Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:06:27

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6001) zivorad


zivorad
csendes tag

Ma a K&H is lekönyvelt 1 dupla top upot. 6-án töltöttem fel egyszer természetesen a Revolut számlán látszik is, jóvá is íródott, viszont kétszer könyvelték a K&H-nál. Meg is reklamáltam mindkét helyen, várom az eredményt.

(#6002) Slowiee válasza dictatordr (#6000) üzenetére


Slowiee
újonc

Értem, köszi.
De az változott, hogy nem kéri a cib visa cvc kódját (mondjuk eddig is mindegy, mit írtam oda...), hanem az a rész kimarad és egyből megy a feltöltés, ellenőrző kódot se kér már.

(#6003) net91


net91
senior tag

Revolutból forintot lehet magyar forint számlára utalni?

Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a

(#6005) streng válasza galaktikus (#5974) üzenetére


streng
csendes tag

Itt nem a SEPA utalás a gond, hanem hogy Revolut alapból nem fogad el Crypto tőzsdékről pénzt csak a whitelist-esekről. Egy pár szerintük korrekt helyről, ahol eleve azonosítanak már. Önkényes a lista, ne is firtassuk.

Kérdezz rá a supportnál az appban, de én nem láttam eddig felmerülni Coinsbank-ot, szóval valószínű nem fogják elfogadni vagy hosszas magyarázkodás kell, hogy megkapd a pénzt amit magadnak utalsz.
A Crypto tőzsdéről Fintech cégre fogadás sajnos ilyen.

Itt egy lista, hogy kitől fogadnak. Bár nem tudom mennyire aktuális. Nekem 1 éve Coinbase/GDAX simán megjött az EUR
[link]

(#6006) kj007 válasza AcCEsS (#5972) üzenetére


kj007
tag

Simán hozzáadtam a PayPal-hoz és rögtön fizettem is vele. Az általad írt 0 Ft-os tranzakció és a szöveg megjelent, de a fizetés teljesült.

(#6007) warezxts


warezxts
senior tag

Hülye kérdés:
Hogy lehet a Revolut kártyára bespájzolni mondjuk dollárból, ha épp jó az árfolyam?

(#6008) Oliverda válasza warezxts (#6007) üzenetére


Oliverda
félisten

Valóban az.:D Egyszerűen váltasz amikor kedvezőbb az árfolyam vagy beállítasz rá automatikus konverziót a kívánt árfolyammal.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#6009) warezxts válasza Oliverda (#6008) üzenetére


warezxts
senior tag

Elkezdtem írni hogy hogy értettem, de közben megértettem :)
így tényleg hülye kérdés volt... Köszi

(#6010) Csirkejozsi


Csirkejozsi
tag

Sziasztok! Azt hiszem végre rájöttem, hogy mi az oka annak, hogy egyes embereknél működik a Revolut kártya regisztrálása a Garmin Pay rendszerben, másoknál pedig nem. Legalábbis két hete szenvedek, hogy elfogadja a kártyámat, és ebben a pillanatban sikerült végre. :) A dolog nyitja, hogy Android eszközön kell a Revolut alkalmazásba bejelentkezni. Én iPhone-on használom a Revolutot, de ma próbaképpen kijelentkeztem onnan, letöltöttem az otthoni Androidos táblagépre az Androidra szánt verziót, bejelentkeztem oda (az aktiváló SMS természetesen a telefonomra jött, de megadtam a táblagépen, és gond nélkül be tudtam lépni) és ezt követően újból megpróbáltam a Garmin Connect alkalmazásban hozzáadni a Revolut virtuális kártyámat a Garmin Pay tárcámhoz, és láss csodát, egyből gond nélkül sikerült. :) A fizetést kipróbálni még nem volt alkalmam, de felteszem, hogy ezek után már az is megy. Holnap kipróbálom. A végén persze ki lehet jelentkezni az Androidos Revolutból, és újból be lehet jelentkezni az iPhone-on. Remélem ez segít mindenkinek, akinek eddig gondjai voltak a Revolut kártya regisztrálásával.

(#6011) vnorbi válasza zivorad (#6001) üzenetére


vnorbi
aktív tag

K&H-nál hogy vetted észre? Jött a másodikról is SMS, vagy csak az online felület mutatja?

(#6012) ÁrPi2


ÁrPi2
senior tag

Hol állítható be ujjlenyomat használata az apphoz, illetve fizetésekhez?

(#6013) zivorad válasza vnorbi (#6011) üzenetére


zivorad
csendes tag

Nem jött sms a másodikról, sőt egyikről sem mert úgy van beállítva, hogy csak bizonyos összeg felett küldjön sms-t, nem is terhelte csak egy feltöltéssel. 4 nap múlva, mikor lekönyvelte akkor láttam, hogy kevesebb a pénzem mint kellene, megnéztem hova lett és akkor láttam, hogy kétszer könyvelték és ekkor terhelték be a számlát a második - nem létező feltöltéssel is. Tehát nem csak "függőben" (vagy valami ilyesmi), hanem "könyvelt"- ként szerepel. Az első feltöltést mindjárt le is vonták akkor amikor itt volt az ideje, függőben volt 4 napig, ez így jó is lenne. A Revoluton csak egy látszik. A K&H-s ügyfélszolgálatos azt ígérte, hogy két nap múlva jóváírják, de be kellett mondanom, hogy egyetértek azzal, hogy ha mindezek ellenére mégis valós a terhelés, ami később még szerintük kiderülhet, akkor automatikusan levonhatják majd valamikor a kérdéses összeget.

(#6014) petipetya válasza ÁrPi2 (#6012) üzenetére


petipetya
nagyúr

Apphoz: továbbiak / profil / bejelentkezés ujjlenyomattal:

"nincs rá lezsóidő"

(#6015) vnorbi válasza zivorad (#6013) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Köszi. Június elején tömegesen volt ilyen, most csak 1-1 esetről írtatok július 5-6-i feltöltésekről (5-én nekem is volt feltöltésem, de nem duplázták). Azt a K&H részéről problémásnak érzem, hogy nyilatkoztattak olyanról, ami nem igaz (második terhelés jóváhagyása).

Ha jól értem, akkor most a K&H indított egy charge backet, meg majd a Revolut is visszaküldi a téves terhelést, mint ahogy a múlt hónapban is. Aztán amikor kiderül, hogy kétszer lettél kártalanítva, akkor nem tudom, mi lesz (újabb terhelés a K&H-nál, Revolut egyenlegcsökkentés...)

(#6016) zivorad válasza vnorbi (#6015) üzenetére


zivorad
csendes tag

Meglátjuk, nem tudom mi lesz, majd leírom ha történik valami.

(#6017) ÁrPi2 válasza petipetya (#6014) üzenetére


ÁrPi2
senior tag

Köszi a screenshotot ,de nekem ez nincs ott, sem pedig a "Profil" szakasz alatt a "promóció kód" nincs.
Pedig az app friss 5.55 verziós.

Mit kell tennem,mivel lehetne ujjlenyomatoznom Revolba lépéshez, ha a szintén friss Curve beléptet jól?

(#6018) streng válasza ÁrPi2 (#6017) üzenetére


streng
csendes tag

Root van?

(#6019) AcCEsS válasza zivorad (#6016) üzenetére


AcCEsS
senior tag

Tegnap próbaként én is áttettem 5000 forintot a K&H-s számlámról, ami látszik is a Revolut egyenlegében. Viszont a K&H 10064,- forint zárolt összeget mutat, amiről még nem tudom, hogy mi. Az a gond, hogy előtte nem figyeltem, így nem tudom pontosan mennyi volt a K&H-s egyenlegem (meg a zárolt összeg), de ha pár nap múlva megtörténik a számlatörténet aktualizálása, akkor leellenőrzöm, hogy nincs-e dupla levonás. Egyébként mi a búbánatért nem azonnali a számlatörténet? Miért késik 3-4 napot minden banknál? Ez vajon változni fog az azonnali átutalás bevezetése után?

[ Szerkesztve ]

AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)

(#6020) Brandynew válasza AcCEsS (#6019) üzenetére


Brandynew
őstag

A zárolás és a levonás nem ugyanaz. Vannak szolgáltatók, amelyek zárolják az összeget, nem vonják le egyből. Pl. az ERSTE a lakáshitel-törlesztőt is csak zárolja a havi törlesztési határidő előtt pár nappal, hogy ne tudd elkölteni. Az értelme ennek talán csak annyi, hogyha valamiért nem stimmel az összeg, akkor reklamálhatsz, és elég feloldaniuk a zárolást, nem kell visszautalniuk a különbözetet. De amúgy az ERSTE a zárolt összeget is kivonja az elérhető egyenlegből. A hétvégi vásárlásokat, átutalásokat nem szeretem, mert azok csak hétfőn vonódnak ki az elérhető egyenlegből. Nem tudom, hogy az azonnali átutalás bevezetése ezekre is hatással lesz-e, vagy az tényleg csak a konkrét átutalásra vonatkozik. Valaki tudja?

[ Szerkesztve ]

(#6021) aujjobba válasza AcCEsS (#6019) üzenetére


aujjobba
addikt

Mert ez nem átutalás, hanem kártyahasználat, aminek az elszámolása külön rendszerben (is) történik, kicsit más folyamattal.
Kártyás vásárláskor az összeget zárolják a számládon, nem vonják le azonnal.
Akkor vonják le, amikor a kártyaelfogadó (ahol fizettél vele) bekéri a pénzt, ez napokkal később is történhet.
Például szállodai bejelentkezéskor már általában zárolják a kártyádon a várt költséget, majd kijeletkezéskor vagy utána pár nappal kérik be a pontos összeget.

Habár a kártyás fizetések azonnalinak tűnnek, valójában nem azok. A kereskedő többnyire napokkal később, összevontan kapja meg a számlájára a fizetések összegét, és ebben a pillanatban oldódik fel a számládon is a zárolás, megtörténik a valódi terhelés, a kereskedőnél jóváírás.

Brandynew: csak az átutalásra vonatkozik. Többek között az is a cél, hogy legalább kismértékben áttereljenek a kártyahasználatról az azonnali fizetésre, mert ezzel sok menetközben kifizetett jutalékot lehet megspórolni, amíg végigmegy a kártyás fizetés a láncolaton (terminál díja, kártyatársaság jutaléka, stb).

[ Szerkesztve ]

(#6022) zivorad válasza AcCEsS (#6019) üzenetére


zivorad
csendes tag

Nekem zároláskor - közvetlenül a feltöltés után a helyes összeget mutatta, Revoluton meg is jelent ugyan az az összeg, egyenleg is rendeben volt mindkét helyen, a K&H könyveléskor duplázta. Vissza eddig még vissza nem adta, a Revoluton azóta is a helyes egyszeres összeg szerepel.

[ Szerkesztve ]

(#6023) ÁrPi2 válasza streng (#6018) üzenetére


ÁrPi2
senior tag

Van. De Sosem figyelmeztetett eddig az app hogy ez lehetne a probléma...

(#6024) lehella válasza streng (#6018) üzenetére


lehella
senior tag

Nekem nincs rootolva a készülék és mégsincs ujjlenyomat opció. Xiaomi Redmi3Pro. Plusz az app indításkor a revolut felirat teljesen szétvan húzva a képernyőn, nem szokásosan középen. :F

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#6025) kukac7 válasza dictatordr (#5999) üzenetére


kukac7
tag

korabban mar leirtam.
nem trukkozott semmit, nem allitott semmit.
regebbi uk premium kartyaval ment neki, de az orahoz nem tudta hozzaadni.

(#6026) Brandynew válasza lehella (#6024) üzenetére


Brandynew
őstag

Az egy régi telefon, és több éves Android van rajta, valószínűleg ez az oka.

(#6027) dictatordr válasza kukac7 (#6025) üzenetére


dictatordr
csendes tag

Fura, mert ez csak abban a május végi pár napban volt így, akkor nekem is ment a telefon/óra is. De lehet, hogy valami rendszerhiba miatt átcsúszott a szám. Mindenesetre én már nagyon várom hogy élesítse a funkciót a revolut, de sehol semmi hír róla..

(#6028) nutfile válasza Csirkejozsi (#6010) üzenetére


nutfile
aktív tag

akkor jó volt a tippem, hogy az apple miatt van, csak nem volt elég a Garmin Connectet az androidos eszközön indítani, hanem a Revolutot is ott kellett. jól értem?

(#6029) fravik


fravik
tag

Van valakinek tapasztalata a repülőtársaságok prepaid kártyákkal való viszonyáról? Egy Wizzair járaton most utasította el az egyik utas Revolut kártyáját a légiutaskísérő, mert megtiltották nekik, hogy prepaid kártyákat fogadjanak el és hát a Revolut ugye az.
Én eddig nem tapasztaltam ilyesmit, bár értem az indoklást, miszerint mi a garancia, hogy van fedezet a kártyán, és ugye ezt repülés közben ugye nincs nagyon lehetőség ellenőrizni. Mit gondoltok?

"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."

(#6030) #59063552 válasza fravik (#6029) üzenetére


#59063552
törölt tag

Szóval akkor debit kártyákat nem fogadnak el? Mivel minden depit kártya prepaid kártya.

Én Singapore Airlines-on simán fizettem vele

[ Szerkesztve ]

(#6031) lehella


lehella
senior tag

Próbáltam vásárolni Alin egy terméket de nem sikerült a vásárlás valamiért Revo kártyával, viszont ennek ellenére két terhelés is került az egyenlegemre. Utána mégegy próbát tettem, ez már sikerült de ismét két terhelést kaptam. Azt írták chaten hogy az Alinál van a hiba és 7-15 nap ha nem tartanak igényt a 4 terhelésemre 1 helyett és visszajön a pénz.

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#6032) fravik válasza #59063552 (#6030) üzenetére


fravik
tag

De a prepaid debit card nem egyenlő a sima debit kártyával szvsz.
A Rev community forumon is olvastam kicsit a témában, sokan számoltak be arról, hogy elutasították a kártyát vagy sikertelen lett a tranzakció.

"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."

(#6033) zivorad válasza vnorbi (#6015) üzenetére


zivorad
csendes tag

Jóváírták az egyik feltöltést. Ez a szöveg jött hozzá e-mailen:

"You may have recently noticed a double charge on some of your card top ups between the 6-8th July 2019.

This was an issue with our partner, and we're really sorry. If you look at your bank account statement and see a second payment to Revolut, you should see a refund on the same day.

Rest assured, the duplicate payment has already been refunded. Thank you for your understanding."

(#6034) Csirkejozsi válasza nutfile (#6028) üzenetére


Csirkejozsi
tag

Igen, vagyis nem egészen. A Garmin Connect teljesen mindegy, hogy hova van telepítve, lehet iOS-en is. A lényeg az, hogy a Revolut Androidon legyen. Legalábbis a kártya regisztrálásakor. Utána vissza lehet jelentkezni iOS-en. :)

(#6035) vnorbi válasza zivorad (#6033) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Kb ez volt egy hónapja is. Lehet érdemes lenne szólnod a K&H-nak, hogy már megoldódott, és ha még meg tudják állítani az ő oldalukon indított visszafordítást, akkor tegyék meg.

[ Szerkesztve ]

(#6036) rferee


rferee
csendes tag

Sziasztok! Egy nagyon kezdő kérdésem lenne: ha külföldre megyek és forintot töltök fel a kártyára, mielőtt kint fizetek vagy veszek le pénzt, a feltöltött forintot érdemes átváltani a helyi valutára vagy automatikusan kártya használatkor ez megtörténik? és ha az utóbbi is érvényes akkor melyikkel lehet jobban járni (tegyük fel azonos valuta árfolyamnál?)

(#6037) brainticket válasza rferee (#6036) üzenetére


brainticket
aktív tag

automatikus de ha előre átváltod, akkor el tudod kerülni a hétvégi felárat.

(#6038) zivorad válasza vnorbi (#6035) üzenetére


zivorad
csendes tag

No K&H ismét. Épp most próbáltam feltölteni elővigyázatosságból már csak a minimum összeggel, a K&H számla megterhelődött, de a Revolutra nem érkezett meg. Revolut chat azt írta, hogy ők nem terhelték be a kártyát, kérdezzem a K&H-t. Hozzá kell tennem, hogy eddig ment mint a karikacsapás, csak ráböktem, hogy töltse és már rajta is volt a pénz, most meg kb. 10 percig gondolkodott. Tegnap a feleségem ugyan így járt. Eddig neki is mindig sikerült, tegnap neki is kétszer terhelte...csak ő nem fog vacakolni, hogy hívogassa az K&H-t. Kezdem azt hinni, hogy a K&H-nak nem tetszik a Revolut és ezért vacakol.

(#6039) rferee válasza brainticket (#6037) üzenetére


rferee
csendes tag

Köszönöm, akkor ha jól érem, sokkal jobban megéri a nyaralás során elköltendő pénzt "ráfizetem" a kártyára (akár menetközben kint is) és amit lehet kint kártyával fizetve (mivel itt nincs limit) vásárolni, mint itthon pénzt átváltani és kint készpénzzel fizetni?!

(#6040) brainticket válasza rferee (#6039) üzenetére


brainticket
aktív tag

ez volna a lényege :)
én amióta van Revolut nem váltottam pénzt (maximum a maradékot vissza)
200 fontig (euróig) fel tudsz venni bárhol ingyen készpénzt, amúgy meg kártyával fizetsz.

(#6041) vnorbi válasza zivorad (#6038) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Nem biztató. Jövő hét végén tervezek K&H-s kártyáról feltölteni, remélem, addigra helyreáll. Eddig három alkalommal töltöttem róla, és nem volt olyan gondom, amiket most tapasztaltok (OTP-st használtam, amikor belekerültem a duplázó merítésbe júniusban).

(#6042) zivorad válasza vnorbi (#6041) üzenetére


zivorad
csendes tag

Úgy sikerült most feltölteni,hogy a Curve alá beraktam a K&H kártyát és onnan. De ez már nekem a kínlódás kategória. Ha így folytatódik akkor ráhagyom egy időre aztán majd látjuk. Különben az előzőre a K&H ügyfélszolgálata azt mondta, hogy sikerese kártyatranzakció, a Revolut pedig azt, hogy nem terhelte a kártyát. Akkor ki terhelte?

[ Szerkesztve ]

(#6043) vnorbi válasza zivorad (#6042) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Ha senki nem hazudik, akkor az lehet, hogy a Revolut terhelte, de valamiért nem jutott el hozzá a sikeresség visszaigazolása. Ha a Revolut nem kéri el a K&H-tól ezt az összeget, akkor valószínűleg az lesz, hogy pár nap (hét?) után feloldják a zárolást, és visszakapod a K&H-s számládra a pénzed.

(#6044) Gtaati


Gtaati
őstag

Helló Mindenki!

Érdeklődni szeretnék, hogy 07.03.-án regisztráltam, töltöttem fel pénzt és igényeltem a standard kártyát, de az a mai napig még nem jött meg. Mi a tapasztalt, mennyi idő alatt szokták kiküldeni és mennyi idő alatt érkezik meg?

Köszönöm! :R

(#6045) predakon válasza Gtaati (#6044) üzenetére


predakon
őstag

Helló, barátnőmnek múlt héten hétfőn igényeltük és tegnap előtt érkezett meg

PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA

(#6046) kukac7 válasza Gtaati (#6044) üzenetére


kukac7
tag

az app irja, mikor varhato az erkezes.
en 2-an igenyeltem es 10 napot ir, de meg nem jott meg.

(#6047) UberMutant válasza Gtaati (#6044) üzenetére


UberMutant
őstag

1 hét +- pár nap

(#6048) AcCEsS válasza lehella (#6024) üzenetére


AcCEsS
senior tag

Nekem sem volt ujjlenyomat használati lehetőség, töröltem az app adatait, és a kövi indításnál megjelent ez az opció. Próbáld meg!

Mindenkinek köszönöm a számlatörténet késedelemének magyarázatát!:)

AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)

(#6049) Peter.70


Peter.70
őstag

Sziasztok,

Abban tudna Valaki segíteni, hogy Revolutról hogy kell saját Magyarországi bankszámlára utalni? Az alkalmazásban nem találom

(#6050) MasterMark válasza Peter.70 (#6049) üzenetére


MasterMark
titán

Alul fizetések, felül banki átutalás.

Switch Tax

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.