Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#126701) pjen válasza FUTURE87 (#126699) üzenetére


pjen
félisten

Most néztem, nálam megy.

(#126702) explo1


explo1
csendes tag

Köszönöm a válaszokat!

(#126703) Zoz válasza FUTURE87 (#126699) üzenetére


Zoz
őstag

Minden nap használom, megy, ebben a percben is.

(#126704) EV6


EV6
csendes tag

Olvasgatom a topicot és örülök, hogy pár sorstársra találtam. Egy pár hete nekem is feltűntek fura laggolások, egyszerű weboldalak úgy töltődtek be néha, mintha betárcsázós netem lenne, azán hamar megjavult, mire rámértem, mindig megvolt a ~500/22. Pár napja viszont annyira súlyos lett a helyzet, hogy elkezdem intenzíven mérni és elég drámai a helyzet. Ha BÁRMILYEN terhelést kap a net (torrent 1 szálon, 1 db fájl letöltése http-n, stb.), akkor azt látom, hogy periodikusan összezuhan majd magához tér a net 1-2 perces időintervallumban.

Felívelő szakasz:

Routeren 1 db 50 GB tesztfájl folyamatos letöltése közben:

Megzuhant szakasz:

Ping és DL kimaxolva:

Ez sose volt jó, de ennyire durva azért nem volt:

AzureSpeed ping teszt:



Az 1 db tesztfájl:

Fehér Connect Box modem módban (mindig is abban volt az elmúlt 8 évben), újraindítva, hardresetelve, majd újra bridge módba állítva, mögötte ASUS RT-AX58U, LAN-on minden CAT6 Gigabit (stabil 113 MB/s-el másolok), próbáltam direktben rádugni a Connect Boxra a PC-t, semmi nem változott. Mindezt nem tudtam elmondani a két nemokos szerelőnek, akik kijöttek, 2 gyors speedtest.net mobillal lefotózva a laptop képernyőjét dokumentálták, hogy minden jó. Nem hallgatták meg, mi a probléma, hiába mondtam, hogy 3 napja mérek.
Hűségem lejárt, de sokra nem megyek vele, itt csak Telekom VDSL van (30/semmi) vagy mobilnet.

[ Szerkesztve ]

(#126705) nyesix


nyesix
senior tag

Sziasztok. Van ötlete valakinek, hogy mit tehetnék az elmúlt 1 hónapban most már másodszor előforduló olyan hibával, hogy a fehér connect box egyszer csak nem hajlandó sem5GHz en, sem 2,4 en kiengedni a netre. Az elmúlt években ezzel nem volt baj, külön routerem nincs a box wifi jét használom. Se telefon, se a wifin kapcsolódó TV nem lát ki a netre. Minden ilyen alkalommal reseteljem? :F

(#126706) _NCT


_NCT
őstag

Sziasztok!

A csodafone-nál mi a pékért nem működik az automatikus kártyás fizetés, ha eddig működött, van is pénz a kártyán, mégsem történt semmi eddig? Mai nap van a befizetési határidő. Legutóbb is az volt, hogy befizettem, majd újra le akarták vonni az összeget pár napra rá, amikor felébredt a rendszerük. Tartozásom nincs.

[ Szerkesztve ]

(#126707) nyesix válasza nyesix (#126705) üzenetére


nyesix
senior tag

Teljesen reseteltem a routert, most működik. Nagyon rég léptem be a feluletére, az is megváltozott kicsit. Mióta ilyen?

(#126708) _NCT válasza _NCT (#126706) üzenetére


_NCT
őstag

Na úgy néz ki olvassák a fórumot, vagy véletlen egybeesés, de nemrég vonták le :DDD

(#126709) Toth_Jani válasza _NCT (#126706) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Hétfőn még ezt írták rá:
"Az ismétlődő tárolt bankkártyás befizetés jelenleg technikai okok miatt nem vonja le a számlák értékét. Felelős munkatársaink már dolgoznak a javításon."
(De akkor sikerült a javítás.)

(#126710) Angie™ válasza nyesix (#126707) üzenetére


Angie™
addikt

Lassan már egy éve, így érzésre. Nekem egyszer cserélték mert teljesen meghalt a fehérke. :DDD

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#126711) kchris78 válasza EV6 (#126704) üzenetére


kchris78
veterán

nekem ugyanez van itt anyosnal. Full gaz. Letiltottam az ipv6ot notebookon de ugyanaz... Nem tudom mitol van, de nekem olyan mintha tcp kapcsolatokat nem tudna nyitni.. egy putty viszont vigan mukodik.. vowifi rajta hasznalhatatlan.

[ Szerkesztve ]

(#126712) mxv válasza coolabácsi (#126040) üzenetére


mxv
csendes tag

Le akartam mondani én is és ezzel húztak be a csőbe év végén, hogy majd a jobb modemmel nem nyafog tovább a gyerek, hogy magas a ping... Azóta random csomagvesztések vannak, de legalább a ping is magasabb lett :) a gyerek kezd leszokni a fortniteról. Én meg szenvedek a skype/teamsel. Voltak párszor megnézni, de igazából nem tudtak mit kezdeni vele. Hogy ez egy egybeesés lenne vagy az új modem ilyen szar... nem tudom.

. Ma egészen katasztrofális a helyzet. Használhatatlan bármire.

(#126713) Sanya válasza mxv (#126712) üzenetére


Sanya
nagyúr

restartold a modemet, nekem segített.

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#126714) boneyard


boneyard
tag

Sziasztok. Kb. 11:15 óta nincs netem (Bp. 21. ker.) Másnál is van probléma, aki a környéken lakik?

(#126715) Zsírkrétamen válasza Zsírkrétamen (#126650) üzenetére


Zsírkrétamen
senior tag

Na mégse oldotta meg. Reset után kb 2 óráig jó volt.
Már kiiktattam a routerem, direktbe a modemre van kötve a gépem, meg a ps wifin, és ugyan úgy nem töltenek be az oldalak csak sokadszorra meg hasonlók.
Tuti azóta szar, mióta meghosszabbítottam még egy napra a szerződésem, szóval valamit elállítottak.
Ezt hol/hogy tudom bejelenteni? Mert nem hiszem hogy maga a modem eszközzel lenne baj, tehát nem akarom hogy cseréljék, csak nézzék meg a beállításaikat, nem b@sztak-e el valamit….

(#126716) Lavar válasza Zsírkrétamen (#126715) üzenetére


Lavar
aktív tag

Én is hosszabbítottam pár hete és bár nem kértem de nekem visszakapcsolták az ipv6-ot, úgy hogy azelőtt már kinyomattam. Úgy, hogy újra ki kellett kapcsoltatni velük telefonon, de ez simán megy.
Nézd meg ezen a linken neked nem nyomták-e vissza, hátha.
[link]

(#126717) djsilas válasza Zsírkrétamen (#126638) üzenetére


djsilas
tag

A szolgáltató nem fogja tudni resetelni a Te saját routeredet, szóval ott valami benézés van....

[ Szerkesztve ]

(#126718) echterion válasza boneyard (#126714) üzenetére


echterion
nagyúr

Most értem haza, Fehérváron sincs net. :(

**********

(#126719) boneyard válasza echterion (#126718) üzenetére


boneyard
tag

Közben felhívtam az ügyfélszolgálatot és bemondta a gép, h a központi hiba van, dolgoznak az elhárításán, várhatóan 17:00ig megoldódik.

(#126720) echterion válasza boneyard (#126719) üzenetére


echterion
nagyúr

Köszi, akkor én leteszem,épp ügyintézőre várok.

**********

(#126721) Zsírkrétamen válasza Lavar (#126716) üzenetére


Zsírkrétamen
senior tag

Ez lett az eredmény, akkor jól sejtem, hogy hívhatom őket? :))

(#126722) boneyard válasza echterion (#126720) üzenetére


boneyard
tag

Most megint hívtam és már 17e 4 órát mond be 😆

(#126723) DonCosta


DonCosta
tag

Sziasztok!

Lehet még túl korai a kérdésem, de esetleg van valami infó arról, hogy a SkyShowtime is bekerül a VodafoneMédabox előtelepített aplikációi közé?

(#126724) echterion válasza boneyard (#126722) üzenetére


echterion
nagyúr

Nekem pár perce visszajött a netem.

**********

(#126725) Ledi válasza DonCosta (#126723) üzenetére


Ledi
aktív tag

Szia!

Ehhez az kell, hogy a SkyShowtime megállapodjon a Vodaval és lefejlesszék az alkalmazást a boxra.

De most, hogy új tulaj van kétlem, hogy bármi frissítés is lesz nemhogy új app. De ki tudja...

(#126726) cocka válasza Zsírkrétamen (#126721) üzenetére


cocka
veterán

Ennek így kéne kinéznie:

[kép]

(#126727) Lavar válasza Zsírkrétamen (#126721) üzenetére


Lavar
aktív tag

Igen, valószínű, hogy megoldja. :)

(#126728) coolabácsi válasza mxv (#126712) üzenetére


coolabácsi
tag

Nekem se lett jobb új modemmel (router módban), gigabites nettel.
Viszont én át rakattam bridge módba, saját routerrel,na azóta fasza minden.Kérdeztem telefonon hogy ennek mi az oka , de nem tudott rá válaszolni az ügyfélszolgálatos, azt mondta hogy nem érti mitől lehet ez.

(#126729) SzGee


SzGee
aktív tag

Bp XVII ker napok óta szaraxik a voda, gyakorlatilag nem lehet oldalakat betölteni, mert folyamatosan csak homokórázik minden, ideig-óráig megjavul, aztán kezdi előről... kurva idegesítő

If you leave me, can I come, too?

(#126730) picur10 válasza SzGee (#126729) üzenetére


picur10
aktív tag

Zugló dettó :(

(#126731) Iramirez válasza picur10 (#126730) üzenetére


Iramirez
aktív tag

Újlipócia megint halott.

:(((

(#126732) mxv válasza coolabácsi (#126728) üzenetére


mxv
csendes tag

Köszi az infót.

Ha szabad kérdezni, milyen routerrel használod vagy mi az ajánlott? Illetve IP4-re van állítva vagy az maradt IP6-on, mert nekem is automatikusan visszatették IP6-ra a router cserével...

(#126733) balazs1956


balazs1956
senior tag

Sziasztok !
Tanulságos történetem volt.
Egyik pillanatról a másikra egy hibaüzenet miatt nem tudtam belépni a bankos felületemre.
Semelyik böngésző, se laptop, se asztali pc, se kétféle windows. se wifin, se vezetékesen.
Szomszédba átvíve a laptopot, illetve mobil hotspoton kersztül tökéletesen működött.Bejelent 1270, egy órán át próbálkozott a hozzáértő ügyfélszolga: frissítés, hard reset fogpiszkálóval, :eredmény semmi, de másnapra szerelőt küldött.
Ő egy perc alatt megoldotta: betelefonált a központba, hogy állítsák át ipv4-re a rendszert és csodák csodájára rögtön rendbejött.
Elmondása szerint tavaly február óta van ez a hiba, ők sem tudják mi okozza.
Ami érdekesség az egészben, hogy megcsináltam az ipv6os tesztet, ami egyértelműen azt mutatta, hogy nincsen ipv6-om (0/10).Két kilométerre lévő barátom, ugyanilyen rendszerrel ugyanezzel a teszttel azt hozta ki, hogy neki van ipv6 van ipv4 (9/10)
Azt szeretném kérdezni, hogyan lehetséges ez, hogy van akinek mindkettő van és működik,?? Az egyém pedig néha átugrik ipv6ra, ahol aztán jön a banki anomália.
Segítségeteket előre is köszönöm szépen.

(#126734) Jenne


Jenne
senior tag

Sziasztok!

Nekünk itthon egy fehér modemünk van, az álló/függőleges helyzetben álló. Elnézést amiért így írom körül, de nem tudom a típusát. Ma volt egy kis gond a szolgáltatással, hívtam a 1270-et és az ügyfélszolgálaton keresztül újraindították ezt a modemet. Tanácsként azt mondta akivel beszéltem, hogy 2-3 hetente de legalább havonta legalább egyszer mindig indítsam újra. Ezt az újraindítást ennél a készüléknél hol vagy hogyan kell?

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#126735) balazs1956 válasza Jenne (#126734) üzenetére


balazs1956
senior tag

Hátulján van egy kapcsoló, 2-3 percre kikapcsolod, majd vissza. Ennyi

(#126736) Toth_Jani válasza Jenne (#126734) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Én például este kikapcsolom mert nem karácsonyfa az.
6 éve nálam van, 450 az átlagos sebessége.
Állítólag ettől tönkremegy, de ha 6-7 évente tönkremegy akkor mi van. :(

[ Szerkesztve ]

(#126737) kabelmania27 válasza kchris78 (#126671) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod a modemértékeket meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.

(#126738) kabelmania27 válasza balazs1956 (#126679) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.

(#126739) kabelmania27 válasza D1Rect (#126685) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

(#126740) kabelmania27 válasza EV6 (#126704) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

(#126741) kabelmania27 válasza nyesix (#126705) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Modem áramtalanítás után sem javul a helyzet?
Amennyiben nem találod a modem oldalán a modem üzemmódot 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.

(#126742) kabelmania27 válasza mxv (#126712) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod a modemértékeket meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.
Amennyiben megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

(#126743) kabelmania27 válasza Zsírkrétamen (#126715) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e a modemértékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség és lehet-e javítani az értékeken.

(#126744) kabelmania27 válasza coolabácsi (#126728) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modem üzemmódban kikapcsol a router funkció ezért stabilabb a modem.
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy kell-e a jövőben szakadástól tartanod.

(#126745) kabelmania27 válasza SzGee (#126729) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.

(#126746) kabelmania27 válasza picur10 (#126730) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod a modemértékeket megtudjuk írni, hogy elfogadhatók-e az értékek.

(#126747) kabelmania27 válasza Iramirez (#126731) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.

(#126748) pjen válasza Jenne (#126734) üzenetére


pjen
félisten

Simán húzd ki a konnektorból, pár percre.

(#126749) kabelmania27 válasza Jenne (#126734) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ha megírod a modem jelszint értékeket meg tudjuk írni, hogy a jövőben kell-e szakadástól tartanod.

(#126750) coolabácsi válasza mxv (#126732) üzenetére


coolabácsi
tag

TP-Link Archer AX20, nekem ez van itthon, az igényeimnek megfelel, stabilan működik.
IPV4-re van állítva.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.