Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9851) tresh válasza AMD Power (#9850) üzenetére


tresh
addikt

Szerintem ez is jó bár nem tudom mennyire tudja "feloldani" a régi olajat..én az előbb írt módszerrel cseréltem kicsit "gyengébb minőségű olaj" bele 10 -15 perc járatás leenged majd még egyszer :)

(#9852) g.gergo válasza AMD Power (#9847) üzenetére


g.gergo
senior tag

Én ezt ajánlom. Nagyon jó.

(#9853) rob210 válasza AMD Power (#9847) üzenetére


rob210
Topikgazda

ezt már írtam neked én minden 2.-ik cserét mosással csinálom. az STP adalékot használom, nagyon jó cucc szépen kihozza a mocskot. egy biztos a ráírtakat be kell tartani!!!
azaz mész az autóval 5-10 km aztán beöntöd a tisztító folyadékot megemeled az alapjáratot (én meghúztam a gázbowdent és egy patentfogóval ráfogtam) 1500-2000 közé 10 percig járatod, majd leengeded. szvsz ahogy a tiéd néz ki én levenném a szelepfedelet és féktisztítóval telenyomnám aztán törölgetés tömítés csere szelepfedél vissza és csak utána adnám, hozzá a tisztító lötyit.

szerintem a te kocsidból nagyon durva dolgok fognak kijönni.

Renault power

(#9854) rob210 válasza tresh (#9851) üzenetére


rob210
Topikgazda

az olajlerakódást nem oldja fel a másik olaj, akár hányszor teszel bele. tisztább lesz a rendszered de nem oldja fel a már lerakódott sarat.

Renault power

(#9855) Füge007 válasza AMD Power (#9847) üzenetére


Füge007
senior tag

Mostanában ezt használom, bevált és nem egetverő az ára sem!

Füge

(#9856) tresh válasza rob210 (#9854) üzenetére


tresh
addikt

azért tettem idéző jelbe mert nem találtam rá a szakszerű helye szót :D :R amúgy nekem mindig sűrűn(sűrűbben) cserélgetem az olajt mint amit írnak így van otthon picit gyengébb olaj bőven jó..de biztos jó cuccok ezek az adalék anyagok de még nem vettem rá magam jó nekem a régi módszer :)

(#9857) Nordik


Nordik
őstag

Basszus egy bontoba nem talalok jobbos fenyszorot a Clioba. :( Az osszes szet van tordelve itt-ott...
Honnan lehetne szerezni normalis allapotban levot?

Igazabol azert kellene mert kicsit jobbra vilagit, a beallito mechanika pedig szet van torve. Ha hagyom a fenebe muszakin szolnak erte, hogy kicsit jobbra visz? Ha nem akkor lehet hagyom, annyira nem veszes a dolog.

(#9858) tresh válasza Nordik (#9857) üzenetére


tresh
addikt

Hát amennyi rosszul beállított fényszóróval maszkaló kocsi van az utakon csak annyi 5 ft-os kapnék nem dolgoznék pár évig :) De műszakin ez a legkevesebb max szól érte hogy picit igazítani kéne rajta de nem hiszem hogy ez fogja érdekelni..amikor az enyémmel voltam 2-3 hónapja nekem is rosszul volt az egyik beállítva le se sz@rta..mellesleg a ha sérült is a lámpa de a mechanikája jó akkor szerintem azt át tudod tenni vagy veszel egy utángyártottat és annak a mechanikáját aplikálod bele bár ez az opció nem hiszem hogy fog játszani...mikori a gyártású a cliod? 18 ker királyhágó utcai bontót kérdezted már ?[link]

(#9859) Nordik válasza tresh (#9858) üzenetére


Nordik
őstag

Szhelyen keresek bontót. Valami oldal nincsen ahol magánszemélytől lehetne rendelni vagy ilyesmi?

Egyébként gondolkodtam én is rajta h szét kéne szedni, de félek, hogy nemtudnám összerakni rendesen, meg ahogy néztem nem is igazán lehet külön a mechanikát kibontani a lámpatestből. Bár kitudja. 91-es évjárat.

[ Szerkesztve ]

(#9860) tresh válasza Nordik (#9859) üzenetére


tresh
addikt

ohh nekem is az volt az bontható nem nagy feladat bár mivel "öreg" a tömítés végett lehet nem kéne mert beázhat...[link] <<< esetleg ez fejér megye ;)

(#9861) Nordik válasza tresh (#9860) üzenetére


Nordik
őstag

Szóval akkor szét lehet szedni?
Az üveget azt le lehet venni, azt néztem. A krómozott részt ha valahogy ki lehetni szedni a lámpatestből már semmi gond nem lenne, nagy valószínűséggel a mechanika is kijönne akkor.

Körülnézek majd ezen az oldalon, esetleg Vaterán. Köszi! :R

[ Szerkesztve ]

(#9862) gombcomp válasza Nordik (#9861) üzenetére


gombcomp
senior tag

Ők elég szép raktárral rendelkeznek. ;)

"Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert

(#9863) tresh válasza gombcomp (#9862) üzenetére


tresh
addikt

Tényleg ők is egy jó opció fel is hívom mindjárt őket kéne úgy is egy két dolog a megane-hoz köszi a linket :R

(#9864) Reaper04 válasza rob210 (#9844) üzenetére


Reaper04
aktív tag

Nah bejártam az udvarba és nekiláttam.
Nem tudtam leszedni a kárpitot. Az összes csavart amit írt a könyv kitekertem, mindent jól csináltam, de nem tudtam szétszedni. Van a kartámaszba is ilyen beépített nyitható kis fakk, abból is kiszedtem a pöcköket de nem tudtam magát a dobozt kivenni. Pedig ezt is ki kellene.

No mind1. Alul megfeszegettem a műanyag borítást és kifolyt egy kicsi víz belőle. Már nem lötyög bent. A repedést jó vastagon ragasztópisztollyal megoldottam (majd kiderül a legközelebbi esőnél)

Füge007: Ellenőriztem körbe a gumit, nem volt sehol semmi hiba/eltérés. Szép állapotban volt. Egyedül annyit vettem észre hogy kívülről a közvetlenül az ablaküvegnek simuló kis szivacs szerűség a kilincs felőli oldalán nem ért hozzá az ablakhoz, hanem elállt attól.
Azt visszatettem a helyére.
Annyi hely talán volt ott, hogy ott folydogált be szép lassan a víz. Nem tudom :F

(#9865) Ghandi


Ghandi
aktív tag

Hát ez nem igaaz! Már megint kigyulladt a motor ikonos jezőlámpa a műszerfalon.
Megane 2-es 1.4-es 16szelepes.A multkor már kigyulladt egyszer,akkor utánéztem a dolognak és sok helyen azt irták hogy a trafó miatt van ez.Akkor végigprobálgattam alapjáraton az összes hengernél,lehuztam a forduat visszaesett,mindegyik hengernél ugyan ez volt.Ezekután elaludt a lámpa csak ma olyan 2héttel az előző eset után gyulladt ki megint.Az alapjárat jó,nem gyenge az autó,most is lehuzogattam egyenként aa kábelokat alapjáraton,minddegyik henger megy.
Akkor meg mit jelent ez a kis motor formájú sárga lámpa?
Egyébként 3db Valeo trafó van benne és egy Beru,de mindegyik működik!

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#9866) rob210 válasza Ghandi (#9865) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az koránt sem biztos, hogy a trafó miatt van.
Ez a motor ikonod van és csak ez semmi más ugye?

Renault power

(#9867) AMD Power válasza rob210 (#9853) üzenetére


AMD Power
titán

Ne is mond. De igazából nem tudok vele mit tenni.... én vigyázok rá , az előző tulajok nem törődöttségéről nem tehetek.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#9868) Ghandi válasza rob210 (#9866) üzenetére


Ghandi
aktív tag

Nekem máshol van a müszerfalon,gondolom ez egy Megane 1-es.De igen,ez világít nekem és a service felirat

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#9869) just válasza Nordik (#9857) üzenetére


just
aktív tag

Múltkor én is bementem a szervízbe és beállíttattam a tompított és a távolságit is. 5 perc volt, nem kértek érte pénzt mert előzőleg ők baszták el...

Two things what i hate. People that can't count...

(#9870) Nordik válasza just (#9869) üzenetére


Nordik
őstag

Beállíttatnám én is, ha a jobboson jó lenne a mechanika. :)

(#9871) tresh válasza Ghandi (#9868) üzenetére


tresh
addikt

A helyedben a valeot is beru-ra cserélném mivel a valeo-t is a sagem gyártja csak a színe más ergo kalap sz@r... csak a biztonság kedvéért :) Nekem is sagem volt igaz megane 1 de mindig volt valami baja aztán kicseréltem és lás csodát a motor mint a svájci óra úgy jár :)

szerk: a képe egy mazda műszerfala de az ikon neked is hasonló ezért linkelte a kolléga ;)

[a trafó hibák M1 és M2 megane esetében]

[ Szerkesztve ]

(#9872) FRENK1988


FRENK1988
veterán

Fura dologra lettem figyelmes. Minap tankoltam (külföldön) és tankolás után elinduláskor az autó meg-megtorpan, de a fordulat nem esik. Ilyenkor elerőtlenedik és mig haza nem érek (36km) addig ezt is csinálja. Ezután pl másnap mint akitől elvágták, nincs. Ezt csak tankolás után csinálja. EGR-re gondoltam de annak állandó problémának kell lennie. Benzinszűrőt minden évben cserélek olajcserekor. Találkoztatok már ilyennel. Gondolkodom, hogy most tele a tank venni bele vmi tisztító adalékot, érdemes lenne?

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#9873) tresh válasza FRENK1988 (#9872) üzenetére


tresh
addikt

Érdekes..ez csak most jött elő amikor külföldön tankoltál,vagy csak most lettél rá figyelmes?Mellesleg hol tankoltál? :U

(#9874) FRENK1988 válasza tresh (#9873) üzenetére


FRENK1988
veterán

Magyarországon ritkán tankolok. Hát már vagy 3-4x eljátszotta velem és már most kezd idegesítő lenni. Általában egy helyen (rendes benzinkútnál) tankolok (VOG vagy hogy írják)

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#9875) tresh válasza FRENK1988 (#9874) üzenetére


tresh
addikt

Értem most azon gondolkozok hogy mi a francért csinálhatja ezt mert kint minőségibb mindig az üzemanyag mint itthon...szóval nem hiszem hogy ez okozná a gondot.. csak tankolás után volt ez a jelenség utána eltűnt? Esetleg az próbáltad hogy amikor erőtlen a motor félre állsz leállítod majd picit vár és újra beröfented? Mellesleg ez a megtorpan dologhoz nem párosul semmi csak hogy nem "húz" úgy ? tehát nem dadog be,nem fulladozik? :F

(#9876) FRENK1988 válasza tresh (#9875) üzenetére


FRENK1988
veterán

Hát mivel van vámvizsgálat igy leállítom persze. És utánna is előjön fel az emelkedőn meg hazafelé úton is. Csak nem húz, meg hát rángat.

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#9877) biker


biker
nagyúr

én az OIL kútnál tankoltam, kokrétan azt hittem, megint elromlott az üza. szivattyú, kocsi nem indult, rángat, köhög
rátankoltam maxx motiont, mint az álom.

meséltem Zoltánnak, aki mondta, a felesége nemtudomkijénak konkrétan megállt a fiatja tőle menet közben

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#9878) Ghandi válasza tresh (#9871) üzenetére


Ghandi
aktív tag

Szivesen cserélném én az összeset Berura csak most nem fér bele :(
Kuplungszettet kell cserélni azautóba,az anyag már megvan,csak a szerelővel kell még időpontot egyeztetni.Nem lesz egy olcsó mulatság,a trafók már sajna nem férnek bele :(
Egyébként is a trafók vásárlásához össze kellene állni pár embernek akkor érné meg igazán.
Ha lenne még 2 Meganos akinek kellene fejenként 4trafó akkor 7500Ft/db áron lenne ami szerintem nagyon best buy!

Szerintetek egy zsugorcsöves gyorsmegoldás hozna valami eredménytaz én helyzetemben?

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#9879) tresh válasza FRENK1988 (#9876) üzenetére


tresh
addikt

ha rángat akkor üzemanyag szűrő / ac pumpát kéne ellenőrizni mert szerintem nem kap elég üzemanyagot és ezért csinálja..anno 306omnál is ez volt hogy az ac felszívott vmi piszkot és nem kapott elég üzemanyagot a kocsim ugyan ezt játszotta majd szétszedtem kitakarítottam mindent csatikat helyre tettem és kapott 10 liter 98-ast majd meg hajtottam hibátlan lett :) Amúgy semmi hiba kódot nem dob fel ilyenkor?

(#9880) rob210 válasza FRENK1988 (#9876) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az üzemanyagban van valami amit nem szeret a renyód.
Nem feltétlen rossz nyál az amit betankolsz, csak lehet a renó nem szereti azt az adalékot.
Egy STP injektor tisztítót löttyints hozzá.
Ha jobban el kezd rángatni akkor kosz van a rendszerben nem kevés, ha megjavul akkor semmi gond. Akkor csak felkavarta a jobb benzin a leülepedett dzsúszt a tankodban.

Egy szűrő csere azért nem árthat.
:R

Renault power

(#9881) tresh válasza Ghandi (#9878) üzenetére


tresh
addikt

Szerintetek egy zsugorcsöves gyorsmegoldás hozna valami eredménytaz én helyzetemben?

Mit szeretnél evvel a megoldással orvosolni ?
Mellesleg én megane 1 hez gyújtótrafó 2db mert ugye az még nem külön van mint a 16v -knél 19.700Ft (angol márka nem jut eszembe de mindenki ezt viszi) plusz kábel 4 db 4000ft tehát 24000Ft-ból kijött a komplett felújítása...ami pl a nagyon bárdi stb nél kedvezményel is 40-50 ropi lett volna.. ezt csak azért írtam mert az a 7500 is kicsit soknak tűnik nekem..:) (jó tudom másabb de akkor is) hol nézted?

rob210: még a rönyó is tudja hogy a sagme/valeo hulladék és vissza is hívták öket cserére és denson(made in japan) trafókat tettek be ill berukat :) Nekem is le lett cserélve a sagem és lás csodát olyan gyönyörűen jár a motor hogy csak na..édesanyám vw 1.6 -ja traktor mellette :D

[ Szerkesztve ]

(#9882) rob210 válasza Ghandi (#9878) üzenetére


rob210
Topikgazda

Melyik trafód van?
A szürke színű?
Mert arra érdemes zsugorcsövet húzni az élettartama is megnő és a hibák is megszűnnek.
De azért ha lesz léd cseréld ki őket, mert nem egy életbiztosítás, sajnos.
Érezni fogod a különbséget, haverén amikor kicseréltük, esküszöm még dinamikusabb is lett a kocsi, ami mondjuk érthető.:)

Renault power

(#9883) FRENK1988 válasza tresh (#9879) üzenetére


FRENK1988
veterán

Semmi hibaüzenetet sem kapok. Még az indításkori visszajelző piktogramok se világítanak hosszabb ideig. Ezért is furcsálltam, és hát gondoltam megkérdezem itt.
rob210: Köszi a tippet. Ma körbenézek mi van az autósboltban:)

[ Szerkesztve ]

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#9884) Ghandi válasza tresh (#9881) üzenetére


Ghandi
aktív tag

Ez a hengerenkénti trafűs megoldás nem olcsó dolog! 7500 uj Beru trafóért szerintem nagyon,nagyon jó ár! Szervízben olyan 20ezer/db a csere és az álltalában Sagem/Valeo.A legtöbb autósboltban olyan 10-15/db áron mennek szinte mindegyik márka.
Hogy mit szeretnék orvosolni? Na ez jó kérdés.Világit a motor kontrol lámpa,és ahogy a netet olvasom mindenki erre azt irja hogy a trafóval ilyankor baj.Érdekes módón szépen jár a motor.
Na de milyen más hiba lehet még amit ez a lámpa jelez?

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#9885) Ghandi válasza rob210 (#9882) üzenetére


Ghandi
aktív tag

Tudom csak párban érdemes cserélni ezeket a trafókat,de ezzel az előző tulaj nem igazán foglalkozott.3db Valeo van benne(zöld kupak,rá van irva a márka) és van egy tiszta fekete.Márkát nem látok rajta,csak gondolom hogy Beru.Egyébként ha kiszedem akkor valahol az oldalán rajta van a Beru logó?
Most sajna nem lesz pénzem a cserére,de a zsugorcső az nem egy összeg,azt akkor ma veszek,bezsugorozom az összeset,meg beállítom a gyertyahézagokat.Lehet már lassan gyertyát kellene cserélni benne? Hány km után kell gyertyát cserélni?

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#9886) tresh válasza Ghandi (#9884) üzenetére


tresh
addikt

Hát azért én majd rá kérdezek erre kíváncsiság végett mert diósdon van az a hely ahol én is veszem az alkatrészeket és jóval olcsóbb mint a többi helyen és ugyan az papíros/garis stb...(szak szervizbe még ha ingyen adnák az alkatrészt se vinném a kocsimat soha..se ár se minőségbe nem megfelelő egyik se... :U )
mellesleg lehet volt benne valami gyújtás hiba és azért jelez vissza(de sok más is lehet amihez mindenképp diagolni kéne a kocsit kb 5 perc ) akku saru le picitpihen majd vissza és elvileg kiveszi a hiba kódot..ha nem akkor 1-2 ezerét kiveszik és várni hogy mi történik mert ha trafó hiba végett jelez akkor szinte rögtön vissza fog villanni a szervizjel.

(#9885) Ghandi: 20000Km néz rá és NKG gyertyát használj (legjobb szerintem) ill eg ykis leírás :)
gyújtótrafó szinte mindenkinél gond nekem amikor elszállt 1db, kivettem a gyertyákat ez kb 50000km-ernél volt a gyertya hézag 1,1mm volt a gyári 0,8mm (elõírt hézag: 0,95 +/-0,05mm. a szerk.) helyett, tehát jótanács kb 20000km-enként vedd ki a gyertyákat ellenõrizd a hézagot állítsd be 0,8mm-re ,hogy miért mert valószínû ,hogy ezért szállnak el a trafók a levegõ átütési szilárdsága 21 kv/cm kb ez a gyújtó feszültség is de a motorban 10-11 bar nál már ez lényegesen több, így ha megnövekszik a gyertya hézag a trafó felépítése miatt a blokknál adja le a szikrát nem a motortérben és így tönkreteszi a trafót, azóta figyelem a gyertya hézagot és láss csodát még mindíg jók a SAGEM trafók kivéve azt az egyet amit cseréltem.

Én áprilisban vettem egy Megane I-et, 1.4 16V-t, megbíztható, elsõ tulajtól, megkímélt, nagyon jó állapotban, 44500 Km-vel. Azzal kezdtem, hogy másfél hónapig szétszedtem meg összeraktam a masinát, különösen odafigyelve az ismert hibalehetõségekre. Kivettem a gyertyákat, a hézag 1,1 mm volt, rögtön visszavettem 0,9-re (elõírt hézag: 0,95 +/-0,05mm. a szerk.), mivel manapság a legtöbb gyertya hézaga 0,9. Eredeti Sagem trafóim vannak, semmi gondom velük. Egy cimborámnak 104000 Km-nél szintén semmi gondja a trafókkal, de õ is 30 ezrenként visszaállítja a gyertyahézagot.

[ Szerkesztve ]

(#9887) tresh válasza Ghandi (#9884) üzenetére


tresh
addikt

szerk: bocsi duplázott ez a fos net...

[ Szerkesztve ]

(#9888) Ghandi válasza tresh (#9886) üzenetére


Ghandi
aktív tag

Ok ha meg tudod kérdezni és nem nagy dolog ennek utánajárnod akkor azt megköszönném!
Én ahogy néztem neten ez a 7500/db eddig a legjobb ár amit találtam Berura,de ha van olcsóbb akkor az csak jobb.
Az aksisarut az ma leveszem,zsugorozás elött ennyit megér,a CD kódját hál istennek már megtudtam közben :)

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#9889) rob210 válasza Ghandi (#9885) üzenetére


rob210
Topikgazda

A gyertya csere változó 50.000.km körül szokott lenni.
Abból brisket densot vagy NGK-t javaslok.
A gyújtótrafó árát kicsit elszabtad.
Kedvezmény nélkül is 9.500.- a bárdinál, kedvezménnyel meg a 7.500.- né is olcsóbb:)

Azért kérdeztem mi világít, mert ha csak a motor lámpa akkor az lehet elkoszolódott egr, katalizátor, illetve néha lambda szondára is bejelez, de az más tünetekkel is jár, így azt kizárnám.

Ha a service lámpa is ég akkor az meg az elérkezett kötelező szervíz ideje.
Egyszerre ütik ki a szervízben, vagy ha van OBDII-es egységed te magad is kilőheted, persze az ellenőrzések elvégzése után, meg a cserék után.

Renault power

(#9890) Reaper04 válasza rob210 (#9880) üzenetére


Reaper04
aktív tag

Ezt az injektor tisztítós lötyit bármikor lehet használni, megelőzés céljából is gondolom, ugye?
Megveszem és csak bele kell borítani a töltőnyíláson keresztül? (lehetőleg 50-60 liter benzinhez)

Néztem ilyet szeleptisztítósban is. Milyen időközönként érdemes egy ilyen kúrát (mondjuk mindkettőből) megcsinálni?
Illetve lehet a kettőt egyszerre is használni? Vagy külön külön kellene.
Köszi! :R

(#9891) tresh


tresh
addikt

Vélemény a kinézetről? Valami hasonló kinézetet szeretnék varázsolni a szarvasmarhámból :)
Illetve mk1 es megane-ba be megy a ránc felvarrott megane hátsó lámpa mókólás nélkül? (jobban tetszik+ az egyik burám meg van repedve :S )

(#9892) Josi válasza rob210 (#9889) üzenetére


Josi
aktív tag

A Renaultba az Eyquem a gyári gyertya.
Megnézem, hol kapsz a Bárdinál Beru trafót 9500,- ért.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#9893) rob210 válasza Reaper04 (#9890) üzenetére


rob210
Topikgazda

Egyszerre nem használnám.
De egymás után két alkalommal már mehet.
Teli tankhoz kell önteni jól látod.
Én évente 2 szer szoktam egyszer tavasszal amikor olajat is cserélek és egyszer ősszel amikor olajat is cserélek:)

Renault power

(#9894) rob210 válasza tresh (#9891) üzenetére


rob210
Topikgazda

A felni szép a fólia kéne a tökömnek.
:W
Csak b@szogat érte a rendőr.

Renault power

(#9895) Nordik


Nordik
őstag

Ma rendeltem autósboltba üzemanyagszűrőt a Clio-ba. :)
Tényleg érdemes cserélni ezt is, mint az összes többi szűrőt? Igazából lehet cserélte az előző tulaj, szóval lehet fölösleges is lenne, kitudja. :U

A márkáját nem tudom, de Bosch lett volna majdnem 4ezerért, ez 2100 lesz, azt mondta a boltos, hogy ez is teljesen megfelel. Hát remélem is. :U

Ahogy néztem nem nagy ördöngősség házilag kicserélni, szerintetek neki merjek állni? Sok benzin folyik a csőből ha lehúzom? :)

(#9896) tresh válasza rob210 (#9894) üzenetére


tresh
addikt

Csak az első oldal ablakért b@szogat ami jogos hátsókért nem :)
Mellesleg a felni tényleg nagyon baba :C
De a fólia annyira nem is lényeg nekem se bár az első szélvédőre felülre egy csíkba felteszek a gyárival megegyező fokozatosan sötétedő fóliát mert elég magas vagyok és pont szépen kitakarja a szemembe sütő napocskát...(utálom hajtogatni az ellenzőt)

[ Szerkesztve ]

(#9897) rob210 válasza Josi (#9892) üzenetére


rob210
Topikgazda

A gyári gyertya nem kérdés sehol nem írtam, hogy nem ez lenne.
A másik kérdésben pedig igazad van. :(
2 hónappal ezelőtt vettem havernak és 6.800.- volt darabja a kedvezményemmel.
Most felmentem és valóban dúrván megdobták az árát.
A kedvezményemmel lenne. 10.100.-

Renault power

(#9898) tresh válasza Nordik (#9895) üzenetére


tresh
addikt

Persze otthon is megoldható nem nagy kaland...és persze egy minimális benya ki fog jönni...ha visszateszed és minden a helyén akkor berőffent aztán leellenőrized hogy nem e szivárog a csatiknál kb ennyi de szerelési/javító leírásban nagyon jól le van vezetve a folyamat :)

(#9899) Nordik válasza tresh (#9898) üzenetére


Nordik
őstag

Rendben. :)

Kicseréltem ma a ködlámpa kapcsolómat, vettem új pedálgumikat, flexibilis ablaktörlőt és ugye az üzemanyagszűrőt. Augusztusba pedig megy műszakira, ott minden egyéb meg lesz csinálva, ha egyáltalán találnak valamit. :)

Remélem meghálálja a sok gondoskodást, bár filléres és apró dolgokat javítgatok rajta, igaz lehet felesleges lenne már egy 20 éves autónál. Kitudja eltudom e adni majd még. :U

(#9900) tresh válasza Nordik (#9899) üzenetére


tresh
addikt

Szerintem eladni már nem kell azt a gépet használni kell még komolyabb baja nem lesz (ez a típus nagyon jó motorikusan és meghálálja a gondoskodást) én is csak azért adtam el mert megette az idő a kaszniját de én imádtam 1.4 8v 74 paci kis zsebrakéta volt és 6-8 lityóval jártam vele mikor milyen nehéz volt a lábam..viszont valami jó ablaktörlő lapátot nekem is ajánlhatna valaki mert a régi bosch amivel vettem kezdi elhagyni magát vagy csak a gumit cseréljem ? :F

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.