Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
b_g_v2
csendes tag
Hű Skacok! Köszi szépen a véleményeket, nagyon hasznosak. Köszi a pasztázási “pró tippet” is!
Nagyon várom már, hogy neki tudjak kezdeni!
b_g_v2
csendes tag
Volt a YouTube-on videó a fúvóka egyedi méret fúrásról: [link] Hátha érdekes Neked. Pici cinnel eltömíti a lyukat és újra fúrja spec fúró szárral, nagyon kis cuci muci megoldás…
#TOTTI
őstag
Már vettem 94-est, be is tettem, annyival erősebb lett +1000 fordulat, ugyanazon a hangoláson, hogy be kellett tegyek egy erősebb (fehér malossi) kontrasztot, így is 6,9 grammon vagyok a görgőkkel, de 9000 felett forgott kb. 20 méteres teszten. Most ugyan már nem tudtam próbálni a kontraszt csere után, de bízom benne bemegy 9000 alá, ha nem akkor még nehezebb görgő kell. [kép] A henger kipufogó nyílása kicsit ki van marva a polini corsára hajazva, remélem azzel nem lett elrontva.
b_g_v2
csendes tag
Majd egyszer én is eljutok odáig hogy legyen stabil 8-9k fordulat, majd egyszer…
KTMHobby3
tag
Alut nem is kell, se hengertalphoz, se hengerfejhez, mert lágy anyag a vas hengerhez képest.
KTMHobby3
tag
Én sok főfúvókát csináltam már, akár 1 század mm-es értékkel. Közönséges varrótűket használtam, amiket mikrométerrel megmérve használtam a bővítéshez. Kézi mini fúrógépbe fogva bővítettem a lyukat. Egyszerű és olcsó megoldás.
#TOTTI
őstag
Fordulat visszament 8400-ra a kontraszttól, gyorsulás brutál nyomatékos. Végsebesség sík úton GPS 97km/h, de szegény még mindig nyélen, viszont most pihentetem, nyárra kb jó lesz így. [kép]
#TOTTI
őstag
Még egy gyorsulással fárasztanálak titeket, igyekeztem egyenesen mérni. [kép] Speed Logic Lite appal mértem. 6 fok volt, szegenyen járt, de ennyi kínzás most belefért.
Zizmand
aktív tag
Jó ez a Speed Logic app, én is mindig ezt használom mérésre, de nekem ilyen szép számok nem jönnek össze.
Jellemzően csak read onlyban vagyok jelen a topikban, újdonság nekem a 2T robogózás, de a hozzászólásaidból rengeteget tanultam idáig.
Nekem egy rövid Minarelli blokkos 3KJ Jogom van. Olyan kérdésem lenne, hogy a variátor görgőket, csúszkákat, csapszeget érdemes zsírozni, vagy nem szükséges? A főtengely és a csapágyak állapotát lehet valahogyan ellenőrizni?
Már korábban kifújás nyomokat láttam a hengerfejtömítésnél, így most karácsonykor lehúztam a hengert a blokkról + lebontottam a főtengely variátor és gyújtás oldalát is. A főtengely nem lötyög egyik irányba sem, szépen lehet forgatni és hajtókarnak sincsen holtjátéka. Ez jónak tekinthető?
Kíváncsiságból a főtengely szimeringekre is ránéztem, milyen állapotban vannak. Egy éve cseréltem, valami noname 300 forintos szimeringekre, (csak ezt tudtam gyorsan szerezni) de hibátlan állapotban vannak még.
#TOTTI
őstag
Köszi. Zsirozni semmiképp, én inkább féktisztítóval letisztítás és a porszárazra törlés híve vagyok. Van vario amit kell, de a tied nem ilyen. Ha könnyen forog a főtengely, nem ad surlódó hangot, nincs lötyögése akkor jó, hajtókar pedig ha teljesen kinn van meg lehet kézzel koccintani, ha nem csörren nagyot ez is oké. Ha már szétszedted, esetleg csapszeg zégert, tűgörgőt, meg henger tömítést cserélhetsz, ha a henger amúgy rendben is van. Arra figyelj, hogy átlósan és nyomatékra húzd meg (10-15nm), mert melegen tágul, nem jó ha túl van tépve. Szimering pedig jól ellenőrizhető, látnál kis könnyezést ha lenne gond.
Száraz variátoroknál egyedül a stage6 görgő képez kivételt amit nagyon vékonyan be kell kenni a hozzá mellékelt zsírral. De ezt is csak nagyon vékonyan szabad.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Zizmand
aktív tag
+ sityupityu köszi a segítséget.
Szuper, akkor jól gondoltam, hogy nem kell zsírozni, eddig egyedül a csapszeget zsíroztam nagyon finoman, de akkor azt is hagyom, ha nem szükséges. Ha a szimering elkezd könnyezni rögtön cserélem majd mind a két oldalon, már itt van a polcon a tartalék Corteco.
A hengert és a dugattyút a korábbi javaslatod szerint próbáltam beállítani, így sikerült elérni, hogy az alsó holtponton a dugattyú teteje pontosan a beömlők vonalában van. Préstávot nem tudtam ellenőrizni, de szinte biztos, hogy sok volt. 0,53 mm alu tömítés helyett, ideiglenesen egy sörösdobozból (0,16 mm) vágtam ki hengerfejtömítést. Működni látszik a dolog, mert sehol nem fúj ki és jól is megy a motor. Ennek ellenére hamrosan megint szét fogom szedni, mert a dugattyún és a hengeren is vannak csúnya húzás nyomok, ezért, vagy fúratnom kell majd + új dugattyú, vagy komplett hengerszettet cserélnem. Gyári Yamaha henger + hengerfej van rajta, 40,75 a hengerfurat átmérővel. (Házilag próbáltam mérni, ezért nem 100% pontos az adat.)
A gyűrűhézag rendben van, kompressziót megmérni sajnos nem tudom, de lehet még benne valamennyi, mert hidegen - melegen első rúgásra indul.
[ Szerkesztve ]
Debilon
addikt
berúgó szerkezet csere után a szett-ben kapott rugó nem tekeri vissza a racsnit
kézzel le tudom nyomni, hajtja is a motort, rendesen megy, csak nem tér vissza alaphelyzetbe és kézzel sem tudom "visszahúzni"
mit kellene még átnéznem újra?
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
#TOTTI
őstag
Fotót csinálsz róla? Könnyen össze raktad? Mert ezt csak nehezen és óvatosan lehet!
Debilon
addikt
Képet sajnos csak pénteken tudok csinálni
Hát igen, kuzdos volt a rugot beakasztani
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
b_g_v2
csendes tag
Brutál, nagyon jó!
varrótű, jó ötlet!
b_g_v2
csendes tag
erőssebb kontrasztól alacsonyabb fordulat? nekem pont fordítva volt... érdekes
re préstávolság és dugó alsó ponti helyzet, szétszedtem a hengert, raktam alá, kapaszkodj, 4db papír talptömítést csak tesztnek, kb 2.2mm. íme: [link] [link]
Mielőtt tovább mennék, kérekszépen egy szakértői OKét vagy nem OKét.
Most a dugó teteje van kb szintben a beömlőkkel és a dugó széle pedig a kiömlővel.
köszi előre is.
#TOTTI
őstag
A dugó jónak tűnik, még 1mm kivennék talán, de várj meg más véleményt is. Igen erősebb lett a kontraszt, de a görgőt is betettem nehezebbet, na meg inkább a szegényes járás és párás levegő miatt is mehetett lejjebb. Ami eddig volt polini 22kg amit betettem malossi 26kg, de ugye ez a teljes összenyomás ereje, a rugónak van összenyomási karaktere is, ezt is csak a próba adja meg. Most épp a fehér a jobb, nyáron a keket éreztem jobbnak, de azóta erősebb is lett.
b_g_v2
csendes tag
dugó téma: ha 1mm-et kiveszek akkor kb a beömlővel egyvonalba lesz a dugó pereme, viszont be fog lógni a kiömlő nyílásába. A beömlőnél talán ez nem gond, de nem gond a kiömlőnél a belógás? A kép még 1x, ha bárki beszállna az ötletelésbe: [link]
furdulatszám téma: áh értem, a görgő is nehezebb lett, az magyarázza a rejtélyt
[ Szerkesztve ]
FeniX-
aktív tag
Halihó, félig-meddig kicsit off: a bicajomra próbálok usb-s powerbankos lámpát fabrikálni és átalakítottam egy hagyományos lámpát, hogy ne AA elemről menjen, hanem az 5v-ról. No, nem is ez a kérdésem, hanem, hogy Ti milyen csatlakozókat szoktatok használni?
Folyton ezekkel szenvedek.
Közösítenem kéne a pluszt, minuszt, de amit egy usb csatlakozóról levágok és szétbontok, azok annyira picurkák, hogy a legtöbbször - még ha be is forrasztom - egy késes saruba, általában kontaktos és ha elfordítom a kormányt, nem érintkezik.
Marha bosszantó, már harmadjára vágom szét újra a kábeleket és próbálok új végeket gyártani.
Az sincs igazán meg, hogy hogy lehetne elegánsan több kimenetet gyártani ezekkel a csatlakozókkal. Pl, hogy két kivezetés legyen mindkét végből, hogy mindkét lámpához eljusson a delej.
Off-off: a kocsit vizsgáztatom + kuplungcsere, most erre megy el a félretett pénz, sajna. :-D
[ Szerkesztve ]
b_g_v2
csendes tag
Modell csatlakozókat ajánlom, azok jól ki vannak már találva és bírják a strapát, pl, [link]
De van az oldalon egy jó pár másik csati, válogass kedvedre
macilaci78
nagyúr
Mi a baj a DC tápcsatival? 5,5/2,1 mm, sima szabvány. Vagy vízmentes kell?
De igen, XT60, T-deans, Tamiya is jó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
#TOTTI
őstag
Az úgy kb. jó is. Kifelé sztem nem gond, befelé ne ütközzön a dugóba, áramlásnak ne legyen akadálya.
FeniX-
aktív tag
Hali, köszönöm, megnézem ezeket. (Nem nagyon ismertem a csatlakozó szabványokat)
b_g_v2
csendes tag
nagy baj nincs vele, teljesen jogos, hacsak az hogy könnyebben szétcsúszik.
b_g_v2
csendes tag
vettem, köszönöm!
macilaci78
nagyúr
Ha nem downhill, akkor nem jön ki a DC tápcsati sem. Sok eszközhöz adnak USB-A → DC tápkábelt, nekem is van a 18650 töltőmhöz. Vennék hozzá egy forrasztható, vagy beépíthető aljzatot a lámpára és gyári kábellel menne ügyesen.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
FeniX-
aktív tag
Még az érdekelne, hogy hogyan lehetne szépen - akár forrasztás nélkül - 1 kivezetésből 2-t csinálni, vagy többet.
oké, itt a bicajnál nem igazán lehet elrejteni a kábeleket, még a legkisebb szigszalagozós csati is hülyén néz ki.
macilaci78
nagyúr
Már a powerbank kinenetére? USB hub?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Madball
csendes tag
Kíváncsiságból rákerestem. Ilyesmire gondolnál? Gyorskötözővel rögzíthető, ha nem használod ledugózható (cserébe nem is olcsó):
optimate-o-110-usb-y-eloszto-kabel-idojarasallo-csatlakozorendszerrel
macilaci78
nagyúr
Nem gondoltam semmire, mert pongyolán tették fel a kérdést.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Zoli bácsi
őstag
Már elnézést, hogy beleszólok a nagyok dolgába....De nincs ez a bicikli lámpa probléma egy kicsit túlbonyolítva..?
Gondolok arra, hogy nálunk asszony biciklijén elemes, ledes lámpa van elől-hátul. 1 évet kibírt egy elemgarnitúrával mindegyik, és ő maga mondja, hogy nem egyszer rajt felejtette a világítást, kollégái kapcsolták le.
Én nem barkácsolnák mindenféle kábeles, powerbankos megoldásokkal, mikor fillérekért egyszerű, vízálló megoldás van a problémára, vagyis a világításra.
Van egy Alis fejlámpám, 2 db 18650-es akkuval, hátul van az aksitartó, és hátrafele bekapcsolható piros fénye van. Előre fele meg 100m-re elvilágít..Ha kell. Biciklire is jó megoldás lehetne. Sima USb kábellel tölthető.
Esetleg egy dinamó...mint régen. Agydinamó azt hiszem húzósabb ár, ezt hagyjuk is.
Azt tudom elképzelni, hogy Fenix kolléga kihívást keres, beütöttek az elvonásos tünetek a krónikus "vashiány" miatt így érthető.
De tök komolyan, asszony Csepel bringája gyárilag elemes lámpákkal van szerelve, teljesen jó, és egy évig ment. Maximum rendelnék AA vagy AAA akkukat bele, (azt sem tudom mivel megy) aztán fél évente tölteném, ha elemen szeretnék spórolni.
Az off offja: Tegnap töltöttem Ignis akkuját, rá is néztem, 2018. 9. havi, lassan mindenképp cserés, de tegnap is hamar csontra töltődött, mondom bírja még. Reggel indulásnál a befecskendező furcsán építette fel a nyomást, aztán a nye-nyeee-nyeeeeeeeee beteges indítási kísérlet már biztossá tette hogy akkunak game over. 1 óra múlva már a belső világítás sem jelzett, mikor ajtót nyitottam. Gondolom cellazárlat.
Szerencse asszony Micrája indult (2 hetente mindegyiket töltögetem, ha nem megy). Délután vettem is akkut, sőt, mivel asszony autójában is ilyen korú az aksi, kialkudtam a kereskedőnél egy "csoportos kedvezményt" aztán 2 db 12V 50AH Electric Power nevű, lánykori nevén Jász akkut vettem. Egyforma akku kell mindegyikbe, elég lenne a 44Ah-s, de nem spórolunk...Ma volt fizetés!
FeniX-
aktív tag
"Azt tudom elképzelni, hogy Fenix kolléga kihívást keres, beütöttek az elvonásos tünetek a krónikus "vashiány" miatt így érthető. " - Na, pontosan ez a helyzet.
Arduinoval (mikrovezérlő) akarok csinálni egy féklámpát is a bicajra, meg egy villogtatót a sima lámpából, szóval mindenképp kell az 5v, plusz a forrasztgatás, csatlakozó készítés. :-D
KTMHobby3
tag
Szia!
Én ezt ugyanígy gondolom. Van egyszerűbb és olcsóbb megoldás. A csatlakozó másodlagos.
Akkuról csak annyit, hogy a drága akku helyett, ami nem bírt ki 2 évet, vettem a legolcsóbb akkut (Power Ride 55 Ah, Szerbia), ennek már több mint 10 éve. Még ma is működik.
FeniX-
aktív tag
Ez csak egy kis barkács projekt, ne vegyetek komolyan.
Igazából örülök neki, hogy mindkét lámpámat 1 akkuról (sima több éves, dekatlonos powerbank) tudok működtetni és nem kell külön kapcsolgatni.
KTMHobby3
tag
Márt hogyne vennénk komolyan. Nem hiszem hogy viccből csináltad. Megcsináltad és ez a lényeg. Gondolom örömmel telt el hogy olyan lett, amit elképzeltél. Hidd el, ezek a kis sikerek fontosak. Én csak abban szerettem volna segíteni, ahogy én csináltam meg a motoromon. Minden csatlakozást forrasztottam és zsugorcsővel szigeteltem. Lámpafejből indul ki minden, ezért nincs szigszalag sehol sem. Csatlakozó csak egy helyen van, az akkunál. Az is csak azért hogy tölteni lehessen külső töltővel.
Arra azért kíváncsi lennék hogy milyen lámpák passzoltak az 5V-os Powerbankhoz?
FeniX-
aktív tag
Vannak kifejezetten olyan bringa lámpák, amiket 5v-ről lehet etetni.
(Amúgyis jobban szeretem a külső elemes lámpákat, mert a beépített akksisakkal nem voltak jó tapasztalataim, kábé fél év után már gyengült az akksi bennük)
A hátsó lámpához pedig csak átforrasztottam a 2 AA elemhez használt sorba kapcsolt előtét-ellenállást egy kisebbre, hogy 5v-hoz is jó legyen.
IMIIKE1998
őstag
Sziasztok!
Annak mi lehet az oka, hogy az 50 4T motorok használtan dupla annyitól kezdődnek, mint a hasonló kategóriás 50 2T-k? Csak példaként ott van a Yamaha Jog. 2T-t 100-150 között már ki lehet fogni, 4T-t pedig 200k alatt nem is lehet találni szinte. A 4T kedvezőbb fogyasztása az oka ennek vagy esetleg más?
----------------------
Más:
50 2T robogónál mennyire megoldható és költséges, hogy más áttétellel (valamennyit feláldozva a végsebességből) , növeljük a gyorsulást mondjuk 55 km/h-ig? (Nem igazi tuningra gondolok, tehát nem kell nagyobb henger, sportkipufogó, stb.)
(#90339) macilaci78 válasza IMIIKE1998 (#90338) üzenetére
macilaci78
nagyúr
A 4T fiatalabb és stabilabb konstrukció, akár fele olyan idős is lehet az adott gép. Egy karbis 2T szöszölősebb, persze nagy baja nem lehet, de akkor is igényli a figyelmet.
Legrosszabb esetben variátort kell cserélni. Máshol nyit, más a tárcsák íve. Első körben a motort kell rendbe tenni: ne szívjon falsot, ne torpanjon, stb. Lehet, a meglévő szett is jó, másik görgők, kontraszt és kis rugók variálásával is javulást lehet elérni. Esetleg egy új szíj, ha kopott, vagy nem is oda való.
Nekem a gyári után egy Malossi multivariátor hozott javulást: jobb gyorsulás alul és az egész tartományban és a végsebesség is emelkedett. A topikban javasoltat vettem meg, magam cseréltem ki. Álló Minarelli hosszú, elég elterjedt megoldás.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Repsol600
addikt
Sziasztok.
[Mannol Ceramo Ester]
Ez segíthet valamit egy 4t robogón? Eszi az olajat, füstöl.
Esetleg valakinek van saját tapasztalata?
#TOTTI
őstag
Bele szokták tenni a nagykerekű változatok primer végáttételét, ha pl. kerekezni akarnak, de csak olvastam erről. Ez biztosan javít a gyorsuláson, de inkább az ha rendben van és maximális nyomatékon fut a varió.
(#90342) IMIIKE1998 válasza macilaci78 (#90339) üzenetére
IMIIKE1998
őstag
Köszi!
Nemrég volt szerelőnél (Aprilia Scarabeo 50 2T), szerencsére jó állapotban van, egy szíj és egy kuplung csere kellett neki, illetve a biztonság kedvéért cseréltettem a hátsó fék-, illetve gázbowdent. Alapvetően, mivel irodában dolgozom, 2T-vel nem nagyon tudok közlekedni (irtó büdös tud lenni ). Így igazából én csak hobby célból használom, ahhoz elég lenne a 60 km-es végsebesség és nem hátrány, ha kicsit jobban megindulna a lámpától.
#90341#TOTTI:
Nagy kerekű, csak azt vettem észre, hogy az ereje nagyja 30-50 km/h között van, viszont indulásnál 20-ig nem olyan agilis, mint egy kiskerekű Jog-nak.
[ Szerkesztve ]
#TOTTI
őstag
Akkor csak rendbe kell tenni a hajtást! Ugyanolyasminek kell lennie, jól be kell hangolni, nem csaknugy kb. Hézagolni, kuplungot is nem csak betenni hanem behangolni.
[ Szerkesztve ]
nyogo83
Topikgazda
Ha eszi az olajat, akkor azon nem fog segiteni vagy csak latszolag ideig oraig. Ha logikusan vegigolvasod a marketing szoveget, akkor rajossz, mennyire mese. Honnan "tudja" ez az adalek, hogy melyik fem feluletbe szabad beepulnie(csak a kopott felulethez). Tehat csak a kopott hengerfalhoz, de a veztengelybe ne "epuljon" be, se az olajozo jaratokba, se a hajtorud csapagyazasahoz se mashova stb.
Vannak hasonlo csodaszerek, amiket regen hasznaltak ilyen esetekben motorba/autoba, de maximum eladas elott, hogy ne tunjon fel a fustoles
(#90345) macilaci78 válasza IMIIKE1998 (#90342) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Sose voltam kipufogó szagú. Ezek szerint más a turbulenciám.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
(#90346) Zoli bácsi válasza macilaci78 (#90345) üzenetére
Zoli bácsi
őstag
Régen az ásványi AROL 2T tényleg elég szagos volt a mai szintetikus olajokhoz képest, de sose vettem észre, hogy a ruhám bevette volna.
Inkább egy kétütemű jármű után haladva lehetett érezni a jellegzetes szagot. Mondjuk inkább haladtam egy füstölő Wartburg mögött, mint egy dízelkormot okádó teherautó, vagy busz mögött.
Egy mai, jól beállított, szintetikus olajat használó 2T robogónak szerintem már minimális a szaga. Ruha akkor venné át a szagot, ha zárt helyen tartózkodna huzamosabban az ember egy járó motorú 2T géppel, ez meg ugye remélhetőleg nem történik meg-
NYPD
aktív tag
Enyém is eszi (60-as 4t agility), most vettem bele egyel vastagabb olajat (15w50) tűzoltásként, de majd megy szerelőhöz, és megnézetem a szelepszár szimeringeket. Kopás miatt nem kellene egye, az új henger-dugó-főtengely kombóban van vagy 10k km.
FeniX-
aktív tag
nekem is volt 2T enduró, de én is inkább csak benzinszagú lettem tőle, az viszont nagyon erőteljesen.
(#90349) macilaci78 válasza Zoli bácsi (#90346) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Az ülés alatt tárolt dolgoknak van szaga, ott a tanksapka is. A csősálat nem is teszem oda, még a kesztyűt csak-csak. De a cordura motoroskabát is bevenné a szagot, de nincs vele gond. Pedig ahogy írod is, a kipufogógáz jellegzetes, ha éri, a textilen is lehet érezni.
Tartom az elméletem, miszerint a turbulencia sokat nyom a latba.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
KTMHobby3
tag
Az meg hogy lehetett? Köpködte kifelé a benzint? Az én 2T motoromtól sem benzinszagú, se füstszagú nem vagyok.
Anno, amikor az Arol 2T-vel jártunk, annak igencsak volt szaga. Érdekes, mikor átmentünk Romániába, ott egészen más volt az "illat".
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.