Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
frigoo
aktív tag
válasz szentkuti11 #57849 üzenetére
Szia!
Köszönöm a gyors választ.
A motor sztenderre állítva se hidegen, se melegen nem forgatja a hátsó kereket, csak gázadásra. (a hátsó fék term. nincs ráspanolva tapadásig) Viszont menet közben a harangnak (sztem) van egy ilyen sajátos, fémes "harandozó" hangja. Ez normális?
üdv:
frigooui: a kipufról küldök egy "ilyen volt" képet is, sztem ahhoz képest üdítő látvány. A dob nem utángyártott, hanem otthon gyártott, az biztos. A rögzítő lemez ill. a hangtompító végén lévő pipa kitalálója én voltam.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Tothgera30 #57850 üzenetére
[TROLL]Tippelhetek óraállást? 16776?[/TROLL]
Vannak baromi jó LED-es cuccok, tipikusan "powerled" kategóriából,
viszont az áruk is ehhez mérhető, 3-4K/db (Kínából megrendelve is).
Helyzetjelzőnek, féklámpának, indexnek mehetnek. De a tompítottat
felejtsd el: ha találsz is a foglalatba illő LED-ekkel felsündisznósított
izzónak látszó tárgyat eBayen, azt messziről kerüld el. Szart sem ér!
Se látni nem lehet vele, se nem jó, hogy vakítja a szembejövőt. Max.
egy utólagos DRL jöhet szóba. De azt igényesre megcsinálni melós.A powerled lehet nem túl egzakt: úgy képzeld, hogy mondjuk ~7,5W.
Ha a gyári izzó 10W-os, ezzel nem sokat spórolsz, de jobban látszol.
Valamint azonnal kapcsol. Szóval féklámpába kifejezetten hasznos,
és ott egy átlagos 5/21W izzó helyett valóban komoly spórolás is.
Az elgyorsulós videómon láthatod, hogy messziről is eléggé látszik,
nagyon meg vagyok vele elégedve. (Igaz, közel 6K volt, de megérte.)Szerk: helyzetjelzőbe azért nem kell 7,5W, oda pár 5050-es LED-del
megküldött fáklya is megteszi: a gyári 5W gyertyánál sokkal szebb.
Mondjuk ha nincs neki külön foncsor, akkor azért érdekesen néz ki.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #57852 üzenetére
Őszintén szólva csak a futott napi km-t néztem . De te is tudod hogy vissza lesz tekerve, és 6000km-rel eladom .
Akkor a helyzetjelző helyére mit lehet kitalálni? Mert így nagyon "szívja" az akksit. Nekem nem kell oda a nagy fényerő, arra ott a távolsági/országúti fényszóró. Féklámpa eleve led-es, azt nem bántom, esetleg indexekbe kap ledeket majd.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Grillo
őstag
válasz runner 125 #57847 üzenetére
Ennek tényleg ez a reális ára?
-
ludsimon
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz Grillo #57854 üzenetére
Sokat esett a Nexus-ok ára, de tény h ez az egyik legolcsóbb.
Nem tudom mi lehet az oka, fényezve biztosan nem volt, mert azokat a matricákat még én raktam rá, 2009 körül."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #57856 üzenetére
lehet az az ok, ami nálam szokott lenni: eladni akarja és nem hirdetni
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #57850 üzenetére
Amióta "ismerlek" el akarod adni, de valahogy soha nem sikerül...
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #57850 üzenetére
9 éves, uh, oszt' mi van akkor? Elbomlik 1 év múlva?
Az FXR most lesz 12, két hete egy osztrák barátom 1600 ajrót kínált érte, természetesen nemet mondtam.
Egyébként meglepő, h az osztrákoknál, németeknél milyen áron mennek, egy szebb, gyári példány 1500-2000 euro. Idehaza a sok rendszám nélküli hulladék szétveri a piacot."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dexar007
veterán
válasz runner 125 #57859 üzenetére
Addig kell orulni amig leteznek meg ,,rendszam nelkuli hulladekok".Mert utana jon majd a 2 evenkenti muszaki,a tobbszoros biztositasi dij,a robogo-ado,a kiloves-ado meg a tobbi szarsag.
