Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:06:27

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22401) Tuomas válasza andras31 (#22400) üzenetére


Tuomas
addikt

Magyarán akkor a múlt heti után nem kaptál te sem értesítést arról, hogy elfogadják a beküldött okmányodat?

We were here

(#22402) balinlin válasza andras31 (#22400) üzenetére


balinlin
senior tag

Akkor ennyi. A problémát megoldottad.
Köszönjük, hogy tapasztalatodat és értékes megoldási módszeredet megosztottad velünk!
Viszlát!

(#22403) andras31


andras31
újonc

nem.. csak ma újra kért okmányt az app.. nekem levél sem jött... a múlt heti beküldesnél egyszer szólt az app hogy kicsit homályos az egyik oldala a személyinek. 2x kellett fotózni emiatt... de másodikra elfogadta és feltöltődött... meg is köszönte akkor

(#22404) MasterMark válasza andras31 (#22403) üzenetére


MasterMark
titán

Csak hogy tudd, amikor befotózod, akkor nem azt jelenti, hogy automatikusan elfogadják.

Ilyenkor beküldöd ellenőrzésre, ami több nap is lehet mire megnézik. Ha ilyenkor nem fogadják el, akkor kell újra beküldeni. Ha nem sikerül, akkor írni kell az ügyfélszolgálatnak, mivel alapból egy robot azonosítja az okmányokat. Ha ez nem jön össze, akkor írsz nekik, ránéz egy igazi ember, elfogadja neked és ennyi.

Switch Tax

(#22405) andras31 válasza MasterMark (#22404) üzenetére


andras31
újonc

úristen...remélem a többi kártyakibocsátó nem fertőződik meg a revolut betegséggel...2 évig nem volt gondjuk UGYANEZZEL a személyivel

[ Szerkesztve ]

(#22406) MasterMark válasza andras31 (#22405) üzenetére


MasterMark
titán

Ok.

Switch Tax

(#22407) andras31 válasza MasterMark (#22406) üzenetére


andras31
újonc

...azért 1x te is tedd fel magadnak a kérdést.. miért mindig a revolut baszakodik az ügyfelekkel ?

(#22408) Oliverda válasza andras31 (#22405) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem a személyiddel van gond, hanem hogy minden magyarországi ügyfelet átmozgatnak a litvániai részleghez, ezért újra kell csinálniuk a KYC procedúrát.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#22409) Tuomas válasza Oliverda (#22408) üzenetére


Tuomas
addikt

És mivel a 2. alkalommal (valami miatt) nem sikerült az azonosítás, ezért kérték 3.szor is.
Így már kerek a történet. Köszönet balco fórumtársnak is, amiért leírta ezt a kulcsmomentumot.
Vannak akik kicsit türelmesebbek és megértőbbek, ők szeretnék megoldani a problémát, és vannak akik dühöngenek.

[ Szerkesztve ]

We were here

(#22410) kovisoft válasza andras31 (#22407) üzenetére


kovisoft
őstag

Brókercéggel is jártam úgy, hogy regisztrációkor elküldtem az összes szükséges iratot, aztán pár hét múlva kaptam tőlük egy emailt, hogy pótoljam ezt meg ezt a hiányzó iratomat (amit egyébként már korábban elküldtem nekik). Nem hergeltem magam (és senki mást nem), nem vagdostam szét semmit, hanem elküldtem mégegyszer. Mindenhol hibázhatnak.

(#22411) andras31


andras31
újonc

most már csak az érdekel hogyan igazolja a kért személyi ill. útlevél hogy Mo területén élsz?

[kép]

(#22412) bigdady válasza andras31 (#22405) üzenetére


bigdady
nagyúr

Az meg van ugye hogy 2019-ben pénzmosási törvény miatt mindenkinek aktualizálni kellett az adatait még a bankokban is Mo-on ha változott ha nem? Nem kell változnia sem semminek hogy bekérjék. Mo-is két okmány kell törvény szerint ami adókártya is lehet de akkor bankszámlád sincs Mo-on nyilván. Honnan tudnád hogy megy ez...
Ha nem megy kérj segítséget ott a chat. Nekem minden oké amikor kérték feltöltöttem slussz pasz.

[ Szerkesztve ]

(#22413) Ezekiell válasza bigdady (#22412) üzenetére


Ezekiell
veterán

hőbörögni egyszerűbb, mint segítséget kérni

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#22414) kmarci25 válasza andras31 (#22411) üzenetére


kmarci25
veterán

Egy képen lefotózod a személyid és a lakcímkártyád. Ez tényleg ennyire bonyolult? Fogjuk mellé a kezed is?

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#22415) andras31 válasza kmarci25 (#22414) üzenetére


andras31
újonc

nincs ilyen opció.. :W
majd rájössz ha téged is csesztetnek.. vagy személyit küldesz vagy útlevelet

(#22416) Ezekiell válasza andras31 (#22415) üzenetére


Ezekiell
veterán

Szerintem direkt rád szálltak.

De amúgy mit is háborogsz még mindig itt, ha már kettévágtad a kártyádat, és nem foglalkozol a Revoluttal többé? :F

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#22417) Tuomas válasza andras31 (#22411) üzenetére


Tuomas
addikt

Nem teljesen mindegy? Úgysem akarsz semmit sem beküldeni. :DDD

Én már írtam korábban, hogy ha ilyen problémáim lennének, beküldeném a személyimet, és megkérdezném cseten, hogy mi a helyzet, mi nem jó, mi a probléma? Tudod, a megfelelő kommunikáció és egy kis tolerancia csodákra képes, úgy általában az élet bármely területén.

[ Szerkesztve ]

We were here

(#22419) Friczy válasza kovisoft (#22362) üzenetére


Friczy
senior tag

A daytradingre a Revolut ingyenes részvényszekciója pont nem alkalmas, illetve lehet, hogy alkalmas, de a jutalékot nem tudod vele megspórolni. Havi három kereskedés ingyenes, épp nem jó a megveszem és gyorsan eladom játékhoz.

(#22425) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Bakker egy napig nem olvasok és közben meg, jók a programok, csak... :DDD :DDD :DDD

(#22428) INGJOKE válasza SzabóTamàs90 (#22426) üzenetére


INGJOKE
veterán

Te tuti valami csókos vagy... Neked is fizetnek? :DDD :DDD

(#22432) andras31


andras31
újonc

nem lehet nem észrevenni hogy otromba személyeskedésbe fullad minden kritikus hozzászólás... valakik itt nagyon érdekeltek abban hogy ez így is legyen és véletlenül se merjen senki kritikát megfogalmazni... szent tehén a revolut? a fenét...

fura módon a kritikusok nem esnek neki a pozitív véleményt megfogalmazóknak.. miért is van ez így?

[ Szerkesztve ]

(#22433) Ezekiell válasza andras31 (#22432) üzenetére


Ezekiell
veterán

Ha valaki ugyanebben a stílusban jön ide ajnározni a Revolutot, ahogy te jöttél szidni, az is le lesz oltva.

A stílus az ember, ugyebár.

Érdekes módon aki normálisan kérdez, annak normálisan segítünk. A hiba az Ön készülékében van....

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#22434) andras31


andras31
újonc

a problémáim a következők voltak:

1) nem értesített semmilyen formában a revo hogy gond van a beküldött személyi igazolvány fotóval, simán elfogadta 1 hete
2) app sem jelez semmit, csak újra kéri és nem enged be
3) nem ad valós opciót a feltöltésre (az útlevél nem az, sokaknak nincs is)
4) 2 éve egyszer ugyanezt a személyi fotót már elfogadta, saját - 2 évvel korábbi- döntésében sem bízik a revo?
5) sem a személyi, sem az útlevél nem igazol lakcimet.. mit is akar akkor valójában a revo?

mellesleg itt az én stílusommal van a legkisebb baj... elnézve a hozzászólásokat :(

a Szent Tehén lehellete üdítse mindennapjaitokat!

(#22435) Ezekiell válasza andras31 (#22434) üzenetére


Ezekiell
veterán

1) értesített, bekérte újra
2) újra kéri, igen - ilyenkor van, hogy szólsz supportnak, ha nem tudod megoldani a problémát/nem tudod, mi a probléma
3) töltsd fel a személyid, valós opció
4) most költözik GB-ből, magyar ügyfelek átkerülnek a litván részleghez, és a KYC (Know Your Customer) checket újra futtatják - ahogy leírták neked már
5) személyi igazolványt akar - örülj neki, h a lakcímkártya nem kell

szívesen

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#22436) Tuomas válasza andras31 (#22432) üzenetére


Tuomas
addikt

Van egy csomó itteni negatív tapasztalat hibákról, a szolgáltatásról, szinte minden nap előjön valaki valamivel. És általában ez rendben is szokott zajlani, találunk megoldást, vagy legalább megértjük a problémát, közösen gondolkozunk, találgatunk.
Egészen addig, amíg nem jön valaki, és ide nem illő hangnemben dühöngi tele a topikot. Nem a kritikával van a baj, hanem a stílussal, nyilván dühös voltál a cégre, de azt akkor sem így és itt kell levezetni, mert értelmetlen. Ez a véleményed kinyilvánításának egy olyan módja volt, ami más helyeken elmegy, itt viszont nem, és ismétlem, nem a kritika miatt, hanem a stílus miatt.

Tudod, lehetett volna valami ilyet is írni: A revolutos regisztrációm óta ma harmadszor kérték, hogy küldjem be az igazoló okmányomat, de nem tudom mi lehet a baj, múlt héten küldtem el nekik, akkor is kérték, és nincs semmi változás a regisztrációkor beküldött okmányhoz képest. Tudtok segíteni? Így nem szeretném használni a szolgáltatást, mert nem tartom ezt túl jónak.

We were here

(#22437) andras31 válasza Ezekiell (#22435) üzenetére


andras31
újonc

ugye ezt a választ te is csak viccnek szántad... nem, nem értesített... az hogy nem enged be, és újra kéri, az nem értesítés, és nem jelez semmilyen problémát a cég...
költözik bank, de akkor miért csak tőlem és pár embertől kéri?
mit hablatyol lakcímről?
tudod mit jelent az opció szó?

(#22439) andras31 válasza Tuomas (#22436) üzenetére


andras31
újonc

ok. lehet hogy lehetett volna finomabban is, de ne csak az én szememben vedd észre a szálkát amikor otromba személyeskedés kezdődik... én nem szóltam be senkinek

(#22441) hunluigi


hunluigi
senior tag

#POPCORN :DDD

A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...

(#22442) kovisoft válasza andras31 (#22437) üzenetére


kovisoft
őstag

Ne törődj a lakcímes megfogalmazással, az csak egy általános szöveg magyarra fordítása, nem a lakcímet kell igazolni. Az a lényeg, hogy milyen dokumentum típusokat fogad el, olyat kell beküldeni. Küldd be mégegyszer a személyidet.

(#22443) Tuomas


Tuomas
addikt

Na akkor most, hogy megbeszéltük a dolgokat, kezdjük elölről, és kérek mindenkit a személyeskedést, a csúnya szavak használatát, valamint az indulatokat mellőzzük!
Mély levegő!

Fórumtársunknak van egy problémája, miszerint múlt héten beküldött okiratai után ismét kérik, hogy küldje be azokat.
Szerintem itt technikai hiba lehetett, mert a múlt héten beküldött dokumentumot más fórumtársnál sem fogadta el (megesik, hogy a csiga elesik).
Részletesebb infót a support tudna adni, de ahhoz fel kell töltened újra az igazolványodat.
Nem tudjuk hány embertől fogja kérni, az is lehet, hogy előbb-utóbb mindenkitől, vagy az is lehet, hogy személyi függő (nekem már az új típusú van, és még nem kérték, hogy igazoljam magam újra).
Ha kizárva találod magad az appból, az sem probléma és nem kell megijedni, mert valszeg a kártyáid használhatóak továbbra is (fizikai nyilván már tárgytalan).
A lakcímes kérdésre is a support tudna válaszolni, lehet, hogy ők abból indulnak ki, hogy a külföldi személyik tartalmazzák a lakcímet is, nem tudom, ha ragaszkodnak a lakcímhez, ezt el kell nekik magyarázni, hogy itt külön van a személyi, és külön a lakcímkártya.

Egyéb észrevétele van valakinek?
Mert akkor haladhatunk tovább.

[ Szerkesztve ]

We were here

(#22444) andras31 válasza kovisoft (#22442) üzenetére


andras31
újonc

végre egy nem beszólogatós válasz...köszönöm

természetesen ha benne lesz a szabályzatban hogy csak pozitív tapasztalatokat lehet itt osztani, be fogom tartani.. de ilyenről nem tudok

(#22445) kovisoft válasza Tuomas (#22443) üzenetére


kovisoft
őstag

Az eredeti angol szoveg így van megfogalmazva: "Submit document which proves that you live in United Kingdom". De jelen esetben inkább az állampolgárságot kell érteni alatta, mint a lakcímet.

(#22447) viktorhu válasza andras31 (#22400) üzenetére


viktorhu
veterán

A feleségem így használja már egy éve. Minden indításkor újra kéri a dokumentumait, egy idő után megunta, és csak kinyomja.

(#22448) andras31 válasza viktorhu (#22447) üzenetére


andras31
újonc

korábban engem is tovább engedett, ma reggel már nem.. ennek is lehetnek fokozatai talán...

(#22450) ÁrPi2 válasza viktorhu (#22447) üzenetére


ÁrPi2
senior tag

((Wow.))

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.