Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PC4200
tag
válasz huszi.gyb #34072 üzenetére
A: Tankot szedd ki és kaviccsal mosószerel rakd tele és rázd órát vagy félórát mert tele van kosszal meg a csapot is pucold ki ha ülepítős!
B: Szerintem az első kerékbe van egy nyolcas Vagyis el van kicsit görbülve vagy csapágyak ki vannak már.
C:A kuplung oldali deknit kell levenni (előtte engedd le az olajat ) és ott van elvileg egy rugó ami visszahúzza! vagy lehet csak kiakadt, de mindenféleképpen vegyél ujjat bele.
CSAK a puffin :)
-
félisten
válasz huszi.gyb #34348 üzenetére
Igaz nem a topicba tartozik, de fater mesélte, hogy a bank előtt állt egy dög, nem robogó és körbejárta, akkor látta meg a rendszámát ami vízszintesen állt és a kormányról damillal volt állítható! Vérben forgott a szeme.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
runner 125
nagyúr
válasz huszi.gyb #34434 üzenetére
autoteka2000.hu Jobb árat szerintem sehol nem fogsz találni.
Andrew
Tényleg frankó lenne, ha csinálnátok így full origi állapotban egy gyorsulós vidit az ex tuning Runner-ed és a gyári Nexus között, illetve majd utána egy másikat is, ha bekerült a varió.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz huszi.gyb #34438 üzenetére
Scooter mehet, teljesen jó.
DonThomasino
Nem fontos.
mod.
A gyorsulást mindenképpen két kamerával (telefonnal) lenne jó felvenni. Eggyel az indulás pillanatát, másikkal az x méter utáni "célba érést".
3-400 méter szerintem elég, mármint gyorsulási távolságnak, nyilván utána meg is kell állni.
De, kb. ezen a távon a Runner is bőven eléri a végsebességét.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #35008 üzenetére
A vidéki közlekedésről is megvan már a véleményem. Egy hetet töltöttem Pécs környékén, és határozottan az a véleményem, hogy a pécsi közlekedési morál - ha lehet - rosszabb a pestinél. Ennyiszer még soha nem akartak letolni szabályos sebességnél, soha nem dudáltak rám mert az általa elvártnál lassabban fordulok be (busz után, hogy érthető legyen: nem én voltam a lassú). A kétsávos körforgalom előtti versenyzésekről már nem is beszélek. Ma én is helyiként viselkedtem,
15090-nél még bejött elém, aztán satufék.Mondjuk ezzel szöges ellentéteket sorolni tudnám (a kedvencem pl. Mosonmagyaróvár - egy az egyben nyugat: megállnak az autósok a zebra előtt ha gyalogos áll az út mellett), de Pécs hatalmas csalódás ilyen téren.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Micsurin
nagyúr
válasz huszi.gyb #35206 üzenetére
Akkor nem nagyon vágom mégis mért éri meg valakinek.... ez kb megint az a kategoria , hogy 50 es papir a 125 öshözz
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz huszi.gyb #35197 üzenetére
Nekünk van egy Robi 55-ünk (Babszi 210-es blokk), azt is lehet minimálisan tuningolni (más kérdés, hogy érdekes a rezó egy kapálógépen), de valósan 60 körülire lehet feltornászni a sebességüket kb, csak a fékek miatt nem éri meg (simson első kerekét lehet betenni talán, és úgy még emberib, de nem biztos).
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #35244 üzenetére
Hidegen a szívató miatt pörög jobban, a kuplung meg úgy látszik, azon a fordulatszámon már nyit. Esetleg elgyengülhettek benne a rugók, mert ez azért nem normális. Szerk: úgy értem, hogy a kuplungpofák nyilnak, természetesen technikailag a kuplung ilyenkor zár. Ha esetleg félreérthetően fogalmaztam volna.
[ Szerkesztve ]
-
-
korpicschess
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz huszi.gyb #35264 üzenetére
Akkor a dús keverék miatt van. Melegen be kell lôni az alapjáratot, szegényítve picit a keveréket úgy, hogy még jó a gázreakció. Egyébként a szívatót okolnám, nyáron simsonnál is elég rárúgni egyet gyújtás nélkül szívatóval, aztán gyújtást ráadva szívató nélkül mehet is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz huszi.gyb #35268 üzenetére
Esetleg az elektródahézagot ellenôrizd még. Az a tippem, hogy nem gyullad be elég korán a benya, vagy túlszivatja magát a vas. Bár akár a melegebb idôjárás is okozhatja.
DigitXT: Látod, nem robogós fejjel a rugók nem jutottak volna eszembe, én a karbi mûködésének oldaláról közelítettem meg a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #35266 üzenetére
Szerintem logikus, hogy esik a fordulatszám, ha behúzod a féket,
amennyiben addig vidáman forgatta a kereket. Ha a kerék forog,
a kuplung már csúszik, így a fék behúzása visszafelé erőt fejt ki a
motorra, azaz lassítja azt. Ahogy az automata szívató visszavesz,
úgy csökken le lassan a fordulatszám a normál alapjáratig. Írod is:
az első lámpánál már jó, ami azt jelenti, addigra "bemelegedett".**: a motor ekkor nem feltétlen van "rendes" üzemi hőmérsékleten,
csak a szívatóra már nincs szükség, ha nélküle is jó az alapjárat.A Maján sincs gyárilag fordulatszámmérő, de tettem rá: alapjárat
a gyári érték ~1800 rpm, de szívatóval ugyanez ~3000 rpm.
(Nagyjából nekem is az "első lámpa", amíg visszavesz, viszont a
kuplung csak 4000-nél zár, tehát nincs kerékforgatási gondom...)Szerintem mind a két irányból érdemes lenne a dolgot ellenőrizni:
1) normális-e ez a "magas" fordulat szívatóval? Ha nem, beállítani.
2) kuplung kis rugók csere érettek-e? Ha igen, akkor csere. Hogy
ne zárjon még azon a fordulaton, amikor hidegen indítod a motort. -
kcsa
veterán
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #35562 üzenetére
"...Ami felháborító: B kategóriával 125? ..." Komplett KRESZ-vizsgával, rutin- és forgalmi vizsgával. Ezeket mind le kell tenned! Ha autó jogsi mellett évek óta hajtasz segédmotorkerékpárt, tehát van rutinod, akkor pár óra gyakorlás, és teljes értékű vizsga után, olcsón tudsz A1 jogsit szerezni. Ha nem vezettél eddig semmilyen motort, akkor meg kénytelen vagy órákat venni, gyakorolni, mert a vizsga pont olyan szigorú, mintha külön tennél egy A1-et.
Én ez utóbbi helyzetben vagyok/voltam. 16-18 éves korom között volt egy Jawa Mustangom, utána 32 évig nem ültem semmilyen motoros kétkerekűn, tehát 9 órát kellett vennem, mielőtt vizsgára engedett az oktatóm. Elsőre átmentem, természetesen.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #35567 üzenetére
A KRESZ-vizsgát sem törölték el, (újra) vizsgázni kell belőle, viszont nem kell hosszú, méregdrága tanfolyamra járni, a CD-s, vagy az online gyakorlóprogrammal otthon is felkészülhetsz rá. (mivel feltételezik, hogyha gépkocsit vezetsz évek óta, akkor nagyjából ismered a KRESZ-t, csak az ismereteidet kell kissé felfrissíteni)
Elsősegélynyújtásból viszont nem kell újra vizsgázni.Ja, és nem feltételes mód, hanem tavaly ősz (?) óta már így van...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #35569 üzenetére
Természetesen nem, csak az A1 (B125)-re vonatkozik a B-s kedvezmény. Nekem annyi előnyöm volna, hogyha most, az A1 vizsga után 1 éven belül mennék A2-ből, vagy korlátlan A-ból tanfolyamra + vizsgára, akkor KRESZ-ből nem kellene vizsgáznom újra. A teljes óraszámot viszont le kell akkor is vezetni, és rutinból + forgalomból eredményesen vizsgázni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
korpicschess
veterán
válasz huszi.gyb #35583 üzenetére
Egyébként lehet 2 személlyes menni kényelmesen szerintem egy mai 50-es motoron. Szinte mindenen van lábtartó. RX-en is van utasnak lábtartó. Itt fent a hegyen mentem is haverral, és nem volt gond neki.
Utasként csak egyszer, mikor Olaszban voltam egy családnál, a srác 4 ütemű 50-es Vespájával mentünk... Hát elsőre marha rossz volt. Nagyon hülyén éreztem magam. Aztán megszoktam, de áh... Meglepően jól ment az is egyébként.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA® driverek topikja
- Gaming notebook topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- Elektromos cigaretta 🔞
- Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest