Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:06:27

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23101) INGJOKE válasza <Adamsky> (#23100) üzenetére


INGJOKE
veterán

Az otp-nél egy használható díjcsomag van az a smart. Azt nézd meg, hogy megfelelsz-e a feltétleknek. :)

[ Szerkesztve ]

(#23102) Brandynew válasza <Adamsky> (#23100) üzenetére


Brandynew
őstag

A Simple szolgáltatásainak többsége nem OTP-s számlával is használható. Erste lehet, hogy olcsóbb és egyre jobbak digitális szolgáltatásoknak.

(#23103) Tuomas


Tuomas
addikt

Kezd sok lenni a banki téma miatti off.
Légyszi, az ebben a témában történő eszmecserét vagy a banki topikok valamelyikében, vagy a Fintech off topikban folytassátok, köszönöm!

[ Szerkesztve ]

We were here

(#23104) Oliverda válasza <Adamsky> (#23100) üzenetére


Oliverda
félisten

A Simple használatához nem kell OTP-snek lenni. Egyébként szerintem egy bugos vacak elavult felhasználói felülettel, de ez csak az én tapasztalatom.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23105) putyu15


putyu15
friss újonc

HELP ME PLS!

A problémám a következő: lejárt a régi bankkártyám, amit még anno az FHB adott ki. Megkaptam az újat, de a revolutban a Pénzhozzáadás -> Kapcsolt kártyák -> Lejárt kártya frissítése részben nem sikerült elsőre, mert ugye az FHB már TakarékBank, a rendszer pedig azt kéri, hogy ugyanannál a banknál lévő kártyát adjak meg.

"Akkor kitörlöm ezt, és csinálok egy újat" - gondoltam magamban. Szóval töröltem a régi kártyát, de az újat most nem tudom hozzáadni. :W :W :W Azt hogyan lehet?

Lehet, hogy inkább a frissítés résznél a Számlázási cím irányítószámának szerkesztése részben kellett volna átírnom az adatot?

Ötlet? Vélemény?

(#23106) Oliverda válasza putyu15 (#23105) üzenetére


Oliverda
félisten

Hasonlóba futottam bele tegnap, ugyanis a lehető legkevésbé felhasználóbarát módon alakították át ezt a részt, mintha szándékosan gáncsolni akarnák az új kártya hozzáadását.

Ráböksz az alsó opcióra, majd a következő lépésnél Continue (magyarul talán következő vagy folytatás), és ott tudod megadni az új kártya adatait, amiről a legvégén le is vonja a megadott összeget, ami alapértelmezetten 3500 forint.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23107) balinlin válasza putyu15 (#23105) üzenetére


balinlin
senior tag

Szoktak egyébként is gondok lenni a kártya hozzáadással és frissítéssel időnként.
A bank nevét meg kellett adni egyáltalán?
Szerintem kérj elő embert a supporton.

(#23108) putyu15 válasza Oliverda (#23106) üzenetére


putyu15
friss újonc

Ezzel is próbálkoztam, de a feltöltést elutasította nekem. Azt írja: a Kártya engedélyeztetése elutasítva. Pedig már aktiváltam ezt a kártyát és fizettem is vele. hm-hm...

Azért köszi a választ!

(#23109) Oliverda válasza putyu15 (#23108) üzenetére


Oliverda
félisten

Akkor a kártyáddal lesz valami gond.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23110) Almos válasza <Adamsky> (#23100) üzenetére


Almos
aktív tag

off, és már mások is megírták...

[ Szerkesztve ]

(#23111) Tuomas válasza Almos (#23110) üzenetére


Tuomas
addikt

Ti keveritek, a simple alkalmazást és az otp simple számlacsomagot szerintem.
De ez továbbra sem az a topik, szóval pls, lépjünk túl az OTP-n.
Látom szerkesztetted, köszi!

[ Szerkesztve ]

We were here

(#23112) Somatom válasza <Adamsky> (#23098) üzenetére


Somatom
veterán

Én fixen ráállítottam a kártyát az Eurós számlámra. A többit meg megoldom Revolut + Curve párossal. Áttolom az Eurót Revora, onnan meg 200 -asával kiveszem Curve kártyával. Amit az Erste Forint számlámról vonnak, azt átváltom Revoban és visszautalom az Erste -nek.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#23113) Baloo27 válasza putyu15 (#23108) üzenetére


Baloo27
aktív tag

A kártyádon aktiválva van az internetes fizetès opció a netbankodban? Nálam ez miatt utasította el az új kártyát.

