Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:06:27

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22451) anadroid válasza andras31 (#22437) üzenetére


anadroid
senior tag

Tőlem is kérte vagy 2 hónapja. Nyilvánvaló volt, hogy a költözésük miatt. Beküldtem, azóta is nyugi van. Igaz, én el szoktam olvasni a partnerektől érkező emaileket. Erről december táján jött értesítés.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#22452) Oliverda válasza Oliverda (#21979) üzenetére


Oliverda
félisten

Ma megjelent iOS-re a 7.5 beta. Nagyjából egy hónap alatt sikerült gatyába rázni az új UI-t, így már teljesen jól használható. Ha nem lapul benne valami ordas nagy bug, marad is fent ez a verzió.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#22453) Somatom válasza anadroid (#22451) üzenetére


Somatom
veterán

Akkor ezt minden Magyar ügyfelüktől bekérik? Nem rémlik, hogy kaptam volna ilyen üzenetet.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#22454) Peter.70


Peter.70
őstag

Tőlem talán 3 napja kérte a személyit azért hogy igazoljam, hogy Magyarországon élek ( vagy valami hasonló indokkal ). Feltöltöttem a személyi mindkét oldalát, meg egy szelfit és 1-2 nap múlva jött az üzenet, hogy elfogadták

[ Szerkesztve ]

(#22455) MrPeekaboo


MrPeekaboo
senior tag

Mivel megláttam, hogy már van magyar számlaszám Ft utaláshoz rögtön ki is próbáltam egy kis összeggel, azonban a link-elt kb. 3 perces tranzakciós idő nálam már a 30-at is meghaladta, de még nem érkezett meg az összeg. Elképzelhető, hogy ez is úgy működik, mint az átutalás, hogyha délelőtt küldjük, akkor aznap megjön, ha utána akkor másnap?

[ Szerkesztve ]

(#22456) vnorbi válasza MrPeekaboo (#22455) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Tegnap délután 3 után utaltam be forintot. 6 percig tartott mire megjelent a Revolut egyenlegen. Viszont éjszaka lehet, hogy tényleg leáll az adminisztrálás, és majd reggel folytatják.

(#22457) anadroid válasza Somatom (#22453) üzenetére


anadroid
senior tag

Minden közép- és kelet-európaitól, ha litvánosodik a számlájuk.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#22458) viktorhu válasza Peter.70 (#22454) üzenetére


viktorhu
veterán

Na de minden nap azért sok egy kicsit. Az első kb 10-20 alkalommal még töltögette is szorgalmasan, meg csinálta a szelfit, és minden alkalommal elfogadták, aztán az app következő nyitásakor újra kérik azóta is.

(#22459) Tuomas válasza viktorhu (#22458) üzenetére


Tuomas
addikt

Supportnál jeleztétek? Mondtak rá valamit?

We were here

(#22460) adabra válasza balco (#22399) üzenetére


adabra
senior tag

Nekem is pár napon belül 2x is jelzett az alkalmazás (értesítésben), hogy küldjem el nekik az igazolvány képét). Kb 1 éve már megtettem, de mindegy (azóta van újabb, mert elhagytam a régit).
Hol találom ezt az opciót az alkalmazasban?

(#22461) geryboro válasza Oliverda (#22452) üzenetére


geryboro
senior tag

akkor egy bug.
ma befektettem 3 alapba, TMUS, CCO, BTG.
nagyjabol nyitas utani percben, ilyen sorrendben.
TMUS szepen ment felfele, pozitivan zart, minden oke volt.
elso befektetesem, a tobbit nem mutatta, gondoltam kesobb hatha, vagy varjak
a tranzakcios elbiralast.
ugy egy oramulva neztem, sehol semmi.
meg egy ora mulva neztem, TMUS-t eladtam, szepen hozta is a +-t.
a tobbi sehol.
gondoltam kis tetel, de akkor is utananezunk.
kedvencek kozott talaltam meg oket, mivel elore beraktam, es ott szepen mutatta hogy
milyen idon belul esett gyonyoruen az arfolyam, persze mind a 2 minuszos lett.

szoval elso tapasztalat, a vetel kicsit lassucska, ilyen bugba futottam bele elsore,
de talan nem fogja reprodukalni az app.

Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP

(#22462) gattolino


gattolino
senior tag

Napon belüli kereskedés? Ejnye.
Vigyázz, nehogy kitiltsanak. Benne van az üzletszabályzatában, hogy tilos.

Vivo X90 Pro Plus

(#22463) andras31


andras31
újonc

ma reggel frissült az app, azóta simán beenged.... nem akar igazolványt sem feltöltetni velem.... tegnap tovább sem engedett.. erre varrjatok gombot...

(#22464) kmarci25 válasza andras31 (#22463) üzenetére


kmarci25
veterán

Kár, hogy szétvágtad a kártyád.

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#22466) MrPeekaboo válasza vnorbi (#22456) üzenetére


MrPeekaboo
senior tag

Este 9 után küldtem és ma reggel 8:05-kor érkezett meg. Úgy látszik ez csak bank időben működik, este a feldolgozó script-ek pihennek. Így gondolom hétvégén sem megy.

(#22468) Ezekiell válasza andras31 (#22465) üzenetére


Ezekiell
veterán

Abban hogy te fizikailag szétvágtad a kártyádat? :D Abban amúgy tényleg nem :D

De legalább megtanultad, hogy mielőtt elhamarkodottan cselekszel, várj kicsit / kérj segítséget a supporttól. Ez mindenkinek jó lecke.

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#22472) Tuomas válasza andras31 (#22471) üzenetére


Tuomas
addikt

Nem kivételek. Tudomásul kell venni, hogy ami elromolhat, az el is romlik.
Mondjuk a revolut annyit megtehetne, hogy a fejlesztőit lecseréli (vagy ha kiszervezi az appok fejlesztését külsős cégeknek, akkor azokat cseréli le).

We were here

(#22478) vnorbi válasza MrPeekaboo (#22466) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Köszi, hogy megosztottad, ezt hasznos tudni. Ez alapján én is arra tippelnék, hogy hétvégén sem írja jóvá az érkező utalásokat, akkor marad a kártyás feltöltés, ha nagyon muszáj.

(#22480) ozono


ozono
csendes tag

Hello,
Hogy lehet egy Junior kártyára pénzt küldeni, mármint a szülői appon kívül.

(#22482) Oliverda


Oliverda
félisten

Imént kaptam egy push üzenetet valami olyan szöveggel, hogy you may need to readd you toup card, és valóban eltűnt a kb. 1 hónapja hozzáadott kártyám a listából. Újból hozzáadtam, majd feltöltöttem a minimum összeget gond nélkül. Történt már mással hasonló?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#22483) Andre0 válasza Oliverda (#22482) üzenetére


Andre0
csendes újonc

Igen, most láttam én is az üzenetet, még nem vittem be újra az adatokat, mert reméltem hogy csak egy bug és visszaáll...

(#22484) Oliverda válasza Andre0 (#22483) üzenetére


Oliverda
félisten

Érdekes, és csak az egyik kártya tűnt el a négyből, pedig pár napja is hozzáadtam egyet.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#22485) Is-tee válasza Oliverda (#22484) üzenetére


Is-tee
aktív tag

Nekem is most jelzett az app, és a kártya is el tűnt, pedig egy hete adtam hozzá az újat, mert az előző le járt.

(#22486) Oliverda válasza Is-tee (#22485) üzenetére


Oliverda
félisten

Gyanítom, ennek is az átmozgatáshoz lesz köze. A topup kártya hozzáadása az identity check részének is tekinthető.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#22487) joey04


joey04
titán

Nekem is jött értesítésben az üzenet.

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#22488) Friczy válasza MrPeekaboo (#22455) üzenetére


Friczy
senior tag

Az átutalás sem így működik. Régebben, még az azonnali átutalás előtti időben napközben kb. két óránként volt fordulóidő, tehát egy átutalás munkanapon belül átment még akkor is, ha délután 2 előtt küldték. Most viszont pár percen belül át kell menjen, és nem csak munkanapon. Az már a fogadó oldalon múlik, hogy mennyi idő alatt könyveli le.

(#22489) sub71


sub71
aktív tag

Ha bármilyen gondom van a Revoluttal, írok a supportnak. Ha megoldják a problémát (eddig mindig) akkor minden ok! Ha nem, akkor idejövők és leírom a itt is, hátha valaki már járt így és kapok segítséget. Ezzel szemben van pár arc, aki a legkisebb probléma után lefikázza a Revót, szétvágja,felgyújtja, ledarálja a kártyát és örök bojkottot hirdet itt. Na akkor jön a két "fórumtárs" (mindkettőnek ugyan az az avatárja) és sugárba fröcsögve szidja a Revolutot és azokat, akik elégedett felhasználók és próbálják védni a céget. Számomra ez felfoghatatlan! Ha nem tetszik a szolgáltatás pl nekem az OTP, akkor egyszerűen elkerülöm őket és sz@rok rájuk és az adott fórrumot sem olvasgatom, főleg nem kommentelek! Nem értem miért kell nekem minden héten ugyanazoktól azt olvasnom itt hogy szar, drága, lehúzó, ügyfélellenes és különben is csődbe mennek, de előtte még lenyúlják a pénzem. :W

[ Szerkesztve ]

(#22490) MasterMark válasza sub71 (#22489) üzenetére


MasterMark
titán

Lehet fizeti őket a transferwise... :DDD

Switch Tax

(#22491) dugynok


dugynok
senior tag

Hogy működik prémiumként a készülékbiztosìtàs? Előre be kell mutatnom a hasznàlt telefon szàmlàjàt, hogy tudjàk milyen telefont hasznàlok és baj esetén a javìtàsi szàmlàt vagy utólag? A telefon szàmlàjàn nem az én nevem szerepel (pàromé), az baj?

(#22492) Tuomas válasza dugynok (#22491) üzenetére


Tuomas
addikt

Fórumtárs itt írt róla pár gondolatot: [link]
Bár nem tudom, ez válasz - e a kérdésedre, mert ő az érvényesítésről írt.
Előbb-utóbb ezt az összefoglalóba is ve fogom tenni. :DDD

[ Szerkesztve ]

We were here

(#22493) Somatom válasza sub71 (#22489) üzenetére


Somatom
veterán

"Nem értem miért kell nekem minden héten ugyanazoktól azt olvasnom itt hogy szar, drága, lehúzó, ügyfélellenes és különben is csődbe mennek, de előtte még lenyúlják a pénzem."

Pedig, ez egyszerű. Azért olvasol itt ilyet, mert követed a topikot. Az viszont nem igaz, hogy ezt kell. Sztem senki sem tart pisztolyt a fejedhez, hogy kövesd a topikot. ;]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#22494) kovisoft válasza Somatom (#22493) üzenetére


kovisoft
őstag

Pedig ez egyszerű. Azért van ennyi problémád, mert a drága banki szolgáltatásokat várod el jóval olcsóbban a Revoluttól. Az viszont nem igaz, hogy ezt kell. Sztem senki sem tart pisztolyt a fejedhez, hogy használd a Revolutot. ;]

(#22495) Somatom válasza kovisoft (#22494) üzenetére


Somatom
veterán

Keversz valakivel. Nem én téptem szét a kártyát. Miért ne használnám? Attól, hogy használom, miért ne írhatnék a negatívumairól?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#22496) kovisoft válasza Somatom (#22495) üzenetére


kovisoft
őstag

Keversz valakivel. Nem én küldtem el a topiktársat, aki nem szereti itt a fröcsögést olvasni. Miért ne követné a topikot? Attól, hogy követi, miért ne írhatna a negatívumairól?

(#22497) Tuomas


Tuomas
addikt

Légyszi mindenki, fejezzük be, ha szépen kérhetem.
Valaki több negatívumot tapasztal, valaki kevesebbet, de ne essünk mindig egymásnak egy tőlünk tök független szolgáltatás miatt.
Másrészt pedig szeretném nyugodtan tolni a The Last of Us II-t, úgyhogy szépen mindenki viselkedjen jól, had játsszak nyugodtan. :DDD :DDD
Köszi! :DDD :R

We were here

(#22498) sub71 válasza kovisoft (#22496) üzenetére


sub71
aktív tag

+1
(#22497) Munkatársam is a The Last of Us II-t nyomja! 5 napig nem is jön dolgozni ;] ;] ;]

[ Szerkesztve ]

(#22499) viktorhu válasza MasterMark (#22490) üzenetére


viktorhu
veterán

Vagy a Revolut :) Gondolj bele, ennyire utálják, de mégis ezt használják, mert racionálisan nem találnak jobbat - szerintem ez egész jó indirekt reklám :)

[ Szerkesztve ]

(#22500) geryboro válasza Tuomas (#22492) üzenetére


geryboro
senior tag

a forum tars leirasa alapjan szinte a biztositas megkotes az incidens megtortente utan is opcionalis nem igaz?
Majd azzal a garancialis joggal elve javittathato olcsobban a keszulek termeszetesen az esemeny idopontok fognak elcsuszni par hettel vagy honappal.

[ Szerkesztve ]

Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.