Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Something_ #17749 üzenetére
Annyiért nem kapsz épkézláb motort, talán 300 ezer forinttól ár lehet válogatni a rendszámos 125-ösök között.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
busman
addikt
válasz Something_ #17751 üzenetére
Nem hiszem,hogy ennyire egyszerű lenne
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Debilon
addikt
válasz Something_ #17751 üzenetére
forgalomba kell helyeztetni, tehát kell jóformán az összes papírja.. mintha egy vadonat újat helyeznél forgalomba első alkalommal
NKH oldalán van több info biztosan
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Killing
addikt
válasz Something_ #17751 üzenetére
Ha használták 50-esként akkor semmi esélyed lerendszámoztatni, ugyanis se forgalmi, se a motor eredeti papírjai és a biztosítási rendszerből kiderülne hogy korábban 50-esként volt használva. Elég hosszas jogi procedúra elé nézel ha ilyet próbálsz rendszámozatni, vagy 50-esként használod és lebuksz.
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
runner 125
nagyúr
válasz Something_ #17759 üzenetére
Ismerem őket, köszi.
Nagymotorba mi is innen szoktuk venni, de ebben az árkategóriában az általuk forgalmazott 2t olajok, (Repsol, Castrol, stb) nem teljesítenek olyan jó normákat, mint a fentebbi MOL. - Ezt a típusút ők meg nem forgalmazzák.
De ettől függetlenül tény, h más olajat onnan érdemes beszerezni.
..nagyon nem akarok belemenni, de egy gyári robogóba pl. teljesen felesleges a legdurvább raccing' olajat venni, mivel nem lesz tökéletes az égés, illetve erősen elősegíti a kokszlerakódást. Gyári (és utcai, max alu sport tuning) 50-es, 70-es és maxi 2t-kbe az említett MOL a legjobb vétel.Fentebbi kérdésedre még:
Ahogy a többiek is írták, érdemes kicsit megtolni az összeget és 300k környékén nézelődni, ugyanis ennyiért kapsz egy szép állapotú, rendszámos 125-öst, ami keveset fog fogyasztani, és ketten is mehettek vele. (Feltéve, ha van jogsid min. 2 éve.)
Lehet próbálkozni a rendszámozással, de 100.000Ft-os plusz költséget nyugodtan számolj rá pluszba. (Noh és a sok utánajárás, s elég, ha csak egy eredeti okmány hiányzik, már nem fog rendszámot kapni soha.)
Ezért az így meghirdetett (jelenleg 50-esként használva, de rendszámozható) robogót, csak abban az esetben szabad megvásárolni, ha a tulajdonosa lepapírozza neked! Úgyhogy nem kell élből elvetni az ilyet, csak egyszerűen ezt ki kell kötnöd. Anélkül nem szabad megvenni...vagy, az egyszerűbb alternatíva már rendszámosat venni.
Ebben a hsz.-ban összeszedtem párat. S, az árkategória is ez.
2.-at és a 3.-at már el is vitték.
Persze nyilván kérdéses a Te igényed is - spórolni akarsz a fogyasztáson első sorban, vagy megfelel, ha átlagban eszik 4 körül, viszont cserébe sokkal jobban tol. Csak mert utóbbi esetben szóba jöhetnek a 2t maxik is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Something_ #17763 üzenetére
Első kérdésedre nem tudom a választ, de éppen ezért nem ajánlott ilyen robogót venni. Egy részből baromi nagy rizikó, másodsorban meg igen..., nagy kérdőjel, h mi lesz velük akkor. Könnyen előfordulhat, h telekjárásra lesznek ítélve az ilyen robogók.
Akkor érdemes 4t-t venned.
Az átírás annyi, igen.
Úgy tudom, h a kintről hozottaknál nincs eltérő műszaki felmérés, szimplán annyi, mintha egy újat helyeztetnél forgalomba.
Korrekt a 125-ös SR. Piaggio blokkos, viszont az 2t. Így 4 körül (inkább felette) eszik 100-on.
De, ha már 300k körül keresgélsz, és belefér a 180ccm is, akkor nézhetsz Runner-t. Nekem is az van, 180-as 2t.
Pl.
..na egy ilyennél már érezni a teljesítményt. Egy kerékre könnyen jön."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Something_ #17765 üzenetére
Jaaa, akkor a 2 személyt két évig elfelejtheted, azt hittem egyértelmű, h motorjogsira kérdeztem rá robogós topikban, s nem autóra.
B125-tel csak max 125 ccm fér bele, igen.
Mindvégig jobb egy 2t. Jobban gyorsul, talán kicsivel több a végsebessége is, bár inkább a gyorsulásban venni észre a különbséget.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Killing
addikt
válasz Something_ #17770 üzenetére
Oktatóm is eltévesztette, ezt az egyet jobban tudtam mint ő.
Elegánsan ennyit mondott: "Hát ezt besz*ptam!"Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #17759 üzenetére
Sose a márkát nézd, hanem a jóváhagyásokat.
A racing 2t olajak nem tartalmaznak detergens adalékot, tehát majdhogynem minden futam után blokk szétszed, és koksz lepucol.
Egyébként ennek Jaso FD a jóváhagyása, akármelyik más márka drágább nála rosszabb jóváhagyásokkal. De utcára nem tudsz venni racing olajat.
Szóval az adatokat kell nézni, nem a márkát, mert a marketing átver rendesen.
Elég durva, hogy a kocsiba 60 as olajat raksz. Mi a gyári előírt viszkozitás oda?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #17774 üzenetére
hidrotőkének szabad csattognia, amíg fel nem töltődik, az legyen a legkevesebb, de az indokolatlanul sűrű olaj nem tesz jót a kenésnek, a csapágyak még valamennyire bírják, de a henger dugónál az olajlehúzó annyira le tudja húzni, hogy gyakorlatilag nem lesz kenés. A benzin valamennyire fogja kenni, de jobban kopik, mint az előírt olajjal. Meg kell mérni az olajnyomást, hogy valóban szükség van e ilyen vastag olajra. tényleg van e ekkora nyomásveszteség. meg gondolom nem versenypályán használod, hogy 150 fokra felmelegedjen az olaj (bár a 40es azt is elbírná)
de ez az én véleményem, nem ugatok beleExplosión de dos tiempos
-
vaksi8
senior tag
válasz Something_ #17819 üzenetére
Amit leírtál az félig forgalomba helyezés.félig sima átírási költség.
Plussz kihagytad a reg.adót.Átírási illeték nincs első forg.ba helyezésnél meg ha jól tudom eredetiség vizsgálat sem.Runner 125! Én értem Te mit írtál,de ha ő már levizsgáztatja,rendszámozza-át is kell iratnia a nevére!
Amit úgyis ki fizettet veled meg az idejét (ha minden jól megy 2 nap)utána meg még te is mehetsz átíratni![ Szerkesztve ]
-
adrian360
őstag
válasz Something_ #28754 üzenetére
Repsol, Motul, Castrol, Agip mind jó, a lényeg hogy legalább félszintetikus 2T olaj legyen.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Something_ #28754 üzenetére
Bátor vagy, Di-tech-kel nagyon bele lehet nyúlni a kakiba, de persze ki lehet fogni jót is.
Ez már Piaggio blokkos?Olaj; akkor épp az Agip-pal voltak leszerződve, nyugodtan mehet bele a Repsol Moto Scooter 2T. autoteka2000.hu-nál a legolcsóbb.
Vangelis
Louis-nál nézz szét, tudomásom szerint valamivel drágábban itthon is elérhetőek azok a termékek, legalábbis pár éve láttam boltokat akik onnan importáltak.
Első sorban szvsz egy részest keress.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #44990 üzenetére
Neked egy B125 jogsi, és egy 125-ös motor kell legalább...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #44990 üzenetére
Mivel hasonlóan súlyos egyéniségek vagyunk, ha rám hallgatsz nem keresel 50-es robeszt (próbáltam...), hanem B125 a te valódi megoldásod
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #44993 üzenetére
Kamu 50 mindenhol warez téma, mert illegális, de ha jobban belegondolsz, te sem igazából akarod: ha történik valami (nem is kell hogy te hibázz, elég ha nénike a piacra menet fellök az ezres swifttel), és rendőrség meglátja a járműved elég kellemetlen lesz, okirathamisítástól kezdve, az engedély nélküli vezetésen át adócsalásig mindent kapni fogsz
B125 már motoros kategória, de ezt tanácsolnám neked, akkor is ha kicsit drágábbra jössz ki. Egy 125 4T ugyanannyit vagy kevesebbet fogyaszt mint egy 50 2T, cserébe jobban is megy, megbízhatóbb is, fenntartása nem számottevően drágább.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #44993 üzenetére
Ha rendszámos, akkor forgalomba helyezés nem értelmezhető.
Ellenben az átírásnak lehetnek komolyabb költségei. Mivel max.
11 kW-os lehet, azzal számolt(t)am ki, és mondjuk egy 10 éves
modellel: 30800 Ft az átírás. Ebből a fix:Eredetvizsga: 15500 Ft
Törzskönyv: 6000 Ft
Új forgalmi: 6000 FtA változó:
Vagyonszerzési illeték: 3300 FtHa neadjisten új lenne a motor, akkor sem túl magas. Max. ~6K.
Papíron (legalább, esetleg valóságban is) gyengébb motor esetén
kevesebb. Szóval max. 33,5-ből névre van írva. Jogsit nem tudom.Szerk: hosszabb távon mindenképp megéri szerintem. 125-ös
motor már úgy ahogy megy is, a városba kvázi optimális, emellé
nem zabálja le a gatyád... (Az én 180-asom is elvan 3,7L körül,
pedig tuning varió is van benne, és nem is kímélem, valamint én
is megvagyok 100 kg környéke. Ja és kellemesen gyorsul így...
A végsebessége meg nem hogy 70, hanem inkább 110-120...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #44993 üzenetére
Egy rendszámos, 125-ös robogó átíratási költsége mindennel együtt kb. 30k HUF, a B125 jogsi meg kb. 35 ezer pénz.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #44997 üzenetére
Ezt pl. nyugodt szívvel megvenném. Nem versenyállat, de vállalható méret, teljesítmény. (de majd mindjárt jön hogy "ez szaaaaar" )
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #44990 üzenetére
"A soniccal az a baj, hogyha előremegyek a sorba, akkor égően lomhán gyorsul be. ...égő és szerintem veszélyes is, hogy nincs benne erő."
De jó lenne ha Pesten minden robogós így gondolkodna és ennek megfelelően választana gépet!"Van valami aktuális leírás a B125-ös jogsival kapcsolatban?"
Beiratkozol, kértek időpontot a Kresz vizsgára. Ha túl vagy rajta gyakorlás a pályán, aztán a forgalomban és újabb vizsga. A gyakorlati részhez szükséges megfelelő felszerelés (sisak, protektoros kesztyű-kabát-nadrág (vagy térdvédő) és valami magas szárú lábbeli) de van amelyik iskola ezt biztosítja.
Hogy időben ez mennyi az attól függ mennyit kell várni a vizsgaidőpontokra, mivel már kétkerekeztél gondolom rajtad nem fog múlni a dolog.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #45005 üzenetére
Ez esetben, érdemesebb nagyobba nézegetni, de jogsival, átírással 200-ért nem találsz. Egyetértek a többiekkel, hogy 200k egy 50-esért?
Én csak magamból indultam ki, hogy 75 000-et(+felszerelés) megengedhettem magamnak. Nyilván jobb lenne a 400e Ft-os keret, de amíg nincs...Ha belefér az, hogy <100-zal kitolod a keretet, B125. Csak vigyázz, az alsó árkategóriában sok a széthullott darab.
DigitXT: Tudod, hogy én 50-esen is térdvédő+bőrkabátban járok... De rendszeresen kapom a kérdést: Milyen motorod van?
-Kis 50-es robogó
Jaa azt hittem valami komolyabb, így a bukóból, meg a felszerelésből...Mivel az emberek nagyon nagy százaléka még nagyobb gépekre se öltözik fel... És 60-nál még megúszhatóbb egy esés, mint 100-nál. Csak erre akartam célozni.
SzlobiG: Csak akkor nincs rá kötelező, ha nem kötsz. Nekem évi ~3000Ft a kötelezőm, adóval. Ami viszont tényleg nincs rá: fedezetlenségi díj. (szemben minden más, rendszámossal).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #45009 üzenetére
Tökéletesen megértem az érveidet. (Szabadidő / kevesebb fogyasztás.)
Mondjuk ha 5 lityót bekér egy 2T 50, és csak 3-at egy 4T 125, azért az
szintén számíthat. Oké, a 13-hoz képest bármi kevesebb. Meg ezekkel
nem fogsz 150-nel repeszteni (mondjuk ilyenről szó sem volt), csak úgy
gondolom, hogy nagydarabként hamarabb felveszed a forgalom ritmusát
egy közel kétszer-háromszor erősebb géppel. Az a nem mindegy.Viszont ha az SR50 "tökéletes" volt, akkor nincs más hátra, mint venni
egy SR50-est. Csak ugye az olcsó volt. Ezért szarráment. (Vagyis úgy
fogalmaznék, hogy rá kellett volna költeni arra is azt a pénzt amit írsz.)Most akkor egy drága SR50-est keresel, hogy tovább kibírja, vagy most
fogod rákölteni azt a pénzt egy olcsóra, amit az előzőre költhettél volna?Egyébként egészen addig mondja valaki, hogy mennyire "tökéletes" egy
50-es gép mindenre, amíg nem próbált egy nagyobbat... Utána már nem
szívesen ül vissza a kicsire, és él együtt a (teljesítmény)hátrányával...
Az a rengeteg pizzafutár, rendszám nélkül tipikusan nem 50-es motoron
ül. Csak úgy csinál, mintha. Erről azonban megírtuk, hogy lebeszélnénk.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Grillo
senior tag
válasz Something_ #44997 üzenetére
B125 megvan 2 hét alatt, ha nagyon sietsz, a kérdés, hogy a forgalmi vizsgára mennyire vannak betelve a helyek.
-
csongi
veterán
válasz Something_ #44990 üzenetére
En meg a 250 kategoriat javaslom, a110 kb hoz plusz a ruhazat es szallitasi targyak.
Egy jo blokk 3liter korul elmegy. Pakolhatosag es egyeb elonyok. Uzemeltesi koltsege par % al magasabb mint a 125. Egy A2 jogsi ami drgabb. A motor es egyeb alkatreszek araiban minimalis az ar elteres. En ebben gondolkoznek. -
Something_
őstag
válasz Something_ #44990 üzenetére
Sziasztok!
Nah egy kis update.
Arra jutottam, hogy marad a Sonic munkába járós igáslónak az autó mellett, nem cserélem le 50-esre, 125-ösre. Egyeztettem a motoros szerelőmmel, felesleges lenne másik 50est venni helyette.
A 125 jogsit lehúzásnak érzem, ezért nem is gondolkodtam sokáig rajta.Nah, viszont A korlátlant fogok kezdeni, rajta vagyok az ügyön, egy infót akarok majd kideríteni a közeli iskolákban, hogy a KRESZ tanfolyam, hogy oldható meg, hogy beseggelem és csak vizsgázni megyek el. A 30 elméleti órából a 20 kreszt, feleslegesnek érzem az időt elpazarolni rá. Természetesen a maradék x óra elmélet érdekel. Esetleg ha valaki tud ez ügyben pár infót, az kérem jelezze.
Nah, viszont már ki is néztem, hogy milyen motor lesz helyette (remélem nem gáz, hogy a robogós topikba kérdezem ezt meg, ide is vág egy-két dolog miatt.)
Szóval beleszerettem a CBR600F F4-be. Mind kinézet, mind tesztek alapján. Természetesen az árfekvése is szimpatikus.
Akikkel eddig beszéltem, mindenki próbált lebeszélni, hogy egyből 600-as legyen az 50-es/autós tapasztalatok után. Ennyire drasztikus a helyzet, vagy csak féltenek az ismerősök?
Nem látom logikus döntésnek, hogy vegyek egy "felesleges" köztes köbcentis robogót/motort. Erről kérnék egy kis eszmecserét, hogy kinek, mi a véleménye erről.Jelenlegi elképzelés az, télen/off szezonba veszem a motort és megmarad mellette melóba járósnak a kis 50-es is.
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #45756 üzenetére
A B125 jogsira sok mindent lehet mondani, de azt, hogy lehúzás, azt azért nem Olcsó, gyors.
CBR600F pedig sportmotor, nem a klasszikus munkábajárós jármű mintapéldánya. És igen, mint minden kétkerekű, veszélyes a maga módján. Kicsit drasztikus váltás 50-es után, viszont van aki helyén tudja kezelni a lóerőket, van aki nem. Van azért itt a fórumban is olyan, aki már párat már esett, mert nehezen méri fel a saját korlátait. De ismerősöm is Fazert vett jogsi előtt, egy év múlva eladta, mert nem akarta kinyírni magát - na ő felismerte a határait
Ha munkába szeretnél járni vele, ne ezt vedd Ha motorozni, akkor nyilván egy jó választás lehet.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #45756 üzenetére
Szia!
Én azért a 600-as CBR-rel vigyáznék... Bár ha lehet bele valami olyan elektronikát tenni, ami nem engedi X fordulat fölé... Sor4-esek fent mennek nagyon durvánwww.dongosofor.hu
-
maszekember
aktív tag
válasz Something_ #45756 üzenetére
Kresszel kapcsolatban: egyes iskoláknál létezik,hogy egy központi programon keresztül,önállóan (de a szoftver felügyelete és állandó rész-vizsgái mellett) tanulod meg a a közlek.rendet. E-learning a neve,olyan sulikat keressél,akiknél kérhető ez (egyébként Én is így toltam le,nagyon jól megírt,érthető sok képpel,szóval abszolúte használható ) .
Mociról. Én is csak most kezdtem az ipart (bár 2.000 km-t már letoltam február vége óta) egy CBF 250 hátán. Szerintem fontos a fokozatosság,vannak az itteni motoros fórumon tagok,akik ügyesebbek az átlagnál (vagy legalábbis nagyobb önuralommal bírnak) ,és a 0-ról kezdve is kezelni tudták a nagy vasakat,de ez egyrészről nem reprezentatív,másrészt pedig valószínűleg nem véletlen,hogy az "öreg" motorosok ,szakírók is mind fontosnak tartják a "lépcsőzést" . Egy barátom most cserélte le a 150 köbös mociját egy 600-as hornetre,és már volt nem egy, a gép erejéből adódó veszélyes helyzete (az egyiknél a lámpánál indult el,és teljesen véletlenül még a kuplung kiengedés közben nagyobbat húzott a gázkaron mint kéne,egykerék lett belőle,és csak épphogy nem vágódott el) . Egy nagy gép sokkal inkább megbosszul egy hibát mint egy kisebb. Ha nagyon szeretnéd érezni a sebességet,akkor köztes megoldásként vegyél egy nakedet,ott 110-120 körül már olyan érzés,mintha egy mig-29 hátán hasítanád a szelet .
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #45779 üzenetére
Ha belefér a költségvetésbe, ez egy ideális kombináció lehet
De "kezdőként" tényleg óvatosan a 600sor4-el
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #45779 üzenetére
Na persze, e-learning meg fojtás...ne csináljátok már!
1. Amikor B125 Kreszre mentem (ami amúgy ugyanaz mint az A) a vizsga előtt kétszer találkoztam az oktatóval: a bemutatkozó első alkalommal (akkor is egyből a teszteket csináltatta velem), a másodikat meg én kértem hogy tisztázzunk pár dolgot de egy idő múlva rám szólt hogy inkább menjek haza. A kettő között pedig itthon nyomogattam a teszt-programot. Csont nélkül átmentem. Az oktató azt mondta hogy a motorosok nem is szoktak hozzá bejárni és szvsz már meglévő jogsival valóban nem is lenne sok értelme: nagy része ugyanaz mint a B csak autó helyett motor van rajzolva/írva.
2. Komolyan egy valag pénzt ki akarsz fizetni arra hogy betegyék majd kivegyék a fojtást? Önuralom! Ha nem rángatod neki ész nélkül a nagymotorral is lehet lassan/óvatosan közlekedni. Nem tudom másoknál ez hogy működött de nálam önkéntelenül is megvolt, pedig az előd 125-ösnek rendesen cibálni kellett a bajszát hogy haladni lehessen vele.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #45779 üzenetére
Ez csak egy ötlet. Sor4 600 olyan 6-7000ig nem büntet. Fölötte viszont...
És ezért gondoltam arra, hogy HA meg lehet oldani, kezdésnek érdemes lehet Ha nem, akkor tényleg elgondolkodnék egy gyengébben... Szerintem.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #45817 üzenetére
Ma kellett elfogadnom amit hetekkel ezelott mondtatok.
Nem viccből mondtuk, és nem "lenézésből", sokkal inkább tapasztalatból...MÁS: ez is megvolt, mégsincs este. Na jó, már este volt, de jól esett a karika.
Komolyan mondom, egy Maja méretű gép, a Madison erejével bőven jó lenne ide.
Tudom, miért nem vettem meg a Velvetet? Azért, mert kényelmetlen volt - sajnos.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #45832 üzenetére
Alád legalább egy 250-est raknék, bár egy 180-as sem számottevően gyengébb.
Egy a bibi, hogy 200K-ba ezek nem nagyon férnek bele. Persze típusa válogatja.
Majából még ez (friss hirdetés, talán gyanúsan olcsó is, de ránézést megér?)
Ez határeset árban, meg a szöveg nagyon vicces, hogy szeretett (import) motor.
Esetleg egy "olcsó FXR" (ezt majd a szakik leírják, hogy miért is szar / jó vétel).
Esetleg egy olcsó Leo, 250-es. (Van Leo tulaj is a fórumon, csak mond rá vmit.)
Esetleg egy bilikék (Vagy I.S.S.? Pedig jó az.) Beverly 200? Ilyesmiket találtam.Az a baj, hogy a megbízhatóság, és a jól karbantartott motor kéz a kézben jár...
(Egy elhanyagolt motor a legritkább esetben lesz a "megbízhatóság mintaképe",
viszont ezeket kapod meg nyomott áron. Ami "egyben van" tipikusan drágább...)Persze ki lehet fogni: csak "ötleteltem" párat. (10-12 évesnél öregebbet pl. nem
szívesen vennék, miközben mondják, hogy nem évjáratot veszünk, állapotot.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #45832 üzenetére
Lehet, 125-ösből nagyobb a választék. Még azok is mendegélnek,
csak egy sor4 600 után nagyon fura lesz mindegyik. A 180/250 is.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #45851 üzenetére
50 2T - 125 4T - 250 4T fogyasztása gyakorlatban megegyezik. nekem fix 3.5L volt a 250-es, de longwild kolléga 3.2-vel is elmegy. De neked is 3.5 lenne mert hasonló a súlyunk
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #45851 üzenetére
Jó lenne 250-es, ha már lúúd
Jogos, de ahhoz picit feljebb kéne engedni a keretet, és/vagy bekockáztatni
öregebb gépeket. Amúgy Majából a 250-es teljesen más világ: alacsonyabb,
kvázi kényelmesebb. Sajnos csak ráültem egyre, menni nem mentem vele...
De az üléspozíció az rögtön lejött, hogy mennyire fotel... 4L fölé szerintem
csak iszonyat digitális gázkezeléssel lehetne menni. Szóval inkább alatta.200-300, robogó, normál állapot, magyar forgalmi, évjárat/típus szűrés nélkül
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz Something_ #45877 üzenetére
Kicsi, de az engedély nélküli vezetés helyszínen 45k, úgyhogy legyen nálad kp.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #45877 üzenetére
Ha nem balesetezel, akkor szinte semmi. Napi szinten használnak olyan gépeket, amiket "átalakítanak 50-essé" (= matrica
250) Ha van rendszámod is, főleg békén fognak hagyni. De ha baleset van...www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #45881 üzenetére
Ne csináld. A meg sem lévő jogsid is elveszik és eltiltanak ha gond van. Az ördög nem alszik...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #45881 üzenetére
Szvsz a jogsi megszerzéséig ülj a seggeden: eddig kibírtad motor nélkül,
mi már az az 1-2 hónap, ami hátra van... 50-essel mehetsz az oktatásra.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
SzlobiG
félisten
válasz Something_ #45879 üzenetére
Sajnos nem egy embert ismerek aki ilyen 600-as és afölötti gépekkel tolja jogsi nélkül. Már jó pár éve és semmi nem tudják meg fogni ugye.
-
Grillo
senior tag
válasz Something_ #45885 üzenetére
Az Írottkő parkhoz nem kell az M3 kivezetőn menni, sőt, nem is tudsz, csak a Nagylajosig, ott le kell menni kisebb utakra. Szóval 50essel simán lehet menni oda, én is azt használtam volna, ha meg lenne csinálva.
-
üszök
őstag
válasz Something_ #45879 üzenetére
Van rá esély,hogy eltiltanak a többi kategóriától is,az előadón múlik.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
gabe_
őstag
válasz Something_ #46771 üzenetére
Ehhez nem kell még robogó sem. A feleségem baráti társasággal ültek egy kerti sörpadon, ami a fűcsomók miatt nem állt stabilan, hátraborult, és pont úgy esett derékkal egy kivágott fa csonkjára, hogy eltört a gerince. Felépült, az orvosok azt mondták, hogy ha az eltört csigolya elnyírja a gerincvelőt, lebénult volna.Így sem könnyű az élete, de ha lebénul...
Sovány szakácsban sose bízz!
-
szmissz
senior tag
válasz Something_ #46807 üzenetére
Találkozunk a 45 fokban, a 70 fokos aszfalton, zárt sisakban!
Ok, most jöhet az, hogy velem meg a kórházban, mert leszakadt az állam!
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
enginev3.0
félisten
válasz Something_ #46807 üzenetére
Felnyitható a legjobb, de rohadt drágák
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #46816 üzenetére
Ok, hogy lehet menni 80-nal egy 50,essel, de az Audi megkérdezi min ülsz, ha átmegy a piroson, és eltrafál?
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #46816 üzenetére
Még az "állas sisakba" is berepülnek a szemetek ha nincs bogárháló.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
szmissz
senior tag
válasz Something_ #46883 üzenetére
"Megoldás: a legrövidebb útra, a legnagyobb melegben is teljes motoros ruházat, kesztyűvel és magasszárú bakanccsal vagy csizmával."
Na ez az, amit az se tart be, aki leírta, mert ettől elviselhetetlen kín a motorozás, nem élvezet. Akkor már inkább séta a kisebb távra. Persze relatív, hogy kinek mi a rövid út, de ha a cikk írója az 500 méterre lévő kisbolthoz is full versenyruhát ölt, akkor gratulálok az elhivatottságához!
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Macska topik
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen