Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [N€T0X|N:] Soyes XS16 mini, Droidos minifon
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [hege8888:] Retro Kocka Kuckó 3D tour
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
diablo1984
veterán
a vectra jó volt, erős is volt, dízel is, meg a vagyon ráköltés lehetősége is benne volt! miért vennék 900-ért egy astrát, amire szintén ráverhetek többszázat, és még nem is kell ahhoz full döglöttnek lennie! akkor nem lenne értelme a cserének, hogy dellára ugyanott vagyok, csak kisebb az autó.....
azért akarom 5-600-nál meghúzni a limitet, mert mire minden kötelező szervíz megvan(egy jó állapotú autón, tehát szíjak, olaj, szűrők cseréje) és átíratom, akkor is bőven 700fölött lesz! egy dízelnél meg méginkább, valszeg abból több a lehajtott példány, a g astra meg népautó majdnem mint a suzuki és van is belőle megbecsültebb példány, amiben kevesebb van mint 400ezer@180ezer és nem hajlamos meghalni benne semmi.....
vagy még1 ötlet, klímázzam be a laguna-t?