Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:28:29

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10551) rob210


rob210
Topikgazda

na gyerekek most egy kicsit kiborultam.
kitalálta a srác, hogy vegyük le az olajteknőt a kocsi alól.
Hát fehér embernek nem kívánom ezt a munkát.
A kipufogót le kell szedni hozzá, hogy le lehessen venni.
tele van csavarral, mondjuk ezt értem.

Összességében igaza volt a srácnak nagyon kemény dzsuva volt benne, azon csodálkozom, hogy még egyáltalán volt olajnyomása, a szívókosár tiszta sár volt.
Na mindegy kitakarítottuk kapott jó sok féktisztítót:)
Összeraktuk beindítottuk és kiderült, hogy az egyik leömlő csavar beletört a hengerfejbe, na akkor le a kipu újra.
Bekentük tömítőpasztával meghúztuk a többi csavart így most jó, ha szépen bekeményedik a paszta a leömlő alá, akkor nem lesz vele gond, de azért a víz levert, még jó hogy nem én törtem bele a csavart hanem ő:)

Na mindegy a tanúság, olajdekni tömítés csere vagy szívókosár tisztítás nagy cumi csak az álljon neki aki türelmes.:)

Renault power

(#10552) mycso válasza labtec01 (#10550) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Hali, nekem simán csak a belső kilincshez csatlakozó mechanika volt szétesve, azt kellett "összepattintani".

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#10553) laszlo168 válasza rob210 (#10551) üzenetére


laszlo168
senior tag

Olajteknő leszerelés közben, hogyan törtétek bele a hengerfej csavarját?

(#10554) rob210 válasza laszlo168 (#10553) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem én voltam.
És nem a hengerfej csavart törte bele a gazdi, hanem a hengerfejbe törte bele a leömlő rögzítő csavarját.
:C :R

Renault power

(#10555) AMD Power


AMD Power
titán

Fekete Twingo RS + csajok! ;)

(#10556) tresh válasza AMD Power (#10555) üzenetére


tresh
addikt

Szegény halacska ;]

(#10557) tresh


tresh
addikt

A francia sün verda ;]

(#10558) mycso


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Valaki keresett nemrég ph2 megane 2-höz hűtőrácsot, ki volt az és keres-e még???

Meg van gyári rugó szettem is...bár ezt lehet megtartom.

Van már első emblémám, bár picit nagyobb, mint a gyári (sógor@RenaultMaster)
RS-style hűtőrács és -4cm

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#10559) tresh válasza mycso (#10558) üzenetére


tresh
addikt

De szép gép :R

(#10560) AMD Power válasza mycso (#10558) üzenetére


AMD Power
titán

Huh de szép ez a Megane! :R

(#10561) FerNandor


FerNandor
őstag

hi,
megane dCi-hez delphi gázolajszürö... az összes delphi 2 micronos? vagy honnan lehet ezt megtudni?
elvileg hétfön megyünk grandtourt venni, meggyütt a pénz (még pénteken) :DD

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#10562) Füge007 válasza FerNandor (#10561) üzenetére


Füge007
senior tag

Szia!

Csak delphi szűrőt rakj be ha jót akarsz, nem tudom hány mikronos, de ez a jó, után gyártott szemeteket hanyagold, én is múlt héten cseréltem.

[ Szerkesztve ]

Füge

(#10563) rob210


rob210
Topikgazda

Na előjött az első komolyabb hibám, elszállt az ECU-m.
Nem vezérli meg az alapjáratot ha bekapcsol valami fogyasztó és így elkezd fulladozni meg leesik a stabil 750-em 500-600as fordulatra ami már nem jó a motornak, dadog :(

Renault power

(#10564) FerNandor válasza Füge007 (#10562) üzenetére


FerNandor
őstag

ja mindenképp delphit veszek, csak sehol nem találok erröl adatokat... ennyire titkos ez vagy mi? :DDD :O
itt pl van egy csomó és elég nehéz kiigazodni.. [link]

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#10565) Füge007 válasza FerNandor (#10564) üzenetére


Füge007
senior tag

Valószínűleg ő lesz a te szűrőd.

Adatok nélkül is jó lesz, sokaknak hiába írnak adatokat, nem mond nekik semmit :D

Füge

(#10566) FerNandor válasza Füge007 (#10565) üzenetére


FerNandor
őstag

áá meghülyülök hétföig :D

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#10567) mycso válasza Füge007 (#10565) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Nekem pl. ez nem jó, mert fémházas, vízjelzôs kell. Van ezekbôl is annyi féle...

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#10568) g.gergo válasza FerNandor (#10561) üzenetére


g.gergo
senior tag

Itt van egy táblázat, h milyen kellhet. Ha rám hallgatsz 2, de max. 3 mikronosat vegyél. És csak Delphi-t.

Jah, és 10-15e km-ként csere. Ha jót akarsz magadnak, felejtsd el a gyári ajánlást (30-60e km-kénti cserét).

És innen is rendelhetsz, vmivel olcsóbb. Én innen szoktam, de nem mindig van olyan, ami nekem is kell, ezért ha már rendelek, és van, akkor többet is szoktam.

[ Szerkesztve ]

(#10569) Füge007 válasza g.gergo (#10568) üzenetére


Füge007
senior tag

Nem az lényeg, hány mikronos (hiszen ezek a gyáriak, és nem lehet benne válogatni), hanem, hogy csereszavatos legyen, ergo ha vízszondás, legyen benn érzékelő, és pontosan olyan legyen, ami az előírás a típusát illetően.

Ne essünk át a túlsó oldalra sem, a gyári csereperiódus teljesen jó, nem véletlenül találták ki!

Füge

(#10570) g.gergo válasza Füge007 (#10569) üzenetére


g.gergo
senior tag

Dehogynem lényeg, h hány mikron. Épp az a lényeg. :) Az 5 mikronos kb. semmi. Nekem is 5-öst ír (hdf907), aztán vettem 2-eset (hdf938), beleraktam egy vízérzékelőt aztán ennyi. Úyghogy ennyiből válogattam. :) Persze lehet cserélni 60e km-ként, de akkor nem kell csodálkozni az eredményen 150-200e km között. Persze, végülis jó lenne az 5 mikronos is, meg a 60e-ként csere, csak nem a mo-i üzemanyagminőség mellett. De legutolsó infóim szerint a hdf907-nek is levették 15e-re a csereperiódusat.

(#10571) FerNandor válasza g.gergo (#10568) üzenetére


FerNandor
őstag

ebben a listában nincs is 106LE-s verzió :F
rendelnék külföldröl, de nem most, ahogy megvesszük kocsit, gyorsan megrendelem a szüröket és minél elöbb csere. anglia az legalább egy hét, azért köszi az oldalt!

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#10572) g.gergo válasza FerNandor (#10571) üzenetére


g.gergo
senior tag

Hát most rohadtul mindegy, h 106 vagy akárhány lóerős a kocsid. :) Lehet, h mondtad már, de milyen kocsit veszel és milyen évjáratút? Aztán kinézem melyik kell neked. :)

(#10573) tresh válasza rob210 (#10563) üzenetére


tresh
addikt

Ez a motor dadogás nem biztos hogy ecu hiba lehet gyertya de én a gyújtáskábel+gyújtótrafót mondanám valószínűleg sagem van benne ami egy kalap sz@r nekem is az volt és meghalt majd új kábel+új gyújtástrafó = hibátlan alapjárat és szépen csendesen doromboló moci :)

(#10574) FerNandor válasza g.gergo (#10572) üzenetére


FerNandor
őstag

Megane II Grandtour 1.5dCi 106LE 2005
csak azért gondoltam, hátha más egy 80Le meg egy 106-os más a felfogatója stb

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#10575) rob210 válasza tresh (#10573) üzenetére


rob210
Topikgazda

Uram köszönöm, de ez nem gyujtás hiba.
Írtam mik a tünetek.
Egyértelműen az ECU nem ad jelet nem emeli meg terhelt generátornál a fordulatot.

Ráadásul pszt.:D de nekem 8V-van abban még egy darab Bosch gyújtástrafó van.
Az 1.6 8V-ben meg megint más a gyújtásrendszer.
Nekem még az egyszerűbb faék gyújtáselosztófedeles motorom van.:)

:R

Renault power

(#10576) tresh válasza rob210 (#10575) üzenetére


tresh
addikt

Így érhető akkor nem szóltam :D :R de érdekes hogy így elhalálozott volna az ECU :(

(#10577) AMD Power válasza rob210 (#10575) üzenetére


AMD Power
titán

Mit jelent ez neked pénzben?:(

(#10578) AMD Power


AMD Power
titán

(#10579) rob210 válasza tresh (#10576) üzenetére


rob210
Topikgazda

pedig az ecu is el tud.
előbb azért egy diagra elugrok Zoli úrhoz, majd ha felveszi a telefont. Mert az is lehet csak állítani kell rajta de élek a gyanuperrel, hogy nem ez lesz a megoldás.

Amd kb. 6.000-20.000közé teszem, attól függ, melyik típusszámú kell nekem.
szóval nem egy egetverő összeg.

Renault power

(#10580) tresh válasza AMD Power (#10578) üzenetére


tresh
addikt

hmm tetszetős darab ;]

hát ha mázlija van robnak akkor egy bontott autóból kikapja az ecu-t nem hiszem hogy nagyon lehetne azt javítgatni bár ki tudja :)

(#10581) rob210 válasza tresh (#10580) üzenetére


rob210
Topikgazda

mint írtam, ha beteg akkor csere.
nem fogok vele szarozni, bár tele vagyok elektroműszerész ismerőssel, de nem éri még javítani és újra rakatni rá a programot.

azért bízom benne,hogy csak valami beállítás, mert a co-m jó, még a fogyasztásom is.
ha tök halott lenne az ecu-m akkor semmi nem menne.
de majd egy nálam jobban hozzáértő megszakérti.

Renault power

(#10582) tresh válasza rob210 (#10581) üzenetére


tresh
addikt

én se tökölnék vele ecu csere gyorsabb egyszerűbb :) Amúgy azon gondolkodtam ha már az ecu a téma hogy ügye 1.6 ból két verzió volt a 75 és a 90pacis lehet tudnék szerezni egy 90 pacis ecu-t..a blokk ugyan az ahogy olvastam a műszaki paramétereket..teszt ként lehet kipróbálom :B bár akkor picit a NM-em vissza esik :(

[ Szerkesztve ]

(#10583) rob210 válasza tresh (#10582) üzenetére


rob210
Topikgazda

halkan megsúgom neked az ecu is ugyan az csak másik program van rajta.
az egyik a nm-re a másik a lóerőre van kihegyezve.

Renault power

(#10584) tresh válasza rob210 (#10583) üzenetére


tresh
addikt

Igen nekem is ez volt a sejtésem csak gondolom ha bemegyek a rönyóba nagyot néznének rám ha át akarnám íratni , cserélni nem lehet az ecu-ba csak a vezérlőt ? Kéne valami rajz az ecuról mindjárt neki állok turkálni :)

(#10585) rob210 válasza tresh (#10584) üzenetére


rob210
Topikgazda

szerintem rengeteg helyen át tudják neked írni.
kérdés mi éri még jobban, még hogy megéri-e cserélni?

Renault power

(#10586) tresh válasza rob210 (#10585) üzenetére


tresh
addikt

Hát ezt én se tudom, meg most annyi munkám van hogy időm sincs utána járni..majd ha szabin leszek picit foglalkozok vele :)

(#10587) Füge007 válasza g.gergo (#10570) üzenetére


Füge007
senior tag

Te tudod mekkora a különbség a 2 és 5 mikron között, olyan elenyésző, hogy szinte nem is létezik. A gázolaj minőségét nem csak a lebegő szennyeződés határozza meg!

a 150-200 ezres lerobbanások, nem csak a gázolaj miatt vannak, hanem az agyonra kihegyezett teljesítmény miatt. 20 évvel ezelőtt egy 3000 cm3 dízel tudott 60 Le mostanra egy 1500 cm2 106 lóerőt, hatalmas igénybevételt kap a motor. Nemhiába hozták be nyugat európába, hogy nincs motorszám a forgalmiba, csak motorkód! Motor beadta a kulcsot, ki vele, be az új motor és mehet is, tehát a probléma ott is fennáll ahol köztudottan jobb minőségű az üzemanyag.

Nincs is ezzel gond, ha az ember fizetéséből tellene 5 évente akár több százezres nagyjavítására.

Füge

(#10588) Josi válasza rob210 (#10579) üzenetére


Josi
aktív tag

Zoli úr nyaral, 23.-tól lesz elérhető.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#10589) rob210 válasza Josi (#10588) üzenetére


rob210
Topikgazda

most megnyugtattál:( akkor addig így marad most túl sokat úgy se lesz használva.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#10590) AMD Power


AMD Power
titán

Újra támad az olcsó Dacia
Jön az új Logan és Sandero

Ezeket nekem tervezik. :K

(#10591) FerNandor


FerNandor
őstag

na megjött a ketyere, már csak egy autó kellene, hogy kipróbáljam :DDD a bluetooth biztos, hogy fasza, mert már azon keresztül küldtem át a képeket telefonról laptopra. :K
[link]

[ Szerkesztve ]

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#10592) rob210 válasza AMD Power (#10590) üzenetére


rob210
Topikgazda

ez a logan nekem nagyon tetszik.
szerintem kifejezetten szép.

Renault power

(#10593) tresh válasza FerNandor (#10591) üzenetére


tresh
addikt

Meg a gyári diag progi ;] mert az univerzális csodák csak hiba kódot tudnak olvasni illetve több adatot is csak a gyári tud kiolvasni ami lényeges ;)

(#10594) FerNandor válasza tresh (#10593) üzenetére


FerNandor
őstag

tudom, olyan van ismerösnek, de elvileg ez is elég sok mindent ki tud olvasni.

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#10595) tresh válasza FerNandor (#10594) üzenetére


tresh
addikt

igen alap fontos infókat kifogja olvasni tökéletes rá, de én agyári diagba bízok inkább főleg milliós vétel ár mellett nekem megéri azt a +10 ezret hogy megmondják mi volt az elő élete mit gányoltak benne avagy sem . Utána minden napos használatnál előjövő hibák kiolvasásához tökéletes cucc ez :)

(#10596) Ghandi válasza tresh (#10595) üzenetére


Ghandi
aktív tag

Én meg rájöttem hogy valójában nincs is szükségem ilyesmire :D
A légzsák visszajelző meg a motordiag lámpa is csak kontakthiba mistt volt.Kis konyaktspray megoldotta a bajt,azóta egy hibajekzés sem világiít,nem kelett
diagnosztizálni

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#10597) tresh válasza Ghandi (#10596) üzenetére


tresh
addikt

sose lehet tudni előre :P de azért nem árt néha :)a lufi nekem is csak a csati véget szokott rendetlenkedni (magane) kis igazítás és tip top

(#10598) AMD Power válasza rob210 (#10592) üzenetére


AMD Power
titán

Nekem mind a kettő nagyon bejön. Talán majd 1x... :B

(#10599) Nordik


Nordik
őstag

Az mitol lehet, hogy nem mindig esik vissza az alapjaratom? Van mikor megall 1500 korul aztan egy ido utan megy csak vissza. Ez egyebkent elektromos problema lehet?

(#10600) rob210 válasza Nordik (#10599) üzenetére


rob210
Topikgazda

az alapjárati motort kéne cserélned, vagy tisztítanod, az ilyen szórakázás attól szokott lenni, de lehet a beszívot levegő hőmérséklet jeladó, is, vagy akár a lambdaszonda is, de arra kisebb esélyt látok.

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.