Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#150004) Woodcutt3R


Woodcutt3R
tag

Sziasztok!

Egy Sagem 5670-es modemem van (2.5 hw verzió) és olyan problémánk van, hogy nem tudunk vagy nagyon sok próbálkozás után felmenni az internetre a céges laptopról home officeból (windows, wifit látja, csatlakozik is rá) valószínűleg tűzfal probléma van, szigorú lehet hozzá.
A modem wifije működik, tablet/mobil/tv csatlakozik rá, sebesség is megfelelő. Tehát a tcomnál minden oké, azt mondták, hogy tűzfal beállításokat én tudom megcsinálni helyben, központban nem állítanak semmit.
Nem találtam doksit a modemre, tudtok abban segíteni, hogy mit kéne állítani a modem adminjaként (http://192.168.1.1/) a szoftverében a tűzfallal kapcsolatban?

Köszi!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.