van, nagyon kényelmetlen a távirányítót kesztyűben keresni, kezelni. Még úgy is, hogy a gombok alatti kis tárolóba tettem.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
nyogo83
Topikgazda
Baro.
Hogy sikerul megszokni a BWS-hez kepest?
NYPD
aktív tag
Az ötlet jó, viszont a szerelőt nem úszom meg, sajnos nincs ütvecsavarozóm. Parkside valamilyet majd szeretnék valamikor beszerezni, mindenki, melyik típus lenne ajánlott? Akksis megoldás érdekelne. Amennyi videót meg ahányszor láttam már szétszedve ezt a majom motort, lassan már inkább magamnak csinálnám a hajtás karbantartást is.
[ Szerkesztve ]
zombei
aktív tag
Szerintem X20V-s sima leszedi már.
macilaci78
nagyúr
Teljesen másik kávéház. 30 ló, 16" kerekek, tol, mint egy mozdony. Ma a bruttóba munkábajárási idő volt annyi, mint a BWS-sel a nettó. Ugyanúgy 30 perc, de ebbe belefért otthon még indulás előtt a WC, egy pohár víz, hogy felöltözök, stb. Konkrétan kaputól kapuig szerintem 20 percen belül voltam. Észnél kell lenni, mert van benne erő és csábít is. Gyorsításkor elkönnyül az eleje, nagy gázzal nem szabad kikanyarodni a mellékutcából.
A lassú manővert szokni kell, motorfékkel lassulva 20 km/h-nál old a kuplung és szabadon gurul. A stabil gáz, stabil fék használatát meg kell tanulni. Az A jogsi oktatáson nem volt rá szükségem, anélkül is ment minden.
Még az új gumikat várom és egy alapszerviz kell, ez egyszerre fog megtörténni.
Úgy számoltam, hogy fogyasztásban nem nyertem vele, mondjuk, nem is a takarékosság jegyben telt a múlt hét. Lényegesen kisebb gyorsulás elég az autók közlekedésben.
A BWS 72 kg, ez meg 170 kg. Markáns különbség, de menet közben már nem veszem észre. Inkább toláskor, nameg megszoktam a BWS-nél, hogy sztenderre állítva forgatom irányba. Viszont visszaülni a BWS-re nem akaródzik. Az SH-val eszembe se jut kimenni a külső sávba, a BWS-sel eszembe se jut bemenni a belsőbe.
A tükrökkel ugyan nem látok magam mögé, de kellően szélesen látok oldalra. Ilyen szempontból jobb a BWS-től. A műszeregység jobban kiesik a periférikus látásomból, lejjebb kell néznem, nem tudok az útra és a műszeregységre is figyelni. Az indexrelé nem kattog, hiányzik. Az üléspozíció kényelmes, de a lábtér nincs olyan hosszú, mint a BWS-en. A BWS-en egy félhold alakú, az SH-n viszont elöl nem konvex, hanem konkáv az ív és nem tudom egymás mellé tenni a lábfejem. Plexi nincs, de derék alatt jobb a szélvédelem, de a térdem így is kapott a szombati kis esőből.
Az ülés alatti csomagtartó szart sem ér. Pár alapvető dolog (eü-csomag, lánc, útmutató, szerszámkészlet, üléstakaró) mellett talán a térdvédő és egy pár kesztyű elfér benne. A hátsó doboz ér valamit, de a konzol elvileg csak 3 kg-ig terhelhető, hiába írják, hogy a doboz 9 kilós. A megszokott hátizsákom széles a dobozhoz, eggyel kisebbet kell hordjak, amiből vastagságra kettő is elférne.
Majd egy robogós tanfolyamra befizetek.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
macilaci78
nagyúr
Én egy régről meglévő kompresszorhoz vettem Lidl-ös légkulcsot.
18-20V körüli Performance gépet szabad venni a Lidl-ben. Sajna nemrég volt akcióban, Karácsony körül. Tippre egy darabig nem lesz.
Ha sürgős, akkor Einhell háza táján nézz szét.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
NYPD
aktív tag
Köszi, zombei neked is. Egyelőre nem sürgős, a csavarozómat is ott vettem még tavaly akciósan, majd ha lesz akkor körülnézek.
nyogo83
Topikgazda
Akkor van mit megszokni
Ami hirtelen eszembe jut es tudom milyen zavaro tud lenni: most nincs elottem a service manualja, de ha szabvany reles az index, akkor lehet kapni csipogos/kattogos index relet, amit csak ugy plug and play a regi helyere kell dugni.