Hirdetés
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Gurulunk, WAZE?!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
varsam
őstag
válasz Mágus2 #163024 üzenetére
köszi!
Ez a két érzékelő hol található a motoron, hogy kell őket cserélni?
Erről a kettőről lenne szó, ugye? motor fordulatszám jeladó és hűtőfolyadék hőmérséklet jeladó
-
varsam
őstag
válasz Mágus2 #163018 üzenetére
akkor ez a kettő cserés? Ez a két érzékelő hol található a motoron, hogy kell őket cserélni?
és a mi a helyzet az
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
valamint17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached
P1508 - 35-10 - - - Intermittent
hibákkal?Ez a kettő ezen jeladók miatt lehetnek, vagy esetleg valami más?
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
sziasztok,
mostanában néha előfordult 1-2-szer, hogy menet közben egy pillanatra megtorpant az autó, rántott egyet, se előtte se utána semmi mást nem tapasztaltam, megy rendesen, az erővel nincs gond szerintem.
Ezen kívül ma pl indításnál fulladt és leállt, utána indítva semmi gond.
Menet közben gyorsításnál pedig ha jobban rálépek a gázpedálra, akkor szintén van egy pici rántás és utána indul meg az autó.
Ma rákötöttem a diag-ot és ezek a hibák fogadtak a motorvezérlőben. Mi lehet a hiba?Az alany: 1998 Passat Variant 1.8 20V, 125LE, ADR motorkód.
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Saturday, 12 January 2019, 14:26:53:0Chassis Type: 3B - VW Passat B5 opt
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,46,55,56,76-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: None
Controller: 8D0 907 558 S
Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D02
Coding: 04001
Shop #: WSC 05314
VCID: 41F5C6075891
4 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 35-10 - - - Intermittent
17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached
P1508 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A -
varsam
őstag
sziasztok,
megnéznétek nekem ezt az autót kérlek?
SKODA Octavia Kombi 1.4 TSI Ambiente
garantált 153354 km
Google drive link: [link]Céges autó volt nálunk, most lehetne rá licitálni és megvenni, 1.555m az induló ára.
Ezek alapján szerintetek milyen? Van sok kép, szerviztörténet és állapotfelmérésről papír. Vásárlás előtt sajnos nem lehet kipróbálni, max elállni ha már leütötted és valami nem OK.
Ami nekem fura, hogy tudtommal ez a motor láncos, viszont 80ezer és 150ezer km-nél is történt vezérműszíj csere... Itt valami elírás van, vagy csak lehúzták a céget, vagy ez nem láncos motor? CAX motorkód.
-
varsam
őstag
Sziasztok,
kinéztem egy 1.9PD Golf V Variant 2007-es autót: [link]
Olasz import így talán nem rozsdás, árban a kínálat alja, viszont a kereskedőt so-so ismerem, anno náluk vettem a mostani Passatom is. Mit gondoltok így képről erről az autóról, a motor mennyire bevállalható, pláne a DPF miatt kérdezem.Leginkább pályára kellene az autó, heti 2x250km, illetve napi 2x25km főút a többi napokon, városban viszonylag keveset menne.
-
varsam
őstag
válasz Kiskokó #160388 üzenetére
Nem vau vau, azért is kérdeztem itt, ti mit mondtok rá.
Nem ismerem ezt a 2.0 CR-t.
Ha még jó eséllyel rá kell költenem 3-500-at akkor inkább kihagyom.
Megvétel előtt nem lehet kipróbálni csak kívülről megnézni. Nyertes licit után elvileg még el lehet állni, ha állapotfelmérésen más jön ki mint ami le van írva.
Az a baj, hogy ezeken a sablon papírokon kevés értelmes infó van. Kb egy trabantot lehet ez alapján megvenni, nem egy CR dizelt. -
varsam
őstag
Sziasztok,
melóhelyen néha felteszik a használt céges autókat megvételre.
Megnéznétek nekem ezt, mi a vélemény róla képek, szervizmúlt és állapotlap alapján?
Induló ár 1,6mFt
[link]
Passat 2.0 CR TDI Comfortline
Km állás: 190689 km
Gyártás éve: 2008
Elsőforgalomba helyezés éve: 2008.11.24
Hengerűrtartalom: 1968 cm³
Teljesítmény: 167.50 LE / 124.79 kWMit kell tudni erről a motorról, mennyire bajos? Ér ez így kb 1,6mFt-t?
-
varsam
őstag
Sziasztok,
ülésfűtés utólagos beszerelése mennyire melós dolog, ha bontottan vennék belevaló fűthető üléseket és fűtős klímapanelt? Egy 2003-as Audi A4 Avant 1.9 AVF digiklímás autóról lenne szó.
Vezetékezés, klíma tanítás stb... miket kell megcsinálni és hogyan? -
varsam
őstag
válasz macilaci78 #158688 üzenetére
Azért a 3. fölé ritkán kapcsoltak nekem kicsit durván hangzik.
Olaj volt benne cserélve rendesen?
-
varsam
őstag
válasz varsam #158131 üzenetére
Na megnéztem a Passatot (B5.5 131Le 1.9PD), sajnos ahogy írtátok be volt azva a jobb hátsó ajtónál, tegnap esett itt, szépen látszott a hiba, tocsogott a vízben.
A másik meg hogy motor leállításnál az egész kaszni beremegett durván, szóval kettőstömegű kuka.
Ezek után már nem dugtam rá diagra.
1 milláért adták, és még nem volt honosítva, friss német autó volt.
Szóval tovább....Nincs valakinek eladó 1.9PD kombi autója? Passat, Golf, Octavia, A4, A6 bármi jöhet.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Köszi mindenkinek, igyekszem!
-
varsam
őstag
Sziasztok
Holnap mennék nézni egy 1.9pd Passatot B5.5-öt, 131Le motorral, illetve egy Golfot is , szintén PD.
Nekem most 1.8 benzines Passatom van, de évi 30-40k km-re 90% pályára keresek autót, ezért váltanék.
Kívülről át tudom nézni illetve ismerem a futómű illetve elektromos dolgok hibáit, de motor ügyben mit nézzek, mire figyeljek? Nem volt még dizelem, nem ismerem.
Köszi -
varsam
őstag
Sziasztok,
anyósom szeretne autót venni és a hosszas próbálgatások után a 2008-2010 közti második generációs Fabia kasznija tetszik neki, ilyen autót szeretne.
Kérdésem, hogy az 1.2 és 1.4 szívó motorokról mit kell tudni, melyik jobb, melyiket érdemes esetleg kerülni, mire érdemes kimondottan figyelni vásárlás során?
TSI nem kell, fölösleges, kisvárosban illetve annak környékén 10-20km-es utakra lenne használva, évi 3-4000km max futással. -
varsam
őstag
Sziasztok
Ma valahogy megadta magát a csomagtartó roló a kocsiban és nem húzódik vissza.
Mi szállhatott el benne? Szét lehet ezt szedni és valahogy megjavítani?98as Passat B5 kombiról van szó.
-
varsam
őstag
Sziasztok,
vettem új teleszkópokat a csomagtér ajtóhoz, mert a régiek már nem tartják meg, többször a fejemre esett az ajtó.
Jól gondolom, hogy ezeket egyszerűen ki tudom cserélni, csak a kis fém rögzítő pöcköt feszítem le egy csavarhúzóval és már mehet is fel az új, ugye?
'98-as Passat B5 Varint-ról van szó.
-
varsam
őstag
Klímatisztítást ki hogy csinál?
Gondoltam veszek ilyen habos tisztítót és befújom vele a hőcserélőt, így: [link]
Ennyi elég, vagy hogy érdemes? Lassan itt a szezonja...
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Sziasztok,
végre szétszedtem a záramat, újra. Múltkor amikor kiszedtem hogy javítsam, valami beesett az ajtóba. Most végre leszedtem az ajtó borítást és megvan az a gyűrű féleség. Kérdés, ezt hogy is kellene pontosan visszatenni? Most már nem tudok vele mit kezdeni, majd holnap, sajnos rámsötétedett közben.
Szóval ezt hova is kéne tenni?Itt a zár, már ami látszik belőle. Esetleg valami robbantott ábrát tudtok?
-
varsam
őstag
válasz focvis #116823 üzenetére
A különbség csak annyi, hogy te 220 lovat etetsz, én meg csak 125-öt (pláne nagyobb kaszniban) Amúgy ilyen teljesítmény mellett szerintem nagyon korrekt fogyasztás.
(#116816) lenko
Köszi. Már néztem az oldalukat, még alszom rá párat. Persze én sem számítok semmi csodára, plusz 5-10Le meg 20-30Nm és ha nem 4000-től indul meg hanem kicsit lejjebbről akkor az már nem rossz.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
ha már diag
1998-as Passat 1.8-hoz (ADR), tudtok küldeni linket milyen kábelt vegyek. Nekem még nincs és nem árt ha van. -
varsam
őstag
válasz Mágus2 #116698 üzenetére
Ezek a cuccok mind szétjönnek, sőt már vettem is javítókészletet hozzá.
A gond az, hogy a kocsikulcs nem megy be a helyére, ezért nem tudom szétszedni magát a tokot. Most vagy a kis lamellák / csapok vagy minek hívjam őket vannak beállva teljesen és nem mozognak vagy tényleg nem ebbe való a zárszerkezet, esetleg sérült egy törési kísérlet miatt.
Este benyomom kis fékolajba akkor, hátha az segít ahogy írtad.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz varsam #116673 üzenetére
még valamit elfelejtettem. Amikor kiszedtem a zárat, valami beesett az ajtóba, és most hiába teszem vissza és húzom meg a csavarját, nem szorul be, kijár a helyéről.
Ha leszedem az ajtó borító panel, plusz a belső panelt is, akkor vissza fogom tudni tenni a helyére azt a valamit? -
varsam
őstag
Urak
pár hsz-szel előbb volt szó üzemanyag szűrő cseréről. 30k km óta van nálam az autó, azóta nem volt cserélve, gondolom akkor itt lenne az ideje? Mennyire macera ez otthon? [link] Ez alapján nem nagy dolog. Mire kell amúgy figyelni? Mann márka jó itt is?
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Helló
tegnap észrevettem, hogy mindkét ülésemből kiesett ez a rugó [link] Mi célt szolgál, és hogy tudom visszatenni? Az első része megvan hova megy, de a hátsó nincs. Visszatudom tenni anélkül hogy kiszedném az ülés, egyáltalán kell ez oda feltétlen?
'98 Passat B5 Variant
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Sziasztok,
mennyit érhet szerintetek az alábbi autó?
Céges flotta autókat árusítanak ki nálunk és kíváncsi vagyok. Multi cég menedzseri/munkatársi autójáról van szó amúgy, nem munkáskocsiról.
Golf V, 1,6 Trendline
2006 évjárat, garantált 155.000km, természetesen végig szervizkönyves, márkaszervizben szervizelt, törésmentes, kisebb meghúzások vannak/voltak rajta javítva.
Képek és az állapotfelmérésről készült jegyzőkönyv itt: [link]Mennyiért mennek ezek most a piacon?
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Döntött kanyarban besípolt a fék hibát jelző piros lámpa. Ránéztem, minimumon van a fékolaj szintem, talán még alatta is kicsit.
Ha simán csak rátöltök, akkor rendben lesz vagy más módszer? Dot4 kell ugye ('98 Passat 1.8 ADR)? Milyen márkát érdemes?
-
varsam
őstag
Tudtok segíteni kérlek?
'98 Passat Variantra (1.8 ADR) mekkora ablaktörlő lapátok kellenek előre? Illetve hol és milyen márkát ajánlotok?
-
varsam
őstag
üdv,
'98 Passat Variantra (1.8 ADR) mekkora ablaktörlő lapátok kellenek előre? Illetve hol és milyen márkát ajánlotok?
-
varsam
őstag
válasz zsolt19900 #103352 üzenetére
Én tavaly tavasszal vettem, szintén Zimmermann tárcsákat+betétet előre, teljesen jók, én meg vagyok elégedve velük.
[link]
30k volt a szett amúgy. -
varsam
őstag
válasz !Overdose! #100726 üzenetére
Honnan rendelted ha szabad kérdezni? Pár héten belül nekem is cserélni kell a Passatba és még nem tudom mit tegyek bele a Castrol helyett (1.8 szivó ADR)
-
varsam
őstag
válasz bitpork #97734 üzenetére
Kérdés, hogy egy céges lízingelt autónak lecserélik-e 3000km után az olajat, csak mert te megkéred őket... ha nincs benne a gyári ajánlásban (nem tudom), akkor kétlem, hogy megcsinálják. Viszont neki sem kell különösebben aggódnia miatta, mert ha valami baja lesz, akkor nem neki került majd pénzbe, illetve pár év után úgyis cserélik az autót.
Nálunk a cégeseket 5év vagy 150k km-re adják, utána csere, annyit meg csak kibírnak. -
varsam
őstag
Erről mi a vélemény? Döbbenet: 272 lóerő egy literből
-
varsam
őstag
OBD csatin keresztül, ilyen kis kékfogas okossággal és valami androidos progival lehet pillanatnyi fogyasztást mérni valahogy?
Az óracsoport nem tud ilyen okosságot, nem MFA-s.
Saját autómról lenne szó ('98 Passat B5 1.8 ADR)
Nagyon kíváncsi lennék mit mutat menet közben. Megint 10l-re jött ki a fogyasztásom. Oké nagy része BP, de akkor is.
Ha igen, valaki dobhatna egy ebay linket milyet vegyek.
thx[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Láttátok már Jon Olsson új RS6-ját? Brutáááál
Egy rövid kis videó róla: [link]
"The Audi RS6 DTM, STM Stage 3+ 900hp+, 56Nord carbon box, TTE 18 carat gold anodized turbo chargers, Intrax race suspension, Milltek race exhaust, ADV1 rims, Movit Big brake kit, Wrap by Wrapzone, Caresto DTM wide body kit, Olsson design"
-
varsam
őstag
válasz FoBCRaistlin #95835 üzenetére
Nem értek én a lovakhoz, de hogy van ez, hogy a vízhűtő előtt van az IC? A víznek jó így?
-
varsam
őstag
Attól, hogy a hátsó rész le van hajtva (ugye ülő sor előre dönt, háttámla be a helyére), pont elfér mögöttem, nem kell az első ülést előrébb vinnem vagy meredekebbre állítanom, najó talán 1 kattanás a tekerőn. Pedig 196cm magas vagyok, igaz nem fekszem az autóban. Semmi gondom vele, ha 200km-t megyek akkor sem.
-
varsam
őstag
Egy 90x200-as ágymatrac befér a Passat csomagtartójába, mindenféle gyűrés, csavarás, hajtogatás nélkül? Ledöntött hátsó sornál persze.
-
varsam
őstag
válasz FoLey-v #95675 üzenetére
Nem kötözködés képpen, de remélem akkor átnézetted az autót vétel előtt. Csak abból kiindulva, hogy az előző tulaj azt sem tudta mi a különbség a téli/nyári gumi között... félek mi más lett még elhanyagolva esetleg.
Olaj, szűrők, fékek rendben vannak első körben? Vezérlés mikor volt cserélve? Futómű nem kopog/zörög? -
varsam
őstag
egyik barátom kérdezi:
Adott egy 2004-es mk1 Octi, 1.4 benzin, manuális klímával. Kérdés, hogy a klíma vezérlőt lehet cserélni digitálisra (típus azonos autóból)? Elég annyi és fog működni, vagy mást is kell szerelni / cserélni mellette?
-
varsam
őstag
na másfél évet bírt az egyik tompítottnak használt Osram NBU izzóm
-
varsam
őstag
válasz 7600 GS #94665 üzenetére
uhh az ciki.
Most, hogy itt vannak az új mérők még több helyen fognak mérni. Most hétvégén egyik jóbarátom ment Fehérvár - Pécs vonalon, nem kevesebb mint 5 helyen találkozott trafival. Azt mondta mindenfelé elbújtak, ilyen kis erdős lehajtókhoz, még véletlenül se veszed észre, ha csak szembejövő nem jelez.
Én 3 hete voltam Pécs - BP vonalon, autópályán, akkor is legalább 5-ször volt trafi, ami 200km-es szakaszon nem kevés. Mindegyik a lehajtóknál állt és korlát fölül mértek.
Szóval csak óvatosan a sebességgel és sasolni a táblákat keményen, pláne, hogy itt a húsvét is, tuti tele lesz minden trafival.
Waze app amúgy még nagy segítség lehet
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest