Hirdetés

2024. június 16., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#122965) Petykemano


Petykemano
veterán

Sziasztok!

Tünetek alapján nekem is ugyanaz a problémám, mint nekik: [link] [link] [link]

Kb 1 hete tapasztaljuk, hogy az internet különböző hibaüzenetek (TLS handshake error, timeout, host not found, stb) mellett "szakadozik".
Eléggé véletlenszerű, egyik percben minden oldalletöltésbe beleáll akár 20-30 másodpercig is, vagy míg meg nem szakad / fel nem adja a fenti hibaüzenetek valamelyikével, a következő percben pedig működik nagyjából rendesen.

Nem sávszélességgel kapcsolatos a gond, ugyanakkor persze a speedof.me mérésre is érvényes, hogy egyik percben kiméri a névleges sávszélességet, a következő percben amikor épp "szakad a vonal", akkor beszakad a mért sávszélesség is.

Próbáltam már újraindítani, áramtalanítani, lehúzni más eszközöket, de nem javult meg.

Tegnap volt kint Vodafone-os technikus. Mindent rendben talált. Azt mondta, jó a jelerősség, a modemen nincs hibalog.
Érdekes módon, amikor itt volt, aznap délután és este tényleg pont jó volt minden, tehát még csak megmutatni sem tudtam volna. Egy szoftverfrissítést telepített. (CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH)
Be van szerelve egy jeltompító, arra direkt rákérdeztem, de azt mondta, a jelerősség pont így jó.

Ma délelőtt viszont újra szakadozik.

A router logjában elvétve (napi 1-2) látok néhány "No Ranging Response received - T3 time-out" hibát.

Átnéztem a fenti kérdésekre adott válaszokat.
- IPV6 ki van kapcsoltatva

Az adatok:

A technikus mondott valami olyasmit, hogy szól majd a kollégáknak, hogy nézzék meg a háztömbi jeltovábbítót/jelerősséget is. És hogy ha jövő hétig sem múlik el, akkor jelentsem be újra, mert akkor már ki fogják tudni cserélni a modemet, viszont ezt most még nem látja indokoltnak.

Egyébként azt is próbáltam már, hogy a másodlagos DNS szervert kicseréltem a DHCP által adottról a 8.8.8.8-ra. De nem változtatott semmit.
Nálunk semmi nem változott. Szemközt van egy többlakásos társasház építkezése, ami lassan átadáshoz közelít.

Fenti adatokból leolvasható a hiba? Legalább az, hogy valami időnként tényleg nem stimmel? Mert jó, elvagyok még egy hetet, aztán újra bejelentem, de jó lenne nem úgy beszélni az ügyfélszolgálattal, hogy bemondásra én időnként érzékelek némi kellemetlenséget, miközben ők mindenhol mindent rendben találnak. Kicserélik a modemet, aztán vagy megjavul, vagy nem.
Vagy ez így megy, mint a bőrgyógyásznál? :D

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.