Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11551) Gyeptegla válasza #74459392 (#11550) üzenetére


Gyeptegla
tag

Vidd el batyohoz, ha itt laksz Budapesten. Biztos segít.

(#11552) robi222


robi222
senior tag

Epson tw5000 tudtok egy jó kép beállítás sémát?

(#11553) #74459392 válasza Gyeptegla (#11551) üzenetére


#74459392
törölt tag

őőő kihez? :B

(#11554) notebook99 válasza #74459392 (#11550) üzenetére


notebook99
csendes tag

lehet polarszűrő, fényalagút hiba is. legjellegzetesebb izzó hiba halvány és élvezhetetlen vetített kép!

Ha új vagy szinte új akkor ilyennek kéne lennie.
ha viszont már elhasználódott akkor a gömbrész már inkább befeketedik vagy sötétszürkül.

(#11555) t.zolka válasza #74459392 (#11553) üzenetére


t.zolka
aktív tag