Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
varsam
őstag
üdv
tudnátok véleményt mondani erről a gépről? [link] Ez Pécsett helyben lenne. Itt egy másik is amit még néztem: [link]
Régóta bejönnek ezek a Passatok és tényleg csak jókat olvasni róluk, szeretnék birtokolni már lassan egyetTudnátok segíteni, hogy vásárlás után milyen költségek jönnek még egy ilyen autóra? Gondolok itt:
olajcsere, szűrök (olaj, lég, pollen), fékek (betét + ha kell akkor tárcsa, olaj), fűtőmű, vezérlés stb.. kb milyen nagyságrenddel kell számolnom? Ha kilistázná nekem valaki kb árakkal, annak nagyon örülnék.1 millát szánnék az autóra, ezen felül lenne még 3-350k-m minden másra így rögtön, plusz havonta azért tudok félretenni 50-100k között, attól függően mekkora lábon élek Elég?
Amúgy mi a különbség a 90 és a 110 lovas változatok között? a 20+ lóerőn felül PD-kkel mi az igazság? Sokan mondják h kerüljem, mások h nyugodtan lehet venni és sok konkrét hibáról még nem olvastam, de lehet csak rossz helyen néztem. Mibe kerül egy esetleges PD-s hiba javítása?
köszi előre is!
-
varsam
őstag
Most akkor PD mocit szabad? Ez igaz?
Nyilván ilyen idős kocsinál már bármi benne van. Amiket írtál rokonnak, milyen összegbe fájt kb?
Változó geó-s turbóval nem szoktak gondok lenni?
Szimplán csak azt nem szeretném, hogy 1 milláért veszek autót, és 1 éven belül ráköltöm mégegyszer az árát, de még a felét sem szeretném (üzemanyagot nem számolva)[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Lehet félreértetek.
Mint legelső hsz-ben írtam, 1 milláért vennék autót, amire van azonnal 300k kötelező szervizre. Én ezen felül nem szeretnék még 500k - 1 millát rákölteni szervizre, szóval ide nem sorolom az üzemanyagot, sőt még a gumit sem. Nem is szeretnék 15 éves 150k km futott dízel passatot venni, mert "Ilyen állat pedig nincs"
Azért is kérdezem, hogy mit érdemes/szabad venni, mert ha már PD elemeket meg kéttömegűt kell cserélni ami alsó hangon fél milla, hát az már nekem is sok.
Az oké hogy kell rá költeni, mint minden használt autóra, csak az nem mindegy hogy megáll 100k-ba, vagy fél millióba.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Én is kicsit úgy érzem, hogy nagyobb a füstje mint a lángja. Igaz, ha egyszer behal, akkor zsebbenyúlós a dolog...
Elkezdek nézni akkor 1.6 IV-es Golfokat is, feketében tetszenek azért. 8V vs 16V?
Mit esznek amúgy ezek a motorok város/országút/pálya? 9/7/7 körül, normális vezetéssel?A felszereltségek összehasonlításáról valaki tudna dobni egy linket? Comfort/Trend/Highline...
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz Mágus2 #42407 üzenetére
De csak próbálok valahol a szív,ész illetve a pénztárca háromszögben dűlőre jutni és közben véleményeket kérni.
Ami már biztosnak tűnik, hogy VW konszern autót szeretnék (hasonló kat japánok rondák belül, franciát/olaszt pedig nem), a már említett Passat, Bora, Golf IV és A3 négyesből. -
varsam
őstag
Mi a különbség a 90 és 110 lovas b5 passatok között? (a 20 lóerőn kívül )
-
varsam
őstag
üdv,
tegnap lefoglalóztam új autóm, egy '98-as Passat 1.8 Variant személyében, így hamarosan én is klub tag leszek Az autó pár napja jött be németből saját lábán, ismerős által.
Jelenleg folynak a papírozás, műszaki stb... folyamatai, ha minden jól megy 20-án vehetem át, addigra lesz meg minden elvileg (előbb én sem érek rá) és fizetem ki teljesen, ALIG VÁROM MÁR!!Egy gyors kép róla, majd ha nálam lesz, teszek fel még:
Nagyon szép állapotban van kívül-belül, 3 kisebb (kb 7x7 cm) sérülés van a kasznin, ezek most meg lesz csinálva, ettől függetlenül sérülésmentes, vezetett szervizkönyves, 172k km-rel.
Jelenleg téli gumik vannak a kocsin, nyári nem járt hozzá, ezeket be kell még szereznem.
Tudnátok segíteni, hogy milyen/mekkora felnit/gumit érdemes rá venni? A milyenen azt értem, hogy milyen osztókörű felni kell. 16-os méretben gondolkozom, erre mekkora gumit kell venni? -
varsam
őstag
válasz Mágus2 #45663 üzenetére
Tényleg nem sok km. 2008-ban volt 90k km-es nagyszervizen, az még VW márkaszervizben történt.
Köszi. Az ET szám mit jelent?
Pl itt ET40[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Tegnap írtam, hogy lesz új autóm: [link]
Miután kézhez kapom, el akarom vinni kötelező szervízre és cserélni a dolgokat:
Tudnátok segíteni, hogy milyen olajat, szűrőket, fékbetéteket kell bele néznem? Váltóolajat érdemes cserélni?
Mit kellene még cserélni benne, ami úgymond kötelező ilyenkor? -
varsam
őstag
válasz MunezXBK #45723 üzenetére
ez kimaradt, igen, az is tervben van!
Ebből milyen márkát érdemes? Bárdinál nézem épp "verézműszíj készlet" néven, ugye ez kell? Van DAYCO, FLENNOR, INA, SKF és QH, ezek 30-50k között. Ár nem számít, az kell ami megéri az árát, mert jó!(#45724) bitpork és (#45725) Dr.Zoo
Nem automata, dehogyis, sima 5-ös manuál.
Tudom, itt a kályhások többen vannak, de azért talán befogadtok idővel[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Kicsit kopottak az ajtókon lévő műanyag kapaszkodók, - tudtommal ez típushiba - milyen módon lehet ezeket szépen újjávarázsolni? Csiszolni és festeni? Ha igen milyen festékkel? Vagy esetleg lefóliázni?
-
varsam
őstag
Holnap meglesz a kocsi, alig várom
-
varsam
őstag
Szombaton enyém lett az autó: '98 Passat B5 Variant 1.8 5V 92kW
imádomA hétvégén bele is tettem kb 350 km-t, ebben volt egy Pécs-BP táv is 6-os főúton. Nagyon jó az autó, eddigi családi autóból átülve (Daewoo Nexia) ég és föld a különbség, de hát ezt is vártam.
Kellemes 110-es tempóval jöttem, hangja alig, nagyon jól szigetelt, észre se veszem a sebességet, ha előzni kellett 5.-be simán ment.
Alacsonyabb fordulaton kicsit nehezen indul meg, de 3000-3500-től már szépen húz.Gyorsba lőttem pár képet róla
(gyenge minőségért elnézést, lesz még jobb is).Műszakira kellett cserélni két lengőkart elől. Tudna valaki egy jó és megbízható fútóművest ajánlani, el kéne vinnem beállíttatni. BP 11.ker és környéke előnyben.
Ezen kívül elől azokat a csúnya ledeket le akarom szedni, viszont a műanyag ki van vágva. Hol tudnék venni újakat?
és még valami: a szervó olajszintem a minimum alatt van. Szerelőmnél nem volt ami kell bele és elment 2 hétre nyaralni. Tud valaki segíteni ebben, hol tudok venni, milyen kell bele?
segítséget előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
-
varsam
őstag
-
varsam
őstag
válasz FoBCRaistlin #46599 üzenetére
nem rossz dög
a parkolóban állók közül is tudnék választani -
varsam
őstag
Megvan az első fogyasztási adatom, 48,7 L naftával 560km, 8,7-es fogyasztás.
10% város (BP), 55% pálya (130-as tempó) és 35% országút (100-110-es tempó). Klímát vegyesen használtam, pályán elég sok dugó volt, vasárnap este Balatonról felfele illetve csüt-szombat forma 1 miatt.
Ami érdekes, hogy az üzemanyag jelző kb 530km-nél villant fel, meg is ijedtem, hogy 60 literes tankkal csak ennyit mentem vele, végül csak 48liter fért bele. Ezt azért jó tudni, hogy figyelmeztetés után még van benne bő 10 liter. -
varsam
őstag
válasz bajnokpityu #46768 üzenetére
Mennyi férhet bele ténylegesen?
-
varsam
őstag
válasz bajnokpityu #46770 üzenetére
-
varsam
őstag
válasz ZoliM@ster #46802 üzenetére
Én úgy tudom ugyanaz a futómű van passatban is.
Fogyasztás városban sem több 5,5-nél.A4-ben nem űltem, csak kívülről néztem, de passatban nagyobb hely van szerintem. Én magam mögött (196cm) is simán elférek, bőven van hely a lábnak és fejnek egyaránt.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz ZoliM@ster #46808 üzenetére
Az én autóm egy hónapja jött be németből, és tényleg szép állapotban van, sikerült kifognom, igaz ez benzines, pontosan egy '98-as 1.8 5V Passat Variant.
Nekem regadóval, műszakival, átírással, minden papírozással "kulcsra készen" volt 930k Ft.
Igaz, kellett hozzá egy autókereskedő ismerős aki behozta, de nem lehetetlen a dolog.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz ZoliM@ster #46812 üzenetére
Amit javítani/cserélni kellett nekem:
két lengőkar elől
ABS jeladó + vmi vezérlő
hátsó ablakemelő ki volt akadva, itt csak vissza kellett passzintani valamit
motorolaj + szűrő
légszűrő, pollenszűrő
hátsó féktárcsák + betétekNyilván én is úgy kalkuláltam, hogy az autó árán felül még kell rá költeni, plusz maradjon tartalék is. Pl ma viszem futómű állításra is.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
üdv
Két kérdésem lenne, autóm '98 Passat Variant 1.8 20V.
1. Szervó olajszintem a minimum alatt van. Milyen kell bele és hol tudok venni, normális áron?
2. Tegnap és még ma is, amikor kinyitom az ajtót kulccsal (nem rádiós), akkor a központi zár csak a bal elsőt nyitja, a többit nem és be sem zárja a többit. Ha bent ülök a kocsiba, és bezárom az összes ajtót a gombbal, akkor az enyémet visszanyitja valamiért.
Miért van ez? Ilyet már egyszer csinált, de utána visszaállt normálbaköszi
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest