- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GAI: Poor Volta...
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
Új hozzászólás Aktív témák
-
Baluhh
újonc
Okosan el lehet érni a weboldalt és kimásolni az adatokat
-
ShadowGuy
csendes tag
Viccet félretéve ez azért elég szörnyen hangzik. Remélem kikeverednek belőle - attól függetlenül, amit most végigszívunk.
-
Baluhh
újonc
Már facebookon is tettek ki posztot hogy mi lett a céggel, egyre nagyobb hangot kap
-
Baluhh
újonc
Ilyen infó után inkább már csak a pénzt szeretném visszakapni, akkor lennék a legboldogabb
-
mop112
újonc
Nem tudok sajnos több részletet, szükszavúan ennyi infot sikerült kicsikarni, viszont ezek után beszélve a saját könyvelőmmel, azt mondta volt már precedens hasonló ügyeknél, hogy a nav vissza adta a raktárkészletet és a bolt folytathatta a tevékenységét... én is előre utalással fizettem a múlthéten...
-
Baluhh
újonc
De hát éveken át jól működő webshop volt ahogyan itt is írták, ismerősöm is rendelt tőlük, meg is kapta a csomagot, akkor ezt most nem értem...
-
gamer873
újonc
Kicsit le vagyok maradva nekem is a héten volt egy nagyobb rendelésem tőlük(előreutlással), de csak most találtam meg ezt a topikot. Lehet valamit tudni, vagy nem is tudom. Nekem is annyi volt az utolsó hogy visszaigazoltak és ennyi azóta se kép se hang.
-
Baluhh
újonc
Mi van???
-
mop112
újonc
Üdv,
elértem a könyvelő cégüket, sajnos kétes ügyletek miatt a NAV lefoglalt mindent és fagyasztotta a számláikat.
Beszoptuk.... -
Hummin
tag
Most találtam meg a topikot.
Nekem is csütörtökön jött levél a rendelés törléséről. Nem is értettem, mért törlik, mikor előtte kedvesen egy kis kedvezményt is adtak nekem. Már azt hittem, akkor adják fel GLS-vel (Utánvét rendeltem.). Aztán néztem, .hogy nem múködik a webshop, rákeseve kiderült van FB is, az sem elérhető. Bármi legyen a probléma, remélem megoldodik, és visszáll minden a rendes ügymenetre, és folytatodik a rendelések kézbesítése, feldolgozása.
Ha igazi gebasz lenne, remélem senki nem szurul be. -
ShadowGuy
csendes tag
Ezt nem is firtatom, hogy a hely létezik, és működik/működött.
Nem is arról van szó, hogy türelmetlen lennék (többiek nevében nem beszélhetek).
Itt arról van szó, hogy:
- ha arra volt idejük, hogy lekapcsolják a webshopot (+ az üzenetet is módosították mert a személyes ügyfélszolgálat stb rész később került be), arra is volt idő hogy ledurrantsák az FB oldalukat, az árukereső listázást is ki tudták kapcsolni - akkor arra miért nem, hogy ezt a költözés dolgot beleírják, hogy legalább azt tudjuk, hogy mi a franc van.
- nem tudom mennyire jött ez a hirtelen költözés dolog, de ha kedd/szerdán még tudtak díjbekérőzni, akkor nem azt kellett volna mondani, hogy rendelés törölve, és nem tudják teljesíteni és nem küldenek díjbekérőt?
- Kiindulva, hogy az FB oldalukat törölték, nagy valószínűséggel látták azt is, hogy más fórumokon/FB csoportokba is bukkannak fel emberek, akik úgy jártak, mint itt néhányan. Ez nem zavarja őket? Nem kéne ezt kezelni?
- az megoldás, hogy nem válaszolnak napokig levelekre, a telefont félreteszik, kiírják hogy személyesen se lehet semmit intézni, és akkor jónapot? Meg az is rendbe van, hogy mindenki megkapja a sablon üzenetet, hogy rendelés törölve, mert nem tudják teljesíteni, ÉS ENNYI? Az meg a grátisz, hogy amint elkezdtek panaszkodni a hivatalos FB oldalukon, érdekesmód éjfélre köddé vált a teljes oldal. Nagyon bíztató. Ezek után szerintem alapból érthető, hogy a mai "dolgunk van, jövhéten fizetünk" sablonüzenetük nem igazán bizalomgerjesztő.TRANSZPARENS KOMMUNIKÁCIÓ. Ez itt úgy néz ki ismeretlen fogalom. 2 sor, és meg lett volna oldva. Az első napon. Még ha odaírták volna, hogy két héten belül minden vissza lesz fizetve, az meg ohmygodgrátisz. Kőkemény 5 perc se valaki életéből, hogy kiírja. Szerintem nem lehetetlen.
