Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #56801 üzenetére
Jó de nem csak a szerelés. Leszívni, szétszedni, megnézni milyen van benne, a többi fúvókát kitisztítani, megrendelni a nagyobb fúvókát, összerakni, megszűrni a benzint, visszaönteni, szervizbe elvinni szíj+görgő+rugó cserére. Azért ez mind nem 1 fél óra lesz hanem több nap, már mint a rendeléssel együtt.
Köszi! Nem voltam biztos benne hogy csak arra kell.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
mumtaz
senior tag
Ma én is bütykölésztem. Kicseréltem a gyertya kábelt és a pipát. Ki akartam cserélni a tűgörgőt is, amit tegnap vettem. Ki is vettem a dugót, de elbaxtam a méretet. A tűgörgő belső átmérője jó, de a külsőre rosszul emlékeztem. Na mindegy.
Egyébként a kezembe véve a dugót most megszorulás jelei látszanak rajta. Ebben az a fura, hogy mikor a múltkor megszorult és kivettem ellenőrizni, semmi baja nem volt. Most meg, mikor azóta nem is szorult meg, látszanak a nyomok. A henger fala viszont makulátlan. -
szentkuti11
addikt
válasz Grillo #56800 üzenetére
Nem szedtem még szét, ötletem sincs, de a Liberty-k azért alaphangon elég jól mennek, a legtöbb ötvenest gyári állapotukban is lenyomják, ahhoz képest ez még kb 30% plusz, amit egy jó kipufogó, illetve egy hozzá jól hangolt karbi- és variátorbeállítás simán el tud érni. De természetesen nem zárok ki semmit, ha majd tönkremegy, akkor szétszedem és elmondom, mi volt benne.
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #56804 üzenetére
Mondom, tegnapi nap egy rezós kipuffos 50-es Aeroxos keménykedett, ellőtt 0-30-ig fél autónyi távolságot szerzett, utána tartotta azt a távolságot. Igen erős a gyári Liberty motor is.
Majd kíváncsi leszek ha meg lesz csinálva az enyém hogy fog menni a tied mellett.
Ha nagyon nagy lesz a különbség továbbra is a tiednek akkor valószínű az nem 50es lesz.[link]
Számolgattam és 6,4Le-nek kell lennie az enyémnek ha kész lesz.
Ha neked 70es van benne akkor 8,4Le-nek kell lennie és annak igencsak látványos különbségnek kell lennie!
Meglátjuk.[ Szerkesztve ]
undefined
-
szmissz
senior tag
válasz ludsimon #56805 üzenetére
Ezt a sztorit meséld még el párszor, megunhatatlan.
A szánalmas kis csicska rezóspuffos Aeroxos csak keménykedett, de TE kemény is voltál. Határozott. Alázógép.
Biztos sír most otthon a párnájába, hogy helyre tette egy igazi motoros legenda!
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
korcsillio
addikt
Sziasztok.
Tudnátok segíteni?
Adott egy injektoros 50cm3 Jetforce.A baja hogy ömlik bele a benzin és így nem indul.Ha lehúzom a szivattyúról a kábelt (és kijáratom gyertya nélkül a fölös üzemanyagot)akkor indul pöccre.Mi lehet a baja?
Ha indítózok a kompresszor is benzint nyom.Vagy ennek így kellene lennie?[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #56798 üzenetére
Most komolyan menjünk bele ebbe? Attól függ, milyen szögben csattansz. Ha teljesen frontálisan (180fok) akkor összeadódik. Nyilván ha más szögben, akkor kevesebb... Rajzolgathatunk vektorokat, vehetjük vektoriális összegüket, de közelítő értéknek jó, frontálisra az összeadás.
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #56812 üzenetére
Te akkor mar szerintem nem voltal. Volt vagy 4 db 50es robesz 300e-es borruhakba toltak, kb 1 millas tuningot koltottek a kis 2t 50esekre (darabonkent). Elment mellettem az egyik, azt hittem valami felgyulladt a motoromban, de aztan rajottem, hogy a 2t szaga
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #56814 üzenetére
Érdemes kimenni a Mami-s versenyekre. Mz, robogó stb állatok!! Ilyen napokon 50-125cm3-vel aláznak mindenkit. . Jó sokáig voltál,nem volt semmi gebax?
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #56814 üzenetére
Mi volt benne 1 millió?
Fú ott kellett volna lennem! Legközelebb ha mentek ilyenre szóljatok![ Szerkesztve ]
undefined
-
30z.Samu
félisten
válasz ludsimon #56818 üzenetére
Nem tudom, lehet, hogy velem van a baj, de én a mostanival és elközlekedek a városban. Az autósok többségével tudom tartani a tempót, nem tartom fel. Aki meg annyira siet, az úgy is megelőz, mindegy mi van alattam. Persze lehet, hogy másképp vélekednék, ha mondjuk 1 hétig lenne a seggem alatt egy 125-ös gép legalább.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
ludsimon
veterán
válasz Dexar007 #56817 üzenetére
Hát figyelj...
3,5L-t fogyaszt szentkuti11 gépe úgy, hogy nem foglalkozik a spórolással..
Az enyém gyárilag 3,36L-t és azért én spórolósan közlekedtem úgy jött ki ennyire.(Nem gyorsultam lámpától lámpáig, 55km/h-nál visszaengedtem a gázt, illetve ha piros volt akkor hagytam gurulni, nem húztam neki.)
[ Szerkesztve ]
undefined
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #56808 üzenetére
SMKP FTW!
Nyilván van ilyen is, gondolom üzemórás. Vagy inkább üzemperces
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
huszi.gyb
senior tag
Engedelmetekkel ide is belinkelném.
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
Most találtam. Jól kilőtt szentkuti gépe.
undefined
-
mumtaz
senior tag
Már mindenki "kilövésre" hajt?
Bakker. Hol vannak a NASA irányítók?Tegnap én is KILŐTTEM az EL-GO-s nénike mellől, hogy csak. Szerintem, rosszul volt belőve neki a karbi, különben biztos kilőtt volna Ő is.
[ Szerkesztve ]
-
szmissz
senior tag
Most már hivatalos, az egységnyi karakterre eső szar poénok száma ebben a topikban a legmagasabb a világon!
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
ludsimon
veterán
undefined
-
mumtaz
senior tag
válasz ludsimon #56831 üzenetére
Én ebben nem nagyon hiszek. 2T-t max akkor lehetne, ha lenne külön valami kipufogó vezérlés, mert egyébként egy ilyen kompresszor úgy nyomja át a hengeren a benzin-levegő keveréket, hogy még csak oda sem tud köszönni a gyertyának. Teljesítménynövekedés nem lesz, vagy csak nagyon minimális, ellenben a fogyasztás jócskán megnő és ennek nagyobb része ráadásul el sem ég, vagy a kipufogóban ég el.
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #56839 üzenetére
Jaa, kíváncsi vagyok mit mennek csak kipufftuningal a motorok.
undefined
-
mumtaz
senior tag
Van némi aprólék ebben a tuningos, kilövős, gyorsulgatós témában.
Én is vallom, hogy aki úgy vesz 50-est, hogy feltett szándéka, hogy az egyébként jól és elvárhatóan működő 50-est széttuningolja, az tényleg inkább ruházzon be a jogsiba.
Nekem sem volt tervem, hogy széttuningoljam, csak adódott, mivel renoválni kellett a gépet. Tehát itt adódott, hogy a szétrepedt karbit ki kellett cserélni, ezért kapott újat, de nagyobbat. A kipufogója sz@r volt és a legolcsóbban használtan egy Gianelli Next-hez jutottam hozzá. A hengert cserélni kellett, mert a meglévő cuccokból már nem lehetett megoldani, ezért kapott újat, de akkor már nagyobbat.
Tehát itt semmi nem volt előre tervezett tuning. Nem volt, hogy akkor a frissen szerzett 50-ee legyen 70-es, másik karbival, kipuffal, mindennel.Ez egy kategória.
Van a "megveszem és széttuningolom" kategória és van "miért ne, ha egyszer úgyis ki kell cserélni" kategória.ludsimon:Te melyik vagy?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz szentkuti11 #56827 üzenetére
Viszont a Majában bazi nehéz görgők voltak. Azóta visszakapta a gyáriakat,
érezhetően jobban megindul, viszont a Madisonnak még így sem ellenfél: [link] -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #56842 üzenetére
Egyszer fussunk már össze, kíváncsi lennék Madison mennyire lép el enyémtől.
Az ellépésre azért számítok, mert továbbra is van valami rezonanciás cumi, és továbbra sem úgy gyorsul, ahogy kellene.
De érdekelne a jelenlegi helyzet, hogy mekkora a gáz.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
30z.Samu
félisten
Kicsit szeles, de szép idő volt ma. Csavarogtam is egyet kis barátommal.
Sic Parvis Magna
-
Rellind
senior tag
Sziasztok... Bukósisak tárgykörben kérdezném a tisztelt egybegyűlteket.
Feleségemnek vennék bukót, kezdő motoros, (még motorja sincs,az én kis F12-mel kapott rá az ízére) szinte csak városi használatra, olyan 20 ezer forintért max mi a best buy?
Köszönöm. -
#TOTTI
őstag
válasz ludsimon #56840 üzenetére
Én szépen lassan elkezdtem tuningolni Malaguti F15-öt 2003-ban, mindent cseréltem (főtengely, henger, kipufogó, karburátor, hajtás, végáttétel, kuplung) sehogy nem volt összhangban, csak a végére. Azt értem el, hogy GPS szerint 120km/h körül ment, evett 6 de inkább 8 litert egy tankkal volt, hogy nem mentem el 100km-ert, külsőleg ramatyul nézett ki az állandó szerelgetéstől, a kipufogóból (leo ZX) ömlött az el nem égetett olaj, aztán az lett a vége, hogy szépen ledarálta a főtengely racsnikat a variátor, mert annyira pörgött, hogy éreztem a rezgéseit, majd, amikor 3000 kilóméterenként kellett csapágyat cserélni, meguntam, persze közbe el is csúsztam vele, de azért jó volt! Ha akartam kerékre állt, ha csak kisit akartam akkor volt, hogy leestem róla, hanyatt!
2 évnyi zsebpénzem ment rá akkor fél év alatt! Ablakmosással pótoltam ki a locsoló pénzt!
Ja és még annyi: Csak kipu. tuning nincs, variátor, fuvóka és kontraszt rugó csere minimum kell, hogy ne csak a fogyasztásod és az elhasználódás nőjön.
-
ludsimon
veterán
válasz #TOTTI #56846 üzenetére
A kipu tuning nem csak kipu tuning lesz.
+10%-al nagyobb főfúvóka, görgő, rugó csere, kevlár szíj csere.De én nem akarom szénné tuningolni. Ennyi elég. Ha ez se lesz elég akkor a b125-ön elgondolkodok.
Ezen elvileg csak kipu tuning van és ha hasonló lesz az eredmény bőőven elegendő lesz Budapestre.
[ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest