Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10701) rob210 válasza AMD Power (#10698) üzenetére


rob210
Topikgazda

(#10702) AMD Power válasza Kornel (#10699) üzenetére


AMD Power
titán

Akkor lehet,hogy érdemes elgondolkozni rajta, de én akkor sem dCi-t vennék hanem vagy egy szívó 1.9D valamit vagy más márkából TDi.

Viszont azon gondolkoztam,hogy nem is biztos ,hogy jó ötlet lenne jövőre egy ilyen Thália. Elvégre lassan "kész" a Polo. Így azt jelenti ,hogy jobb esetben 2 évig nem kéne hozzányúlnom. Igy még egy műszakit meg kéne várnom vele. Nem érné meg eladni.... De ha még tolok bele egy 15-20e km ami nekem kb 2 év akkor már "jobban" ki tudnék szállni belőle. Akkor meg már 2014 környékén egy Megane II 1.6 (2003-2005) 16v is lazán szóba jöhetne már ma minden jól alakul. ;]

rob210: Nekem is tetszik. :R :R

(#10703) Kornel válasza AMD Power (#10702) üzenetére


Kornel
veterán

dupla :F

[ Szerkesztve ]

(#10704) Kornel válasza AMD Power (#10702) üzenetére


Kornel
veterán

Ez a dci meg pdtdi engem is frusztrál kicsit a lehetséges hibák, illetve a felmerülő karbantartási költségek miatt... a régebbi dízelek pedig már nagy %-ban szét vannak hajtva, tehát ezért esnek ki.
dci-vel kinek milyen tapasztalatai vannak, kíváncsian várom a véleményeket!

(#10705) Füge007 válasza Kornel (#10704) üzenetére


Füge007
senior tag

Nézd én átestem mindenféle dCI hibán, annó ezek sokkal zsebbenyúlósak voltak. Viszont már a már vannak javítókészletek, amivel javítani lehet fődarabokat (üzemanygszivattyú, befecskendezőfej)! Vannak bontott, utángyártott alkatrészek! Jóval kisebb költség a javítás. 200.000 Km-ig nincs különösebb gond a dCI-kel, amit az ismerősöm árul az a 65 Le változat, ez a "leggyengébb" a palettában, ergó a legkevésbé húzott, így talán a legtovább tartó motor. A fogyasztás, a menetdinamika bőven kárpótol, a néha előforduló hibák ellenére is. De valljuk meg őszintén, melyik márka hibátlan?! Meg lehet nézni a fórumokat, minden márkánál, és ez alól a prémium márkák sem kivételek, előfordulnak specifikus, illetve általános hibák minden gyártónál.

Nem több az általános karbantartása mint egy benzinesé, ja és a javítást sem kell elmisztifikálni! Tudni kell hogy, hol vásárolsz hozzá alkatrészt.

Füge

(#10706) honeker


honeker
őstag

nem tudom ki kereset fogyasztás merős órát de van 1 eladó

http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o

(#10707) CounterBoci válasza rob210 (#10693) üzenetére


CounterBoci
senior tag

köszi, ahogy a matektanárom szokta mondani, a hiba az önök készülékében van :D

(#10708) Kornel


Kornel
veterán

Srácok!
Létezik, hogy ilyen idős dízel autóban ennyi km van csak? link
A thalia ilyen szempontból jobb választás lenne, mivel nagyobb valószínűséggel lehet kifogni kevesebbet futottat, de az nem tetszik, szóval valószínű marad a megane.
Dízelt gondolom muszáj elvinni egy állapotfelmérésre... hova érdemes egy ilyet vinni? Renault márka szervízbe? Bemegyek, jó napot, csináljanak nekem egy komplett állapotfelmérést, és kész?

(#10709) rob210 válasza Kornel (#10708) üzenetére


rob210
Topikgazda

Neked ez az első autód lesz? :F :U

Renault power

(#10710) Kornel válasza rob210 (#10709) üzenetére


Kornel
veterán

Nem... de egy régi swiftet nem visz el az ember mindenféle állapotfelmérésekre, azelőtt meg új autóm volt...

(#10711) rob210 válasza Kornel (#10710) üzenetére


rob210
Topikgazda

Értem.
Hát annyit tudok, neked mondani, hogy olyan emberrel menj el megvenni a kocsit,(megnézni) aki ért hozzá, esetleg volt is már olyan kocsija amit kinéztél.
Az állapotfelmérésnek kb. úgy van értelme, ha olyan embernek mondják el, mit találtak, aki tudja mi is az.

Amikor az első autómat vettem szűz jogsival én is egy régi autószerelő ismerősömet kértem, meg, hogy jöjjön el velem.

Nem érthet mindenki mindenhez.

A használt autó vásárlás amúgy is egy nagy lutri, vagy bejön vagy nem, de a ráfutás kisebb, ha nem egyedül mész.
:R

Renault power

(#10712) Kornel válasza rob210 (#10711) üzenetére


Kornel
veterán

van ismerős, aki renault szervizbe dolgozik, csak messze lakik, nehéz lenne összehozni egy közös állapotfelmérést, ezért gondoltam, hogy szervizbe elviszem a kiszemelt példányt, és ott megmondják a frankót, mi az, ami rossz, mennyibe fog fájni. Vagy tévedek?

(#10713) tresh válasza honeker (#10706) üzenetére


tresh
addikt

Én :D De ahhoz tudom kéne hogy a régi ecu alkalmas ennek a vezérlésére vagy sem de mivel nem találtam még sehol róla infót és nem volt időm jobban utána járni addig hanyagolom...

kornelka: pdtdi-t nem szabad venni ha nem akarsz ...ni sima tdi vagy szívó dénes és kimész a világból vele :)

[ Szerkesztve ]

(#10714) AMD Power válasza Kornel (#10712) üzenetére


AMD Power
titán

Igen de arra keszulj fol,h a kereskedok 90% nem lesz benne a kompresszio meresben. Mar csak azert sem mert ugy az igazi ha elotte all 1 ejszakat a kocsi es ugy merik le reggel az adott szervizben a kompressziot!

(#10715) g.gergo válasza Kornel (#10708) üzenetére


g.gergo
senior tag

Elképzelhető. Az én dci-s thaliám 2004/12-es és 105e km van benne. Szerinted ki hinné el? Senki. Gondolkoztam az eladásán, de vicc amennyit lehetne kapni érte. Mindenki abból indul ki, hogy 2x annyi km van benne. Ráadásul ülésfűtések, tempomat/limiter is van benne (igaz, h én tettem bele ezeket és nem "gyári", de akkor is van), de így sem ér semmit sem. Szóval inkább megtartom.

Én azt mondom neked, hogy thaliákkal sincs sokkal nagyobb baj, mint egy más márka hasonló modelljével. Nyilván persze vannak hibái, de ezek könnyen kiismerhető és javítható, még házilag is. A legnagyobb hibalehetőség az üzemanyagellátó rendszer körüli problémák, de ez nem thalia betegség, hanem ikább dci-is betegség. De kicsit jobban odafigyelve a kocsira kimegy a világból.

[ Szerkesztve ]

(#10716) tresh válasza g.gergo (#10715) üzenetére


tresh
addikt

Aki diesel autót kilométer alapján vesz az meg is érdemli :B Komoly vevőt nem ez fogja érdekelni mellesleg a diag rögtön kidobja a valós km állást :) Ettől függetlenül se dieselt se benyásat nem kilométer alapján veszek..a megane-omba igaz amikor vettem 83e km volt...végig ezen lovagolt a kereskedő de megnyugtattam lehetne benne 183ezer akkor is megveszem mert átvizsgáltam kipróbáltam és megfelelőnek találtam mellesleg azért a km állást az autó külső belső állapota is tükrözi, nem kell hozzá nagy autószerelő tapasztalat bár nem árt de azért ránézésre meg lehet mondani a beltérről,motorról mennyit tekertek bele.Aki meg nem biztos benne vagy kevés a műszaki érzéke vigyen magával egy szakit aki látott már ezt azt :) Vissza térve azért poénból felhívtam a német kollégákat az autó végett mi volt az elő élete és szépen elmesélték és tényleg valós volt km, de ha +50e több van benne akkor is megveszem mert tényleg egybe volt/van a gép :) A rönyok meg nem tartják az árukat lásd megane vagy laguna inkább a cliok amik tartják de az meg a mérete végett, kicsi takarékos = drága :)

(#10717) g.gergo válasza tresh (#10716) üzenetére


g.gergo
senior tag

Teljesen igazad van. Ettől függetlenül, aki látta már az autóm, az megmondhatja, hogy ha valaki törődik a kocsival, az én vagyok. Többet is kap, mint amennyi egyébként kellene. Ennek ellenére filléreket ér. Ha jó állapotban van az a baj, ha "kevés" km van benne az a baj. Ha mind a kettő, akkor meg egyenesen kerülendő. :D Ez van sajnos.

Nem tudom, h a többi renualt modellnél hogy van, de thalia esetében diag nem mondja meg a valós km óra állást. Azt mondja, amit az óraegységből kiolvas. Azzal meg ugye tudjuk, h mit lehet csinálni. :)

Nézegettem én is a használt renault piacot, és valóban nagyon lenn vannak az árak. Nem tudom, h ez általános, vagy csak 1-2 márkára korlátozódik. :F

[ Szerkesztve ]

(#10718) tresh válasza g.gergo (#10717) üzenetére


tresh
addikt

Peugeot, Citroen, Renault -ra vonatkozik inkább mivel nem favorit márkák (ergo nem német) így nincs akkora kereslet rá, viszont itt van egy nagy előny is...ez által jóval olcsóbban fiatalabb autóhoz tudunk hozzá jutni jobb felszereltséggel mint a kategórián belüli márka társakhoz.. 1,5 millióért olyan megane kombit veszek hogy körbe pisilem örömömbe :)

(#10719) frankyh


frankyh
csendes tag

sziasztok. Mogyorod mellett keresnek egz jo renault szerelot. Korabban ajanlottak itt egy szakit csak nem mentettem el a szamat. Koszonom

(#10720) frankyh


frankyh
csendes tag

renault espace jarganyomon eltunt a muszerfal kijelzesem ha valaki talalkozott mar ilyen problemaval megkoszonnem a segitseget.

(#10721) g.gergo válasza frankyh (#10720) üzenetére


g.gergo
senior tag

Semmi nem megy, ill. semmit nem mutat, vagy csak egy két funkció ami nem működik?

(#10722) frankyh


frankyh
csendes tag

semmit nem mutat, de tegnap eszre vettem, hogy mikor felkapcsolom a vilagitast meg a kormany alatti gombok es a szivargyujto korul sincs vilagitas

(#10723) tresh válasza frankyh (#10722) üzenetére


tresh
addikt

biztosítékok? :B

(#10724) FRENK1988 válasza g.gergo (#10717) üzenetére


FRENK1988
veterán

Én is így vagyok ezzel. Az én megane-om 2006 év végi és van benne 70k km.

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#10725) frankyh


frankyh
csendes tag

hol lehet a muszerfalnak a biztositeka, mert amit talaltam biztositekokat az mind jo

(#10726) tresh válasza frankyh (#10725) üzenetére


tresh
addikt

Espace-nel nem tudom hogy van e de a motor térbe is van pár nagyobb bizti (megane-nál) így feltételezem nálad is kell lennie :) szerelési útmutatóba nincs véletlen valami leírásod?

(#10727) FRENK1988 válasza tresh (#10726) üzenetére


FRENK1988
veterán

nálam az akku melett/felett van ha jól láttam

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#10728) Ghandi


Ghandi
aktív tag

Na gyerekek!
Tegnap sikerült Megane 2 első ajtajába betenni 16cm-es hangszorókat! Az ablaktól elfér rendesen,és a gyári rács maradt az ajtón!!! :)

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#10729) tresh válasza Ghandi (#10728) üzenetére


tresh
addikt

grat ;) azért írd le a kollégáknak milyen típust tettél be már csak a mélység miatt is érdekes lehet :)

(#10730) Ghandi válasza tresh (#10729) üzenetére


Ghandi
aktív tag

Na ez jó kérdés,nem tudom pontosan a tipusszámát.Rainbow talán Euro 160.Ez mély magas szett,a nagy hangszoró csak egy utas mélyközép,szoval nem az a lapos fajta.

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#10731) -cobra-


-cobra-
aktív tag

Sziasztok!
Azt meg tudná nekem valami mondani biztosra, hogy a Thalia-ban (2002) a központi zárnak a csomagtartót is nyitnia/zárnia kellene az ajtókkal együtt? Nekem csak kulccsal nyílik. Köszi!
Üdv.

(#10732) FRENK1988 válasza -cobra- (#10731) üzenetére


FRENK1988
veterán

nem. Ha jól tévedek

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#10733) tresh válasza -cobra- (#10731) üzenetére


tresh
addikt

szerintem kellene tudnia nagyfater 99-es thalia-ja is zárta /nyitotta kulccsal, a meganeom (98-as) szintén így tesz lehet a hátsó átvezető kábel meg van törve és azért nem zárja ;)

(#10734) hossszú válasza frankyh (#10725) üzenetére


hossszú
őstag

A motortérben jobb oldalt és az anyós ülésnél a padlólemezbe van biztosíték tábla, esetleg még a fényerőszabályzó potit nézd meg.

„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin

(#10735) Josi válasza frankyh (#10719) üzenetére


Josi
aktív tag

Szia!

Lehet én küldtem el priviben az elérhetőségét.
Mától már rendel. :)
Privátban küldöm.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#10736) AMD Power válasza tresh (#10718) üzenetére


AMD Power
titán

Igaz ez mas markakra is! Tavaly majusban 600e korul volt a kocsim! Ma mar ugyan ez 400-450. Tesom Toledoja tavaly 1.3 milka korul volt. Most kb 1 millio.:(

(#10737) -cobra- válasza tresh (#10733) üzenetére


-cobra-
aktív tag

Köszi. Igen, valószínű a törött kábel lesz a ludas, mert más fórumokban típushibaként emlegetik.

(#10738) Kornel


Kornel
veterán

ide is beírom, hátha valaki okosabb, mint én :)

Megnéztem egy pár megane II-t.
Néztem először benzineseket is, azok érdekes mód jobb állapotban voltak, hiteles 100k km-nél még nem volt lekopva az ajtó kartámasza, és az ülés oldala se volt megkopva.
Dieseleknél jött a feketeleves, mert csak kopott, szétült kocsikat láttam... egy magánszemély biztosra mondta, hogy 115k van a kocsiban... de ugyanennyi km-nél egy benzines nem így nézett ki. Ennyire függene a használat módjától, vagy mindenki úgy van vele, hogy biztos, ami biztos, teker egyet kettőt vissza :F

(#10739) tresh válasza AMD Power (#10736) üzenetére


tresh
addikt

Jó persze de a német márka társak jobban tartják az árukat (a név miatt) ;)

(#10740) hossszú válasza Kornel (#10738) üzenetére


hossszú
őstag

Nagyon függ a használat módjától a beltér állapota. Jó néhány autót megnéztem mostanában a garantált 160eKm-es amit szinte csak városban használtak olyan szinten le volt lakva, hogy el sem tudom mondani viszont a 300eKm-es főleg hosszabb távokra használt autó szinte újszerű állapotban volt.

„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin

(#10741) Kornel válasza hossszú (#10740) üzenetére


Kornel
veterán

Az a baj, ezek után a garantált szó is vagy igaz, vagy nem, mert most sétáltunk egyet asszonnyal, és megnéztük a lakótelepen parkoló megane-okat, de egyik se nézett ki úgy, mint a ma megnézett 3 dci megane... szerintem 300k-ról voltak visszatekerve, de minimum 200-ról. :F

(#10742) mycso válasza Ghandi (#10728) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

A képek majd jöhetnek :U

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#10743) hossszú válasza Kornel (#10741) üzenetére


hossszú
őstag

Használt autó vásárlásakor szerintem nem érdemes nézni a km órát ritkán mutatnak valós értéket engem sem ez érdekelt, hanem a műszaki és az esztétikai állapot.

„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin

(#10744) Kornel válasza hossszú (#10743) üzenetére


Kornel
veterán

Nyilván. De a pofátlanságnak is vannak határai. Ezzel a tényleg valós km-el hirdetőket hozzák nehéz helyzetbe etikátlan társaik.

(#10745) AMD Power válasza tresh (#10739) üzenetére


AMD Power
titán

A VW is nemet amit irtam , meg a Seat mindene is nemet. Minden marka nagyot esett.

(#10746) rob210 válasza Kornel (#10744) üzenetére


rob210
Topikgazda

Már nem sokáig csinálhatják, hamarosan nagyon keményen büntetik.
:R

Renault power

(#10747) Ghandi válasza mycso (#10742) üzenetére


Ghandi
aktív tag

Csináltam sok képet,még nem válogattam ki öket,na meg át kellene méretezni ha ide akarnám berakni.
Egy valami biztos! Megane 2 ajtókárpitot borzalom leszedni,iszinyatosan túlbonyolították a dolgot,ha nem lenne net én lehet fel is adtam volna.A leszedésnél csak egy rosszabb van, a visszarakás.Az valami vicc,ha 4kezem lenne az is kevés lenne.Az ablaktörlő motorja a kárpithoz van rögzítve,nem az ajtóra!!! Ki volt az az idióta tervezőmérnök aki ilyen mechanikát tervezett???
Mintha eredetileg csak kézi ablakemelöt terveztek volna,aztán a végleges verziónál Pier a fömérnök éles eszével kitallta hogy mi lenne ha elektromos ablak is lenne benne? Erre jött Fityesz és Pacuha betürtek egy motort a kárpit mögé,majd 3 önmetsző csavarral odanyomták a kárpithoz,és eltakarták egy jó nagy hangszóróráccsal hogy ne lehessen észrevenni a bakit :DDD

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#10748) tresh válasza AMD Power (#10745) üzenetére


tresh
addikt

Oké csak ezekhez kapsz egy forgatható kormányt míg a francia oldalon van bőven extra és fiatalabb gépek..félre értés ne essék esett a német kocsik ára is de jóval jobban tartják az árukat csak egy példa mondjuk eg y 4es golf vs megane 2 ;)

(#10749) FRENK1988 válasza tresh (#10748) üzenetére


FRENK1988
veterán

és ugy hogy a nagy német istenítő TotalCar is a meganeII jobbnak ítélte

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#10750) tresh válasza FRENK1988 (#10749) üzenetére


tresh
addikt

Az a baj minden teszt főleg a magyar elfogult a német márkák felé és megértem tényleg vannak jó gépek de azok nem magyar fizetéshez vannak mérve :) Mellesleg ha picit törődnek a géppel akkor a franciák is simán megbízható autók családunkba kb összesen megfordult francia gépek sora: peugeot 309 gti,306, 405 td ,renault clio/espace és most megane +Laguna II ..és semelyikkel nem volt komolyabb gond mint egyéb márka társával karbantartás kérdése az egész és én + fater is elégedett volt velük. Teszem hozzá a 309Gti ért fáj a szívem ha tehetném még ma is avval mászkálnék az egy élmény gép :B

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.