Give me your cum,bull!
-
Tothgera30
Ármester
válasz horvathkrisz #57858 üzenetére
Mert nem hirdetem. Mikor meg igen, akkor kereskedők alkudoztak, őket meg elküldtem a pixxxba.
#57859 runner 125: Idehaza nincs pénz ilyesmire, vagy mindent olcsón akarnak. Tavaly 450k-s vadi új bringát féláron adtam el, és még abból is alkudtak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
fagylalt
senior tag
Újabb kérdéssel fordulnék hozzátok:
Új légszűrőt szeretnék venni a robogómhoz és a hagyományos sima táblás légszűrő helyett egy Malossi Red Filter vagy Polini Racing Blue Filter beszerzésén gondolkozom. Melyiket ajánlanátok? Melyiknek jobb a minősége?
Sajnos előre kivágottat, amilyen nekem passzolna olyat nem találok, így marad a táblás lehetőség.
Olvastam olyat is, hogy lehet, hogy minimálisan meg kell növelnem a főfúvóka méretét. Ez majd kiderül (ha beállítják a karbit) vagy eleve vegyek bele nagyobbat?[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Ki merre lőtt ki hétvégén?
Olvasom, hogy árad a Duna, Szentendrei képek: [link]
Lehetséges, hogy a kipufért inkább Csepel felé megyek, mert itt is Duna lesz.Azt csinálom, hogy odafelé Csepel irányából megyek, vissza megpróbálok átjönni a Budai oldalon.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
2thletme2day
őstag
Valaki esetleg tud olyan helyet ahonnan be lehetne szerezni 50-es Runnerhez olajos első teleszkópot? Ez a gyári zsíros konkstukció kész katasztrófa. Tegnap mentem vele egy majdnem 100km-s karikát (elmentem a cseszneki szerpentinhez, elég jól bírta a kicsike ) és hazafelé nem a 82-esen jöttem, hanem alsóbbrendű szar utakon. Mire hazaértem zsibbadt a kezem a sok rázkódástól és jó volt elengedni végre a kormányt..
-
nyogo83
Topikgazda
válasz 2thletme2day #57867 üzenetére
Mikor megvettem a Runnerem, akkor az első teló felújítással kezdtem. Ha mázlid van, akkor találsz bontott Runner (pl VXR) olajos teleszkópot villaszárral 40 ezer körül. Elvileg ez plug and play, maximum a féknyereg felfogatásánál kell valamit mókolni azthiszem, mert más a tartókonzol, illetve a keréktengelyt kell cserélni, a hozzávaló sebességjeladóval együtt.
Nekem jó volt a teló csillapítása, csak volt egy minimális lötyögése. Szimmeringet meg egy két dolgot lehet itthon kapni hozzá, viszont patront,perselyt nem(csak rendelésre). Három lényeges dolog van, amit ki kell cserélni, ha felakarod ujítani: szimmeringek(kb 3 ezer a pár), egy teflon persely ami megvezeti a villaszárat, illetve a csillapító patron(a lényegi részek a baloldali telószárban vannak)
A teflonpersely szokott megkopni, akkor kezd el picit szitálni az eleje, illetve lötyögni a becsúszószár. A csillapító patron meg ha tönkremegy, akkor szűnik meg a csillapítás.Itt megtudod nézni a robbantott ábrát, illetve pár cuccnak a gyári számát,nevét,árát(érdemes máshol is megnézni, mert olcsóbban kijössz)[link]
Szerk:
Közben találtam ezt: [Olajos teló]
25k-ért, ajándék Ennyiből még a normális zsírós teló felújítás se jönne ki a sok szopással együtt[ Szerkesztve ]
-
2thletme2day
őstag
válasz nyogo83 #57868 üzenetére
Köszönöm szépen a linkeket. Komolyan gondolkodom a cserén. Ráférne a felújítás is a mostanira... Van, hogy az útegyenetlenségeken szó szerint elpattog az úttól. De ha a csere megoldható lenne egy féknyeregtartó konzol beiktatásával meg egy tengelycserével annak nagyon örülnék. A meghajtócserének már annyira nem. Most raktak bele drága pénzér gyárit (11ezer Ft ) a szervizben pár száz km-vel ezelőtt.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz 2thletme2day #57869 üzenetére
Utánanézek majd pontosan, mert régen volt mikor megakartam csinálni, hogy pontosan mit kell cserélni.
Legfeljebb a régit villaszárastól mindenestól meghírdeted. Ha nem nyomja ki a zsírt, nincs nagyon agyonkopva/sérülve a krómszár, tuti kapsz érte egy kis pénzt aprón. Sokan keresik, mert ha kicsit pattogós is, de még mindig jobb, mint a tipikusan beteg runnerteló: vagy megszorul fixre, vagy fékezésnél beesik és megszorul alsó állásban, és később menet közben jön vissza. -
nyogo83
Topikgazda
válasz 2thletme2day #57869 üzenetére
Gyorsan utánanéztem, majd valaki aki esetleg bele is fogott az átalakításba és tapasztalata van vele az kijavít.
Régi egumotoros fórumon akadtam rá a tapasztalatokra (runner125 majd lehet hozzátud szólni a témához, mert aktív volt ott).
Volt akinek a régi tengely is jó volt az új szárral, valamint a régi féknyereg csak a konzolon kell módosítani vagy szerezni egy hozzávaló féknyerget. A km meghajtóhoz, ha a régi tengelyel megy össze, akkor csak a km spirált kell cserélni mert a régi az rövid lesz hozzá.
Én tuti belevágnék, aztán max összelegóznám szép lassan.
Amikor összeadogattam, hogy mennyi a zsíros teló felújítás, nekem ez jött ki(külföldről rendelve):
- szimmering 3k
- persely 2db 14k
- csillapító patron 16k
Plusz a rengeteg meló vele és sose lesz olyan mint egy olajos.[ Szerkesztve ]
-
stereodead
csendes tag
Sikerült eladnom az 50cc-s Honda Today robogómat, és szeretnék feljebblépni egy szinttel, azaz átváltani 125cc-re és váltósra. A kérdésem az, hogy milyen oldalakon lenne érdemes körülnéznem?
Honda cg, Yamaha YBR, Honda CBR. Ezek közül szeretném valamelyiket, ezekről hallottam a legtöbb jót a 125-ös motorok közül.
A gond viszont az, hogy nem nagyon találok belőlük olyat ami tényleg rendben van, korrekt áron, és nincs Budapesttől több mint 200 kilométerre. Eddig a használtautón és a jófogáson nézelődtem, hol máshol lenne még érdemes?
Továbbá mennyire igaz az, hogy Budapesten 125-ös motort venni nem szabad, mert az biztos, hogy futármotor volt és szét lett hajtva? Szerelő ismerősöm óvva intett attól, hogy budapesti eladótól motort vegyek. Azt mondta minél messzebb van pesttől, annál jobb, de nyilván az sem előnyös, ha 200 kilométert kell utaznom, hogy megnézzek egy motort.
Előre is kösz a segítséget!
fgsfds!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz stereodead #57872 üzenetére
hahu, képesmotor, jófogás, facebook csoportok...
www.dongosofor.hu
-
Grillo
őstag
válasz stereodead #57872 üzenetére
Szerintem faszság, hogy Bp-n ne lehetne jó motort venni, de tény, hogy statisztikailag biztos van különbség egy 20 ezres kisváros és a főváros kínálata között.
Állapotot kell venni, bárhol is árulják. -
Tothgera30
Ármester
válasz 2thletme2day #57867 üzenetére
Nekem nincs vele problémám...
#57872 stereodead: Esetleg YBR 250-en nem gondolkodtál? A 125-ös 4T-k nem fognak sokkal többet nyújtani. Viszont a jó vételekért sajnos menni kell. Havernak is most hoztunk 400km-ről egy VFR 800-ast, 1 milkában állt meg, de olyan patent mint ha szalonból most jött volna ki, és van benne 22k km.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
ludsimon
veterán
Azt figyeljétek ~10Le-s tuningrobogó hogy megy.
Ilyet egyszer tuti építek a Libertyből pár év múlva.Vissza kellett venni a gázból nehogy nekimenjen a másiknak.
Hiába mondjátok, hogy úú eszik 5-6Litert de sose fogja visszaadni egy 200kg-os motor ezt az élményt.
Nyilván nem ingázásra lesz építve akkor már hanem hobbi célra.
Nagyon tetszik minden perce a videónak, ahogy ki se bírja rendesen hajtani a kis tuning 70est.
Míg az 50-esek megszakadnának.undefined
-
Tothgera30
Ármester
válasz ludsimon #57878 üzenetére
Kinek mi... hülyegyerek koromban biztos jó lett volna, 40-50kg-osan (mint a videóban szereplő riderek), bár szerintem azóta nem fórumozgatnék... nekem ez nagyobb élményt adna. Mindent összevetve rálocsolsz egy robogóra 200-300k-t, ad 20-30km/h pluszt, és egész jó gyorsulást, de évi egyszer teljes felújítást kíván. Liberty-ből nehéz lesz, mert az levegős, áttákolni meg nem érdemes, bár van rá példa. Hobbi célra meg cserélt hengeres Runner, olcsóért, ugyan annyit locsolva rá mint te az 50-esre, és lenne egy kissé erősebb, de majdnem ugyan olyan könnyű gép. Szerinted?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz ludsimon #57880 üzenetére
Ez sem igazán "jó ötlet", mert ennek a tuningszett árának negyedéből meg van az A1 -> A jogsiváltás, és nem kell illegalitásban ügyködni, lehet nagyobb motort venni ha a 125-ös gyári állapotában kevés lenne.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz ludsimon #57878 üzenetére
5-6? Ilyen felhasználás mellett 8-9, vagy fölötte.
Ültél már legalább utasként 4-500 ccm fölötti robogón, motoron?
Kávédarálónak egyszerűen nincs racionális magyarázata. Qrva drága összeépíteni, zabál, megbízhatatlan és üzemórás mind."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Den
veterán
válasz Bogyó bá' #57881 üzenetére
A tuningszett árának negyedéből megvan a nagyobb jogsi, csak az ilyenkor sosem hangzik el, hogy egy jó állapotú rendszámos nagyobb motor nagyságrendekkel többe kerül mint a tuningolt robesz, és a fenntartása is egy léptékkel drágább. De mint írta hobbiról lenne szó, hobbiban meg kár a racionalitast keresni, nyilván aki százezreket költ horgászfelszerelésre, sosem fog annyi halat fogni, ami visszahozza a felszerelés, az engedély, utazás, stb árát. De nem is azért csinálják.
A robogótuning ugyanilyen. Persze többet fog fogyasztani (aránytalanul többet), rövidebb lesz az élettartama, stb, de van egy olyan "fílingje" egy ilyen felpöckölt kis verdának amit egy 4 ütemű 125-ös sosem fog nyújtani még ha papíron erősebb is. (és szerintem egy 4t 125-ösnél unalmasabb jármű nem létezik. Na jó talán a tiéd, meg az új ktm 125-ösök kivetelek, de amúgy tényleg csak arra jók, jogy a-ból b-be eljuss olcsón)
www.simson4t.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #57878 üzenetére
Komolyan? Megmondod egy gyári alap ötvenessel gurulva 50km-t, hogy mekkora élményt adhat egy nagyobb gép? Faszom, felültetnének egy 600/1000ccm 250-300kg-os gépre, csokis lenne az alsód...
Amíg nem ültél másik (valójában nagy) gépen, megkérnélek, hogy ezeket az okoskodásokat tartsd meg a naplódnak.
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest