Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tresh
addikt
hehe Nekem tényleg annyi van németből van az autó és csak bevásárolni jártak vele 3ik autó volt...viszont imádom kényelem terén hát mit is mondjak fotel effektus van és még városba is eljárok vele 7,5 -8 között bőven elfogadható szerintem...
más: ha már úgy is órát cseréltél nem nézted véletlen hogy mennyire lehet szét kapni ill esetleg hogy a mutatóknak külön megvilágítása van e ? Mert meg szeretném megcsinálni fehérre..épp ezen agyalok csak még nem volt kedvem szét kapni az óracsoportot..de jó lenne ha egy szimpla rizsszem izzóval meg lehetne oldani..narancs világításon nagyon jól nézne ki szerintem
[ Szerkesztve ]
AMD Power
titán
Nálam is lassan érik már a nagy szerviz. (vezérlés, olaj, szűrök , műszaki vizsga). Ha ezek meglesznek akkor szerintem ha valami nagyon jó ajánlatot nem kapok a kocsira akkor még a jövő évet még biztosan nálam húzza majd.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
tresh
addikt
Ezek meg voltak már nekem is most a jó magyar utak végett (és mert az előző tulaj megütötte a bölcső jobb oldalát) így komplett futómű cserét kap elől minden ami létezik cserélve lesz a héten..bölcső,motortartóbakok,stabarúdak,szilentek stb
Vesztor87
senior tag
Az ilyen Cliokról tud valaki nyilatkozni? Milyen kocsik? Renaultok általában olcsók, jó kocsik ezek? Megbízhatóságra milyenek? Sokan szidják a franciát, de a Thalia pl népautó, a Logan annak a csupasz változata, azzal sincs baj.... Szerintetek tehát értelmes (és olcsóbb) alternatívája lehet egy Corsának vagy akármilyen kiskocsinak?
tresh
addikt
Hát egy Corsa-hoz képest ez ég és föld...mind méret mind felszereltség terén..én 1.4 eset vennék belőle mert klímával ez az 1.2 es is fog annyit kajálni mint az 1.4 plusz az 1.4 pályán is szépen bírja a tartós 130-at erőlködés nélkül...nagyon jó gépek ezek a cliok volt régebbi cliom sose volt komoly baja..mellesleg minden kocsinak vannak apró gyerek betegségei amit lehet orvosolni de alkatrész terén is jóval olcsóbban kijössz mint egy hasonló német autóval ami ugyan ennyiért tekerhető kormányt és négy kereket tartalmaz míg francia oldalon ott a kényelem és a bőséges felszereltség...(nem vagyok francia b*zi de 3 francia autóm volt és sose költöttem többet rájuk mint ami szükséges lett volna ) a megane is egyszer hagyott út mentén ill javítok haza ment volna de nem volt kedvem három hengerezni mert a szervizben elcseszték az egyik gyújtókábelem.. 4000ftért vettem 4 újat... ez volt a negatív élményem de ez is a gondatlanság/hozzá nem értés végett volt a szerviz részéről
szerk: a régebbi 2001 környéki 1.4 16V Tech Run nagyon jó vétel és a futóműve is remek főleg a magyar utakra
[ Szerkesztve ]
AMD Power
titán
Nekem személy szerint kicsi volt. Pedig elöl ültem és nem is vagyok valami nagy ember (177cm 94kg). De nekem akkor abban a pillanatban picinek tűnt a tér. De csak pár percet ültem benne. Ha saját számíze szerint lett volna beállítva az ülés stb.... biztos otthonosabb lett volna.
Ebben amit linkeltél szerintem bőven több km lehet. Nem hiszek a kereskedéseknek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Vesztor87
senior tag
Méretben úgy érted hogy kisebb sokkal? Thalia-t próbáltam pár éve, nem volt gáz, bár hosszában mögöttem nem fért el egy jóval alacsonyabb ember, nagyot néztem, hogy Ignisben ez nem volt gond, de mindegy, kettő főnek kell a kocsi
AMD Power: Én se vagyok annyira kicsi, 186 cm és 82 kg vagyok, hát elől férjek el, többi nem érdekel. Régi Swifteket néztem, a Suzukiban bízom, az megbízható, de csak féltem magamat is meg barátnőmet is, azé az csak papír. Viszont nem igen van pénzem újabb németre.... Ilyen 99-2000 körüli G Astra meg hasonlók meg öregek nagyon... 6-700 közt ahogy néztem van relative fiatal Clio
meroly
veterán
Győr, de már megrendelte a szerelőm, meg a szervízben is hasonló árat ajánlottak, úgyhogy tárgytalan, köszi.
Füge007: akkor 4,5-5l, az jó. Ezért szeretem én ezt a kocsit, kicsi, fürge és jól fogyaszt.
Vesztor87: az enyém pont ilyen csak 1,5dci-s
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
tresh
addikt
Corsa-ba én nem fértem el kényelmesen 190 cm vagyok ellenben a clioban igen persze mögém a jóindulat fért be ez más kérdés Biztonság terén a suzuki felejtős..2000-es évjáratban még a megane-ok is szóba jöhetnek...vagy 306 pözsó (306om is volt a megane előtt igaz az kisebb de az is bőven kényelmes és biztonságos)
[link] egy megane példa ha a méret is fontos akkor ilyesmiket is lehet nézegetni
szerk: mondasz egy jó árat eladó lehet a megane-om
AMD Power: km alapján én már rég nem veszek autót..mert szervizlapot és arra bejegyzést én is tudok írni..én karosszéria+beltér motor állapot alapján vizsgálódok Mellesleg érdemes kintről behozott autót nézegetni mert azt valószínű hogy hordták szervizbe és az ugye bár lekérdezhető rönyóéknál alvázszám alapján mikor miért volt szervizbe
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Erre ki emlékszik még ? Ez kéne nekem igazi kirándulós családi autó
Vesztor87
senior tag
Az érdekes hogy a Corsa kisebb Lehet ki fogsz nevetni, de nekem a Megane nagy Valahogy tartok ez ekkora kocsiktól is, valami kicsit akarok elsőnek Pedig nem vagyok nő, csak nagyon rutintalan...
Szal akkor a Clio is van olyan megbízható mint egy Suzuki/Opel szerintetek? Ez a francia ellenesség már csak legenda?
meroly
veterán
Megj.: a clio-nk többet volt szerelőnél mint após suzukija.... és ha volt is minden alkatrész fele annyiba került a suzukihoz, mint a cliohoz. Persze nagyon kényelmes, jó kis autó, de még egyszer nem venném meg.
Impossible is nothing
tresh
addikt
Hát opel-hez nem mérném a francia kocsikat.. általában azok szidják a francia kocsikat akik nem ültek még benne nem vezették vagy vettek egy lelakott,gondatlan tulajtól valami romot..viszont félre értés ne legyen német autókból is rengeteg jó gép rohangál csak azt nem kapod meg ennyiért ez a különbség..ha első autó lesz akkor a clio remek választás szerintem én a corsát alapból kivenném a lehetőségek közül kisebb,gyengébb motorok és a felszereltsége is elég fapados...azért ha megnézed 600ezer körül clioba már 2 lufi,szervó,klíma,elektromos ablak,gyári rádió..benne van és az 1.4 es motorja 98Le ami bőven elegendő de az 1.2 is 75 paci
meroly: suzukihoz nem lehet hasonlítani semmit mert motorikusan halhatatlan gépek..és igénytelenek.. és mivel minden második autó az rommá van hozzá alkatrész... de azért lehet csak az én hülyeségem de én szeretek ajtót csukni magamra nem pedig papírlapot
[ Szerkesztve ]
meroly
veterán
Nem azt mondtam hogy suzukit vennék, de hogy clio-t sem. az biztos.
Amiben gondolkozom, ha egyszer, sohanapján, lecserélem nagyobbra, az Astra H vagy Octavia lesz, ezzel a clio-val sokat szívtunk szerintem.
Impossible is nothing
FerNandor
őstag
Üléshuzat Clio kagylóülésre (II-es Clio) Úgy varrattam, strapabíró, dupla anyagból, kitünö állapotban. Az első két ülésre, fejtámlával, hátul zipzár a kenguruzseb miatt, oldalt rés a légzsáknak.
5000Ft
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
tresh
addikt
Értem én de nem tudom az elő életét se a cliodnak ill a tied diesel és azért a benyásokkal kevesebb gond szokott lenni..gyújtótrafó csere a szutyok sagem kuka és utána semmi extra..mellesleg én elfogadom ha nem vált be a clio csak nekem pozitív tapasztalatom volt igaz benyásokkal
meroly
veterán
Igen egyébként nálunk egy nagy multicég épp most ruházott be vagy 30-40 clio-ra, asszem azok benzinesek. Benzinessel mindig kevesebb a gond és olcsóbb az alkatrész, lehet a következő kocsi az lesz
De szeretem a dieselt, meg a fogyasztását, tudom csak nagyon hosszú távon térül meg, de nekem sokat számít hogy egy hónapban nem 20k, csak 15k a tank.
Előéletéről én se sokat, nagyon kis naiv voltam mikor megvettem és aztán később lett csak bemérve a festék, hát a szakértő szerint borult, mert a tetején jóval vastagabb.
26ekm volt benne, fél évesen vettük. Szóval nagyon nem hajthatták szét, csak az a borulás
Impossible is nothing
zsizsef
senior tag
Egyébként milyen km/év futásteljesítmény számít a mai konstrukciók mellett még elfogadhatónak?
26ekm fél évesen ? Én 2 év alatt megyek ennyit.
tresh
addikt
Na igen ezért szoktam azt mondani hogy egy 10000ft-t meg ér az hogy egy független szakszerviz bevizsgálja vagy egy szakemberrel átnézetni aki látott már ezt azt, szerencsére én autók között nőttem fel édes apám révén így láttam ezt azt...mellesleg fogyasztás terén én az 1.4hdi-t tarom etalonnak...4 lityóval eljár ami nagyon baba kis 206-ossal szoktam mászkálni
zsizsef: benyásnál szerintem 15000km-max 20000 deisel 20000-30000 / év normálisnak mondható de az tény hogy láttam már 1.4 cordobát 2,5 évesen 220ezer km el
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Én a helyedben néznék egy 2000-2002 végi meganet.
Árban hasonló, de a csomagtere utastere milliószor nagyobb.
Ha minden áron cliót akarsz akkor egyébként nem rossz választás.
Renault power
rob210
Topikgazda
Meglett a TK?
Renault power
rob210
Topikgazda
Én amikor autót vettem a következők voltak a szempontok.
Benzines mert a dieselbe nem lehet etanolt tankolni
Benzines, mert olcsóbb fenntartani.
Benzines, mert olcsóbb hozzájutni.
Benzines, mert kevésbé őli meg a fiam környezetét.
Benzines, mert könnyebben szerelhető.
Ezzel szemben a dieselnek csak a jó fogyasztása és a dinamizmusa volt ami elvitathatatlan.
De nekem családi autó a megane, tehát a dinamizmus nem számít, a fogyasztása meg 6-8 között van használattól függően.
Az árkülönbözetből meg kb. 1.5 évig tankoltam, mert annyival drágábbak voltak a dieselek amikbe esetleg bele mertem volna ülni.
Renault power
rob210
Topikgazda
Na most, hogy én is kérdezzek.
Igazi Megane fanok kellenek.
Jb1054 es váltómat szeretném lecserélni olyanra aminek hosszabbak a fokozatai.
Szerintetek melyik lehet nekem ideális ami a 8V-esre fel is megy.??
Renault power
tresh
addikt
A diesel tényleg annak éri meg aki sokat megy (aki pályázik annak nem biztos)..mellesleg én imádom a diesel autókat de nekem is azért van benyás mert a dieselek amik ebben az árban lettek volna azoknál full motor generállal kellett volna indítani az meg nem két forint és hiába az "olcsóbb" üzemanyag nem hozta volna sose vissza....mellesleg a 8szelepes motorokkal főleg francia vonalba csak jó tapasztalataim vannak nem kell pörgetni nyomatékosabbak és kis fordulaton szépen jó fogyi mellett lehet velük autózni.
AMD Power
titán
Milyen hangja volt... Youtube-on néztem róla videót.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
tresh
addikt
és a lényeg :
Powering the Espace F1 was an 800 hp (upgraded from its original rating of 700 hp) 3.5-litre, 40-valve Renault RS5 V10 engine, as used in the 1993 Williams-Renault FW15C. As with an F1 car, the V10 engine was mid-engined (as opposed to the conventional front-engined layout) and the power was transmitted to the rear wheels via a 6-speed semi-automatic gearbox, also used in the Williams FW15C. The engine and transmission allowed the Espace F1 to accelerate from 0–100 km/h (0–62 mph) in 2.8 seconds, 0–200 km/h (0–124 mph) in 6.9 seconds and carry on accelerating to a top speed of 312 km/h (194 mph).
0-100ra 2,8 mp beteg lehet lef*stam volna a bokám benne még is csak egy 7 személyes családi gép
meroly
veterán
Ja meg ha hozzáadod a mostani üzemanyag árakat, már tényleg nem éri meg dieselt venni. Amikor én vettem még sokkal olcsóbb volt a gázolaj, sőt ami nem kútról jött, még olcsóbb, de az a forrás elapadt
Kollegámnak van 1,4-es Astra H kombija, meg a cégesek is ilyenek csak az 1,7-es diesel. Hát ég és föld. Ahhoz a kocsihoz pont hogy az 1,7-es motor kell, hogy menjen normálisan, az 1,4-el mint egy csiga szegény, de persze olcsó volt és olcsó fenntartani is, szervizelni is, bár sok az elektronika, el szokott romlani neki ez-az, de nem vészes és az alkatrész árak fele annyik mint a cliomba.
Impossible is nothing
rob210
Topikgazda
Az Opeltől az isten mentsen meg.
Nekem meg látod azokkal van rossz tapasztalatom.
Én ezért szoktam azt mondani, manapság mindegy milyen autót veszel, ha szerencséd van jót fogsz ki ha nincs szerencséd akkor merciből is kifoghatsz egy rakat sz@rt.
Haveromék A4-e egy hulladék, pedig az Audi mindenhol elismert prémium minőséget képvisel, az ő kocsijuk valahogy még sem sikerült, állandóan baj van vele már újkora óta.
Renault power
FerNandor
őstag
igen, totálkárra lett felmérve, most felülvizsgálati stádiumban van a dolog és hamarosan jelentkeznek, azt mondták. remélem hamar megjön a pénz, a biztosítónál egyébként normálisak voltak (telefonon).
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
tresh
addikt
Nekem is jó a "sz@r" francia opel ingyen se kéne ill hazudok de csak vinném az első kereskedésbe eladni főleg az a remek ecotec 1.6 16v blokk többet eszik százon olajat mint üzemanyagot ( viszont az 1.4 es láncos mocijuk g astrában 90Le tényleg nagyon jó gép )
Füge007
senior tag
Miért Renault? Én kiemelném a kényelmét, sokat ülök benne, mivel én általában hosszú távon használom, nem mindegy kiszállni 500 Km után. Az első kényelmes autóm egy Renault 11 volt, Lada után maga a mennyország volt. A szervizelés, hm minden márkánál hallani horror történeteket, én is megjártam, de én aki 50 - 70 ezer Km gurulok le évente ennek bele kell férnie. Az a gáz mikor alig ment autók adják be a kulcsot, olyanoknál akik vigyáznak is rá, na az a méreg.
Füge
tresh
addikt
Nekem is ez a véleményem a megane-om kényelemben bármilyen vele egy kategóriás társát magasan veri mintha fotelbe ülnék
rob210
Topikgazda
Mi lesz a kocsival?
Cimborámat lehet érdekelné a két első ülésed.
De majd ezt inkább privátban, mert nem offolom szét a topikot
Renault power
tresh
addikt
Clio-t bontunk ?
AMD Power
titán
Kollégám 1.7TD Astrája (i94-s) 6.5l eszik városban. Ami persze nagyon sok. Főleg úgy ,hogy nem is tolja neki. Van valami turbó hibája is. Eszi az olajat vagy mit...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
rob210
Topikgazda
Nem a biztosító viszi.
[ Szerkesztve ]
Renault power
meroly
veterán
Uhhh tényleg?
A4 tudom hogy kaki, mások is mondták.
Hát jó ég tudja, anno ezzel mi is így voltunk, valaki ajánlotta, valaki lebeszélt a clio-ról. Aztán bementünk egy kereskedésbe és azt vettük ami tetszett a megadott kínálatból.
Impossible is nothing
tresh
addikt
hát akkor neki nem az isuzu 1.7 td je van az opelba...igaz az meg is látszik az árán mert amelyikbe az van jóval drágább nem hiába az opel diesel = 0
rob210: kár
rob210
Topikgazda
Opelnek nincs is diesel motorja, az egy förmedvény az összes.
Az Isuzu motorost meg nem lehet kapni.
Renault power
AMD Power
titán
De de... Isuzu van benne.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
rob210
Topikgazda
Akkor az szét van hajtva.
Isuzu motoros Opelek a világból kimennek, azok valóban jó gépek.
Renault power
AMD Power
titán
Volt benne motor cserélve. De nem olyan régen... 4-5 éve kb.
Szóval nem igazán értem. Mind1 nem akarok többet Offolni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
tresh
addikt
opel kaszni hamarabb fog széthullani mint a motor ha tényleg isuzu ha pedig motor csere volt akkor azt tényleg legyilkolták...
Mellesleg miért szeretnél hosszabb utú váltót ?
[ Szerkesztve ]
AMD Power
titán
A4 töréstesztet néztél már?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
tresh
addikt
Nem tudom miért írta a kolléga hogy "kaki" én a régi a4 be 1.9tdi vagy 1.8T be bármikor bele tenném a popóm ...ha kint lehetne hagyni az utcán és reggel is ott állna még a ház előtt
AMD Power
titán
Nekem már csak ez miatt sem kéne. 2**
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
tresh
addikt
meroly
veterán
Nem, nem vagyok egy nagy auto-fan.
Grat a rangodhoz
Impossible is nothing
AMD Power
titán
Igen egy kicsit gázos. De a 97 BMW, C Merci , Mondeo stb... is csak 2** hozott. Azokat az eredményeket hozták mint egy Clio I.
Az 1.8T nagyon kényes motor.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
tresh
addikt
Igen pont most nézem én is úgy látszik a franciák kicsit jobban figyeltek erre már akkor is ...bár mai viszonylatba nem tudom mennyit érnének el mert gondolom változott a norma
szerk: kényes de én szeretek bütykölni és ha lenne időm+felesleges pénzem kárpótolna mindenért az a csodás kis 20 szelepes moci de csak ezt venném meg német benzinesbe
[ Szerkesztve ]