(#23114) 66zio


66zio
aktív tag

Gondoltam írok a supportnak, hogy nem tudok Topuppolni de súgó, csevegés indítása és nem tudok írni, megjelenik egy Minden csevegés felirat és semmi más csak a fehér háttér. App újratelepítés megvolt. Ötlet? Ha egy konkrét tranzakciótól akarok eljutni a probléma jelentése gombbal akkor is ez a helyzet.

Mi a fene történik a Revoluttal??

(#23115) Oliverda válasza 66zio (#23114) üzenetére


Oliverda
félisten

Célszerűbb lett volna azt leírnod, hogy miért nem tudsz Topuppolni.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23116) 66zio válasza Oliverda (#23115) üzenetére


66zio
aktív tag

Fentebb leírtam már. Olvass vissza ha érdekel.

(#23117) Oliverda válasza 66zio (#23116) üzenetére


Oliverda
félisten

Hiába írsz nekik, 99 százalék, hogy a probléma a bankod/kártyád térfelén van.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23118) 66zio válasza Oliverda (#23117) üzenetére


66zio
aktív tag

Csakhogy jött fentebb több embertől is megerősítés, hogy nekik ilyen feltételekkel megy. Gondoltam megkeresni a bankot is igen, de hol befolyásolja ez azt, hogy nem lehet ezeknek a írni? És ha más gond van? Tudom, hogy ebben a topicban azokat leszólják akik rosszat mernek mondani szegény Revolutról, de semmi anyázás nem volt részemről, leírtam egy tényt. Persze tudjuk Revolut nem tud hibázni 100% felhasználói hiba.

(#23119) balinlin válasza Oliverda (#23117) üzenetére


balinlin
senior tag

De ha nem tud írni nekik az egyéb probléma, amihez a bankjának sok köze nincsen.

(#23120) Oliverda válasza 66zio (#23118) üzenetére


Oliverda
félisten

Ugyanaz a bank, számlacsomag, beállítások, illetve kártya?

Délután chateltem velük legutóbb. 2 perc alatt válaszoltak.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23121) balinlin válasza 66zio (#23114) üzenetére


balinlin
senior tag

Másik telefon nem jöhet szóba? Esetleg android emulátor?

(#23122) 66zio válasza balinlin (#23121) üzenetére


66zio
aktív tag

Ez jó ötlet, majd kitalálom, hogy melyik telefonon biztonságosabb, barátnőmén vagy cégesen. :D

(#23123) balinlin válasza 66zio (#23122) üzenetére


balinlin
senior tag

Nehéz kérdés :D

(#23124) viharhozo válasza vigyorgó (#23062) üzenetére


viharhozo
addikt

Granit Digitalis ingyen van, a kartya az elso evben szinten 0 Ft, a masodiktol 1390 Ft/ev. Egy hatranya van, a Granitnak ossz-vissz ket fiokja van, szoval nem egyszeru befizetni fiokban.

Berakod moge a Revolutot ingyen es tobbet nem fizetsz ra a devizavaltasra.

Durvasága miatt töröltem - moderátor.

(#23125) YellowFlash


YellowFlash
aktív tag

Uff!

Kártyát próbálnék igényelni, de nincs Ok/Tovább gomb alul, csak csomagváltás. Bug lenne?
Személyazonosságom igazolva lett, szóval az nem kéne, hogy limitáljon.

[ Szerkesztve ]

They don't know... PepeLaugh

(#23126) hunluigi válasza YellowFlash (#23125) üzenetére


hunluigi
senior tag

Olyan kártya variációt igényelsz, ami csak magasabb csomagban érhető el.

A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...

(#23127) YellowFlash válasza hunluigi (#23126) üzenetére


YellowFlash
aktív tag

Úgy tudtam, hogy az alap kártya amit rendelni akarok (műanyag - kék szín) ingyenes.

Edit: Közben sikerült ráakadnom erre a részre:
"A standard kártya kiszállítási költsége a választott szállítási módtól függ, és ennek az összegét a megrendeléskor láthatod."
"Ha egy promóciós hivatkozással regisztrálsz, jogosult lehetsz egy ingyenes kártyára standard kézbesítéssel."

[ Szerkesztve ]

They don't know... PepeLaugh

(#23128) Tuomas válasza YellowFlash (#23127) üzenetére


Tuomas
addikt

A kártya igen, a postaköltség nem.

We were here

(#23129) tuzpenge


tuzpenge
őstag

Sziasztok!
ios 13.5-ön használom a revolut egy nagyon régi verzióját (talán 6.2), mert ebben még benne volt a kimutatás görbe. Direkt nem frissítettem emiatt mert az uj verziókban ezt eltörölték. A problémám hogy ma már nem tudok belépni az appba. Megnyitnám beolvassa a face id-t és azonnal be is zár az app. Nem tudom mi lehet a probléma, tegnap még működött. Esetleg okozhatja ezt hogy nagyon régi az app és a revolut letiltotta vagy nem tudom...??
A szokásos újraindítás hard reset megvolt.
Köszi.

ˣ

(#23130) zsola400 válasza tuzpenge (#23129) üzenetére


zsola400
aktív tag

Androidon ugyan de én is régi verziót használok 6.39.1 hasonló okok miatt. Nálam tökéletesen működik minden, olyan volt már, hogy nem akarta elsőre megnyitni vagy nagyon lassan. Ha régi lenne neki az app szerintem figyelmeztetne előtte.

(#23131) gattolino válasza tuzpenge (#23129) üzenetére


gattolino
senior tag

Szerintem indítsd újra a kütyüt. Az általában megoldás :R

Vivo X90 Pro Plus

(#23132) tuzpenge válasza gattolino (#23131) üzenetére


tuzpenge
őstag

Sajna azon már túl vagyok egy párszor. Nem segített. A múltban is volt már 1x ilyen (és csakis a revolut appal volt eddig bajom semmi mással), de akkor béta rendszert használtam és azt hittem az okozza a galibát, de ezek szerint nem, mert most tiszta hivatalos rendszer van a telón! Ha nincs más ötlet senkinek akkor sajna estefelé rá kell próbáljak az app frissítésre.....de nagyon nem fűlik hozzá a fogam.

ˣ

(#23133) tuzpenge válasza tuzpenge (#23132) üzenetére


tuzpenge
őstag

Na úgy néz ki megint a facebook a hibás....illetve az sdk.
[link]
A viber is ugyan ezt játssza mint a revolut. Szóval csak annyi a közös bennük hogy mind a kettő kapcsolódik a sz@ros fosbúkhoz......

ˣ

(#23134) gattolino válasza tuzpenge (#23133) üzenetére


gattolino
senior tag

Nekem nincs is fent a Facebook app. Egy szar, lassítja a telefont, eszi a memóriát és meríti az akksit. Jó nekem a böngészőből.
Javaslom, hogy töröld le :C

Vivo X90 Pro Plus

(#23135) tuzpenge válasza gattolino (#23134) üzenetére


tuzpenge
őstag

Nekem még facebook profilom sincs és mégis szivat az szar.... :DD
A telefonom sose látott face appot..
De amint linkeltem azok az appok hibásak amelyek a facebook sdk-t használják....

ˣ

(#23136) Oliverda válasza tuzpenge (#23129) üzenetére


Oliverda
félisten

Szerintem azért lassan elkezdheted magadat hangolni az új főverzióra, mert le fogják lőni a korábbi támogatását, azaz nem lehet majd használni a szolgáltatást csak 7+ verzióval.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23137) tuzpenge válasza Oliverda (#23136) üzenetére


tuzpenge
őstag

Ez komoly? Honnan veszed ezt az infót. Mindenesetre azért köszi, bár nem örülök neki. Az asszonyén már az új verzió van, de sokkalta felhasználóbarátabb a régi!

ˣ

(#23138) Oliverda válasza tuzpenge (#23137) üzenetére


Oliverda
félisten

Onnan, hogy ez mindig és mindenhol így megy, pláne a pénzügyi szolgáltatásoknál.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23139) shtirley válasza tuzpenge (#23133) üzenetére


shtirley
tag

Itt is írnak róla...

(#23140) vnorbi


vnorbi
aktív tag

Mostanában gyakran csinálja velem azt a Revolut, hogy devizaváltáskor (HUF->EUR) kicsit rosszabb árfolyamon vált, mint amit a jóváhagyáskor mutatott.

Mivel az ilyen váltások a teljes egyenleget érintik nálam, meg tudnám azt csinálni, hogy nem a teljes HUF összeg átváltását állítom be, hanem azt az EUR összeget, amit a Revolut ajánlott érte. Azaz elvileg pont a határon lenne az összeg, így az átváltás gomb csak akkor lenne aktív, amikor az árfolyam szerint a HUF egyenlegem fedezi a váltást.

Mi történhet ilyenkor, ha a jóváhagyás és a teljesülés közben úgy változik az árfolyam, hogy már nem elég az egyenlegem? Elutasítja a Revolut, vagy végrehajtja és a különbözettel negatív egyenleget csinál?

(#23141) razorbenke92 válasza vnorbi (#23140) üzenetére

Ezt már én is észrevettem, hogy mindig a leütés pillanatában rosszabb egy kicsit az árfolyam. Én be szoktam tenni az automatikus átváltást, és akkor a többit intézi magának.

Szerintem egyébként negatívba nem vinné át ilyenkor a forrásegyenleget.

Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

(#23142) vnorbi válasza razorbenke92 (#23141) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Az automatikus váltás szerintem nem jó a HUF->EUR irányban a kevés megadható tizedesjegy miatt, meg ott írják is, hogy az árfolyam elérésekor aktiválódik a váltás, de nem feltétlenül azon az árfolyamon, így elvileg ott is előfordulhat, hogy a végén kicsit rosszabb lesz az árfolyam.

(#23143) razorbenke92 válasza vnorbi (#23142) üzenetére

Az automatikus átváltás rosszabb nem lesz, erről szól a "nagyobbegyenlő" reláció.
Az hogy nem pont azon az árfolyamon lesz, azt jelenti, hogy jobb lehet. Gondold végig, hogy egyébként mi a búbánat lenne az értelme?

A tizedesjegyekkel viszont igazad van, én Eur-t váltok HUF-ba.

[ Szerkesztve ]

Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

(#23144) vnorbi válasza razorbenke92 (#23143) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Köszi! Odáig nem mentem el, hogy lássam a nagyobbegyenlő relációt, csak a szöveges figyelmeztetést olvastam, hogy az árfolyam a végén eltérhet (nem nyomtam tovább ezen a ponton).

Értelme amúgy lehet a vázolt végrehajtásnak, tőzsdén is lehet olyan megbízást adni (nem a Revoluton), hogy amikor egy papír árfolyama eléri a célt, akkor aktiválódik a megbízás azonnali áron, ami lehet rosszabb is a beállítottnál.

De a nagyobbegyenlő ezt az eshetőséget kilövi, és jól használható lenne, ha pontosabban meg lehetne adni az árfolyamot :-)

(#23145) MrWhite


MrWhite
tag

Külföldön (Ausztria) jártam, és át akartam váltani forintot euro-ra. Minden be volt kapcsolva - mobil internet, roaming, stb. - de nem sikerült. Hiába írtam be az összeget, "szürke" maradt az Átváltás gomb (Redmi Note 8T). Mi lehetett a gond, mit bénáztam el?

...

(#23146) balinlin válasza MrWhite (#23145) üzenetére


balinlin
senior tag

Ha volt neted, akkor ez a két kérdés marad:
Jóról akartál jóra váltani?
Volt elég egyenleg hozzá?

Ha nincs net akkor felül kiírja hogy no connection.

[ Szerkesztve ]

(#23147) Somatom válasza MrWhite (#23145) üzenetére


Somatom
veterán

Vagy ármány, vagy user error. Rendszeresen váltok külföldön.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#23148) MrWhite válasza balinlin (#23146) üzenetére


MrWhite
tag

Igen "jóról, jóra" akartam váltani. Felül volt a HUF, alul az EUR, és ide írtam, hogy mennyi euro-t akarok váltani forintról, és természetesen bőven volt forint fedezet. Nem írta, hogy nincs kapcsolat.

Somatom: Nekem sem ez volt az első pénzváltásom külföldön. Eddig nem volt gond. Ja, és előtte fizettem kártyával "euro zsebből".

[ Szerkesztve ]

...

(#23149) balinlin válasza MrWhite (#23148) üzenetére


balinlin
senior tag

Ez akkor rejtély marad valószínűleg.

(#23150) MR ME


MR ME
aktív tag

Sziasztok!

Július 2án történt vmi a revoluttal? Ma kaptam egy üzenetet, miszerint sztornózták az egyik webshopnál történt fizetésemet, és visszakerült a pénz a számlámra, viszont én a terméket a boltban már átvettem, tehát tényleges fizetés történt....ilyenkor mi van?

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.