Hirdetés

2024. június 15., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36279) tresh válasza rob210 (#36274) üzenetére


tresh
addikt

Papszi akkor én eddig csak mákos voltam :))

Apám laguja más hagyjuk ki akkor a körből mert az tényleg családtag csilivilitop mindig.
De van másik 3 amiből 1 diesel másik 2 benya abból is egy szivó 2 liter és egy 2 liter tamás.Nincsenek kimével de még egyszer se sz*rt be bennük semmi elektronika. (izzó csere, aksi csere most nem játszik)
A diesel 2004-es facelift előtti a másik kettő faceliftes. Mind a 3-at én tartom karban/javítom. Lehet hülye vagyok én ebből indulok ki nem a mende mondákból. A diesel laguna kártya olvasója halt meg mert barátunk kicsit kipancsolta a kávét...hidd el egy xsara BSI vagy 307 BSI sokkal vagy pl alfa,fiat és társai jobban megtudja keseríteni az életedet mint a Laguna elektronikája. Csak itt is áll a mondás nem mindegy hogy ki javítja az autókat és hogyan. Én sepc sokkal több más fájópontot látok a lagunába főleg a 2-es szériában mint az elektronika..pl ott van a kopó beltér, a felpúposodó műszerfal mert elengedi a patent, dieselknél kemény váltó 6seb.(nem túl pontos)ami ráadásul alá van méretezve így gyilkolja a kuplungot.

Immo mind a kettőnél.
- vevőegység programozási baj diaggal orvosolható
Elektromos ablak a benzinesnél.
- komfort modul Can-bus powa szintén megoldható
Guminyomás szenzor mind a kettőnél.
-merült az elem benne , (nem lehet cserélni) ezért írt hülyeségeket
Kulcskártya benzinesnél.
-jaja vevő egység csere volt amit gariba helyre raktak.
Szívócső nyomás érzékelő vagy mi ez a dieselnél a dieselesnél.
- ez kb minden dieselnél előjöhet :)

Na mindegy én nem szeretnék senkit se győzködni, mert tényleg fel lehet ülni vele a sz*póroller-ra de szerintem ezt egy buta szivó motornál is sikeresen kivitelezhető. :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.