Továbbá én életemben először rendeltem ettől a cégtől, szerintem eléggé jó összegben. Szerintem egyet tudunk abban érteni, hogy első élménynek egy ilyen "helyzetmegoldás" igencsak sz*r. Valahol érthető, hogy kiakadtam.
-------VISZONT-------
Bárki, aki azt tervezi, hogy elmegy a rendőrségre és feljelentést tesz - egyelőre ne tegye. Ugyanis nincs jogalapja (még) - mert a cég ígéretett tett egy bár laza, de kötött határidővel a visszatérítésekre. Amennyiben csütörtökig nem történik meg a kifizetés, úgy viszont lesz jogalapja (fizetési szándék hiánya) - akkor is lesz jogalapja, ha további ígéretet kapunk (pl "jajj, most nem tudjuk, de két héten belül tutibizti báttya"). Én voltam ma a rendőrségen utánajárni, mégis mit tehetek, innen érkezett a fejtágítás
.
P.S:
Igyekszem egyelőre én is a legjobb verziót elfogadni, hogy tényleg csak költöznek, és minden kisimul a végére. Elhiszem, hogy mindenki fullon dolgozik, és elfoglaltak. Elhiszem, hogy hirtelen jött a helyzet. Én elhiszek mindent... csak amikor egy kisebb vagyon hipp-hopp eltűnik az ember kezéből, és bárhol kopogtat, hirtelen zárva/törölve/elérhetetlen minden... szerintem mindenkinek eszébe jut a legrosszabb verzió is. -
Kaci84
őstag
Részemről csak annyit tudok hozzátenni Fizikai üzletük van / volt Fehérváron voltam ott bent is vásároltam és szállítással is mindig rendbe volt minden. Egyszer nekem is két három hétig állt a rendelés visszakértem a pénzt is visszautalták még aznap. Most az hogy nem küldenek e-mailt vagy nem tájékoztatnak nem azon kell kiakadni szerintem más üzlet is ilyen javarészt hogyha valami gond van akkor a tájékoztatás nem megy gördülékenyen. Biztos valami nagyobb gond van. Remélem senki pénze nem marad bent. Nem gondolnám amúgy. Ilyenkor hetek is lehet, nem érdemes napi szinten ugràlni. Szép vagy nem ilyenkor nem a tájékoztatás a prioritás főleg ha nincs rá pl ember vagy a szàmtek rendszer omlott össze, lezárta egy hatóság bármi.
-
Baluhh
újonc
Mivel külföldi raktárról hozatják be az időbe telik. Viszont 1 termékkel többet rendeltem, másnap írtam nekik emailt, hogy töröljék azt az 1 tételt a rendelésemből, még aznap írták hogy törölték és visszautalták a pénzt. Egyik ismerősöm is rendelt innen, őt még fel is hívták, hogy biztosan akarja-e a terméket, mivel drága volt. Én úgy gondolom, hogy nem lenne rossz ez a cég, de az ilyen megnyilvánulásai után elgondolkodok, hogy rendeljek is bármit tőlük. Nem beszélve arról, hogy valaki személyes átvétellel és fizetéssel rendelt valamit és pénzt kérnek előre arra hivatkozva, hogy túl drága. Leég a pofámról a bőr. De lehet azért kérték így mivel külföldről hozzák be.
-
BB9000
senior tag
Én "csak" 22 000 Ft körüli értékben rendeltem tőlük 21-én. Másnap, 22-én kaptam tőlük utoljára e-mailt. Abban a státusz mező:
"Visszaigazolva"
"Rendelése visszaigazolásra került, a termékek érkezése biztos!
A futárszolgálatnak való átadásról, vagy a személyes átvételről külön tájékoztatni fogjuk!"
Azóta semmi. Még reménykedek, hogy megkapom a megrendelt termékeket. A fizetés bankkártyával történt, a "Barion"-on keresztül, így ha mégsem kapom meg amit rendeltem, akkor a bankomnál fogok reklamálni. Kulcsszó: "nem teljesült szolgáltatás". Ez szokott működni, bár Barion-os vásárlással eddig nem volt reklamációm. -
Baluhh
újonc
Nem tudom mennyire befolyásolja az, hogy nem megy a weboldal, de az árukeresőn már ki se listázza a webshopot a termékeknél.
-
AK47M4R
újonc
Én is 28-án rendeltem tőlük előre utalással akkor még küldtek emailt hogy rendelés feldolgozása de azóta semmi. Botrány hogy ilyent megengedhetnek maguknak. Remélem mielőbb kiderül valami vagy visszaadják a pénzt...
-
Menyus01
csendes tag
Amit főként nem értek, hogy ha 1 embernek meg tudták írni azt a nyamvadt emailt hogy "bocsi káosz van, valszeg jövő héten kaptok vissza mindent", akkor ezt miért nem küldik ki mindenkinek akár csak ctrl-c ctrl-v módon? Vagy miért nem írják ezt ki a weboldalra? Felfoghatatlan számomra.
-
Norby01
csendes tag
Bármekkora a baj, ha más nem is, a tulajdonos/vezető akárki odaül este és küld egy körlevelet, hogy ez van, mindenki visszakapja a pénzt türelmet kérünk elnézést stb és kész, nincs pánik, meg nem írja mindenki tele a fórumokat ezzel.
-
Baluhh
újonc
Én is nem kevés értékben rendeltem az elmúlt napban tőlük, először láttam a weboldalt, hogy nem működik, gondoltam valamit karbantartanak, de miután láttam, hogy személyes átvételre sincs lehetőség, kicsit elgondolkodtam. Majd jött a ráadás a facebook oldaluk törlésével, na itt már felmerült bennem a cég bezárása. Nagyon remélem, hogy a pénzemet mihamarabb visszaadják, mert nem fogok várni heteket, mire lesz valami az egészből.
-
ShadowGuy
csendes tag
Ez így meg pláne nevetséges.
Tehát ahelyett, hogy ezt kirakhatták volna a webshopjuk üzenetébe, vagy kitették volna az fb oldalukra mint poszt, helyette bedarálták az fb oldalt, a webshop azóta se jó, telefon azóta is félre van rakva, és ennyi.
A csarnok, ahol jelenleg vannak, annyi infót adott, hogy két csarnokot is bérelnek, lehet átrendezik.
Ezen felül nem hiszem el, hogy 1 ember nem tudott volna két sort odabökni már tegnap, vagy tegnap előtt, hogy "hé paraszt, nono rendelés, majd pénz jön ekkorakkor" legalább emailben, vagy a csodás webshop closed üzenetükbe, vagy bármi. Ezen felül a minimum, hogy az utalásokra nem "talán jövőhét elején", hanem fix határidőt megadva intézzék.
Komolyan mondom, mintha valami szutyok scamoldalt néztem volna be... és ugyanúgy utánajártam mint a többi oldalnak ahonnan rendeltem. Hihetetlen. A rengeteg pozitív hozzászóláshoz képest ...
Mindegy, jövőhétig várok, aztán ha nem, akkor jöhet a bank-rendőrség-fogyasztóvédelem szentháromság. -
szimacs
újonc
Ebben a pillanatban kaptam emailt tőlük:
"Nem várt események miatt a most használt csarnokunkat el kell hagynunk, a kollégák ezen dolgoznak. A visszatérítésekre ha minden igaz a jövő hét első felében tudunk sort keríteni.
Megértjük, hogy ez nem a megfelelő kommunikáció részünkről, de jelen pillanatban kénytelenek vagyunk a pakolással foglalkozni.
Elnézést kérünk a kellemetlenségért."Remélem jövő héten tényleg visszakapom a pénzt.
-
ShadowGuy
csendes tag
válasz
balint0806 #20 üzenetére
egy kis státusz-update: az amúgy sem aktívan kezelt Kazycomputers fb oldalt valamikor tegnap este - ma éjfél után törölték
-
ShadowGuy
csendes tag
válasz
balint0806 #18 üzenetére
Igen. Az üzenet eredetileg csak a webshopra vonatkozott eleinte, aztán ilyen 11 körül vagy hogy bővült ki az általad vastagon jelölt résszel. Sajnos mivel nem válaszolnak az emailekre, és a telefon folyamatosan foglaltat jelzett, továbbá személyes ügyintézés sem lehetséges... eléggé egyoldalúra sikeredett a dolog. Remélem holnapra már valami lesz ebből (vagy mert valahogy válaszolnak, vagy mert odaérek a helyszínre és körbeérdeklődöm).
-
balint0806
csendes tag
válasz
ShadowGuy #13 üzenetére
Székesfehérvárat nem robbantották fel az tuti...
Én vásároltam tőlük többször is személyes átvétellel és eddig nem volt gondom velük. Nem tudom mi van velük, de elvileg nem csak a Webshop nem megy, hanem a személyes átvétel sem lehetséges: "Webshopunk jelenleg nem üzemel és személyes átvételre, valamint személyes ügyintézésre sincs lehetőség. Kérjük szíves türelmét."
Ez azért elég fura. Hacsak nem a raktárépületet érte valami, vagy a környéken az építkezések miatt nincs áram, vagy net (egy gyorsan bővülő ipari és raktár területen van a raktáruk/irodájuk jelenleg) akkor nem igazán értem mi van velük. -
ShadowGuy
csendes tag
válasz
Wrathrash #12 üzenetére
Ugyanúgy jártam én is.
2025. 05. 26.-án este megrendeltem egy komplett rendszert, személyes átvételre, boltban fizetéssel.
2025. 05. 27.-én felhívtak a cég hivatalos telefonszámáról (06-22-777-150), hogy mivel nagyösszegű rendelésről van szó, a felét bekérnék mint előleget, ameddig nem érkezik be az előleg, addig nem kezdik összeállítani a rendelésemet. Ez azért is érdekes, mert amúgy az oldalon semmi ilyet nem láttam rendelés közben.
A díjbekérő megérkezett aznap 12:42-kor, amit én teljesítettem is ugyanazon a napon 19:28-kor (egy rokonom számlaszámáról). A közleménybe beleírtam a nevemet, a rendelés azonosítóját és a díjbekérő sorszámát.
2025. 05. 28.-án írtam érdeklődő levelet az info@kazycomputers.hu-ra, hogy megérkezett-e az utalás, rendben van-e. Mai napig semmi válasz. Telefonon hiába hívtam őket, eleinte csak kicsöngött a semmibe, majd foglaltatt jelzett egész nap.
Mai nap (2025. 05. 29.) írtam még egy emailt, hogy kaphatnék-e választ. Telefon foglalt, levélre 0 válasz. Majd 10:44-kor érkezett a levél, hogy törölték a rendelésemet, mert nem tudják teljesíteni. + mai naptól az oldal is 1/1 full döglött volt.
Természetesen erre írtam egy kiakadt levelet, hogy ezt így mégis hogy képzelik??! Mindent megtettem, amit kértek, a rendelést rendben leadtam, időre fizettem, erre mi fogad? Lekapcsolt webshop, telefon "foglalt", levélre 0 válasz.
Holnapi nap folyamán személyesen fogok lebattyogni Heves megyéből, és utánajárok, hogy mi a bánatos franc van. Viszont az az abszolút 0 kommunikáció, amit a cég eddig művelt, példátlan, és abszolút pofátlan.
Töröljék a rendelésem, persze, nem érdekel, de a pénzt, amit eddig befizettem, igenis adják vissza! Annyira se vették a fáradtságot, hogy annyit kibökjenek kb mennyi idő alatt várható bármi is vissza. Hihetetlen.
Még ha van oka is ennek az egésznek (NAV razzia, ransomware, felrobbantották Székesfehérvárat, insert egyéb random indok) is elvárható, hogy ne ilyen semmilyen módon intézzék el az ügyfeleket!!!! -
szimacs
újonc
válasz
Bécsibácsi #10 üzenetére
Ugyanez a problémám, ráadásul már ki is fizettem a rendelést, érthetően szeretném visszakapni a pénzt. Emailre nem válaszolnak, telefon, honlap nem működik.
-
Bécsibácsi
csendes tag
Sziasztok!
Tudtok valami infót róluk?
A napokban adtam le egy rendelést, ma kaptam egy szűkszavú emailt, hogy törölték a rendelést, a honlapjuk azt írja, hogy "átmenetileg nem üzemel", telefon foglalat.
-
Kaci84
őstag
válasz
hjozsef12345 #8 üzenetére
Értem a problémádat és tényleg rossz ha az ember számít valamire.
Mindenhol az a menete, hogy szállítással elküldöd a rossz alkatrészt esetleg személyesen viszed be és később a szervizes megnézi, továbbítja a gyártónak stb. Ennek elleénre foglalkoztak veled rögtön ahogy bevitted. Oké nem így meg úgy ahogy szeretted volna. Nem korrekt, hogy egy kvázi ajándék plusz szolgáltatásba hibáztak vagy nem tökéletesen csinálták, amit neked biztosítottak. Csak azért ekézed, merthogy há nem úgy volt megbeszélve. Sajnos ez ma kb semmit nem jelent hivatalos vagy szolgáltatási helyeken. Lehet, hogy egy adott dolgozó megígért valamit neked, mert segíteni akart jószándékból és nem tudta tartani. Ezért lehúzni egy boltot, hogy soha többet onnan erősen túlzás.
Ha hivatalosan csinálod, hogy elküldöd a rossz alkatrészt lehet semmi kellemetlen dolog nem történt volna. -
hjozsef12345
újonc
Szia. Előre meg volt beszélve, hogy foglalkoznak velem, sőt ott lesz a garis srác, nem volt ott és még sorolhatnám. Én ezzel ellentétben ha mondok valamit akkor az úgy is lesz, ha leszakad az ég meg szólok, de ez nem történt meg. Én is tudom hogyan mennek a dolgok, mert dolgoztam számtech nagykerben. Elengedtem, mint annyi mindent és ahelyett hogy annyi mindenre reagálnék a lényegre koncentrálok, ez igaz az élet egyre több területén. Nézd én szívesen utazok, nekem azért a postaköltség is számít. Nincs is ezzel gond, csak mikor feleslegesen és a megbeszéltekkel ellentétben történik minden, pláne ilyen hangulatban. Legszívesebben ezt a hozzászólást is törölném, ha lehet, mert akkor úgy gondoltam, most meg másképp.
A probléma megoldva, sőt az újabb gondok is. A monitor DVI-HDMI kábelét kicseréltem DVI-DVI-ra és lett kép. Utána a telepítésnél meg a többi SATA eszközt le kellett húzni és csak azt rajta hagyni, amire telepíteni akartam. A régi SSD-mről hot plug módszerrel szedtem le az adatokat, mert arról akart bootolni BIOS beállítástól függetlenül. És már a feltelepített Windows 11 után valamiért be akartam lépni a BIOS-ba és sehogy sem tudtam, hiába nyomkodtam az F11-et (itt nem F2 vagy DEL a nyerő
). Szintén le kellett húzni az SSD-t és ment.
Tényleg nem akarok senkit fárasztani, csak azért írtam le, hátha tanul valaki belőle.
MInden jó, ha a vége az -
Kaci84
őstag
1: 3 alkatrészt vettél tőlük. Összeraktad és RAM hibát jelzett. Visszavitted és náluk jó volt.
Eleve minek személyesen vitted amikor lehet postázni is olcsóbban? Arra sem térsz ki ha náluk jó volt akkor mi volt a probléma? Mi utalt arra, hogy náluk jó volt? Bejött a Bios vagy mi?
Szóval foglalkoztak veled ott rögtön, pedig nem szokás és díjat sem számoltak fel annak ellenére, hogy nem volt hibás a cucc.2.: Aztán ha náluk jó volt és nálad nem. Ahelyzett, hogy user errora gyanakodtál volna újra visszamentél a VGA-val is. Amit nem is tőlük vettél, de megint mégis foglalkoztak veled és elvileg megint ezért nem számoltak fel semmit,pedig ezzel sem volt gond.
Akkor miért is hibáztatod a boltot valójában? Hogy messze vannak? Vagy, hogy egy pillanatra megfeletkeztek arról, hogy messziről jöttél? Eleve kihíváselé állítottad őket azzal, hogy személyesen mentél be. Postán szokták beküldeni a garis dolgokat és haladnak sorba. Vagy az a baj, hogy jónak találták és mégis rossz? Mondjuk ez fura lenne, de akkor leírhattad volna, hogyan nézték át vagy mitől volt jó náluk nálad meg nem.
Itt hatalmas user errorok egész sora olvasható. Eleve a hosszas leírás amiből pont a lényegi dolgok nincsenek benne, aztán a fura utazgatások az egyszerűbb postázás helyett, meg rikító hozzá nem értés, hogy a VGA-t vagy a tápot is hibásnak gondolod.
Ahogy kellett volna csinálni:
Ha RAM hibát jelez ott helyben akár venni egy olcsó 4GB RAM-ot vagy itt a fórumon segítséget kérve kipróbálni másik RAM-al. Ha az új RAM-al is hiba akkor ugyanez procival esetleg RAM-al. Ha nem kész PC-t vettél neked kell kiderítened hol a hiba és a hibás alkatrészt vissza küldeni. -
hjozsef12345
újonc
Vásároltam tőlük alaplapot, RAM-ot CPU-t. Nálam az AMI BIOS egy hosszú, három rövid hibajelzést ad, ami memória tesztelési hiba. Emellett nincs képem alaplapba tett VGA-n keresztül. Az USB portok kifagynak (mindegyik) a bootolás során és a BIOS-ba sem tudok belépni. Valószínűleg az alaplap lehet hibás, de visszavittem mindent, eredeti csomagolással. Ők rendben találtak mindent, de abban maradtunk, vigyem el a VGA kártyát és úgy is letesztelik. Mivel elég messze van tőlem (Tatabánya mellett lakom) és Székesfehérváron is 45 percet kellett rollereznem (nem elektromos, lábbal hajtós) így nem szeretnék túl gyakran hozzájuk járni. Megbeszéltük, hogy mikor megyek és akkor lesz szervizes kolléga. Jó korán oda is értem, még nyitás előtt és nem akartam idő előtt foglalkoztatni az ott dolgozó alkalmazottat, de rendelkezésemre állt. Sajnos a megbeszélt szervizes kolléga nem volt ott és már mondta, hogy hagyjam ott a VGA kártyát és majd letesztelik úgy is. Én erre, ne már. Szerencsére kipróbálta és jónak találta. Viszont a RAM eredeti csomagolását nem találta és annyit mondott, hogy ha arra járok ugorjak be. Gyorsan elfelejtette, hogy említettem, nekem ez mekkora plusz utat jelent, egy délelőtt úgy, hogy korán reggel felkelek. Hazaérve kipróbáltam és ugyanaz a hibajelenség volt. Nem kicsit bosszankodva, mert gondoltam készre beszerelhetem az alaplapot. Még én kezdtem el gondolkodni, hogy mi lehet a probléma, táp esetleg, de egy 500W-os márkás Be Quiet tápnak el kell bírnia egy i3-12100F CPU-t (58-89W) 16GB RAM-ot (10W) Nvidia Geforce GTX 1050 Ti 4GB (75W) és egy ASUS microATX (35-40W) alaplap. A többi eszközt direkt rá sem kötöttem, hogy kevesebb legyen a fogyasztás. Soha többé nem akarok tőlük vásárolni és bármit visszavinni hozzájuk. Ilyen ügyintézés mellett. Szerencsére van magyarországi szervize is az ASUS-nak, így még őket megpróbálom, remélem ennél csak jobb lehet a hozzáállás és szerencsére sokkal közelebb is vannak, nem a világ vége, mint ez a székesfehérvári kereskedés.
-
Joo Se Hyuk
friss újonc
udv
tolluk rendeltem most, es vagy 3 szor valtoztattam a rendelesemet mert nem tudtam eldonteni mit rendeljek, es egesz vegig nagyon turelmesek voltak, pedig szerintem mar az agyukra mentem a sok utolagos keresemmel.
gyorsan valaszolnak, minosegi munkat vegeznek, es ami a legfontosabb nagyon olcsoak!
egy egesz gepet rendeltem tolluk es mondtak hogy ingyen osszeszerelik meg akkor is ha nem rendelek teljes configot! ahogy nezegettem a radium.hu a legjobb ar/ertek aranyban ha teljes gepet vesz az ember a tobbi eleg durvan lehuzos ceg, de meg a radium-nal is sokkal olcsobban tudtam tolluk osszeszerelve hasonlo teljesitmenyu configot venni, sot nem is kicsivel olcsobban mert radiumnal 200k-ert tudtam volna azt, amit a Kazy Computers-nel osszetettem 158k-ert, (ok persze itt azert utana kell nezni hogy az alkatreszeknek hogy mirevan szuksege az embernek meg mi eri meg ar ertek aranyba a legjobban)
szerintem jelen pillanatban a legjobb ceg magyarorszagon azoknak akik sajat maguk akarjak osszeallitani a gepuket de nem ertenek vagy nem akarnak bajlodni az osszeszerelessel! -
szasanyi
félisten
Ez engem is érdekelne mert nem sok infót találtam és az is vegyes. Mint ahogy másik topikba leírtam, [link] nem véletlenül keltette fel a figyelmemet, így a kedvezőbb ár ellenére sem mertem bevállalni egy vásárlást.
Persze lehet mondai, hogy semmi sem jó - ha drága nem jó, és ha olcsóbb az sem -,, de sajnos tapasztalatból tudom, hogy az egészséges bizalmatlanság bizony fontos lehet (és csodák sincsenek).
Szóval szívesen olvasnék éni s tapasztalatokat, visszajelzéseket - a másik, hasonló okok miatt szintén gyanús webshopról is. -
FrozeN`
tag
Én két konfigot is tőlük vettem az elmúlt 1 évben (alkatrészenként), egy minimális csúszás volt a második körben az alkatrészek beszerzésénél, de egyébként gyorsan és pontosan szállítanak, nem volt semmi gondom. Egyedi kéréssel is kevertem náluk telefonon, abszolút segítőkészek voltak.
Részemről csak ajánlani tudom őket.
-
Depose
tag
Most látom ezt a postot..
Engem konkrétan átb@sztak..
2019 Black Friday...
Nvidia GTX 2070S elég jó áron volt náluk (szerintem csak papíron)..
Nov. végén megrendelem, pénz előre elutalom..
Dec. 22-24 még semmi..türelmemet kérik emailben, telefont nem veszik fel..
Jan. 2-3 még mindig semmi..
Jan. 6 lemondom a rendelés emailben, kérem az összeg visszautalását..(semmi reakció)
Jan. 7 felhívom telefonon, mi a f@sz van..(beszállító probléma), kérem hogy reagáljanak az emailemre..(megkezdik a visszautalást stb..)
Jan. 16. van ma..utalást még mindig nem kaptam vissza..(170e ft..)Köszönöm Nekik ezt az élményt..
Szerintem ez egy tipikus Black Friday átverés...
Hála nekik, még a COD kuponról is lecsúsztam..Ha olvasod, leírhatnád, hogy végül vásároltál e náluk..
-
Wikingking
csendes tag
Sziasztok!
Bocsi, ha rossz fórumba írom ezt a hsz-t, de ez tűnt a legközelebbinek a témához
Egy nagyobb horderejű gépvásárlás küszöbén vagyok és az árukeresőt és az árakat böngészve gyakran feljön a székesfehérvári illetőségű Kazy Computers, mint a legolcsóbb helyek egyike. Egyes esetekben az árdifferencia %-ban és forintban mérve is szembeötlő.
Annál a konfignál, ami nekem kb. kéne, akár 40-50 ezer forint is lehet a különbség, amit nagyon jelentősnek látok, ugyanakkor pedig kissé bizalmatlanná is tett a dolog, mert egyrészt nem ismerem nagyon őket, másrészt céginfón is az látszik, hogy nem egy túl nagy és régi hely, harmadrészről pedig, hogy tényleg kivételesen olcsón adnak egyes termékeket (i7-9700k pl náluk 15 ezer forinttal olcsóbb, mint mondjuk az iponban, aquaban).
Van velük tapasztalata valakinek? Sajna a rossz boltok fórumában még nem volt érkezésem átnyálazni 3200 hsz-tSzerintetek mennyire megbízhatóak? Mennyire lehet "original", amit náluk kapni aránylag olcsón?
Köszi a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! CSAK KIPRÓBÁLT! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged