Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz FrankMonzano #36899 üzenetére
igen, amolyan autómata szivató(dúsító) dolgozik, ez normális!
-
Ck.
addikt
Persze mycso, igen tudom, van válszték bőven, de ha már az Ódit és a Megane-t eladom, akkor szeretnék vmi másik modellbe átülni, nem ugyanabba csak erősebb motorral.
Ezért jött mostanában számításba még T5/D5 motorral V70/S60, A6 3.0 TDI, E60 530d/i, de még az ufó Civic is.
Igazából minden azon múlik, hogy az Ódiért mennyit kapok kereskedésben. Nagyon szeretnék 800-at, de félő, hogy nem lesz annyi. -
FrankMonzano
őstag
válasz diablo1984 #36901 üzenetére
Igen,en is igy tudtam. Koszonom a valaszokat.
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok!
Ma 'Service Due' feliratot kaptam reggel az autó indításánál. Narancssárga szervizjelző nem ég, csupán a felirat. A mókás az, hogy amikor elkezdek léptetni a fedélzeti számítógépben, akkor a következő üzenet a 'No message available'. Az autóban kb 96 ezer km van, vezérműszíj, vízpumpa és olaj tavasszal lettek cserélve. Hibás jelenségre nem lettem figyelmes, habár hidegen egy kicsit zajosan teszi a dolgát a motor. Csak simán töröljem ki az üzenetet, vagy valóban valami aggodalomra hívja fel a figyelmemet? Az autó egy Renault Megane M2 Ph II , 1.4 16V 98Le, 2008-as.
Köszi előre is a segítséget!meg
-
FRENK1988
veterán
válasz peugeotmate #36906 üzenetére
legutóbbi olajcserekor nem lett nullázva a számláló. Fc hosszan nyomva indulásnál az üzinél mig nem villog, majd ismét hosszan. Ha jól emlékszem
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
zsolt1129
addikt
Időközben alakulnak a dolgok
Válogatom össze az alkatrészeket, viszont van még pár kérdés, ami nem tiszta. Hosszbordás szìjat és görgőit kell cserélni? Vagy csak szemrevételezéa eleg? -
mycso
Topikgazda
Srácok a következő hónapban lejár a lízing az autómról, ez után mi a szitu???
Mit kell csinálnom, hova kell mennem, vagy majd küld valamit a lízing cég???
Ezt találtam:
Lízing ill. tartós bérleti szerződés megszüntetése:
forgalmi engedély
törzskönyv
banki engedély a tulajdonjog törléséhez
személyi igazolvány, lakcímigazolvány, adókártya
12000.- csekken fizetve (forgalmi engedély és törzskönyvcsere szükséges!)Viszont valahol meg azt írják (régebbi cikkekben), hogy lízing után még egyszer ki kell fizetni a teljes átírás költségét, de akkor tökön szúrom magam az biztos.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Hugo85
aktív tag
Milyen lízing van rajta? Kifut nullára vagy van maradványérték? Kell még valamit fizetned a végén?
Lízingnél ugye a finanszírozó tulajdonában van az autó a lejáratig, így is kellett átírási díjat fizetni az elején?
A felettem linkelt cikkben is ez van:
"Illeték alóli mentességek
- a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletét ellátó szerv által nyilvántartásba vett pénzügyi lízinget folytató vállalkozó általi megszerzése;"Neked kétszer semmiképpen nem kell fizetni, de ha eddig nem fizettél, de most a nevedre kerül az autó az más kérdés
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
A kérdés csak az, hogy a lízing szerződésed, hogy szól.
Ha névre kell iratnod, akkor bizony fizetsz mindent mint egy rendes adásvételnél.
Új forgalmi, új törzskönyv, biztosítás, eredetiségvizsgálat, illeték. Szép kis összeg.
Ha a neveden van csak a bank ban van letétben (fogalmazzunk ilyen csúnyán) akkor nem lesz olyan zsebbenyúlós.A szerződést kell átnézni.
Én is ezért szo.ok most, mert szétmentünk asszonnyal és annó az ő nevére vettük a kocsit.
Most meg azt a kocsit amit anno a nevére irattam és én használok irathatom a nevemre nem kis pénzért f.sz kivan a rabló állammal.Renault power
-
mycso
Topikgazda
Köszi, urak előtúrom majd a szerződést, egyébként teljesen ki lesz fizetve, tehát már többet nem kell érte fizetni.
Elméletileg csak annyi, amit én linkeltem: új forgalmi + törzskönyv, csak most találtam mást is a neten, aztán picit felb@szott.Amikor "vettem", akkor fizettem átírást, meg minden szir-sza@r illetéket. Illetve aki akkor intézte ezt az egészet, ő is azt mondta, hogy ha lejár csak egy forgalmit+törzskönyvet kell majd fizetnem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Előtúrtam: "zártvégű pénzügyi lízing", ennyi...egyébként semmi utalást nem látok benne a majdani ténylegesen tulajdonomba kerülésről....kicsit kezdek aggódni, úgy gondolom, hogy a vásárláskori "jó" ismerős átkúrt szépen.
"xy cég a lízingbe adó (cib lízingen keresztül) én pedig a lízingbe vevő vagyok a szerződésen", így ezt a mentességi okot nem tudom értelmezni: "a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletét ellátó szerv által nyilvántartásba vett pénzügyi lízinget folytató vállalkozó általi megszerzése;"
mod.: mondjuk egy szűk hónap múlva kiderül....majd még a cib-et lehet felhívom, hátha tudnak mondani valamit, vagy hagyjam, majd az okmányirodában kiderül?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ck.
addikt
Vsznű ki kell fizetni igen. Nekem is most telik le az Audiról.
Mivel jelenleg nem vagy tulajdonos, csak üzembentartó, így kell fizetned vagyonszerzési illetéket, törzskönyvet, meg egy új forgalmit. Elvileg az eredetiségvizsgát megúszod.
Igen, tudom, vicc. Ezért nem veszek többet magyar autót. Míg itt az emberről az utolsó bőrt is lehúzzák, addig kint nincs olyan, hogy átírásért fizetsz.[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz Hugo85 #36919 üzenetére
A forgalmiban csak az én nevem szerepel, viszont mint üzembentartó. De rajtam kívül senki más.
De egyébként tisztán emlékszem, hogy annó minden sz@rt kifizettünk rá, mert 400K-t vittem magammal, 300-at toltunk az autóba 100K-ból meg a többi jóságot fizettük ki. Viszont ezekről semmi számlám-csekkem nincsen, mert nem én intéztem.Egyébként mi van akkor, ha most lejár ez a lízing, én meg nem csinálok semmit, marad így a forgalmi.
Az biztos, hogy egy 50-60-100k körüli összeget nem fogok benyelni.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ck.
addikt
Én is kifizettem annó minden díjat. Amikor megvettem az autót, ugye a régi tulaj nevén volt. Mivel lízing volt, ezért a bank tulajdonába került, én lettem az üzembentartó, de tulajdonosváltásnak minősült jogilag az is, tehát egy teljes átírási költséget kellett fizetni. Nekem. Holott csak üzembentartó lettem. Most ugyanez jön pepitában. Ezt nekem anno el is mondták. 2x kell fizetni.
Ha lízing helyen hitelt vettem volna fel, akkor nem lenne dupla átírás. Viszont az autó hitelnek a kamata majdnem 1%-al magasabb volt, anno én ezért választottam a lízinget.Át kell íratni, mert jelenleg jogilag nem vagy tulajdonosa az autónak. Ha nem teszed, az illetékes önkormányzat fog felszólítani rá.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Még egy kérdés, hogy halmozzuk az élvezeteket.
Turbo ügyben nincs valakinek ismerettsége? 78kw 1.5dci
Új érdekelne!“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
dhgm
tag
http://www.aliexpress.com/store/group/Renault/811078_255699052.html
ez csak a belső része, megfelelő szerelővel régit szétszerelteted, ezek közül a tiédbe valót beteszed. Szállítási költséggel együtt 37500 Ft-ból van egy turbód , Ha van bizalmad...
Nálam így lesz, ha szükség lesz rá...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
tresh
veterán
Azért a turbós dolog érdekes kérdés, nem nagyon tudok olyan céget itthon aki gyári alkatrészekkel dolgozik (ill de de annak ára is van ) viszont az tény hogy amikor szét/össze dobják a turbót nem anyag oldalon fog fájni a műtét mert ők is kb ilyen áron ezt veszik (kínai) de a beállításon rengeteg múlik ezt fizeted meg Amúgy meg angliából lehet jobban megérni pl Ck.-t megkérni hogy hozzon egy felújítottat. Nyíregyházán van valami turbókkal foglakozó cég/emberke elég sok turbót raktak már össze ismerősnek és eddig nem volt panasz pedig ő aztán műti rendesen a leharcolt racsingolt tdi-ket
-
rob210
Topikgazda
válasz Babcola #36934 üzenetére
A hitelnél csak a törzskönyv díjját kell kifizetned, mert az amíg a hitel tart a bank nevére van kiállítva.
HA így marad azaz te maradsz a tulaj és az asszony az üzembentartó akkor nem kell semmi mást feizetned.
Lezáratod a hitelt és kifizeted az új törzskönyv árát.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát ez is olyan, hogy bankja válogatja.
De igen valóban olyan is van amit te írsz.
Az biztos, hogy törzskönyvet csak hitelzárás után nullásan kap.
Mindenesetre az az olcsóbbik verzió ebben is megeggyezhetünk. Lízingnél fizetsz mint a katoinatiszt.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
cellpeti
nagyúr
Sziasztok!
168110km-nél voltam olajcserén, maxig töltve. Metabond olaj + Metabond Gold. Ez még rendben is van. Most vagyok 170200nál és a minimum felett van egy kicsivel. Ez nem sok olajfogyasztás egy kicsit? Igaz van benne pár nagyobb sebesség, de akkor is.
Tigris, tigris, csóvafény...
-
rob210
Topikgazda
válasz cellpeti #36940 üzenetére
Hát a Metabond minősítéseit megnézted?
Tudja azt ami a Renault motorodnak kell?
Csak azért kérdem, mert a renaulttal egyetlen dolog van bazi érzékeny arra, hogy a megfelelő olajat kapja.Egyébként sajnos a korszerű motoroknál a gyári könyvben 1000km / 1liter olajfogyasztást írnak
A szemem kijött amikor előszőr megláttam.
Szóval ez most még nem durva, de tegyél bele gyári előírás szerinti ELF-et a következő cserénél és ha azt is eszi akkor kell majd elkezdeni agyalni rajta.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
veterán
válasz cellpeti #36940 üzenetére
2ezer km alatt eltűnik egy benzinesnél??? Az nem kicsit baj. Szerintem valahol folyik az olaj/szivárog. Olajfolt valahol blokkon vagy ahol állsz autó alatt? Lehet nem húzták fel a szűrőt rendesen és ott ereszti el. Szemrevételezd ezt elsőre.
(#36941) rob210: ha nem belevalót tett bele akkor is rengeteg belemegy kb 4 liter szűrővel együtt és akkor van max-on, most meg min mennyi maradt benne 1,5 liter ? Az rengeteg minősítés ide vagy oda.
Egyébként sajnos a korszerű motoroknál a gyári könyvben 1000km / 1liter olajfogyasztást írnak
Amelyik tervezőmérnök meg ezt írta az egy f@sz és inkább krumplit hámozzon ne autót tervezzen..
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
A nivó alja teteje között 1 liter van azaz kb. 8 decit ivott meg a 2000 kilométer alatt.
Ami nem kevés, de bevallom őszintén az előbb benéztem azt hittem 10.000.- alatt ette meg ezt de nem 160-at írt a kolléga hanem 168-at ami azért valóban ad némi aggodalomra okot.Már csak azért is mert blokkot tekintve szinte ugyanaz a két 1.6 16V és az enyém két olajcsere között fogyaszt el 2-3 decinyit kb.
Úgy, hogy mostanában pályázni is szoktam.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
cellpeti
nagyúr
Az nem lehet, hogy nem 5W40 kell bele, hanem sűrűbb?
Édesapám is Metabondot tett bele M2 1.5dci és neki semmi nem fogyott még belőle.
[ Szerkesztve ]
Tigris, tigris, csóvafény...
-
mycso
Topikgazda
Szia, most sikerült gép elé kerülnöm itthon és hát az van, amit gondoltam is...bár az általad linkelt oldal a kompatibilitási listában valóban írja, hogy "1.5dci 106" ez valójában nem igaz, mert a turbo száma alapján ezek a 86 lovasokba jók, így meg is van, hogy miért ilyen jó az ár.
(ha esetleg időd engedi és találnál ilyet, amik szintén megbízható forrásból vannak, akkor léci linkeld már be, akár priviben is )
(#36933) dhgm: nézelődtem ott is már, de szerintem nem ez a jó választás...postával együtt olyan ~150$ (kb. 45K) + kell egy szaki megfelelő műhellyel, aki szétkapja a mostanit, majd berakja a középrészt és van hozzá gépe is (centírozza, méri, stb. ...) na ez egy nagyobbacska összeg: 30-40k minimum + a turbohoz való tömítések (ez nemtom mennyi, az újhoz adják), tehát egy 100-asban simán benne van. És mondhatni elég kétes a dolog.
(#36936) tresh: Nyíregy mellett vannak Nyírbátoron: Magyar Turbo kft - akinek autósporthoz, autó alkatrészekhez vagy bármilyen turbos autóhoz köze van, mind őket ajánlották. Állítólag ők a legjobbak és legolcsóbbak is itthon. Felhívtam még rajtuk kívül pár ajánlott turbós céget és mindnél az volt a válasz, hogy ezt a típust nem tudják felújítani!
A Magyar turbonál azt mondták, ha nagyon akarom akkor felújítják, de nincs hozzá normális felújító szett, csak kínai és azzal is olyan 120k-ból állna meg, viszont 140-ért tud jó minőségű, új után gyártottat, azt akár holnapra el is küldi futárral.Tehát ennyi a rövid történet...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest