Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] [hcl:] Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Teasüti
nagyúr
A közelítő érték nekem már megfelelne, elvégre biztos nem kalibrálnám be az eszközt minden egyes tárcsára külön-külön, hanem venném a leggyengébb eredményt egy népszerű tárcsáról és azt használnám egy kis biztonsági tényezővel.
Vagyis egy konkrét hőmérsékletet, aminél jelezne a kütyü. Aztán ha a szuper vas még bírna további 100 fokot is, az sem zavarna, csak jó lenne tudni menet közben, hogy mondjuk most épp elértem az 500 °C-ot, vagy ilyesmi.
Amúgy nem hiszem, h ez kivitelezhető lenne a jelenlegi fizikai ismereteim alapján.
Nekem már múltkor abba is beletört a bicskám a fékes témánál, hogy egyáltalán képletet felállítani a hőmérsékletre a sebesség (visszahűlés) szerint.
(#1629) Mr.Csizmás
Úgy olvastam a fémes betétek az egész jól viselik a magas hőmérsékleteket.
Autónál is láttam már nem egy videót, ahol konkrétan felrobbantják a tárcsát és ott úgy tűnt, hogy a betét és maga a féknyereg még bírta a terhelést. Könnyen lehet, hogy utána azok is kukázhatók voltak, de akkor is.
[ Szerkesztve ]