Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11351) deedee


deedee
őstag

tegnap kipróbáltam a half 3d-t, pc-ről

azt hittem, több macerával jár, de nem.
kb 5 perc alatt rájöttem mindenre.
a kép minőségével sem voltak igazán gondjaim, 92 colt nézve kb 3 méterről.
a 3d is elég jól kijött.
mindent egybe vetve, rosszabbra számítottam.

a kérdésem ezek után annyi lenne az urakhoz, hogy BD 3D esetén csak a felbontás lenne jobb /mert nincs felezve ugyebár/, vagy maga a 3d hatás is jobb lenne?

(#11352) milszab válasza deedee (#11351) üzenetére


milszab
senior tag

Én nem láttam jobbnak egyik tekintetben sem!

(#11353) robi222


robi222
senior tag

Ti láttok 240cm körüli képnél különbséget ,bd25-és bd50-között?

(#11354) devil-k válasza robi222 (#11353) üzenetére


devil-k
nagyúr