Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11801) Norbi 72


Norbi 72
veterán

Regger!

Csak hogy ne offoljuk szét a plazma topikot,most nézem régi nagy kedvencemet,a Grease-t 720p mkv-n a vetitőn,embertelen!!!

Nem tudom,ennek mi lesz a vége,de..... :))

[ Szerkesztve ]

(#11802) StLui válasza Norbi 72 (#11801) üzenetére


StLui
veterán

Ha jól emlékszem te írtad az Alien-t, hogy nézted, BD-ről, az első rész milyen volt? én megnéztem kölcsönözve 25GB-os verziót, nem volt lenyűgöző.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#11803) devil-k válasza StLui (#11802) üzenetére


devil-k
nagyúr

Az biztos, hogy elég retrós. :U

- mozi bolondéria -

(#11804) Norbi 72 válasza StLui (#11802) üzenetére


Norbi 72
veterán