Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
AthlonXP #36548 üzenetére
Ha szembe állsz a motortérrel akkor a második tűzfalon bal oldalt ahol a nagy biztosítékok vannak, van egy gumi harang. Azon tudod bevinni a tápkábelt.
Utána a küszöbborításban el tudod vezetni szépen nem fog látszani.
Hátul pedig az ülés mögött kihúzod és már a csomagtérben is vagy.
Érdemes behúzó szálat használni én bowdennel csináltam.Ha kell kép holnap lefotózom neked, ma már biztos nem megyek le a kocsihoz.
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Szeretnék külön erősítőt bekötni a kocsiba ( Megane 1, PH2, 2002 ferde hátú ), de nem tudom, hol lehetne az akksitól elvinni hátra a csomagtérbe a táp kábelt neki.
A fő probléma a kábel bejuttatása volna a motortérből a fülkébe. Aki kötött már be erősítőt ilyen kocsiba, az hol vezette be a kábelt?Ja és szeretnék venni alufelnihez, középre való emblémát, hol lenne érdemes utána nézni. Ehhez a kocsihoz kell az is. Matricát már találtam, de nekem a műanyag kupak kéne.
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #36537 üzenetére
én meg ilyet már csak le kell verekednem az asszonnyal hogy kombi lesz
-
Josi
aktív tag
A motorkód valószínüleg K4j750
Gyujtótrafók ne Sagen vagy Valleo legyen. (Beru, Denso a javasolt elsősorban)
Ha megkapta a törődést, akkor nem szokott gondja lenni. (legalábbis nálam.)
Diagra kellene dugni.
De a hűtőviz hőmérő szerintem nagyon fenn van. Nálam még nem csinált ilyent az elmúlt 12 évben.
És ahhoz képest, hogy meleg a motor és áll egyhelyben magas az alapjárati fordulatszám. -
rob210
Topikgazda
Ezt felejtsd el, amúgy megbízható használható autó, iszonyat raktérrel, mert az ami a kombiban van már nem csomagtér.
A trafót írta tresh, a másik ami még típus hiba a hátsó lengéscsillapító törés.
Az alsó szemnél el szokott repedni és elpattan egy idő után, ha az már cserélve van akkor jó.A kiszemelt példányról pedig annyit, hogy a service legjobb esetben az alacsony olajszint miatt világít, ami gondos gazdára utal, rosszabb esetben meg egy motorcserére.
Egyszóval ezt a konkrét példányt felejtsd el, ez leharcolt.De ilyet érdemes keresni, ha nagy raktér kell, amúgy én is az 1.6-ost ajánlom és nem azért, mert nekem is az van. Hanem, mert egy kombihoz az az alap motor szerintem, ha nem forgalmi akadály akarsz lenni.
-
tresh
veterán
Szia,
Nem tudom mi a keret de első blikkre ami nekem feltűnik : agyon ült első ülés+ lekopott kormány ( 305k futott autómba majdnem új a kormány állapota és gyári) tehát ebbe a 145 ezer csak km óra szerint van ami még nem baj de ugye serv felírat se azért világít mert minden rendben.. ha munkás autónak kell 1 évig hogy vigyen a-b be még bír aztán belököd az első bontóba lehet érdemes foglalkozni vele amúgy nem. Motorikusan nem rossz ez az 1.4 16 v általában gyújtótrafó hibák szoktak lenni ha sagem/valeo van benne azt cser és utána semmi extrát nem kér csak benyát és rendes gazdát. Bár a kombihoz szerintem nem túl ideális választás inkább az 1.6 16 v erősebb és klímánál se hal meg. Fogyasztás eltérés meg minimális. Jó állapotú m1 ph2 -öket én 500-600k között keresnék
-
t1
veterán
Sziasztok érdemes lenne ezt meglesni? [link]
Ennek a motornak / típusnak mi a buktatója? Illetve a "SERV" miért világíthat?
-
-=Tiger=-
tag
Hello!
Nekünk "is" van egy Thaliánk. 2003 1.5dCI 68Le
A hibakódok nagyon hasonlók...
Nekem is van egy féklámpa hibakódom, most pontos kódot hirtelen nem tudok hacsak nem megyek ki és megnézem.
Járműsebesség... már cseréltem benne jeladót is. Van amikor mutatja, van amikor nem... :S
Elég idegesítő...
Amit én tapasztalok: alacsony fordulatszámon enyhe rángatás?! Megjegyzett adatokat én is töröltem anno. Eleinte hidegen nagyon ingadozott utána a fordulatszám, de egy idő után beállt. Húzni szépen húz. A Megane-al ellentétben, ha álló helyzetben kövér gáz-t kap akkor füstöl, de ez mindig is így volt, meg eleve egész más a két motor.
Röviden ennyi...
Amúgy hibátlan... igaz 2.5 éves 16E Km-es kora óta nálunk van. Eddig szinte abszolút költségmentes volt. "Lassan" ki kell a futóműben cserélni 1-2 ezer forintos cuccot.
Amit viszont kérdezni akarok... mesélj pár mondatot a kocsi előéletéről és hogy esetlegesen lett e valamilyen egység újraprogramozva az autón? Egy hibásan felprogramozott ECU okozhatja a motor nem megfelelő működését. (ezt tapasztalatból tudom)
A kép pár napja készült:
...természetesen nem óra korrekció után.
-
#42667776
törölt tag
mycso Sajnos Miskolcon nincs senki abban a körben akiket Én tudok, de Erdőtelken van. Régóta foglalkozik polírral, számlaképes is. Ha az neked megfelel akkor küldöm a nevet, számot és fel tudod venni vele a kapcsolatot. Ma beszéltem vele, azt mondta nyugodtan keresd.
-
tresh
veterán
válasz
sanyirenyo #36522 üzenetére
Akkor viszont erdekes :/
-
cellpeti
nagyúr
Sziasztok!
Másnál mennyit eszik a Megane 2 autópályán? Nálam 7.5 - 8L és 130as tempóval mászkerálok. Megane 2 1.6 16V
-
rob210
Topikgazda
válasz
sanyirenyo #36520 üzenetére
pedig csodák nincsenek.
Ha füstől nem égeti el a naftát ha pedig nem égeti el az azt jelenti nem kap elég levegőt.
Ha nem kap elég levegőt akkor a turbót és a levegő csöveket kell megnézni.Ha a szelepnél méred a turbónyomást és ilyen alacsony akkor az azt is jelenti, hogy már ott nincs meg a megfelelő mennyiségű levegő.
Tehát akkor a turbó felújítás után, hogy lett kimérve ?Nem tudsz valami ismerőssel haver szomszéd sógor anyós
cserélni egy turbót?
Rögtön kiderülne mi a helyzet. -
sanyirenyo
újonc
válasz
diablo1984 #36518 üzenetére
ott mérem a turbónyomást így nem is tud kinyitni a szelep.
-
diablo1984
veterán
válasz
sanyirenyo #36513 üzenetére
Ez ugyanaz az elv, mint ami az 1.9tdi-n volt, a garett gt15-ös. Van pár szelep, ami a turbó nyomását befolyásolja, anno nekem is cserèlni kellett, mert nem ment az autó, persze hibakód az nem volt!
Viszont nálam ha a turbó kis szabàlyzóján azt a kis vèkony csövet ha lehúztam, akkor nem tudta tiltani a turbót ès 2 baron is töltött, lényegében nem engedte el a nyomást.
Egy próbát megér neked is, talán.....
-
Hugo85
aktív tag
válasz
sanyirenyo #36516 üzenetére
Azt az eshetőséget kizárjuk, hogy a felújítás nem sikerült jól?
Wastegate nem tud kiakadni/átszakadni vagy bármi? Azt nem tudjátok nyomás próbázni, hogy tényleg annyinál engedi-e el a felesleges nyomást? -
tresh
veterán
válasz
sanyirenyo #36513 üzenetére
Ja már látom telon nem tudtam nagyítani
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
sanyirenyo #36512 üzenetére
Nagyon alacsony a turbó nyomás, azért füstöl feketén.
Sok a nafta, kevés hozzá a levegő. Az összes nyomás csövet ellenőrizni kell. IC nem kapott követ? Nem szorult be a turbón a szelep?
tresh 2 féle rendszer van, az egyik vákuum vezérelt, a másikat a nyomás vezérli. Nem ismerem a pontos típust, de meg kell nézni, hogyan viselkedik a turbó reguláció.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
sanyirenyo #36497 üzenetére
Ezt a nyomást padlógázon mérted?
-
tresh
veterán
válasz
sanyirenyo #36507 üzenetére
Németeknél néztem dci topikba 1.5 dci nél írta a srác hogy neki ezt dobta igaz 106 lovas. No mindegy én 100% biztos vagyok hogy a turbó töltés/szabályzásnál van a bibi főleg ha új a turbó, ill hogy 0,2-0,3 bar-t tölt. Ennek lambda-s a turbó vezérlése ugye (vákuum) vagy rosszul emlékszem ? Mert ha igen meg kéne nézni hogy gáz adásra egyáltalán mozdítja e a geo kart.
-
tresh
veterán
válasz
sanyirenyo #36504 üzenetére
DF004 turbo charging pressure sensor circuit a hiba kód ( nyomásérzékelő) itt tuti turbó gond lesz és nem mechanikus hanem elektronikus.
-
mycso
Topikgazda
válasz
sanyirenyo #36504 üzenetére
Esetleg még ITT tedd fel a kérdésed, hát ha tudnak valami okosat mondani, ott több a tapasztalt renaultos.
Egyébként nekem is turbó hibának tűnik az alapján, amit leírsz... -
tresh
veterán
válasz
sanyirenyo #36499 üzenetére
hmm.. akkor nem nagyon értem hogy hova tűnik el a turbó nyomás..
Mert az erőtlensége tuti ebből fakad legalábbis az általad leírtak alapján. Esetleg még egy turbó szemre vételezés (ha nem volt) nem e lóg/kotyog. Ha meg kergeted egy hosszabb távon akkor se javul a helyzet ?
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- ZIDOO médialejátszók
- GTA VI
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Yettel topik
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T15 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Thinkpad P16s notebookot vennék
- Apple iPhone 12 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest