Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz varsam #42318 üzenetére
Rosszat kérdezel: én szerelemből vásárolok motorkocsit, és én vagyok az autós rész hülyéje Nekem 2.5 automata volt párhónappal ezelőttig.
Úgy fogalmaznék, hogy kevésbé gazdaságos, de ha ezt akarod akkor hajrá! A futóműve érzékeny. Mi a motor kódja?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zenke
aktív tag
válasz varsam #42315 üzenetére
Ha még hozzáteszel egy 100-200-t akkor már kapsz eggyel újabbat. Erősebb, kasztni, erősebb pd mocik. Én afelé hajlanék.
Szervizköltség... 15éves kocsik. Itt már bármi kijöhet. Rokonnak kombiba van ilyen, na neki ahogy beköszöntött a meleg, kormánymű elkezdett csöpögni, klíma kompresszor kakukk, és a bal oldali első ablaka is lent maradt.
110 lovasba változó geó-s turbó van ami jó, illetve van kéttömegű lendkerék. Ha utóbbi nem ráz alapjáraton, vagy kattan leállításnál, akkor nincs gond. Ha igen akkor 250k alkuval kell kezdeni.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
Octi
aktív tag
válasz varsam #42372 üzenetére
Én ezen felül nem szeretnék még 500k - 1 millát rákölteni szervizre, szóval ide nem sorolom az üzemanyagot, sőt még a gumit sem.
Nincs olyan autó márka, amelyikre bárki azt mondaná, hogy egy tizenéves példányra nem kell majd költened. Ez nem márka kérdése.
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
TaaT
veterán
válasz varsam #42348 üzenetére
Hát igen, egy igazi urban legend, nem azt mondom hogy nincs gond a PD-kkel, de nem ilyen...
Pl itt van ez a sztori [link] ebben a motorban kb 600e km van, de a pd elemek még gyárik
VR6-Fan: ez nekem teljesen új.
A témához: Négyesgolf korabeli és méretű konszern autóknál el kell felejteni az 1.4 16V-t, rengeteg 1.6 8/16V van a piacon, tessék azok közül válogatni...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz varsam #42380 üzenetére
8V
előny: alul nyomatékosabb, nem elektromos a gázpedál, olcsóbb szervizelés.
hátrány: utólag macerás tempomatot beleszerelni, kicsit magasabb fogyasztás.16V
előny: kb 20e forintért utólag belerakják a tempomatot, tűrhető fogyasztás (mondjuk relativ, én nem vagyok megelégedve vele)
hátrány: ELEKTROMOS GÁZPEDÁL, alul nem annyira nyomatékos.fogyasztásról 16V: nekem hosszú távokon összejön a 6L, csak városban nem használom, vegyesben olyan 7L-t eszik, ezek nyári értékek, normál vezetési stílusban.
Give them hell Ukraine!
-
zenke
aktív tag
válasz varsam #42715 üzenetére
Jah, ugyan úgy átbasznak mint a murvás nepperek, csak ők ugyan ezt öltönyben csinálják
Váltógomb+szoknya új. Viszont a pedálgumikat elfelejtették cserélni. Ők már okosak, mert a km órát is csak annyira tekerik meg, hogy még hihető kategória legyen.
Viszont ha rendben van akár jó vétel is lehet.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
-
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz varsam #46446 üzenetére
Kanizsán elintéztem.
Más: Nekem is lesz egy vidim asszem egy elég fura hanggal. Lendkerék javítás óta van néha egy elég fura csattogásom. Majd megpróbálom felvenni.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
csiben1
tag
válasz varsam #46468 üzenetére
Hali!
Nekem 98'-as A4-em van 1.8 benzin, tehát kb tök ugyanaz a kocsi, mint a passat. Motorikusan nem tudok rosszat mondani róla, nálam a vegyes fogyasztás 8 liter ( 70%országút-30%város). Télen sem megy nagyon föntebb, max pár decivel. Én 15ezrenként cserélek olajat, az olajat egyáltalán nem eszi, a nívon meg se látszik 15k km után.
Nálam a lengőkarok voltak cserések, eddig 5-öt cseréltem. Ebből szvsz érdemes a minőséget megvenni, lehet, hogy drága mulatság, de annyival tovább is bírja. Lemförder-rel szerelték gyárilag, én is ezt rakom bele.
És igen, ahogy írtad, ha azt akarod, hogy menjen, akkor ezt a motort forgatni kell. 4000-től már kezd életre kellniAmúgy sok hibamentes km-t a verdához!
You can walk straight through hell with a smile
-
latyak17
tag
válasz varsam #46566 üzenetére
amúgy akkor előre megjegyzen ottleszek nyugodtam keressetek, jólenne megismerni a többi vw és konszernes embert mert így virtuálisan egész más, AndrewTdi vel már találkoztam, hdmannem szintén sőt még az egész autóflottájával is
amúgy meg FACEBOOK CSOPORT még mindig él, bár haldoklik, de egyszer majd feltör a hamuból
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz varsam #46602 üzenetére
Imádom az 5 hengeres mocikat, de kövezzetek meg, ennek a hangja nem tetszik.
Bár nem csoda, ha 600 lóra van hergelve. Amikor elkezdtem nézni, már akkor is gondoltam, hogy ebben aztán lehet lagg rendesen. Aztán mondja is a csóri, hogy 4000-ig semmi, aztán meg kitépi az agyad.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
bajnokpityu
félisten
válasz varsam #46769 üzenetére
csak úgy tudod meg, hogy vagy leengeded, vagy amikor már kihagy egy ütemet,azt tekinted aljának. Utóbbi nem ajánlott, első meg melós.
motoron 13l volt ráirva,de már nagy gáznál dadogni tudott 9l környékén, és amikor szaharaszáraz volt,akkor ment bele 12.5l
eladó topping dac
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen