Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #60793 üzenetére
hát nekem ha város, ha hideg ha padlógáz a legdurvább 12.5l volt.
Én mindig számolom semmi BC.Hát nem hányt még be. de elkezdett 2-3ba felfelé és 4-3ból lefelé elég erősen rántani...
csak melegen.. amíg hideg az olaj a váltóban addig mint a vaj.E-kuplung... tipus "betegség ennél a 6os tiptronicnál 250e km körül :S
plusz a mehatronicát is fel kell újjitani ilyenkor.
munkadíj új olaj szűrök alkatrész kb 300 ezer lesz..AZ a kérdés TI mit mondtok.
A kocsi megmarad úgy is...van benne 244e Km.. a szerelőm azt mondta ő ennyi KMnél ha csúszik a váltó ha nem felújjíttatná a turbinát is (citrom). az egy 100as még pluszba...
nemtudom hogy azt megcsináltassam e :S
Ráadásul hogy Chippes is.Szerintetek ?
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #60784 üzenetére
Nem a kanyarkövetős Bi az plusz extra van belőle sima Bi- is.
A DSP hangzás meg szerintem az MMI 2G ficsőrje.
Én sokat járok városba az a baj egyszer 140 tempomattal elmentem 400km-ert plusz 50-et városba (ami kb csak padlógázból álllt) XD ekkor tankolásból számitva evett 7.9. L...
de sajnos városba 10-11 az laza.jöjjön a fekete leves...
Váltót csináltatnom kell .... :S
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
bitpork
nagyúr
Hmmmm...Megérkeztünk Dánhonba. 1880 km , a totál átlag 8,7 ha jól láttam. Mindezt 4 ember plusz havi cucc, meg elképzelhetetlen mennyiségű ennivaló alapanyag. Nincs még tempomat, de 140-t igyekeztem tartani mindenhol kivéve a forgalom korlátozást, meg a két tankolást útközben. Negyed tank maradta félből amit a végén tőtöttem bele.
Vagy a jóember nem ismerte a kocsiját amit eladott vagy vannak rejtett értékei. Lehet h csak én vagyok tudatlan nagyon. A hi-fi nóném audi cucc, de van hozzá DSP. Kiderült h van benne esőérzékelő, illetve megtapasztaltam hogy a bixenon kanyarkövető ( ez default fícsör hozzá, vagy béna vagyok?)
Navi frissítve, mén szípen. Minden működik, Domi egyenesen fut ahogy kell. NOkian gumi kurvahangos.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Dr.Zoo
őstag
-
Jaded
őstag
válasz Dr.Zoo #60779 üzenetére
Azt hiszem saját részre megmarad a jó öreg szívódezső. Azzal nincs ilyen gond
Szerk: 160-at azért vitte, tovább nem erőltettem. Meg gondoltam picit kikormolom, mert csak városban van használva. Sztem le is van taknyosodva az egész. Fateromnak előadom az itt kapott tanácsokat, de Félő, hogy nem lesz nagyon hozzányúlva. Ő tipikusan az az ember, akinek "jóvanezígy" meg "megy még, nem?" a többit kb leszarja Nem is értem én ezekután miért törődök a sajátommal.
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Dr.Zoo
őstag
Vészmódban van szvsz. Összes nyomástartó csövet átnézni, amit felfúj a turbó. Valahol elszökik a nyomás, és nem tud mit kezdeni a kapott adatokkal a kocsi!
Ezek a legolcsóbb dolgok, ha ezeket átnézted/kicserélted, meg a vákum csöveket is átnézted/kicserélted és még mindig szar, akkor jönnek a zsebbenyúlós dolgok..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Jaded
őstag
válasz gabor85 #60775 üzenetére
Semmit nem jelzett, nem is villogott semmi.
Shkiz0: persze, ez egyértelmű.
Dr.Zoo: bontás nélkül is látom h az IC csöve (vastag, felül) taknyos. Akkor lehet ott a bibi.. Városban Sosem csinálta még, csak most hogy kihoztam a városból.
De nem is vagyok vele megelégedve..100fölött egyszerűen "alig" akar menni. 2000 körül megtorpan, aztán húz egy kicsit, 2500-nél megint torpan egyet. 3000 fölé nem is mertem vinni.
Renault Megane IV Limited
-
Dr.Zoo
őstag
válasz VR6-Fan #60774 üzenetére
Akkor meg különösen nagy respect!!!
Jaded: az IC alatt vagy feletti csőcsatlakozásokat nézd át, ha találsz olajos taknyot odakövesedve, akkor az IC csatlakozásánál elereszti a nyomást, é behülyül a fed.comp.
Kb. 300 birodalmi forint/O gyűrű, és Jaded örül..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Erre itt vess egy pillantást. Majd meglátod mennyire buli kicserélni.
net84 A kormány hogy van?
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
Ha mindenki ugy akarja, holnap vihetem atnezetni es szoftveresen is leellenorizni. De ez csak akkor biztos, ha mar ott vagyok. Kb. 30 perce probaltam lebeszelni, azaz bepofatlankodni egy masik auto melle . Holnap eldol. Ha lesz eredmeny, megirom.
(#60767) Mágus2 - altalaban a nagyobbat nehezebb betenni foleg a kisebb helyre...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #60754 üzenetére
Köszönöm a választ, sajnos a szerelő visszahívott reggel és a másikat rendeltette meg velem, az újabb fajtát.
Még azt is hozzátette, hogy az újabb fajta már nem fog úgy eltömődni, más kialakítású...
Közben most néztem az alvázszámom és az bizony 4BZY081...az még a régi lenne? Akkor rosszat vetetett meg velem?[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
Ugyanez a hiba elojott mar nalam is. Eloszor megszaladt a fordulat es utana tiltott, utana kenyelmes 150-rol lassitas utan vette el a fordulatot. Tavalyi tortrnet, azota nem tudtam reprodukalni a hibat, de szerelovel mar egyeztettem. Amint lesz nekem es neki is ideje, megy takaritasra es atvizsgalasra...
Egyebkent en leallitottam, vartam mig a muszerek lenullazodnak es inditottam egybol. Hibakodot pedig nem jegyzett be...Read only...
-
dJ Peer
aktív tag
Kész az autó, a képen a 6-os számú tányér közepén van egy "alátét", amit nyom a kinyomócsapágy, ez az alátét összetörött, és ezért nem emelt akkorát, amekkorát kellett volna. Plusz kapott új kuplungtárcsát és kinyomócsapágyat. Újra mén a szekér, olyan a kuplung, mint a vaj.
[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
válasz vendingo #60743 üzenetére
mutasd a felnidet, megmondom ki vagy és azt is hogy van e kupakom bele.
Nekem csak a díszléceket kellet körbe fújni 20 v 25 volt
de megértefreaghill: köszi
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
nagyúr
-
Jaded
őstag
Urak! Jöttem asszonypajtáshoz faterom kocsijával, egyszer csak azt vettem észre, hogy akármit csinálok alig megy 2000 fölé a fordulat és alig megy az autó. Gyorsan megálltam, leállítottam, vártam pár percet, majd elindultam. Utána nem produkálta. Sem az előtt soha. Mi lehetett ez? Komolyan betojtam. Passat B5.5 2001-es AVF motorkód.
Renault Megane IV Limited
-
varsam
őstag
válasz MunezXBK #60745 üzenetére
Én is sok hónapja vadászom már őket, facebook csoportokban, racingbazar, apród, vatera... mindenhol.
(#60746) ßrainiac
95k volt a cuccos. Gumikból kettő kuka, másik kettő még jó lesz hátra egy darabig, 5mm van rajtuk. Előre kapnak majd újat következő hónapban.
(#60744) freaghill
köszi.
Szépek az ATS Cup felnik is, milyen kocsid van?[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
De várd meg a szakit! Ma estére már eltette magát.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
Elnézést, hogy ilyennel hozakodok, de ha esetleg valaki most gondolkodik PD elem cserén, vagy valamely hozzátartozója, barátja, ismerőse keres 1.9 8V-be való (101LE/116LE) PD elemeket (038 130 073 F), akkor keressen meg van 4db felújított elemem, kifogástalan állapotban. Felújítás óta 20.000 km került az elemekbe, és csupán tuning miatt kerültek eladósorba, és használt szimplán kocsiból kibontott árban adom őket.
Még kocsiban vannak, ha kellene bárkinek bármilyen kép, adat róluk akkor most még pár napig tudok adni bármelyik mérőcsoport értékeiről képet.[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
bitpork
nagyúr
válasz VR6-Fan #60729 üzenetére
(#60730) vendingo : máma amikor Domit elhoztam sajnálatos módon volt alkalmam órákon át bámulni egy golfot. Az általad jelzett helyeken (vagy legalább is jó részén) voltak rajta markerek. Ami a képen nem látszik hogy ezek jó része króm-ezüst volt. PL a kilincsek meg minden perem. Nekem nagyon ...antipatikus volt.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
VR6-Fan
veterán
egy kamrás 1,6 TD
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Ace owner
addikt
Ezt az életformát elviselnem.. : már csak egy surf deszka hiányzik róla.Galaxy Fold 4
-
ßrainiac
addikt
válasz lali81 #60718 üzenetére
Nalam, a G4-ben is ilyen iszonyat puha mindket pedal.
En 1200-nel szoktam elengedni a kuplungot. Az elso nehany napban neznem kellett ehhez a fordulatszam merot (az elozo auto utan nagyon fura volt - Audi 2.3E).
Ugyis megprobalhatod, hogy adsz egy kis gazfroccsot, engeded fel a kuplungot, es ujra adsz kozben gazt, ekkor mar folyamatosan. Fura igy leirva, de nem gyilkolja amugy a kuplung tarcsat es fasza lenduletesen el lehet vele indulni (meg persze docoges nelkul), jobban mintha egy folyamatos gazt adnal.
-
Ck.
addikt
Na közben rendelném meg a kartergáz,szűrőt, de zavarban vagyok, mert két fajta van.
Az egyikhez azt írják, hogy régi fajta, 2000 előttiekhez, a másik az új fajta, 2000 utaniakhoz. Mindkettő leírásában ott szerepel az AKN 150 ló, mint támogatott tipus. Raadasul az enyem pont határeset, 2000-es évjárat.
Nem tudom melyik kell hozzá.
Ez:
http://www.ebay.co.uk/itm/OIL-SEPARATOR-VW-AUDI-A4-A6-A8-PASSAT-2-5-TDI-V6-VAG-OLD-TYPE-PRIOR-2000-/321194261126vagy ez:
http://www.ebay.co.uk/itm/OIL-SEPARATOR-VW-AUDI-A4-A6-A8-PASSAT-2-5-TDI-V6-VAG-NEW-TYPE-AFTER-2000-PY-/321194261749Bocsi a linkelesert, de mobilról vagyok.
-
-
lali81
tag
sziasztok!
Egy kis segítséget és tapasztalatmegosztást kérnék. Pár napja vettem egy Polo 1.4i (75LE)-es jószágot.
A kocsiban óra szerint 99e km van és állapota tükrözi.
Kicsit fura érzésem van a vezetése közben. Egyszerűen nem tudok normálisan elindulni vele.
Szinte ahogy csak rálépek a gázra felmegy a fordulat 2000-2500-ra, felbőg a motor, ettől talán megijedek, közben engedem a kuplungot(elég magasan is fog hálisten) és az egész így döccenősre sikeról. Mi lehet a gond? (technikai) Vagy egyszerűen én vagyok a béna? Vagy mind ilyen és majd megszokom?
Már 17 éve vezetek de ilyennel mostanában nem találkoztam. Az is igaz, hogy inkább dízelhez vagyok szokva.
Próbáltam finom, igen enyhe gázadással indulni, tényleg nagyon odafigyelve de akkor meg rángatás lesz belőle és a lefulladásközeli állapot.
Nagyobb tempónál már nincs gond, a pedált mélyen lenyomva eléggé jól megyek, de a pedál első 1/3-át egyszerűen nem érzem.
Tudnátok tanácsot adni?köszönettel![ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Mennyiből állna meg kb. a fekete csík körben, löksi szoknyák és a kilincsek fényezése?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
-
vendingo
veterán
Van valami különbség ez europai és az usa golf 4-ek között?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Microsoft Excel topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lexus, Toyota topik
- Filmvilág
- Politika
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen TV-t vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest