Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
davee_92
csendes tag
A szerelőm mondta hogy a 0,3 miliamper az sok attól simán lemerül két-három nap alatt, és ő is azon az állásponton volt hogy majdnem nullát kéne mérnie.
Azért legyünk tisztában mégis mennyi az a 0,3 mA.
1A = 1000mA
Ha ti 0,3 mA-t mértetek az mindössze 0,0003 A-t jelent, ami akár honnan nézzük légyfing, egy elemről is egy évszázadig menne az adott dolog, amit mértetek az max az óra, bár nem tudom milyen pontos műszerrel mértetek, ennyit kb egy tesco-s műszer alapból bemér.
Ahhoz, hogy leszívja valami az akksidat min 500mA kellene állandóan, ami 0,5A, nézd össze a kettőt hány nulla van közte és szemmel látható, hogy miről van szó.
Egyébként egyszerűen kideríthető hol a hiba, ha azt mondod valami szívja, szépen rá kell tenni a műszert és egyenként kihúzni a biztosítékokat, amint leesik az áramfelvétel, megvan mi fogyaszt, kezelésit felnyálazod és megnézed a bizti számát, onnantól megvan mi van azon a körön.
Bocs, ha kötekedősre sikerült a mondanivalóm, csak azért írtam, hogy tisztán lássunk, mert dobálóztunk szanaszét az amperekkel!
[ Szerkesztve ]
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
gaben75
tag
Semmi gond nem vagyok az a sértődős fajta
Meg az is lehet hogy én emlékszem rosszul és 300 mA volt.
Autó villamosságis úgyhogy valamit ért hozzá meg nem az a tescos műszere van.
Mindegy jövő hét után viszem hozzá és addig nem hozom el ameddig nem lesz jó
Mindenesetre ez a biztosítékos ötlet az jó majd mondom neki hogy úgy kezdjen hozzá,
+ a kezébe adom a használatit.
Hálás köszönet ha esetleg valami még eszedbe jut akkor várom azt is.
Intel i5-3570 @3,4 GHz,8 GB DDR3 MEMORY,SHUTTLE XPC, SAMSUNG 840 120 GB SSD, SAMSUNG HD103SJ SATA, HKC 24"
AMD Power
titán
Király vagy! Várjuk a képeket! Szabad tudni ,hogy mennyi volt?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Kickass
őstag
Holnap lesznek.
Nem szeretnék pontosat írni, 700k alatt
mohabá 007
aktív tag
A szakemberek opelba kizárólag opel (GM) motorolajat javasolnak,amelyek rendelkeznek dexos 2 minősítéssel. Ezek pedig 5W-30-ak. /90%-ban/ Én tavasszal GM dexos 2. tettem bele. 5lit 8600Ft volt a cromaxnál.
Semmi gond vele,teszi a dolgát.Mindenki olyan olajat tesz bele ami szerinte tuti,de szerintem az olajmárkát
motorja válogatja.Azt javaslom,csak dexos 2 minősítéssel rendelkezők közül válogass.
[link]
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
marsu
addikt
Kaptam egy 480.000.- Ft-os ajánlatot az Opel Astra autómra ...
Aki ennél jobb ajánlatot tesz, az viheti!
Press any key to continue ...
AMD Power
titán
Az szerintem elég karcsú már ami a vételárat illeti.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
marsu
addikt
Kereskedő ...
Press any key to continue ...
(#33509) horvathkrisz válasza mohabá 007 (#33505) üzenetére
horvathkrisz
addikt
Na már végképp nem tudom hogy mit tegyek bele!
Valaki 10W40-et ír, valaki 5W30-at. Lehet hogy a hidrotőkék miatt zörög kicsit a motor, melyik lenne szerintetek jobb választás?
Szerk, mindenképp valami márkásabbat veszek.
[ Szerkesztve ]
marsu
addikt
Nekem nem rég volt az autóban olajcsere, Total 10W40 került bele ...
Press any key to continue ...
trassher
addikt
A postod előtt 1 héttel vettem ugyanilyen felszereltségű g-t csak 1.4-el dísztárcsa nélkül 600-ért. A 480K-s ár elég pofátlan ajánlat volt. Ha előbb kezded árulni megnéztem volna mert feketét akartam.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
diablo1984
veterán
a hahu-n fennt van már?
marsu
addikt
Még nem hirdetem sehol, de majd mosás után lesznek fotók, aztán rakok fel ide is, meg a használtautó.hu-ra is ...
Press any key to continue ...
gban
Közösségépítő
Szerintem nem karcsú, korát és a km-t tekintve.
Kereskedőtől még talán túl korrekt is.
Aki ilyen korú autót vesz, azt nem annyira érdekli a felszereltség (persze mint láttuk, vannak kivételek), inkább az ár számít, így nehezebb is megfizettetni az extrákat.
Szóval szerintem én is odaadnám ennyiért ha meglenne az új.
Valamint ilyen korú és futású F Astra kb. 300k, ahhoz képest akkor is jó az ár eladói szempontból ha a G azért más kategória.
Korábban említettem, kollégám 1 éve adott el 490-ért alku nélkül egy sedant, 1,4, 2003-ast, 135e km-rel, ráadásul gázzal.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
trassher
addikt
Ennyi nagyon kevés érte. 400-ért jó állapotú, rozsdamentes 2001-2 körüli fapados swifteket lehet kapni klíma és elektromos ablak nélkül. A két típus pedig köszönőviszonyban sincs, nekem elhiheted. Az astra már egy autó amihez képest a swift kb egy szekér. Az is jó csak épp máshogy. Az évjárat csak magyarországon ennyire "mérvadó".
Redmi Note 7
gban
Közösségépítő
Akkor nézzük máshonnan, 300k egy ilyen F Astra vs. 400k egy Swift - reális az az ár a Swiftért?
Nem jó az összehasonlítási alap.
G Astrák, 2000-től, 550 alatt, 250e km-ig
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
_seth_
veterán
Swiftet általában nem a kényelem és a modern mivolta miatt vesznek emberek hanem mert 5 literből elketyeg, meghibásodás nem túl gyakori és nincs is minek meghibásodnia, de ha mégis előfordul akkor fillérekből javítható.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
realmadrid
aktív tag
Hahó, nálatok melyik rádió csatornára van állítva az RDS, hogy magától állítsa az időt ? Nálam nem megy sajna, vagy nem találom a megfelelőt. Illetve most nem vágom, hogyan kell manuálisan átállítani az órát. Köszi.
A sas nem vadászik legyekre
davee_92
csendes tag
Hahó, nálatok melyik rádió csatornára van állítva az RDS, hogy magától állítsa az időt ? Nálam nem megy sajna, vagy nem találom a megfelelőt. Illetve most nem vágom, hogyan kell manuálisan átállítani az órát. Köszi.
Nem tudok olyanról, hogy automatán átállna, kézileg a beállítások > rendszer > idő és dátum-ban tudod átállítani.
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
trassher
addikt
Ha csak a rozsdásodási hajlamot nézzük akkor már vezet a swift. F astrával bármit csinálsz hátsó kerékjárati ív így is úgy is rohadni fog mert megáll benne a sár. És itt most mk3-as swiftről írtam. Az már az enyémhez képest teljesen más világ.
Néztem a linken lévő autókat, íme a "problémák". 3 ajtós autó 400-nál akkor sem ér többet ha aranyból van a motor. 1.2-es caravan? Ez még viccnek is rossz szerintem. Dinamikában sehol nincs egy 1.3 8v swift-hez képest. Egyik autóban sincs klíma, anélkül pedig elég nehéz lesz eladni.
Redmi Note 7
gban
Közösségépítő
Klíma: pont téged említettelek mint kivételt - szerintem meg aki ilyet vesz, azokat megnézve 10-ből 9 inkább vesz klíma nélkül ha olcsóbb, és inkább vesz klíma nélkül, mert az csak hibaforrás (ha úgy nézi az ember hogy nem kell), és nem veszi meg a klímásat mert az asszony csak felcsavarja, ki győzi benzinnel...
Szóval sarkítva, innen nézve nehezebb eladni egy klímásat.
De tudom, nem vagyunk egyformák, és mondhatod hogy hogy lehet ilyen hülyeséget leírni, de el kell fogadni, még ha számodra érthetetlen is, hogy nem mindenkinek kell klíma.
Nekem sokkal inkább kell a szervó, arra meg sokan mondják hogy jó lenne ha lenne, de nem vészes így sem.
Én a klímával vagyok így - jó dolog néha, de amúgy nem igazán kellene.
Abban viszont totál igazad van, csak az 5 ajtós az igazi - erre még szűrhettem volna.
Viszont itt van ez.
Klímás, magánember, 3 évvel fiatalabb, kevesebb km, 1.4, ami még talán népszerűbb is, mert kevesebbet fogyaszt (vagy legalábbis ez a hozzáállás meg a tévhit), kisebb teljesítményadó.
Szóval csakúgy mint itt az aprón is, én úgy vagyok vele, hogy nem fogadok el reális árnak egy szerintem túlárazott értéket akkor sem ha a nagy többség ennyiért hirdeti, ha tapasztalatból tudom, hogy nem egyszer olcsóbban is árulják, napi szinten. És ez különösen pont ezekre az olcsóbb árkategóriásokra igaz - itt sokkal inkább árérzékenyek az emberek.
Lehet úgy is nézni, hogy az a reális ár amennyiért sokan hirdetik, de azok egyrészt nem adják el olyan gyorsan, másrészt mindenki igyekszik "többet" kapni az eladandó árujáért, érthető módon.
És ezek eladási árak - szerintem egy kereskedőtől vételi árnak simán jó a 480.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
trassher
addikt
Őszinte leszek a klímával kapcsolatban. Mikor bejött az új swift mindenki vette mint a cukrot klíma nélkül. Ismerősi körben mondtam hogy vegyetek bele klímát akkor is ha sose kapcsolod be mert nem fogod tudni anélkül eladni. Mondták hogy az nem ér 250K-t, mondtam jó. Nagy részük most sír mert a kutyának nem kell klíma nélkül az autójuk.
Tudom hogy a nagy többség árérzékeny és próbál spórolni de az sem mindegy ki mihez szokott. 6 év alatt beleuntam abba hogy nyáron vagy megsülök az autóban vagy ha nem akkor pedig megsüketülök mert le van húzva az ablak. Nekem jobban hiányzott az előzőből a klíma mint a szervó mert ha megmozdult az autó már tenyérrel lehetett szedni.
Amit most linkeltél az annyira megkímélt hogy lehet életében nem volt lemosva tisztességesen. Szar minőségű képek de ahol rásüt a fény látszik hogy a műanyagoknak semmi színük, ki vannak szürkülve.
Lehet én vagyok hülyén összerakva de nekem számít az esztétika is. Agyvérzést kapok a valaki által flex-szel megpolírozott gépháztetőmtől de tudom hogy tavaszik így marad. Ilyen kiszámíthatatlan időben nem viszem fényeztetni mert lehet többet árt mint használ.
Az meg hogy ki mennyit fogad el árnak teljesen szubjektív. Minden annyit ér amennyiért megveszik.
Én a topiktárs helyében kicsit még várnék hátha jön magánszemély akit érdekel. 480-ért szerintem elkótyavetyélné azt az autót.
Redmi Note 7
gban
Közösségépítő
Az hogy tud-e várni, az is fontos az eladásnál.
Ha tud, lehet, akár 100-zal is többet kap érte, nem vitás, az meg nem kevés.
De az meg rizikós is lehet.
Én pl. ha lecserélem, inkább beszámíttatom hasraütésre 250-ért minthogy küzdjek a sok nepperrel, túl okos vevővel, aki neked azt mondja hogy 100-at sem ér, a családnak meg odasúgja hogy jó ez még 300-ért is.
Meg ott a kötelező kérdése - B10-emet ha átviszem (már ha lehet, nem csak eladás után), akkor a régire meg fizethetem az alap, jó magas kötelezőt.
Plusz ha egy hely van és nem fér el a régi autó, akkor is lehet, inkább nem vár az ember +50 miatt.
Szóval sokminden meghatározza hogy megéri-e kivárni.
Szóval árnyalt azért a dolog.
+1 indok: ha nem adja el idén, csak január 2.-án, akkor fizetheti ő a teljes jövő évi teljesítményadót.
És minél inkább itt az év vége, annál jobban csökken a sansza hogy idén elmegy. Kivéve ha jó az ár ugye, mert akkor 2 nap és elviszik, mint láttuk is a korábbi, igen hamar megszűnt linkekből.
Klímára visszatérve, az új, meg a magasabb árkategóriákra biztos vagyok benne hogy igaz amit leírtál.
De akkor mondták hogy kell bele klíma, amikor újonnan vetted, és nem hiszem hogy arra gondoltak hogy 15 évesen lesz így eladhatatlan. Szerintem egy árkategória felett igaz ez csak.
Nekem is valószínű klímás lesz a következő, mert már nem tudok pár éveset venni nélküle, így tuti nem találok klíma nélkülit
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
AMD Power
titán
10W40 rakjál bele szerintem. Azzal nem fogsz tudni mellé nyúlni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
7Sony7
addikt
Sziasztok. A ph-n ár régen itt vagyok, de ezt a topicot csak most találtam. Benéznék néha, ha nem gond.
Kérdeznék is ha már itt vagyok:
asrta f caravan hátsó fékdobot kellene felszabályoztatni. ( ovális, úgy érzem). Ha leszedem, honnan tudom, lehet-e még? Van valami méret, vagy jel, vagy valami?
-
gban
Közösségépítő
Nem ovális az, szerintem ott a "tengely" ferde - még ha nincs is konkrét tengely.
Nálam is ilyen, új dobbal is, ami meg tuti egyenletes.
Senki nem tudja hogy tulképp mi van elferdülve, és a szerelő is azt mondja, maradhat.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
7Sony7
addikt
Ó. affene. Bár nem tudom, hogy nézhet ki az a tengely, vagy mi, de akkor lehet, hogy igaz az, hogy volt már szerelőnél, de nem lehet vele mit kezdeni. (Az előző tulajnál). Az a baj, hogy (azt hittem emiatt) erős fékezéskor
a bal hátsó hamarabb bekap.
-
trassher
addikt
Valld be hogy a lelked mélyén nagyon is vágysz a klímára
Redmi Note 7
trassher
addikt
Mai nap furcsa jelenséget tapasztaltam. Eddig simán kulcs nélkül tudtam nyitni a csomagtartót. Ma kimentem berakni az utazóm, kinyitottam. Majd nyitnám az ajtót de csukva. Kinyitottam, azóta nem tudom nyitni a csomagtartót csak kulccsal. A gyári kp zár azt is nyitja-zárja, vagy nem? Most csak annyit tudok csinálni hogy odaballagok kulccsal, elfordítom jobbra és ebben az állásban kell benyomnom a zárat. Ez mennyire normális?
gban: Megértem amit írsz, nincs is ezzel semmi baj. Nekem a swift után ez az astra egy hatalmas lépés volt komfortban. A fenntartása nagyon hasonló ahhoz, az alkatrészek alig drágábbak pár kivétellel.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
gban
Közösségépítő
Ezzel is úgy vagyok, hogy inkább győz a megfontoltság mint a vágyak.
Szeretnék egy újabb, egy erősebb autót, fordulatszámmérőt, elektromos ablakot.
Tetszik az Octavia, tetszik a Vectra.
De nem veszek újabbat, erősebbet, mert jelenleg kiszolgál az F, amin vesztek évente kb. 20 ezret, és a szervizköltsége is kedvezőbb mint egy G-nek (pl. vezérlés). Egy 3-4-5 évesen (nagyjából ilyet szoktam venni, aztán használom sokáig) buknék évi 100-at, alsó hangon, az tuti.
Jobban járok, ha 1-2-3 év múlva veszek csak újat, amikor már a mostani oda jut hogy beteges lesz.
Plusz van hibátlan garnitúra téli gumim, nyárit meg idén vettem - ez sem utolsó szempont, legalábbis anyagilag.
Octavia, Vectra - jó lenne, de a lakótelepi parkolóban olyan szűk a hely, hogy több mint 25 éves rutinnal is alig férek el az Astrával is sokszor.
Elektromos ablak, fordulatszámmérős óra - az elején azt mondtam, nem berhelünk új autót, most meg azt mondom, ebbe már minek
Tehát összességében előrébb helyezem a megszokott, biztos, ésszerű választást, mint amit a szívem diktál.
És miért? Nem nehéz kitalálni. Tudnék venni újabb autót, de nekem előrébbvaló hogy mindig maradjon a családnak tartalék, mert az ördög nem alszik, és bármikor beüthet akár csak egy sima, mezei, hétköznapi munkanélküliség is.
De PC-ben is így vagyok, a leggazdaságosabb megoldást keresem, az igényekhez igazítva, csak ott folyamatos a fejlődés - legyen már némi előnye ha az ember ezzel is foglalkozik, és még konyít a javításhoz is
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
Kickass
őstag
Pár kép, igaz nem valami művésziek de a nagyja látszik
Uccsó elég gomályos lett....
zolikaDB
veterán
Szép! Dízel?
Disztarcsat hol vetted?
deicide
veterán
AMD Power
titán
Szép ez a kis gép. Gratulálok hozzá.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
adorjant
senior tag
Elszakadt a vezeték a csomagtérajtónál. Gyakran megesik,ne csüggedj
Hátsó ajtónál is szokott,akkor vicces,amikor hátul is elektromos az ablak,és akkor megy szarrá,amikor a gyereked lehúzza
Kickass
őstag
Igen dízel, 2.0 DTI (100lovas)
nem vettem, rajta volt
AMD Power: Köszönöm
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Ma fékezéskor a hátsó üllésről leesett egy dobozos sör és kirobbant, össze spriccolta a kocsit
Mivel lehetne kitakarítani, eltüntetni a szagot?
Elviszem belső tisztításra holnap, hatékonyan tudják kezelni a problémát?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
diablo1984
veterán
km mennyi benne? szép recés még a kormány, vagy nem egy széthajtott darab, vagy kormányvédős.
magyar kocsi eredetileg, vagy behozott?
hiányzik egy dízel az életemből egy olyan, amit lehet ütni-vágni és nem egy vagyon hozzá semmi! az a dti motor talán jó lehetne erre a célra, egyszerű, kettős tömegű, injektor, részecskeszűrő még hírből sincs benne, ha jól tudom persze! bár az előző ilyen jellegű autómmal úgy megégettem magam, hogy a jó vectrámtól is féltem, mint a tűztől....
[ Szerkesztve ]
Kickass
őstag
248700km volt benne óra szerint
Nem egy széthajtott darab, karosszéria nagyon egyben van, törésnek nyoma sincs. Két lökös volt fényezve.
Ülés nincs kagylósra kiülve, tényleg megvigyázott darabnak tűnik.
A motor adagolós, kettős tömegű van meg egr, részecskeszűrő nincs.
Már lemondtam a G Astrákról rengeteg lehajtott darab van, tipikus melós autó a legtöbb, nem is ezen a vonalon nézelődtem csak elmentünk itt a városban pár kereskedést megnézni, és az utolsó előttiben feltűnt ez a feketeség. Elkezdtük nézegetni, egyre jobban megtetszett.
Hívtam nálam hozzám jobban hozzáértőket, mentünk próbakört aztán megalkudtunk és elhoztam.
diablo1984
veterán
az korrekt, így képről teljesen reálisnak tűnik, sőt a vadabbak 150-re is visszapörgetnék az órát....
balesetmentes közlekedést hozzá!
zolikaDB
veterán
Szép vas, na. Gondolkodom, h az 1.4 benzin sedanból hogyan lehetne dízel kombit varázsolnom...
Miből ültél át ebbe?
Mik a kezdeti tapasztalatok? Ebben a kasztniban erős ez a motor? Alul van nyomaték? 3-4-ben képes gyorsulni? Milyen az étkeztetése?
gban
Közösségépítő
Hátsó zár: nálam is időszakosan nem nyit, elvileg típushiba hogy kikopik a tengely perselye és megszorul, viszont elfordítva már nem szorul meg. Sosem láttam, de ezt mondják.
Én ilyenkor nyitni sem tudom, mert a kulcs nyitja a zárat, az ajtó meg a gomb benyomására nyílik, és a kp-i ezt gátolja egy pöcökkel (kulcsra zárva így soha nincs).
de nálam van köztes állapot is, mikor a pöcök majdnem nyit - ekkor a gomb nem nyomódik be simán, viszont oldalra picit mocorgatva igen.
Ha nem állandó nálad, és nem is a gyenge akku okozza (pl. pörgő motornál nyit), akkor nem vezeték.
Postázást nem vállalok.
Ritka az ilyen ember mint Te, hogy 248k km-el és fényezett lökőssel ( ) megvesz egy autót. Mások szerint ez már bontószökevény kategória Amúgy gratulálok, szép darab, egyben van nagyon, remélem nem lesz vele bajod
Kickass
őstag
Egész jól megy igaz van egy kis turbólyuk + dízelesen rövid a használható fordulatszám tartomány. Volt már szívó benzinesem, turbós benzinesem, és most turbó dízel, egy 144lovas Alfa156 volt közvetlen előtte. Nem érzem gyengének, a próbakört 5személlyel tettük meg, teljesen jól gyorsult úgyis.
Fogyi adatokat két nap alapján csak korlátozottan osztanék meg, 5.8-as átlaggal vettem át, nullázás után most 6.1-en áll, főúton 95km/h óra körül tempomattal konstans 4,7 jelzett a fedkomp pillanatnyi fogyinak.
diablo1984: Köszönöm!
tboy93: Én is remélem. Km órát próbaúitg nem is néztem csak a visszajelző lámpák miatt, az autó általános állapota magáért beszélt. Nem esküdözök hogy ebben ennyi van, nem is érdekel, de sokkal könnyebben elhiszem mint a 150-18ezresnek hazudott példányokat szétfeslett kormány/váltószoknya/üléshuzattal, rohadó kerékjárati ívvel. Sok ember aki inkább az ilyeneket veszi meg elsírná magát ha tudná valójában mennyi km van az autójában és azt, hogy tették bele.
Láttam patika állapotú 450.000km-t futott példányt is.
[ Szerkesztve ]
trassher
addikt
Nagyon örülök. Ha fordítom a kulcsot akkor hallatszik hogy működik a mechanika és nyílik persze kulccsal. Sehogy máshogy.
Redmi Note 7
zolikaDB
veterán
Mi az a turbólyuk?
Milyen fordszámtartományban "jó" a verda? (én a benzint hétközben 1600-2200 közt használom, hétvégén is 3000 alatt 5-ben 90 km/h-nál)
diablo1984
veterán
konkrétan az, mikor kis fordulaton odalépsz a turbós motornak és nem harap csak ha mondjuk eléri az 1800-as fordulatot, és onnan lökésszerűen húz! na kb ez a turbólyuk, idegesítő dolog, főleg ha előzésnél jössz rá, hogy nem megy a verda és vissza kell tolni egyet.....
(#33549) Markizmark válasza diablo1984 (#33548) üzenetére
Markizmark
addikt
Egyik motor sem fog húzni 3 liter alatt alapjárattól. 2.2-esünk is 1600-tól indul meg, alatta semmi. Pedig hibátlan, nafta is jó meg egr is.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
gban
Közösségépítő
Akkor neked más rendszerű.
A Kadettomon volt olyan, hogy kulcs fordításra nyílt az ajtó, nem volt benyomható a gomb.
Az Astránál kulccsal nem az ajtót nyitom, csak a zárját, és mindig benyomható a gomb.
Ha kulcsra van zárva, benyomva nem történik semmi, ha nincs zárva, a gomb benyomására nyílik az ajtó.
A kp-i zár meg ezt úgy oldja meg, hogy egy pöcökkel nem engedi benyomni a gombot, ami így kulcs szempontjából mindig nyitva van.
Az az érdekes, ha kinyit, viszont vissza nem zár a kp.-i zár, vagyis a pöcök, ekkor tárva nyitva az autó lényegében.
Viszont ha a tied olyan mint a Kadettomon volt (kulcs elfordítás nyitja az ajtót), az nem nagyon kp-i zárazható - nyomod a gombot, akkor nyílik az ajtó, vagy kulcs elfordításra?
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.