Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#90501) Zoli bácsi válasza macilaci78 (#90499) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Régen az MZ-ket rossz pokróccal, lepedővel takargattam télre. Mindig ilyen betonlapokból álló, fűtetlen garázsom volt.
Azért vettem a gyári motortakarót, mert ha északi széllel jön az eső (márpedig úgy jön) a hullámpalák alá lejtőn felfele az illesztésnél befújja a szél..és ha nem is beázik, de cseppen be víz. Úgy nézem ez a LIDL takarófólia lepergeti a vizet, de átszellőzik.
Láttam a motoros topikban mire készülsz, beleolvasok néha. Az én vasammal viszont úgy érzem nem tartozom oda, nevetséges a 21 paci, mikor 70 lovas motorok gyengének számítanak mostanában.
Ha jól látom ezt városi gépnek szánod, aztán akarsz egy váltós masinát is. Úgy vélem, jól gondolkodsz, ha kerül rá, ez az igazi megoldás. A CVT váltó városban nagyon kényelmes. De hosszú úton fárasztó a robogó, maga az üléspozíció sem kényelmes hosszan, felüt az úthibákon, nagy a rugózatlan tömeg...
Majd mutasd meg, ha sikerül a vétel! Sok szerencsét, talán még téli árak vannak. :)

(#90502) macilaci78 válasza Zoli bácsi (#90501) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Ami lepergeti a vizet, az alatt könnyebben is reked meg. Én legalábbis kabátokkal kapcsolatban ezt meg tudom erősíteni.
Pár csepp víz a motoron nem világvége, de pár csepp vízből pára már oda is eljut, ahova amúgy még csapadékos időben motorozva sem és korrodálhat. Például elektromos csatlakozók.
Mindegy, ponyvát én is vettem, de még a poros teremgarázsban is csak az ülésen van huzat, hogy a bőrt védjem, de ennyi. Első út úgyis a mosóba vezet.

Váltós motort szeretnék, de a mostani pénzemért csak 15-20 éveseket kapnék, amihez meg tapasztalatlan vagyok karbantartás oldalról. Viszont a mostani 50 ccm kávédarálót már nem kínoznám ebben a szezonban.
A türelmetlenség és a pénztárca metszete lehet egy nagyrobogó, ami a városi munkábajárást biztosan kiszolgálja.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90503) sityupityu válasza Zoli bácsi (#90501) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Plusz egy amellett, hogy én sem takargatnám ha max csak pár csepp esőről van szó...

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#90504) sityupityu válasza teleahocipöm (#90431) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Ez teljesen úgy néz ki, mint egy túlmelegedett gyertya.
Amit leírtál az egy nagyon kis hőértékű gyertya, biztos, hogy ez kell bele? Ráadásul léghűtéses motorba? Én kételkedem benne...

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#90505) Debilon válasza Zizmand (#90500) üzenetére


Debilon
addikt

Köszi, remélem ez megoldja majd a dolgot és tudom majd végre használni

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#90506) macilaci78


macilaci78
nagyúr

Na, megvan, miért tűnt lomhának a tavalyi utolsó 2-300 km-en. :D A szíj mellett a kuplung is kopott. Szerencsére a Dr Pulley görgők nem bántották a Stage6 multivariátort.

A fékbetét is megszolgálta az árát. :B

Szerintem ez most rendbe lesz téve és meghirdetem. :O Hétvégén elhozom az Sh300-at.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90507) Zizmand válasza macilaci78 (#90506) üzenetére


Zizmand
aktív tag

A két link mögött ugyanaz a fékbetétes kép van. (Ha szándékosan van így, akkor nem szóltam. :D)
Az SH300-ról majd a tapasztalatok megoszhatod, engem személy szerint kifejezetten érdekel. :K

(#90508) macilaci78 válasza Zizmand (#90507) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Görgők. Véletlenül linkeltem duplán a fékbetétet.

Ha budapesti vagy, felülhetsz rá. Egyelőre még csak annyi tapasztalatom van, amennyi a próbaút alatt összejött: legurultam az utca végéig, két sarok még a körforgalomig és vissza. Magasabban ülök, mint a BWS-en és nehezebb a motor. Meg kell tanuljak kanyarodni vele, mert teljesen más, mint a BWS, vagy akár egy váltós motor.
50-ről úgy gyorsul, mint a BWS friss varióval állóból, 70-ig húzattam ki. Plexi nincs rajta, a teljes közegellenállást a felső test kapja. A fék is sokkal határozottabb rajta, mint a kávédarláón. Az ülése ugyanúgy osztott, az utas magasabban ül, de legalább a törés elég hátul van ahhoz, hogy végre síkon ülve tudjak vezetni. A magasabb üléspozíció átka, hogy a tükrök, műszerfal is messzebb került a perifériától, jobban le kell nézni. A tükrök ugyanúgy szűkek, nem látok magam mögé. Kelleni fognak a hosszabb szárú tükrök. A futómű, nagyobb kerék előnye nem jött ki a próbaúton, mert kiváló sima aszfalt volt a faluban. Az indexkapcsoló kényelmetlenül lent van és nem kattog a relé, ezt meg kell szoknom. A 2,5× tömeg ellenére könnyű sztenderre lökni, mert a taposón nagy az erőkar. Az ülés alatti tároló térfogata nem feltétlenül nagyobb, inkább alacsonyabb, de szélesebb. Sisak ide nem fér el, legfeljebb az állvédő nélküli bili. Bal oldalt a térdnél van egy kis tároló, a telefon nem fér el benne. Engem meglepett, milyen csendben van 50-nél, illetve mellette állva. Sztenderre állítva járó motornál nem forog a hátsó kerék.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90509) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

Hali!

Akinek Scarabeo-ja van:

Nektek a hátsó felfüggesztés mennyire ül be? Nekem a 63 kilóm alatt szinte 2/3-ig. Nem állítható, érdemes lenne cserélni? Ha jól láttam, utángyártottat már kapni 10-15 k körül.

(#90510) Zizmand válasza macilaci78 (#90508) üzenetére


Zizmand
aktív tag

Köszönöm a felajánlást, szoktam Bp-en járni, de nekem még nagyon távoli terv a nagyobb robogóra váltás. Én egy kistestű Yamaha Jogon is teljesen jól elvagyok, így a méretemhez (170cm, 60kg) szerintem az volna a legjobb, ha "50-es robogó méretben" talánék valamit, ami erősebb. :) Idáig a legszimpatikusabb a Gilera Runner VXR 200, a mérete megegyezik az 50-es változatával.

(#90511) Árpi001


Árpi001
senior tag

Ma este elővettem a kis adresst
Csapattam kb fél órát
Jól esett nagyon!
Száguldoztam 49 el! :D
Lehet holnap azzal megyek dolgozni, csak reggel eléggé hűvös van még.

A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.

(#90512) macilaci78 válasza Zizmand (#90510) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Ha az erő mellett a nagyobb sebességet is ki akarod használni, akkor nagyobb kerék és jobb futómű is előnyös lesz. Az pedig már méretben nem 50-es.

Nem emlékszem, hogy a Runner, vagy az Aerox futóműve a legjobb a nem nagytestű robogó kategóriában.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90513) FeniX- válasza Zizmand (#90510) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Még mindig meglepődök rajta, hogy mennyire tartja magát ez a "kamu ötvenesezés" dolog.
:-D

(#90514) Zizmand válasza FeniX- (#90513) üzenetére


Zizmand
aktív tag

Lehet, hogy tartja magát, de nem nálam. :N Félreérthetően fogalmaztam fentebb, én teljes mértékben elhatárolódom a kamu 50 ezéstől. És amilyen szerencsém van biztos, hogy már az első nap elkapnának. :DDD (Amióta jogsim van minden évben minimum egyszer állított meg rendőr.)
Én ténylegesen egy kisebb méretű, nagyobb teljesítményű robogót keresnék. Pl. Honda SH300, Gilera Runner 200, Aprilia Sportcity 250.

(#90515) macilaci78 válasza FeniX- (#90513) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Én elsőre is úgy értettem, hogy egy fizikailag kisebb méretű, de potens gépet keres. Azért a Dio és a Burgman közt valami középutat.
60 kilóhoz azért nem kell kimondottan fickós 50-es. :DDD

[ Szerkesztve ]

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90516) Zizmand válasza macilaci78 (#90512) üzenetére


Zizmand
aktív tag

Ezt így nem tudom pontosan én sem, de inkább a Runnerre tippelnék. Az Aeroxból volt gyárilag levegős, 100cm3 2T változat, ránézésre 1:1-ben ugyanaz a futóműve, mint az 50-esnek.

(#90517) FeniX- válasza Zizmand (#90514) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Szia, bocsi, akkor megkövetem magam!

.
.
Honda Dylan, és társai?
Bár, ezek már elég régiek.

(#90518) sityupityu válasza Zizmand (#90510) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

A Runner kimondottan nagynak számít az 50-es robogók között. A VXR200 száraz tömege pedig138 kiló, az is szokatlan lesz az 50-es után.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#90519) macilaci78 válasza sityupityu (#90518) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Az biztos. A BWS száraz tömege 72 kiló, az SH300 pedig 170 kiló. :DDD

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90520) sityupityu válasza macilaci78 (#90512) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Futóművet tekintve az Aprilia Sr és a Runner a legjobb az 50-es kategóriában. Én az sr-t kicsit jobbnak tartom, feszesebb, a runner kényelmesebb. Az aerox-t minden tekintetben csak ezek mögé tenném.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#90521) dond válasza IMIIKE1998 (#90509) üzenetére


dond
csendes tag

Az nem túl jó, fel is üt könnyen, nekem a YSS PRO-X típus vált be scarán, állítható a rugó előfeszítése.

(#90522) macilaci78 válasza sityupityu (#90520) üzenetére


macilaci78
nagyúr

A Runner előkelőségében biztos voltam, a másikban nem. :B

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90523) sityupityu válasza macilaci78 (#90522) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Természetesen nem rosszak az aerox-ok sem. :) Nekem speciel a kedvencem az 50-es kategóriában a mai napig.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#90524) Zizmand válasza sityupityu (#90518) üzenetére


Zizmand
aktív tag

Ez igaz. A technikai jellemzőit már nézegettem és az ülésmagasság sem lenne a legidálisabb nekem.

(#90525) IMIIKE1998 válasza dond (#90521) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Értem, köszi! Amit neked van, az egy komolyabb kategória, nekem elég egy olcsóbb is, valami ilyesmi mondjuk: [link]

(#90526) macilaci78


macilaci78
nagyúr

Kértem tegnap az eladót, hogy ha befér neki, akkor eredetiség vizsgára vigye már el a motort ma, akkor holnap le is tudnám támasztani szervizre. Az atíráshoz úgysem kell a gép.
Ma hív, hogy elvitte a vizsgára, ez a jó hír. Annak rendje és módja szerint át is ment a forgalmi vizsgán... Még most is bánt, milyen csúnyán kiröhögtem. ;]

Szerdán eredetvizsga.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90527) Madball


Madball
csendes tag

Nem mintha unatkoznék, de F12R-em leírását böngészve találtam egy táblázatot, ami a vízhőfok mérőről szól és szépen leírja, a szenzor milyen ellenállás értékénél mit jelez ki a műszerfalon ill. mikor riaszt. Csak hát a motorom léghűtéses.. Akksi cserénél mindig ki kell választani, Air vagy H2O módban menjen-e a műszeregység.
Az az ötletem támadt, hogy tennék egy hőmérőt a hengerre, a táblázat alapján pedig úgy módosítanám a jelet, hogy értelmes értéket mutasson. Viszont felmerültek bennem kérdések:
- hova kéne tenni a hőmérőt?
- lyukat, majd menetet fúrok valahol és abba megy a hőmérő?
- milyen hőmérő kéne ide? esetleg konkrét típusra javaslat?
- mik az üzemi hőmérséklet értékek egy kb. gyári 50-es blokk esetén?
Minden építő jellegű véleményt kíváncsian várok, előre is köszi mindenkinek a segítséget!

(#90528) dond válasza IMIIKE1998 (#90525) üzenetére


dond
csendes tag

Ilyennel (RMS) kezdtem én is mikor a gyári szürke összeült, de sajnos gyári hibásat kaptam, két nap alatt szétverte a hátamat, nem értettem mi történik, aztán rájöttem, hogy csak rugózott/pattogott a hátsó kerék..uh visszaküldtem, utána már nem bíztam abban a típusban ezért nem is kértem a cseréjét, de megerősítették, hogy tényleg rossz volt.

(#90529) FeniX- válasza macilaci78 (#90526) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Nem úgy van, hogy az eredetvizsgát már mindenképpen az új tulajnak kell csinálnia?
Gondolom, nem, - ha megcsinálta - csak én szentül meg voltam róla győződve, hogy igen. :)

(#90530) Madball válasza FeniX- (#90529) üzenetére


Madball
csendes tag

Az eredetvizsgát az adás-vétel előtt kéne elvileg megcsinálni, pont az a lényege, hogy az eladó így tudja igazolni, hogy nem lopott gépet árul. Csak ez valahogy félre ment és senki sem így csinálja..

(#90531) macilaci78 válasza FeniX- (#90529) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Nem az adásvételhez, hanem a bejegyzéshez kell az eredetiségvizsga.
Mindegy, ki csináltatja, kinek a nevén van, 60 napnál nem régebbi, fel nem használt eredetvizsga kell a 1818 tájékoztatása szerint.

Amúgy eredetvizsga nincs, mert a bicskei vizsgaállomásnál funkcionális analfabétát dolgoznak. Tegnap forgalmi vizsgán vett részt a gép, sikeresen. Szerdán viszem eredetiség vizsgára. :D

Dávid és Góliát.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90532) FeniX- válasza macilaci78 (#90531) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Nagyon szépek, és a garázs is irigységre ad okot. :) egyszer (tán 60 éves koromban) majd összegyűlik egy ilyenre nekem is. :-D

(#90533) macilaci78 válasza FeniX- (#90532) üzenetére


macilaci78
nagyúr

A garázzsal kapcsolatban az érdem nem részt nem az enyém.
Munkahelyemhez tartozik néhány tároló, főni azt mondta, ha kialakítom garázsnak, akkor használhatom aként.
Az egyik gipszkartonfalat kivettem öcsémmel és a helyére a vasbeton tartóoszlopokra rögzítve került fel egy 4,2×2,3 m redőnykapu, saját költségemre hoztam ide (is) áramot a cég villanyórájától (1×16A, de el lehetne menni 3×25A-ig is) és erre a helyiségre tettem egy külön fogyasztásmérőt. Ez egy kb 25-28 m2-es idomtalan tároló. :))

3 saroknyira laktam, de 2 éve elköltöztünk. Az új helyen egy mezei teremgarázs beálló van, mellette a 2. tároló a mienk, kb 1,8×4 méter. Azért van még munkahelyen annyi mindenem, mert nem tudok az új helyen mindent elhelyezni. :(

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90534) FeniX- válasza macilaci78 (#90533) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Így vagy úgy, de van és ez a lényeg. :-) Jobb, mint ha az utcán fagyoskodna.

(#90535) Honda567 válasza macilaci78 (#90531) üzenetére


Honda567
junior tag

Viz vagy léghütéses? Utazóba mennyit bir tartani?

(#90536) teleahocipöm válasza sityupityu (#90504) üzenetére


teleahocipöm
senior tag

Túlmelegedett gyertyára gyanakodtam és is, de összehasonlítva a fellelhető (elég rossz minőségű képekkel [link] talán nem az.
Tartósan 5 fok alatt az gyári javaslat, gondoltam kipróbálom vele, mert elég rosszul indul, alig gyorsul, viszont nem ömlik a füst belőle.

(#90537) Zoli bácsi válasza FeniX- (#90532) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Tíz év társasházban, és tudom értékelni nagyon a családi ház melléképületeit. Van két garázsom, bár betonlap, de az alja betonozott, száraz. Meg egy kazánház, vegyestüzelésű kazánnal, (jobbára műhely, mert 99%-ban gázkazán fűt) ami elnyel minden szerszámot, van egy satupad, ahol szerelgethetek, polcok mindennek. Na meg egy udvar, ahol azt csinálok, amit akarok.Megfizethetetlen. Társasházban bérelt garázsom volt, de autón kívül gyakorlatilag nem fért el semmi.
Ahhoz képest családi ház kánaán, tudok autót-motort "simogatni" (Lemosni, takarítani, karbantartani), van egy kis saját tér.
Persze a kacat is felhalmozódik.
Én meg arra irigykedek, akinek modern háza van, elöl a garázs. Hazamegy a koma, távirányító, garázs nyílik, bejár, máris bent a házban....... Nekem 2 kapu nyit-zár. Mondjuk elektromos kaput valószínűleg csináltatnák, de mivel nem akarunk itt maradni, egy ideje nem költök a házra, csak amit muszáj. :)

(#90538) FeniX- válasza Zoli bácsi (#90537) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Valahogy így van, hogy mindig annál kell picivel több, mint ami van. De ez szerintem így van rendjén.

(#90539) nod1 válasza macilaci78 (#90531) üzenetére


nod1
csendes tag

Szép a színe a Hondának, gratula hozzá! Ha tiszta, akkor, szépet mutat napfényben.
De a BWS is mennyire egyben van. Ritka látni ilyen makulátlan, egyben lévő robogót, látszik, hogy figyelsz rá, foglalkozol vele!

(#90540) macilaci78 válasza Honda567 (#90535) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Góliát víthűtéses. Még csak Bicske-Újbuda távot mentem vele az 1-es főúton. A mutató szerint 90-100 között mentem a forgalommal, egy lejtőn a 110-be is belecsípett. Feleségem ment elöl a kocsival, azt mondja, a 90-et nem lépte át.
Majd ha megjön a telefontartó, tudni fogom, a gps-hez képest mennyit csal az óra.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90541) mumtaz válasza macilaci78 (#90540) üzenetére


mumtaz
senior tag

Majd ha megjön a telefontartó, tudni fogom, a gps-hez képest mennyit csal az óra.

Miért nem rakod zsebre egy trip alkalmazással, ami térképen is megjeleníti az adott útvonalon a sebességet? :DDD

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#90542) macilaci78 válasza nod1 (#90539) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Egy gazdás új kora óta. Úgy könnyen megy.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90543) Honda567 válasza macilaci78 (#90540) üzenetére


Honda567
junior tag

Jó nagy a kereke az Sh-nak olyasmi mint a 250-es Aprilia Scarabeo-nak kell is erre a rossz magyar utakra a régebbi majesty-nak is elég kis kereke volt ráz kátyús úton a 12-coll.

(#90544) macilaci78 válasza Honda567 (#90543) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Jaja, teljesen más volt vele, még nagy tempónál is.
Amit ki akarok próbálni: Keletitől a Hegyalja út tetejéig, ez mindent megmond. Jó minőségű asztalt, minőséggel összeegyeztethetetlen útburkolat, meredek emelkedő.

110/70 R16 elöl és 130/70 R16 hátul. Másik kávéház. :K

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#90545) ttvonjuice


ttvonjuice
csendes tag

Sziasztok!
Első motoros vagyok,ès vettem egy Sym Orbit II
50ccm-es robogót.Pöcre indul a kis gèp,viszont egy nagyobb sebessègnèl lefèkezek,ès az alcsony fordulatnál egyszerűen lefullad,ès nem is tudom újra elindítani a robogót.Viszont kèsőbb újra indul egyből.
Esetlgeg valaki tudna tanácsot adni hogy mi lehet a problèma?Köszi szèpen!

Tatya

(#90546) Zoli bácsi válasza ttvonjuice (#90545) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Érdekes, ha csak fékezés után jelentkezik. Józan ésszel végiggondolva az üzemanyaggal lehet kapcsolatos, nézd meg először teljesen átjárható-e az üzemanyagrendszer, nincs-e az üzemanyagtartályban valami kosz, ami ideiglenes akadályt képezhet.
Üzemanyagrendszerrel kezdeném a hibakeresést, aztán a gyújtás vezetékeit nézném meg. Legegyszerűbb dolgokkal kezd a hibakeresést, aztán lehet haladni a bonyolult fele. Esetleg megpróbálnám másik gyertyával, jártam már úgy, hogy felmelegedve nem akart menni a motor, hidegen tökéletes volt.... :U Elég egy kis repedés, a porcelánon, hogy ilyen érdekes hibákat okozzon.

(#90547) ttvonjuice válasza Zoli bácsi (#90546) üzenetére


ttvonjuice
csendes tag

Nagyon köszönöm!
Nekem az is gyanus,hogy inkább a hírtelen fèkezèsnèl csinálja ezt,amikor mindkettő fèket behúzom.Mintha visszaálna alapjáratra utána,de onnan már csak leállás van. :(

Tatya

(#90548) mumtaz válasza ttvonjuice (#90547) üzenetére


mumtaz
senior tag

Csak kérdezem, de nem lehet ez a karbival összefüggésben? Mert mondjuk, ha tömítetlenség van, akkor talán meg lehet az esélye, hogy egy nagyobb fékezésnél kifolyik az úszóházból a benzin. Esetleg teljesen ki is ürül.
A másik teóriám lenne, hogy esetleg a karbi - hibás - konstrukciójából, vagy elhelyezkedéséből, vagy hibából kifolyólag nagyobb fékezésnél az úszóházból felköpi a benzint és jól túldúsítja a keveréket, hogy a motor belefullad.

Csak ötletelek.

[ Szerkesztve ]

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#90549) ttvonjuice válasza mumtaz (#90548) üzenetére


ttvonjuice
csendes tag

Köszi teljesen jó ez az ötlet is.Ránèzegetek ezekre a dolgokra úgy is,hogy minèl több lehetsèges hibát kiszűrjek.

Tatya

(#90550) FeniX- válasza ttvonjuice (#90549) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Meg lehet nézni még a vákuumcsöveket is a karbinál. A kis pihentetés után újraindulás általában többlet benzin valahol (karbiban) ami idővel elpárolog, s így beindul újra.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.