Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Használt videókártya 30eft-ból? (Vega56)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mi történik egy netes csalás után?
-
LOGOUT.hu
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celtis
veterán
válasz Bandeee82 #158317 üzenetére
Sokadszor is meg kell állapítanom, hogy egy sunyi görény társaság.
milyen email címen levelezel velük?
seh.contactus@partner.samsung.com
vagy
sehsupport@samsung.com
Utóbbi a központi cím. Nekem is oda került a problémás ügyem. Na nem mintha azok jobbak lennének.
Én ilyet írtam nekik anno
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Meglehetősen abszurdnak tartom, hogy egy magát ügyfélszolgálatnak nevező szervezet hallgatásba burkolózik és nem hajlandó az ügyfél semmilyen megkeresésére reagálni.
Ettől függetlenül nekem van mondanivalóm.
1. Mivel a javítás határideje egyértelműen letelt, felszólítom Önöket, hogy a készüléket legalább egy azonos vagy jobb paraméterekkel rendelkező, hibátlan típusra kicserélni szíveskedjenek.
2. Mivel a tulajdonomat képező készüléket három hete vitték el egy párnapos kivizsgálásra, és azóta gyakorlatilag eltűntek vele, így sajnos már a rosszhiszeműség sem kizárható az Önök részéről. Ha továbbra is a hallgatást választják, hatósági feljelentést fogok tenni.
Apadó tisztelettel,
Erre másnapra megkaptam a csereutalványt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest