Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:06:27

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22801) pászka válasza Okami68 (#22797) üzenetére


pászka
aktív tag

A revolut oldalán ezt írják: "Alkalmazáson belüli csevegés Hétfő–péntek: napi 24 órában Szombat–vasárnap: napi 24 órában Premium és Metal szintű felhasználók: elsőbbségi kiszolgálás"

Valószínűleg mi mezei felhasználók sokat várakozhatunk... :S

[ Szerkesztve ]

AMD Ryzen 5 5600x // ASUS TUF GAMING B550M-E WIFI // ASUS GeForce Dual V2 RTX 3060 12GB OC GDDR6 // G.Skill 32GB /3200 Aegis DDR4 RAM Kit (4x8GB) CL16 (F4-3200C16D-16GIS)

(#22802) AXisBOLD válasza Somatom (#22758) üzenetére


AXisBOLD
addikt

köszi.

MKB bank CHF közép hasonlóan 333HUF körül van mint a Revolut alkalmazásban.
Akkor erre az egy útra egyelőre nincs sok értelme használni.

Aurea mediocritas

(#22803) JóGéza válasza AXisBOLD (#22802) üzenetére


JóGéza
aktív tag

Szia!
És középárfolyamon tudsz váltani?

(#22804) razorbenke92 válasza AXisBOLD (#22802) üzenetére

Ennél azért tüzetesebben nézz utána.
Van például CHF alapú számlád, amihez tartozik kártya, vagy forint alapú kártyát tervezel ott használni? Csak mert ha nem natív pénz lesz a kártyád mögött, már megéri Revolutot használni.

Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

(#22805) Okami68 válasza pászka (#22801) üzenetére


Okami68
csendes tag

Nem válaszolnak. :-(

Hivatkoznak az ügyfélszolgálat túlzsúfoltságára, javasolják a youtube fiókjukat és a fórumukat.

Így bukom a Revolut kártyámat, mert én nem küldöm el nekik újra az azonosító okmányomat, amíg legalább az nem biztos, hogy az e-mail üzenetek tőlük jönnek.
Hogy a bánatba ellenőrizhetem ezt más módon, ha nem rajtuk keresztül?
Azért az mégis csak gyanús/erősen furcsa, hogy alig több, mint 1 évvel a regisztráció után okmány azonosítást kérnek annak lejáratára hivatkozva, mindezt úgy, hogy a kérdéses okmány lejárat dátuma 2024.
Nehezen hihető, hogy ez így rendben van.

(#22806) Oliverda válasza Okami68 (#22805) üzenetére


Oliverda
félisten

Akkor egyszerűen csatold be a képet a chatbe aztán majd válaszolnak, ha sorra kerülsz.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#22807) Tuomas válasza Okami68 (#22805) üzenetére


Tuomas
addikt

Leírhatnád, milyen email címről kaptad az e-mailt, hátha árulkodó.

We were here

(#22808) tomp válasza SzabóTamàs90 (#22761) üzenetére


tomp
félisten

Nekem nem kell se apkmirror se VPN.
Magyar fiókkal, magyar kártyákkal, magyar címmel megjelent a Pay app. :P

(#22809) Okami68 válasza Tuomas (#22807) üzenetére


Okami68
csendes tag

Innen jönnek a levelek:

no-reply@revolut.com

Ma ez a szöveg jött:
"Nemrégiben e-mailben elmagyaráztuk, hogy már nem érvényes a nyilvántartásunkban szereplő azonosító okmányod. Egyáltalán nem hibáztál, csak arról van szó, hogy a jogszabályok változnak, és bizonyos eljárások már nem alkalmazhatók.
Szerencsére nincs más dolgod, mint hogy beküldesz egy új okmányt – egy érvényes útlevelet vagy személyi igazolványt. Fontos, hogy most megtedd, különben zárolhatjuk vagy korlátozhatjuk a számládat.
Tudjuk, hogy gonddal jár, de ezt írja elő a törvényt. A kényelmetlenségért elnézésedet kérjük, és köszönjük a megértésedet."

De nem magyaráznak el semmit. Azt írták, hogy lejárt az okmány és hogy változtak a törvények.
Hogyan járhat le egy 2024-ig érvényes személyi igazolvány? És milyen törvény?

Minden ismerősömet végigkérdeztem a környékemen, senki nem kapott ilyen e-maileket, csak én.
Ha jól néztem, itt is csak ketten vagy hárman írtunk ezzel kapcsolatban.
Csak nekem gyanús ez a történés?

[ Szerkesztve ]

(#22810) M@Db0Y válasza Okami68 (#22809) üzenetére


M@Db0Y
senior tag

Tudtommal az appban kell feltölteni a dokumentumokat szóval illetéktelenek kezébe nem kerülhet elvileg.

(#22811) pászka válasza Okami68 (#22805) üzenetére


pászka
aktív tag

Nekem emailben is jött de először az appban kérte, és most is az appban fotóztam le és küldtem el. Emailben nem küldtem semmilyen adatot.

"Innen jönnek a levelek:
no-reply@revolut.com"

Nekem is és ugyanez a szöveg, eddig két email érkezett mindegyik más szöveggel.

[ Szerkesztve ]

AMD Ryzen 5 5600x // ASUS TUF GAMING B550M-E WIFI // ASUS GeForce Dual V2 RTX 3060 12GB OC GDDR6 // G.Skill 32GB /3200 Aegis DDR4 RAM Kit (4x8GB) CL16 (F4-3200C16D-16GIS)

(#22812) gattolino válasza gattolino (#22796) üzenetére


gattolino
senior tag

Megoldódott. Majdnem 3 óra után válaszoltak. El tudom adni a részvényeket, csak venni nem tudok többet rajtuk keresztül.

Vivo X90 Pro Plus

(#22813) okoska74 válasza Okami68 (#22794) üzenetére


okoska74
senior tag

Mondjuk, hiába klikkelek az új csevegés indítása ikonra, semmi nem történik, csak egy üzenet jön be, hogy némely pénzügyi transzfer lassabban történik meg a szokásosnál, de dolgoznak a problémán, és hamarosan megoldják.

Ott görgess lefele :) lesz egy gomb már nem emlékszem mi volt az elnevezése. És egyből beenged. Én sem vettem észre csak a lányomnak tűnt fel, hogy van ott lejjebb is valami.

[ Szerkesztve ]

iMac 2013 Late ; Apple iPhone 11 ; Apple TV 4K 64Gb ; Sony KD43XF8505 ; Sony HT-XF9000 ; Sony WH-1000XM3 ; Toyota Prius III 1.8 HSD Premium;.... Ha a tények nem igazolják az elméletet, változtasd meg - a tényeket. Albert Einstein

(#22814) okoska74 válasza okoska74 (#22813) üzenetére


okoska74
senior tag

Közben megnéztem, azóta már javíthatták mert már látszik görgetés nélkül is. Chat to us link

iMac 2013 Late ; Apple iPhone 11 ; Apple TV 4K 64Gb ; Sony KD43XF8505 ; Sony HT-XF9000 ; Sony WH-1000XM3 ; Toyota Prius III 1.8 HSD Premium;.... Ha a tények nem igazolják az elméletet, változtasd meg - a tényeket. Albert Einstein

(#22816) madrac válasza gattolino (#22796) üzenetére


madrac
őstag

Én tudnék venni CPE-t most is, ahogy eddig is. Nálam az LPI-re írja, hogy csak eladható. Azért ez elég mocsok dolog tőlük, hogy még csak meg sem indokolják, hogy mi az oka a korlátozásnak.

(#22817) kisdobos0111 válasza Tuomas (#22292) üzenetére


kisdobos0111
aktív tag

Akkor befagyasztottam a kártyát. Most megint terhelni akarta a számlámat és nem tudom mi lehet ez? Hogyan tudnám ezt rendezni? Sajnos angol tudás kevés.

(#22818) gattolino válasza madrac (#22816) üzenetére


gattolino
senior tag

Azt nem értem, te hogy tudsz venni. Én rákeresek és nincs találat. Csak annyit írtak nekem tegnap, hogy megértik a frusztrációmat. Mindegy, ha eladtam akkor kipróbálom a Trading 212-t

Vivo X90 Pro Plus

(#22819) balinlin válasza kisdobos0111 (#22817) üzenetére


balinlin
senior tag

Vagy törölni kell a kártyát és újat kérni, vagy csak beszélni kell a supporttal.
Ha azért van valamekkora tudásod, akkor lehet a google fordító is elég, ha nagyon nincs akkor meg barát/rokon segítségét is lehet kérni.

(#22820) sopruk válasza kisdobos0111 (#22817) üzenetére


sopruk
aktív tag

Én mindenképp beszélnék a supporttal, hogy mi a teendő ilyenkor, mert ha tévedésből valamire előfizettél ezen az oldalon (vagy valaki más a megszerzett kártyaadataiddal), akkor a törölt kártyáról is letudja vonni az összeget. Volt hasonlóról szó nemrégiben:
(#21802)
(#21812)

[ Szerkesztve ]

(#22821) teleahocipöm


teleahocipöm
senior tag

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy ERSTE Maestro kártyáról feltöltés díjmentes-e, ha igen mekkora összeghatárig?
Készpénzfelvételt nem próbáltam még, ez havi 75e Ft-ig díjmentes a Revolut részéről, de az ATM üzemeltetője nem számol fel díjat? Előre is köszönöm a választ.

[ Szerkesztve ]

(#22822) D@reeo


D@reeo
aktív tag

Hali
Pénteken próbáltam belépni android emuból a fiókomba, de nem ment. Sikerült belépnem egy másik telefonról, de blokkolták az accountomat és kértek, hogy chateljek velük, küldjek el fotót magamról dátummal, stb. Megtettem. Szombaton fogadták a chatet, beszélgettem, elmagyaráztam mi van, felsoroltam a korábbi készülékeket, minden csúcsszuper, agent mondja, hogy transzferálnia kell másik agenthez. Én naív belementem, megköszöntem a munkáját és azóta ismét awaitin on angent fogad. Francnak nem oldják fel az accountomat már 3 napja?

(#22823) razorbenke92

Biztos mindenki tapasztalja, de nálam épp nem lehet váltani. Kollégám kérdezte, mert neki se ment. Még az árfolyamot sem jelzi.

A Status Center csupa pirosban 11:22-es észlelésekkel, szóval érdemes várni mindennemű problémával kicsit (többek között a személyazonosság ellenőrzése sem megy)

Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

(#22824) gzbotii


gzbotii
veterán

Munkába 3 kolléga kellett volna küldjön nekem pénzt (ebédet én fizettem), folyton hibát dob - something went wrong. Aztán levonta egyiktol kétszer. Az app is lassú

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#22825) kmarci25 válasza gzbotii (#22824) üzenetére


kmarci25
veterán

Nekem be sem lép az appba. A kártyás fizetést a terminál elutasította, és PayPal-on sem tudtam fizetni a virtuálissal. Valami általános geb@sz lehet.

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#22826) Somatom válasza gzbotii (#22824) üzenetére


Somatom
veterán

Nekem meg sem nyílt az app. Akkor nem a telóban, vagy a netemben van a hiba.

Szerk.: látom, nem vok egyedül.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#22827) Tuomas


Tuomas
addikt

Nálam az app megy, az átváltás nem tölt be, státusznál elég sok hiba van.

We were here

(#22828) jotzo01 válasza Tuomas (#22827) üzenetére


jotzo01
tag

Most fizettem kártyával (nfc), gond nélkül.

(#22829) kmarci25 válasza kmarci25 (#22825) üzenetére


kmarci25
veterán

Már működött a PP-s fizetés virtuálissal.

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#22830) kukac7


kukac7
tag

(#22831) pászka


pászka
aktív tag

Most olvastam az app-ban. Lehet ez a gond:
App issues
We're currently facing some technical issues which are affecting our app's functionality. We've got our best engineers on the case already, and hope to have this fixed soon.
Sorry for the trouble, and thank you for your patience.
You can keep track of our status here: System Status

AMD Ryzen 5 5600x // ASUS TUF GAMING B550M-E WIFI // ASUS GeForce Dual V2 RTX 3060 12GB OC GDDR6 // G.Skill 32GB /3200 Aegis DDR4 RAM Kit (4x8GB) CL16 (F4-3200C16D-16GIS)

(#22832) MasterMark válasza kukac7 (#22830) üzenetére


MasterMark
titán

Minden zöld.

Switch Tax

(#22833) DamianB


DamianB
őstag

Olvasom nálatok mi a helyzet nálam minden oké váltottam eurót forintra és haza küldtem magamnak pár óra kellett csak .bankomnak meg egy nap hogy ki érkezzen a pénz :((( . Küldtem is a következő adagot és mivel holnap már július van ki kerülöm a díjat is nem mintha abba a pár forintba bele halnék . :U

"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"

(#22834) razorbenke92 válasza DamianB (#22833) üzenetére

Mióta minden zöld, azóta nálam is minden rendben.

Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

(#22835) DamianB válasza razorbenke92 (#22834) üzenetére


DamianB
őstag

Bocs a hülye kérdésért de minek kell zöldnek lennie mert én egész nap Revolutot bújtam de semmi különöset meg "zöldet" nem vettem észre.

"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"

(#22836) balinlin válasza DamianB (#22835) üzenetére


balinlin
senior tag

Olvass vissza
Megoldás: system status

(#22837) Okami68 válasza pászka (#22811) üzenetére


Okami68
csendes tag

Na, az éjszaka folyamán válaszoltak.
A lényeg, hogy az egyik "ügynök" ránézett a számlámra, minden rendben talált, szóval hagyjam figyelmen kívül az e-mail üzeneteket.

Ez az a pont, ahol meg kellene nyugodjak, de azért ez így elég furcsa.
Megkérnek kétszer is, hogy küldjek be új azonosító okmányt, mert a régi lejárt vagy változtak a jogszabályok.
Harmadik alkalommal megfenyegetnek, hogy korlátozzák vagy zárolják a kártyámat, ha nem küldöm az okmányt, mert nagyon kell nekik.
Aztán nagyjából 12 órás live agent hajkurászást követően valaki ránéz a számlámra, aztán jön a "ja, bocs, minden rendben, ne foglalkozzak az e-mailekkel" mondatú remek válasz.

Próbáltam feszegetni a témát, de csak diplomatikus válaszokat lehet kisajtolni belőlük, például, hogy a rendszer generálja ezeket a leveleket (mégis mi a nyavalya alapján, ha ennyire rosszul dolgozik? ;) ).
Valami nagyon félremehetett náluk, mert már a harmadik live agent erősíti meg, hogy a számlámmal minden rendben, és nincsen semmi dolgom.

Mindenesetre lementettem a beszélgetéseimet, hátha nem ez a vége a sztorinak.

(#22838) Somatom válasza Okami68 (#22837) üzenetére


Somatom
veterán

"a rendszer generálja ezeket a leveleket"
Agyf...t kapok az ilyen válaszoktól. Azt a rendszert nem emberek készítették? Sőt, még gazdája is van.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#22839) madrac válasza gattolino (#22818) üzenetére


madrac
őstag

Mostmár nálam is csak eladható a CPE, LPI. Gondolom ez sok jót nem jelent. Még szerencse, hogy tájékoztatva vagyunk... Az biztos, hogy az ember bizalma ezzel eléggé megcsappan bennük. Ilyen rekord rossz forint árfolyamon szerintem most nem biztos hogy megéri külföldi papírokba fektetni, mert azért valószínűbb, hogy erősödni fog majd valamikor .... Bár ezektől bármi kitelik, hogy szándékosan rossz árfolyamon tartsák hosszútávon is.

(#22840) Gabás válasza madrac (#22839) üzenetére


Gabás
addikt

Szted a Revolut manipulálja a tőzsdei árfolyamokat? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#22841) madrac válasza Gabás (#22840) üzenetére


madrac
őstag

Ki célzott ilyenre?

(#22842) modflow


modflow
veterán

Ha egy rokonom utal nekem Revolutra, akkor hogyan kell megadnom a számlaszámomat?
Esetleg kell hozzá más is?

(#22843) pászka válasza Okami68 (#22837) üzenetére


pászka
aktív tag

Köszi! Akkor hagyom én is, bár már négyszer feltöltöttem a fotókat... De csak az app-ban.

AMD Ryzen 5 5600x // ASUS TUF GAMING B550M-E WIFI // ASUS GeForce Dual V2 RTX 3060 12GB OC GDDR6 // G.Skill 32GB /3200 Aegis DDR4 RAM Kit (4x8GB) CL16 (F4-3200C16D-16GIS)

(#22844) wanted5


wanted5
őstag

Amúgy az egyszer használatos kártya ingyenes lett?

Ingyenes csomagban vagyok, van normál és egy virtuális kártyám is, de gondoltam kipróbálom, hogy kérek egy eldobhatót, úgy is kiírja ha fizetni kell érte. De végigkattingattam, meg is jelent, fizettem is vele és generált újat.
Látszólag semmi költsége nem volt.

Lehet volt már téma, ritkán szoktam olvasni a topikot, ha volt akkor elnézést :R

(#22845) mrobes válasza madrac (#22839) üzenetére


mrobes
tag

Szia!
Én is belefutottam a pofonba Revolut kereskedéssel kapcsolatban. Luckin Coffee részvényeket vettem, valamikor tavasszal, most meg kivezették a tőzsdéről és minden értesítés nélkül eltűntek a papírok a fiókomból.
Valahol találtam egy írást, mi szerint ilyen esetben a részvényeim megmaradnak, csak nem tudok velük kereskedni, de itt semmi nyomát nem találom, hogy a részvények a tulajdonomban lennének.
Így azért elég kockázatos kereskedni, a jövőben biztos nem fogom erőltetni.

Szerk.:
Meg is van a link:
https://www.revolut.com/help/exploring-revolut/trading/understanding-investment-events-and-regulations/what-happens-to-my-stocks-if-a-company-is-delisted

[ Szerkesztve ]

(#22846) DamianB válasza mrobes (#22845) üzenetére


DamianB
őstag

Gondolkodtam hogy elkezdek rajta tőzsdézni de így inkább nem . :(

"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"

(#22847) sopruk válasza wanted5 (#22844) üzenetére


sopruk
aktív tag

Igen, egy ideje ingyenesen hozzá lehet adni az alap csomaghoz is.
Nem tudni meddig lesz ez így, mert az appban a prémium csomagnál írja, hogy ez plusz szolgáltatásnak számít.
Van akinek fizetés után eltűnik, nem generálódik újra automatikusan, de újra hozzá tudja adni...

(#22848) madrac válasza mrobes (#22845) üzenetére


madrac
őstag

Azért ez durva lopásnak tűnik. Nem kérdezted meg őket, hogy akkor ezt most hogy? Az általad linkelt oldal sem ad magyarázatot arra, hogy hogy tűntethetnek el értékpapírokat valakinek a számlájáról, úgy hogy eladni sem tudja. Az általam említett 2 papír pedig tudtommal ki sem lett vezetve a tőzsdéről...

(#22849) mrobes válasza madrac (#22848) üzenetére


mrobes
tag

Még nem kérdeztem őket, várok egy kicsit hátha magukhoz térnek.
Egyébként OTC piacon továbbra is kereskednek a papírokkal, de sokra nem megyek vele Revoluton.
Normális brókernél simán átvezették a részvényeket, ugyanúgy megy tovább minden, tőzsdén kívül.

Olvastam másnál is ilyen problémát, de konkrét megoldást nem láttam.

[ Szerkesztve ]

(#22850) teo77


teo77
őstag

Sziasztok!

Ha ma regisztálok, 1.-én van fordulónap vagy 30.-án?
Köszönöm, előre is!

Üdv,
Teo

Nexus 7-2013 - root, cwm, 4.4.4 /Honor 7, Marshmallow(Budapest)

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.