Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz Debilon #56902 üzenetére
dehogy. Az enyém gyárilag is elég jól megy, kipuffal még jobban fog.
ott vettem észre, hogy milyen fasza a gyorsulása, hogy van egy 500 méteres szakasz lámpa után lámpa ahová ha nyélen húzom még pirosnál odaérek, na most bringával akkorra értem oda mikor zöldről visszaváltott pirosra és nem tudtam átmenni. Direkt figyeltem mikor vált át pirosról piros-sárgára, bringával kb az út negyedénél voltam mikor váltott.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Bambalazs
senior tag
Inkább lerakom azonnal a B125 jogsit és veszek egy nagyobb motort, csak hogy ne kelljen ezt a topikot olvasni...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #56901 üzenetére
Ráadásul az egyiken kipufftuning is volt, de csak pörgött.. de nem ment. Jééé nem elég egy csak kipu tuning?
Amúgy most komolyan... Te önmagad paródiája vagy? Saját magadnak mondasz ellent. 50-es kurvára megy, de olyan gép kell, ami 0-60 ->3mp?
Read only mode ON
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #56917 üzenetére
ezt írtam, hogy nem kell olyan.
#56921: Sok hülyeséget irkálok én is, ezt aláírom.
Amúgy nem hiszem nem menne jobban rezókipuffal meg nagyobb fúvókával. Jobban fog menni, jóval jobban.
Ez gyári motor rezós kipuffal, és kb ez az a szint amit el szeretnék érni ezzel az egész művelettel. Városba minek ennél több?[ Szerkesztve ]
undefined
-
Redneck
nagyúr
Véletlenül rossz topikban tettem fel a kérdést.
Akarok venni egy RS 50-et vagy valami Minarelli AM6 blokkos gépet. Tetszik egy és szeretnék kis segítséget kérni.bogyo112: Miért? Csak szeretnék egy használható kismotort! Mindennapi járkálásra.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Redneck #56922 üzenetére
Mert mostanában a hülyeségekről és a vérszívásról szól a topic...
Miféle segítségre gondoltál? 1.hsz-ben van egy lista mit érdemes nézni. Tudtommal konkrétan rs50 tulaj nincs itt a topicban, nekem NSR125-tel van csak tapasztalatom, RS125öt meg láttam élőben.
www.dongosofor.hu
-
szepsuti
aktív tag
Sziasztok!
Ajánlott robogó szervízt keresek Pesten. Olyat aki nem kontár és valóban ért a motorokhoz. Egy 50-es piaggo nrg-t kellene rendbe rakni, és egy yamaha jog-ot. A piaggot kicsit meg is kellene piszkálni, hogy jobban menjen, mert a 90 kilommal lábbal hajtom fel magam az emelkedőn vele. Jöhetnek privátban is a javaslatok. Köszi előre is!
-
Redneck
nagyúr
válasz huszi.gyb #56924 üzenetére
Értem. RX 50-ben is ez a blokk van és sok más motor is(pl Yamaha DT50, Derbi Senda, GPR és még sok más) AM6 blokkal van szerelve.
Abban kérnék segítséget hogy ránéztek a videóra és megállapítjátok hogy szerintetek is karburátor probléma e. Szerintem nem kap elég benyát és levegőt 4000-6000 között. Nem akarok csak úgy 400km-t menni ha ránézésre (olyannak aki gyakrabban jár ilyen kismotorral) nagyon problémásnak tűnik!Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
huszi.gyb
senior tag
-
Redneck
nagyúr
válasz huszi.gyb #56927 üzenetére
Az említett videó. Rossz az útburkolat és nem forgatja nagyon, de erősnek tűnik. Találkoztam már pár RS50-el és nekem csak karburátor beállításnak tűnik.
Köszönöm hogy segíteni próbáltok. Ha nagyon rossznak mondjátok le se megyek megnézni, nem ér meg egy fél napos programot és 400 kilométert.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
ludsimon
veterán
Ilyen retek van gyárilag a Liberty 50-esekben. (Weber 120M)
Basszus 12mm torokátmérő.. Nagyon cserésnek tűnik, kipuffal 21-es kéne.. Meglátjuk, hogy megy így. Legfeljebb felteszem ebayre licitesen aztán aki amennyit ad érte (szerintem elég sokat fognak érte adni révén, hogy semmi alkatrészt nem lehet hozzá találni.)
[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Redneck #56928 üzenetére
A videó megnézése után nem lettem okosabb. Egyszer mintha ledadogna, de látni/érezni kellene minimum. Ha úgy ítéled meg, hogy nem vészes, egyezz meg a gazdájával úgy, hogy vagy megcsináltatja, vagy te, de akkor többszörösét bele alkudod, hátha nem az a gond. Kezdeném a gyertya/légszűrő/karbi tisztítás kombóval aztán kiderül... Erre nem tudok okosat mondani.
www.dongosofor.hu
-
Redneck
nagyúr
válasz huszi.gyb #56930 üzenetére
Én is megszavaztam gondolatban neki egy új gyertyát, karbi és légszűrőtisztítást valamint egy karbi beállítást. Lehet hogy nagyobb fúvókát is kaphatna. Egyébként ígéretes a paripa de ezért kevesebbet adnék. A tulaja nagyon szimpatikus egyébként.
Azért tettem fel a kérdést mert hátha van itt aki kicsit jobban ismeri a Minarelli AM6 blokkot, valamint jobban ért a kis 2T motorokhoz.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
huszi.gyb
senior tag
-
Redneck
nagyúr
válasz huszi.gyb #56932 üzenetére
Oké, értem de nem vagyok nagy üzletember (nem szoktam sokat alkudni).
A nagyobbik baj az hogy csak akkor megyek ha fixen megveszem. 400km oda-vissza nekem sok.A motor amúgy gyári, csak egy Arrow kipufogórendszer lett vásárolva hozzá.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
ludsimon
veterán
áh, most lett 100%, holnap megkérdezem melyik Dellortoval lehet kiváltani a Weber 120M karbit és szerelem is ki, teszem fel ebayre. Francnak sufnizzak ezzel mikor kicsi is, inkább megelőzöm a bajt és kicserélem 21-esre!
Elsőre találtam nem 1-2 eredeti Dellortot a beszállítómnál.
[link]
[link][ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz frigoo #56937 üzenetére
basszus, már belegondolni se merek mit megy majd a 17.5-essel, ha a 12-essel is így ment.
Ez a motor abszolút nincs széthajtva.A gyári service manual is 17.5-es Dellortot mond. Ez a motor régebbi, mondta a szerelő akivel beszéltem délután telefonon, hogy a régebbi Piaggiokat Weberrel szerelték de aztán leszoktak róla. [link]
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
...Mindegy hányast dobsz mert lenyomunk, érted!...
"De széria motorral nem érünk sokat a tuningolt gépek ellen... Mert azok jobban mennek."#56943: Nem tudják a másik szobában min visítok.
Amúgy a 17.5-es gyári 2003-tól. Az még nem tuning.
Tartós tuningot szeretnék, úgy 4-5 évig nem hozzányúlni csak a kopó alkatrészeket cserélni.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
ha gyári motorokra 2003-tól ezeket szerelik akkor miért enne többet? Azért mert 65mm jet helyett 70mm van rajta? max 0,5L-el eszik majd többet.
bogyo112: De nem fogom jobban mint a mostani beállítást. 60-ra be szoktam állni, addig fullgáz, de utána egyenletesen haladok.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
dzso22
senior tag
válasz ludsimon #56934 üzenetére
21-est ne rakj rá mert nem fogod tudni ráhangolni az 50-esre. Túl nagy lenne már a torok. max 17.5
De ha nagyon jó fogyasztást is akarsz akkor 16. Viszont azt nem tudom lehet e ilyen gépekre kapni.Ma volt egy kis szabadidőm ,rejtegettem a műhelyben egy kis kínai hengert amit már nagyon régóta rá akartam húzni a robogómra kíváncsiság képpen.
Ugyanis ennek a leömlője feljebb van mint a gyárié és nagyobb is. A felömlők viszont lejjebb helyezkednek el a gyárinál.
Hát most rádobtam.
Érdekes volt a viselkedése.
1/3-ad gáznál hol sokallta kicsit, hol kevesellte az anyagot,de nem is nagyon foglalkoztam vele mert ez miatt nem fogom eltekerni a karbim.
Ami meglepő a hengerben,hogy az alsó nyomaték elillant viszont közepes fordulaton erősebb a gép és jóval magasabb fordulatig ki is tolódik.
Jobban pörög és erősebb is.
Kemények ezek a kínaiak. Egyenlőre rajt hagytam a motoron a hengert aztán ha nagyon megtetszik ráhangolódom[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #56947 üzenetére
Köszi a segítséget mindenkinek!
Azt hiszem maradok a 17.5-esnél, ha 2003-tól a gyártó is ezzel adta ki akkor csak nem ronthatja el annyira a fogyasztást.undefined
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest