Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
dhgm
tag
Nem lesz semmi baja elvisz és haza hiszen egy Renault. Ha nem folyik alatta az olaj az szerintem amit látsz csak egy kis olajpára valószínű a szimmering már nem zár tökéletesen. A gumiharang meg szerintem soha nem szakad ki a váltóoldalon ( nem igen van ott igénybevétel...)
Érdemes lehet egy picit utánahúzni a három csavarnak ami a gumiharangot a váltóhoz szorítja. De ésszel nem túlhúzni mert a gumi akkor tömít rendesen, ha nincs szétnyomva a csavarral.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
rob210
Topikgazda
Ha szembe állsz a kocsival akkor a váltó és a hűtő között van egy donomit pillangó felyű csavar azt kicsavarod, ha kifolyik valamicske akkor jó a szint.
Ami bazi fontos, hogy egyenes terepen csináld!!!
Renault power
feco6512
tag
köszi!
rob210
Topikgazda
FrankMonzano
őstag
Koszonom a segitseget, utana nezunk ennek .
Sgt. Chris
aktív tag
Szerintetek ezzel mit lehet kezdeni? Gondoltam haladjunk a korral, vettem egy ilyen nano-padot a műszerfal tetejére... Erre most takarítás előtt leszedtem és ez a látvány fogadott... Hát a vérnyomásom az egekben, de most a fóliázáson kívül semmi nem jut az eszembe.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
Doki16
addikt
Én inkább vettem egy ilyet és letakartam vele. Sajnos az előző autómnál én is is megszívtam vele, nálam mondjuk nem szedte fel a borítást hanem megolvadt ez a cucc és beleragadt. Elfedtem a fent linkelt cuccal. Annyira nem tapad mint a másik de legalább nem okoz kárt a műszerfalban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
rob210
Topikgazda
Sgt. Chris
aktív tag
Hát igen, lehet rövid távon az lesz.
Arra gondoltam, hogy mivel az előző tulajtól mikor vettem, már voltak ilyen hibák a középső konzolon a klíma kezelőszervei felett. Mivel az is bántja a szememet, ez meg pláne, gondolkodom a fólián, mert azzal csak meglehet csinál időtállóbbra.
Valami matt, vagy szatén fényű fekete carbon-fólia még talán jól is mutatna.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
Sgt. Chris
aktív tag
Vaooooo...ez klasszul néz ki!!!
Ezt látva elgondolkodtat, hogy az enyémen nem-e volt már ilyen beavatkozás régebben...mert valahogy nem tűnik életszerűnek, hogy gyárilag ilyen hártyavékony festéket tegyen fel egy ilyen helyre...
A kapaszkodók nálam alumínium színűek, azok már fújtak, nem gyári természetesen.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-=Tiger=-
tag
Bontó!
Nem több pár doboz cigi áránál szerintem.
Vagy lemaratod róla fékfolyadékkal azt a szutykot és kevertetsz hozzá festéket és lefényezteted vagy ha ügyes vagy akkor magad is megcsinálhatod egy jobb napos napon!
[ Szerkesztve ]
dhgm
tag
Plasti dip a neve spray formában gumit fújsz rá. Ha gyárira akarod...[link]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
Ck.
addikt
rob210
Topikgazda
Nem éreztem viccesnek inkább mázlisnak de akkor sem nevetnék ilyen szitun.
A szerencse, hogy sikerült nem olyankor eltörnie amikor mondjuk melóba tepertél volna ezerrel.
Renault power
rob210
Topikgazda
Ha kell akkor síma egyenes felületekre tudok adni szálcsiszolt fóliát nekem megmaradt és úgy sem tudok mit kezdeni vele.
szerintem mutatós is.
Renault power
Ck.
addikt
De hogy tudta óramű pontossággal, szinte néhány nap eltéréssel a másik is megadni magát? Ez számomra rejtély, szinte egyszerre.
U.i.:
A kilincsek szépek lettek.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Egyszerre jött ki a gyárból és nem véletlen mondtuk, hogy ezeket párban kell cserélni.
A futóműben kevés alkatrész van amit nem párban cserél az ember.
Renault power
diablo1984
veterán
ennyire lettek kitalálva és pont!
nálam a c vectrán is a két hátsóból is másfél-másfél menet le volt törve, a passaton is mindkét hátsó rugót cserélni kellett, mert törött volt! szerintem ezek ennyit bírnak, csak egy terhelés esik rá, kb egyformán rugóznak és fáradnak.....
nem anyaghibás, a rugók egy edzett és egyben rugalmas fémből vannak, ezeknek ilyen a törete, olyan mintha repedés mentén törne, pedig nem!
[ Szerkesztve ]
Ck.
addikt
Persze, csak fura, hogy törvényszerűen be is következett a másik oldal törése, néhány napra rá. Az már külön hab a tortán, hogy utóbbi a szerelőnél.
Amúgy mindkettő anyaghibás volt, a törés mentén látszik.
rob210
Topikgazda
II-eseknél sajna jellemző amúgy is.
Renault power
Sgt. Chris
aktív tag
Szia! Hát gondolkodóba ejtett a Plastidip, meg a fólia is...Igazából nem is a fóliától, vagy a festéstől félek, hanem a burkolatok kiszedésétől... Mert ki tudja mennyi patent, fül fogja, hogy a tekergőző kábelekről ne is beszéljek... Aztán egy rossz mozdulat és a pár ezer forintos melóból komolyabb bajom is lehet... (Hát nem vagyok egy műszaki ember, na ... )Amúgy ez a szálcsiszolt fólia fényes? Mert a műszerfal tetéjére mindenképp matt "árnyalatban" gondolkodok, ne tükröződjön nekem a szélvédőn.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
diablo1984
veterán
laguna2-eseknél is jellemző a rugótörés, az 1-es lagunáknál meg a hátsó torziós rugó törése!
Ck.
addikt
Jaja, reméljük ezzel már nem lesz (és mással se) gond.
Egy kicsit más téma:
Mire jó a gyakorlatban ez a változó szelepvezérléses 1.6 szívó motor a Megane1-ben lévő sima szívóhoz képest? Tudom, hogy az okoskerék állít a vezérműtengely pozícióján és ezáltal nagyobb nyomaték/teljesítmény érhető el kisebb fogyasztás mellett. Na most ez így szépen hangzik, de a gyakorlatban mit kéne ebből észrevenni pl. az előző Megane 1-hez képest?
Kéne egy bizonyos fordulatnál vmi lórúgásnak is történni, vagy ez nem Honda vtec? Nem megy rosszul az tény, de kell neki azért a fordulat.
[ Szerkesztve ]
diablo1984
veterán
megane-ban van ilyen? szerintem az sima motoros, egyszerű mint egy faék, maximum fordulaton jön meg az ereje, de ez a természetes egy nem turbós autótól!
Ck.
addikt
Van igen, az 1.6-os és 2.0 szívó Megane 2-esek már változó szelepvezérlésesek.
rob210
Topikgazda
Holnap este kapsz róla képet.
Renault power
diablo1984
veterán
ugyanaz az 1,6-os motor van benne 1-2 thaliaban is, az meg nem hinném, hogy változó szelepvezérlésű! meg a 107 ló sem egy vagány túlvezérelt lóállomány! szerintem a megane2-esekben még nincs ilyenről szó, de majd valaki leírja ha tévedek!
rob210
Topikgazda
A motor egyenletesebb járásáért felel.
NEm az erő nyomaték változik olyan mértékbe.
Nem tudom a tiéd hány kiló az én egyes sedanom 1150kg.
Teljes menetfelszereléssel és velem 1290kg megmértük teher mérlegen.
Szóval 107 ló 1290kg
A tiéd szerintem kissé nehezebb és 115 ló ha jól emlékszem.
Azaz teljesítményben nem fogsz előrébb járni mint én.
Engem pl a II es clió csúnyán helyben hagy az ugyan olyan 107 lovas 1.6 al, mert az csak 980 kiló
Renault power
rob210
Topikgazda
Tévedsz a megane II-esek már mind okoskerekesek.
Illetve talán a 2003-asok között akad még olyan mint az enyém de legjobb tudomásom szerint mindegyik okoskerekes.
Renault power
Kijön egyszerűen, emlékeim szerint csavar nem fogja, csak pár fül.
Talán ITT az alsó képen látszik is.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
diablo1984
veterán
de ez nem olyan megoldás, mint a hondáéknál a vtec, vagy a toyota vvti-je?
ez csak valami finonítás, a hondánál rendesen vesén rúgott!
tresh
addikt
Hasonló mind kettő változó szelepvezerlesu, ronoeknal az okoskerekkel oldottak meg fordulat függvényében mig hondaek azt hiszem a himbakkal mokoltak. Lenyeg hogy ott 5000korul valt igy jon meg a plusz menes. Hondae hasznalhatobb es nincs hiba forras.
Ck.
addikt
Es itt lehet tudni hivatalosan hol jön meg a plusz ménes?
Mindig elfelejtem, hogy ez nem dízel, ezért sose merem nyomni neki.
[ Szerkesztve ]
FRENK1988
veterán
hát én a nyomatékcsúcs után (4000 körül) érzem hogy jobban megy meg marad a fordulat és a gázra lépve indul meg igazán. Igaz az enyémben nincs okoskerék
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Kakaduku
senior tag
Sziasztok! Nem tudom, hogy valaki keres-e ilyen készüléket.
dhgm
tag
Mint az R19-nél is, de bőven benne vannak a pakliban a VW csoport gépei is...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
Fateromék m1 ph2-je már mindenen túl van: első rugó törés, hátul torzió törés.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
A rugók fáradnak. Ennyi az nem is rugó amelyik nem törik el 10-én x év alatt.
Renault power
diablo1984
veterán
előfordul.
a hátsó torziós rugó újonnan nem annyira olcsó.....
Ck.
addikt
Milyen az a torziós rugó? Nem is tudtam, h olyan is van hátul.
diablo1984
veterán
a megane2-esekben és a laguna2-esekben nincs is!
laguna1-ben és megane1-ben van hátul, lényegében nem is látod, mert egy csőben van, ha eltörik észreveszed, mert megül a segge nem gyengén!
FrankMonzano
őstag
Bazze ez nem olcso mulatsag. Melyiket lenne erdemes venni a nyomaserzekelobol?
rob210
Topikgazda
Kimértétek?
Egyébként a beszívott levegő 11.000.-
A szívócső pedig 4.000.-
Én az unix bardi és társait messzire kerülöm, azok még kedvezménnyel is drágábbak.
Pl. Az olaj a kocsimba 8.245.- ugyan ez az olaj a bárdi ál 17345.-
Nem akartam elhinni.
Renault power
FrankMonzano
őstag
Nem mertuk ki, azota nem jutottam el sajnos ilyen helyre. Erden van egy pali, apam szerint az be tudja merni. Meglattam ezt az 50 rugot, nem hittem el. Ez meg 40%-al is lehuzas. Hol erdemes meg nezni ilyen alkatreszt? Bonto is akar?
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Én ilyesmit csak újonnan veszek , de beválhat a bontott is.
Van pár hely ahol érdemes ilyesmit venni pl. wrc kovács alkatrészed.hu
Renault power
FrankMonzano
őstag
Koszi. Holnap megyek Erdre, kivancsi vagyok mit fogok ott hallani. A hideg nagyon befolyasolja valamiert. A tegnapi ejszakai kemenyebb hidegben kb meg sem szunt a jelenseg.
[ Szerkesztve ]
FerNandor
őstag
Sziasztok,
MII 1.5dCi 106Le-vel az a kis problémám, hogy lehet, hogy a váltója búg... ? Én már mindig hallom, mert rá van állva a fülem, de akkor hallható a legjobban, amikor 70-80 között vagyok 5-ben. ha 90-ről visszalassulok motorfékről, akkor is egyből 80 alatt jön a hang. Nekem a régi ikarus buszéhoz hasonlít a hangja, csak nem olyan hangos. Gázelvételre reagál, megtorpan a hang és hallatszik tovább. Szerelő szerint a differenciálműben a fogaskerekek adják, talán hézagolási probléma. De pl akkor is jelentkezik, ha gyorsabban közelítek meg pl. egy körforgalmat és kicsit magasabb sebességnél rakom vissza kettőbe, akkor is jön a hang, sír, mintha feszülnének egymásnak a fogaskerekek. Diffi lehet? Mi más lehet még? üresben és sebességben, de kuplungot benyomva is hallatszik.
Jó váltóst tudtok ajánlani? Jó lenne, ha valami nagyon jó váltós meghallgatná, de szerelő szerint is szinte 100%, hogy váltó. Jó lenne azért valamennyire a közelben
közelben. Javítása mennyi lehet?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
tresh
addikt
Tuti váltó ez nem lehet féltengely?
Amúgy a váltó felújítás általában nem anyagárban drága hanem munka díjba mert sz*pás szétszedni és összelegózni pepecselős munka. Első körben én a féltengely csuklókat nézném meg nem e az hangoskodik.
Savanya
addikt
Difivel lesz gond ,de legjobb eset ha veszel egy bontott jó váltót és kicserélteted . Nálunk nincs aki ért is rendesen hozzá . Véletlen ahol javítanak ilyet meg sokkal drágább lenne .
Mobilszámom: 70-516-8068